En mensen die, zoals jij, wel gewoon elke uitzending weer kijken?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:46 schreef pberends het volgende:
Op je hoogtepunt stoppen blijft een goed advies. Wie Koppensnellers nog redelijk leuk vind heeft vast en zeker rond 2001 niet goed opgelet.
Ik heb al 5 afleveringen ofzo geen Koppensnellers gezien hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
En mensen die, zoals jij, wel gewoon elke uitzending weer kijken?
-edit- je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb al 5 afleveringen ofzo geen Koppensnellers gezien hoor.
Oh, je houdt 't precies bij?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef pberends het volgende:
Ik heb al 5 afleveringen ofzo geen Koppensnellers gezien hoor.
De kijkcijfers wel ja, die zijn immers om meer te lachen dan het hele programma zelf.quote:
Ook voor 2001 zonder de imitaties was Kopspijkers een leuk,fris en vernieuwende programma (zaterdag om 23.30 uur) omdat er op een spontane en ironische manier gekke mensen of dingen getoond werden. Pas met het cabaret en een ander tijdstip zag de grote massa er ook wat in (wat niet slecht is of zo).quote:Op zondag 26 maart 2006 00:46 schreef pberends het volgende:
Kopspijkers was rond 2001 rond het hoogtepunt; vlak na de intrede van de imitaties van bekende personen. Dat was toen vrij vernieuwend en als iets origineel is maakt 't het ook grappiger.
Vroeger vond ik de rest van het programma ook zeer amusant. Cabaret was een lekker toetje.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook voor 2001 zonder de imitaties was Kopspijkers een leuk,fris en vernieuwende programma (zaterdag om 23.30 uur) omdat er op een spontane en ironische manier gekke mensen of dingen getoond werden. Pas met het cabaret en een ander tijdstip zag de grote massa er ook wat in (wat niet slecht is of zo).
Ik bedoel maar te zeggen: KSp was meer dan alleen cabaret, alhoewel iedereen het heeft over het cabaret.
Helaas vind ik ook deze onderwerpen en sfeer, dus los van het cabaret, te matig om te kijken
Het is misschien beter dan de woensdagavondfilm, maar dat is nog geen teken dat het programma goed is of zelfs maar de moeite waard om te kijken. Een beetje vreemde vergelijking dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:31 schreef Crudus het volgende:
Geneuzel allemaal hier. Paul de Leeuw is ook steeds maar hetzelfde: Paultje die zichzelf graag hoort praten en "lekker mal" doet. Dat koppensnellers/kopspijkers gebash is anders ook maar gezeik. 't Is allemaal niet zo hilarisch, maar altijd nog beter dan de rtl4 woensdagavondfilm.
Hier wordt gewoon veel gezeken om het zeiken. Zeikerds.![]()
Vreemd, vreemd. Blauwe ezels die kunnen praten, da's pas vreemd.quote:Het is misschien beter dan de woensdagavondfilm, maar dat is nog geen teken dat het programma goed is of zelfs maar de moeite waard om te kijken. Een beetje vreemde vergelijking dus.
Slechter dan in het begin, zeker ja. Maar het is toch gewoon nog wel enigszins vermakelijk. Nee, ik lig ook niet in een deuk, maar het is nog altijd beter dan al die andere meuk die uit de lichtkast komt.quote:En de afleveringen die ik heb gezien (de eerste twee van koppensnellers) waren gewoon bar slecht, dat mag toch wel gezegd worden? En Kopspijkers was de laatste paar jaar ook al slecht.
Ik gun Spijkerman een leuk programma, maar hij maakt er alleen niet een. En dat koppenslenners minder slecht is als andere programma's? Nou als er niks leuks op tv is dan ga ik niet naar de minst slechte programma kijken, maar dan ga ik iets anders doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Crudus het volgende:
[..]
Vreemd, vreemd. Blauwe ezels die kunnen praten, da's pas vreemd.
[..]
Slechter dan in het begin, zeker ja. Maar het is toch gewoon nog wel enigszins vermakelijk. Nee, ik lig ook niet in een deuk, maar het is nog altijd beter dan al die andere meuk die uit de lichtkast komt.
Maar wat een kontdiscussie: het gaat hier over subjectieve zaken. Ik vind gewoon dat iedereen wat veel zeikt, wat waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat we Spijkerman geen leuk programma meer gunnen, omdat het een zakkenvuller is (en een hypocriet).
Dat is dus mijn punt: dat vind JIJ misschien, maar dat proef ik vaak niet in discussie's over dit programma.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En smaak is idd subjectief, maar voor dat Jack voor het nog grotere geld ging was de discussie er ook al, dus dat staat er volledig los van.
In de discussie komt naar voren dat 75% van de kijkers het bagger vindt....voor Jack weg ging bij de VARA was dat ook al zo. En daar is dit topic toch voor? Om het programma te bespreken, én ook om onze mening te geven over de afleveringen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:49 schreef Crudus het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt: dat vind JIJ misschien, maar dat proef ik vaak niet in discussie's over dit programma.
Laat maar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In de discussie komt naar voren dat 75% van de kijkers het bagger vindt....voor Jack weg ging bij de VARA was dat ook al zo. En daar is dit topic toch voor? Om het programma te bespreken, én ook om onze mening te geven over de afleveringen?
------------------------------->quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch bedankt voor je bijdrage...
Heb je al eens naar Paul de Leeuw gekeken op de zaterdagavond ? Ik heb er afgelopen zaterdag naar gekeken ipv mijn gebruikelijke kopspijkers/koppensnellers-zaterdag-avond. En zoals ik eerder in dit topic zei: ik heb harder gelachen dan alle afleveringen van koppensnellers bij elkaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik gun Spijkerman een leuk programma, maar hij maakt er alleen niet een. En dat koppenslenners minder slecht is als andere programma's? Nou als er niks leuks op tv is dan ga ik niet naar de minst slechte programma kijken, maar dan ga ik iets anders doen.
En smaak is idd subjectief, maar voor dat Jack voor het nog grotere geld ging was de discussie er ook al, dus dat staat er volledig los van.
Dat was vrijdag te zien bij DWDD. Het was Klaas Drupsteen.quote:Op zondag 2 april 2006 10:38 schreef MrBean het volgende:
Ik heb gehoord dat iemand zichzelf tegen de bek aansloeg met het hamerspel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |