abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 maart 2006 @ 12:50:08 #201
862 Arcee
Look closer
pi_36374625
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:46 schreef pberends het volgende:
Op je hoogtepunt stoppen blijft een goed advies. Wie Koppensnellers nog redelijk leuk vind heeft vast en zeker rond 2001 niet goed opgelet.
En mensen die, zoals jij, wel gewoon elke uitzending weer kijken?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_36374800
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef Arcee het volgende:

[..]

En mensen die, zoals jij, wel gewoon elke uitzending weer kijken?
Ik heb al 5 afleveringen ofzo geen Koppensnellers gezien hoor.
pi_36375879
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef pberends het volgende:

[..]

-edit- je hebt eigenlijk wel gelijk
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 maart 2006 @ 13:54:06 #204
862 Arcee
Look closer
pi_36376220
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef pberends het volgende:
Oh, je houdt 't precies bij?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_36378122
Spijkerman, hoe hilarisch die kijkcijfers hahaha!
pi_36378628
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:54 schreef Arcee het volgende:

[..]

Oh, je houdt 't precies bij?
De kijkcijfers wel ja, die zijn immers om meer te lachen dan het hele programma zelf.
  zondag 26 maart 2006 @ 18:11:05 #207
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_36383100
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:46 schreef pberends het volgende:
Kopspijkers was rond 2001 rond het hoogtepunt; vlak na de intrede van de imitaties van bekende personen. Dat was toen vrij vernieuwend en als iets origineel is maakt 't het ook grappiger.
Ook voor 2001 zonder de imitaties was Kopspijkers een leuk,fris en vernieuwende programma (zaterdag om 23.30 uur) omdat er op een spontane en ironische manier gekke mensen of dingen getoond werden. Pas met het cabaret en een ander tijdstip zag de grote massa er ook wat in (wat niet slecht is of zo).

Ik bedoel maar te zeggen: KSp was meer dan alleen cabaret, alhoewel iedereen het heeft over het cabaret.
Helaas vind ik op dit moment ook deze onderwerpen en sfeer, dus los van het cabaret, te matig om te kijken

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertoCarlos op 27-03-2006 10:16:16 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_36384427
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ook voor 2001 zonder de imitaties was Kopspijkers een leuk,fris en vernieuwende programma (zaterdag om 23.30 uur) omdat er op een spontane en ironische manier gekke mensen of dingen getoond werden. Pas met het cabaret en een ander tijdstip zag de grote massa er ook wat in (wat niet slecht is of zo).

Ik bedoel maar te zeggen: KSp was meer dan alleen cabaret, alhoewel iedereen het heeft over het cabaret.
Helaas vind ik ook deze onderwerpen en sfeer, dus los van het cabaret, te matig om te kijken
Vroeger vond ik de rest van het programma ook zeer amusant. Cabaret was een lekker toetje.

Probleem van zowat elk programma is, dat het programma het programma slechter maakt; omdat elke aflevering die uitgezonden wordt afbreuk doet aan de orginaliteit van het programma.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:31:07 #209
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_36435637
Geneuzel allemaal hier. Paul de Leeuw is ook steeds maar hetzelfde: Paultje die zichzelf graag hoort praten en "lekker mal" doet. Dat koppensnellers/kopspijkers gebash is anders ook maar gezeik. 't Is allemaal niet zo hilarisch, maar altijd nog beter dan de rtl4 woensdagavondfilm.

Hier wordt gewoon veel gezeken om het zeiken. Zeikerds.
Prrrrrrrr.....talieloe....
pi_36435979
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:31 schreef Crudus het volgende:
Geneuzel allemaal hier. Paul de Leeuw is ook steeds maar hetzelfde: Paultje die zichzelf graag hoort praten en "lekker mal" doet. Dat koppensnellers/kopspijkers gebash is anders ook maar gezeik. 't Is allemaal niet zo hilarisch, maar altijd nog beter dan de rtl4 woensdagavondfilm.

Hier wordt gewoon veel gezeken om het zeiken. Zeikerds.
Het is misschien beter dan de woensdagavondfilm, maar dat is nog geen teken dat het programma goed is of zelfs maar de moeite waard om te kijken. Een beetje vreemde vergelijking dus.

En de afleveringen die ik heb gezien (de eerste twee van koppensnellers) waren gewoon bar slecht, dat mag toch wel gezegd worden? En Kopspijkers was de laatste paar jaar ook al slecht.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:47:16 #211
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_36436204
quote:
Het is misschien beter dan de woensdagavondfilm, maar dat is nog geen teken dat het programma goed is of zelfs maar de moeite waard om te kijken. Een beetje vreemde vergelijking dus.
Vreemd, vreemd. Blauwe ezels die kunnen praten, da's pas vreemd.
quote:
En de afleveringen die ik heb gezien (de eerste twee van koppensnellers) waren gewoon bar slecht, dat mag toch wel gezegd worden? En Kopspijkers was de laatste paar jaar ook al slecht.
Slechter dan in het begin, zeker ja. Maar het is toch gewoon nog wel enigszins vermakelijk. Nee, ik lig ook niet in een deuk, maar het is nog altijd beter dan al die andere meuk die uit de lichtkast komt.

Maar wat een kontdiscussie: het gaat hier over subjectieve zaken. Ik vind gewoon dat iedereen wat veel zeikt, wat waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat we Spijkerman geen leuk programma meer gunnen, omdat het een zakkenvuller is (en een hypocriet).
pi_36436859
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Crudus het volgende:

[..]

Vreemd, vreemd. Blauwe ezels die kunnen praten, da's pas vreemd.
[..]

Slechter dan in het begin, zeker ja. Maar het is toch gewoon nog wel enigszins vermakelijk. Nee, ik lig ook niet in een deuk, maar het is nog altijd beter dan al die andere meuk die uit de lichtkast komt.

Maar wat een kontdiscussie: het gaat hier over subjectieve zaken. Ik vind gewoon dat iedereen wat veel zeikt, wat waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat we Spijkerman geen leuk programma meer gunnen, omdat het een zakkenvuller is (en een hypocriet).
Ik gun Spijkerman een leuk programma, maar hij maakt er alleen niet een. En dat koppenslenners minder slecht is als andere programma's? Nou als er niks leuks op tv is dan ga ik niet naar de minst slechte programma kijken, maar dan ga ik iets anders doen.

En smaak is idd subjectief, maar voor dat Jack voor het nog grotere geld ging was de discussie er ook al, dus dat staat er volledig los van.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:49:41 #213
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_36440133
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:06 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En smaak is idd subjectief, maar voor dat Jack voor het nog grotere geld ging was de discussie er ook al, dus dat staat er volledig los van.
Dat is dus mijn punt: dat vind JIJ misschien, maar dat proef ik vaak niet in discussie's over dit programma.
pi_36440230
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:49 schreef Crudus het volgende:

[..]

Dat is dus mijn punt: dat vind JIJ misschien, maar dat proef ik vaak niet in discussie's over dit programma.
In de discussie komt naar voren dat 75% van de kijkers het bagger vindt....voor Jack weg ging bij de VARA was dat ook al zo. En daar is dit topic toch voor? Om het programma te bespreken, én ook om onze mening te geven over de afleveringen?
pi_36443223
Klaas met de hamer, wat deed je nou
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:12:24 #216
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_36444418
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

In de discussie komt naar voren dat 75% van de kijkers het bagger vindt....voor Jack weg ging bij de VARA was dat ook al zo. En daar is dit topic toch voor? Om het programma te bespreken, én ook om onze mening te geven over de afleveringen?
Laat maar.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:57:17 #217
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_36449554
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:12 schreef Crudus het volgende:

[..]

Laat maar.
Toch bedankt voor je bijdrage...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:08:53 #218
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_36449833
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Toch bedankt voor je bijdrage...
------------------------------->
pi_36455378
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:06 schreef MrBadGuy het volgende:

Ik gun Spijkerman een leuk programma, maar hij maakt er alleen niet een. En dat koppenslenners minder slecht is als andere programma's? Nou als er niks leuks op tv is dan ga ik niet naar de minst slechte programma kijken, maar dan ga ik iets anders doen.

Heb je al eens naar Paul de Leeuw gekeken op de zaterdagavond ? Ik heb er afgelopen zaterdag naar gekeken ipv mijn gebruikelijke kopspijkers/koppensnellers-zaterdag-avond. En zoals ik eerder in dit topic zei: ik heb harder gelachen dan alle afleveringen van koppensnellers bij elkaar.

Maar goed, dan is het programma van Paul de Leeuw 'nieuw' voor mij in vergelijking met het koppensnellers recept. Bij koppensnellers weet je van te voren wel dat er weer zo'n belspel miep in komt, ongetwijfeld een verspreking bij het nieuws en weer eens een foutje in de ondertiteling. Nee, het spijt me, maar het interesseert me gewoon niet meer.

Over Jack Spijkerman persoonlijk: als ik in zijn schoenen had gestaan, had ik ook gekozen voor meer geld en eventueel nieuwe uitdagingen.
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:54:26 #220
13250 Lod
Sapere aude!
pi_36455759
Paul de Leeuw doet ook gewoon dat waar hij goed in is, entertainen en al dan niet geslaagde en gewaagde grappen maken. In dat opzicht is hij in weze ook voorspelbaar natuurlijk.
Maar volgens mij is hij meer ad rem en gevatter dan Jack en dat houdt zo'n show langer leuk. Bij Jack heb ik het idee dat alles van te voren gepland moet zijn omdat hij anders ook niet weet wat hij er mee aan moet. Paul laat dingen veel meer gebeuren zoals ze komen en gaat daar op in (zo op het oog).
GNU Terry Pratchett
pi_36563980
Heheh, vandaag niemand naar Check $pijkerman gekeken zeker
Toen het over salaris ging, zich er snel met een grapje proberen onderuit te maken, wel 3x in de aflevering
  zondag 2 april 2006 @ 08:09:40 #222
127004 maril
Smeetsfan
pi_36570332
T word ook steeds triester met de kijkcijfers, alleen voetbal scoort nog bij Talpa de rest
maar goed dat komt ook omdat men geen keuze heeft, als je voetbal wil zien altans de eredevisie moet je wel naar Talpa. anders was het helemaal triest. keek er geen hond meer,denk dat men in nederland geen behoefte heeft aan zoveel commercieëlen zenders.
Weer on topic koppensnellers haalde maar liefst 484.000 kijkers.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_36570997
Ik heb gehoord dat iemand zichzelf tegen de bek aansloeg met het hamerspel?
  zondag 2 april 2006 @ 10:41:28 #224
18026 Thelonious
le samouraï
pi_36571029
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:38 schreef MrBean het volgende:
Ik heb gehoord dat iemand zichzelf tegen de bek aansloeg met het hamerspel?
Dat was vrijdag te zien bij DWDD. Het was Klaas Drupsteen.
Keeping an eye on the world going by my window.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')