quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
Whahaha, wat heb ik gelachen... om Paul de Leeuw.
Zitten ze allemaal in #kopspijkers?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Wow, vroeger werd er in het uurtje kopspijkers een heel topic volgeluld.
quote:
vroeger was het dan ook een leuk programmaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Wow, vroeger werd er in het uurtje kopspijkers een heel topic volgeluld.
Klaas Drupsteen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:58 schreef maril het volgende:
Het meest grappige was nog of eigenlijk trieste is dat die jongen(weet zijn naam ff niet maar hij presenteert "goedenmorgen nederland")zichzelf met die hamer op zijn onderkin sloeg.
Alsof iedereen naar DWDD ofquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:57 schreef SigmundFreud het volgende:
Hmm... Koppensnellers komt veel geforceerder en 'gemaakt' leuker over dan Kopspijkers ooit deed. Ik denk dat het format met reclame-onderbrekingen het programma veel kwaad doen. Daarnaast dreef het programma voor een deel op de leuke TV-fragmenten, maar dat telt ook al niet meer nu die door andere programma's al eerder worden gebruikt.
Echt niet. Kopspijkers was al tijden bagger en ik vind Koppensnellers niet minder.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:57 schreef SigmundFreud het volgende:
Hmm... Koppensnellers komt veel geforceerder en 'gemaakt' leuker over dan Kopspijkers ooit deed. Ik denk dat het format met reclame-onderbrekingen het programma veel kwaad doen. Daarnaast dreef het programma voor een deel op de leuke TV-fragmenten, maar dat telt ook al niet meer nu die door andere programma's al eerder worden gebruikt.
Inderdaad, zeg maar dat seizoen van de eerste DVD. Dat was wel leuk.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:46 schreef pberends het volgende:
Kopspijkers was rond 2001 rond het hoogtepunt; vlak na de intrede van de imitaties van bekende personen. Dat was toen vrij vernieuwend en als iets origineel is maakt 't het ook grappiger. Toen was 2002 en 2003 nog wel behoorlijk goed (imitaties werden uitgekiender), maar rond 2004 begon het allemaal erg cliché en bagger te worden. 2005 was al dramatisch, maar nu met Koppensnellers met het vertrek van goede cabaretiers en de komst van reclameblokken is het programma vrij matig geworden.
Op je hoogtepunt stoppen blijft een goed advies. Wie Koppensnellers nog redelijk leuk vind heeft vast en zeker rond 2001 niet goed opgelet.
Dat was van een professionelere niveau dan wat ze nu hebbenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, zeg maar dat seizoen van de eerste DVD. Dat was wel leuk.
Zet er bij paul nog maar een 1 voorquote:Op zondag 26 maart 2006 09:40 schreef maril het volgende:
overigens heeft koppensnellers 570.000 kijkers gehad, Paul de Leeuw iets van 110.000 kijkers
en koefnoen 487.000 kijkers
quote:Op zondag 26 maart 2006 10:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zet er bij paul nog maar een 1 voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |