abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2006 @ 07:15:33 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35469457
En verder.

Ik zal het nog maar een keer vermelden, tis hier géén SC!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35469466
Deze [HBB SC 431]Vraag Morwen en Sjet 't hemd van het lijf kan dicht

verkapte Mogguh Flugel-post
Too old to Trick or Treat, too young to die
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:27:53 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_35471557
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 07:15 schreef flugeltje het volgende:

Ik zal het nog maar een keer vermelden, tis hier géén SC!!
Maar zie je inmiddels wel hoe vervelend het is?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:28:32 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35471567
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef APK het volgende:

[..]

En dat over het hele forum.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:00:38 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35475433
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef APK het volgende:

[..]

APK, ik vind het ook vervelend, en dat vond ik al langer.... Het hele programma is één grote sof en ik weet niet hoe ik van níets íets moet maken...

De reden dat de Gert topics openbleven is voornamelijk gelegen in het feit dat het zowat het enige topic is waar nog constructief werd/wordt gediscussieerd. Ik ben het met je eens dat de SC domineert momenteel, maar er is verder niets om over te lullen. De streams gaan om de haverklap op logo en de uitzendingen zijn één grote Violashow waar inmiddels geen hond meer naar kijkt.

Ik durf zelfs te zeggen dat momenteel volstaan kan worden met één SC en een aantal losse topics in SHO ofzo. Vooraf was echter niet te voorzien dat HBB zo'n gruwelijke flop zou worden. Ik had óók gehoopt dat het e.e.a. leuker uit zou pakken en ben danig teleurgesteld.

Ik heb ergens aan het begin van HBB (en ook al tijdens BB5) getracht het smilie, BEW, even de was doen, koffie?, etc postgedrag in te dammen, maar dat gaf een hoop gezeik. Als de boel loopt zoals het nu is krijg je gezeik van een andere kant. Het programma is zo ontzettend saai dat élk miniscuul puntje aangegrepen wordt om een big issue van te maken. En dan heb ik idd zoiets van: 'het duurt nog een week of twee, deal with it'...

En dat geldt net zo goed voor mij als voor jullie. Er is geen drol aan en als ik de SC's ook nog dicht zou mikken bleef er weinig over. Voor die twee weken nog ga ik mezelf de ellende niet op de hals halen. Nog ff doorbijten en dan zijn we er weer vanaf. Hopelijk is BB6 weer ouderwets leuk, met leuke situaties die een goede discussie kunnen triggeren. Voor nu is het good old simpel bagger en daar kun je nu eenmaal geen goud van maken....

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 25-02-2006 14:19:14 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:13:06 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_35477508
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:

APK, ik vind het ook vervelend, en dat vond ik al langer.... Het hele programma is één grote sof en ik weet niet hoe ik van níets íets moet maken...
Ik kijk het niet eens.
quote:
De reden dat de Gert topics openbleven is voornamelijk gelegen in het feit dat het zowat het enige topic is waar nog constructief werd/wordt gediscussieerd. Ik ben het met je eens dat de SC domineert momenteel, maar er is verder niets om over te lullen. De streams gaan om de haverklap op logo en de uitzendingen zijn één grote Violashow waar inmiddels geen hond meer naar kijkt.
Dat vind ik dus geen reden om dan maar in andere topics te gaan zwaaien en zoenen.
Dat kan toch lekker in de slowchat?
quote:
Ik heb ergens aan het begin van HBB (en ook al tijdens BB5) getracht het smilie, BEW, even de was doen, koffie?, etc postgedrag in te dammen, maar dat gaf een hoop gezeik. Als de boel loopt zoals het nu is krijg je gezeik van een andere kant. Het programma is zo ontzettend saai dat élk miniscuul puntje aangegrepen wordt om een big issue van te maken. En dan heb ik idd zoiets van: 'het duurt nog een week of twee, deal with it'...
Dan geef je dus toe aan de mavo-maffia. En zeker weten dat die lui, met een horde andere malloten die na 7 jaar eindelijk ook hun ADSL-aansluiting aan de praat hebben gekregen, de boel bij een volgende BB ook weer overnemen.
quote:
En dat geldt net zo goed voor mij als voor jullie. Er is geen drol aan en als ik de SC's ook nog dicht zou mikken bleef er weinig over.
Laat de SC-reeks in godsnaam open, en laat die lui daar lekker posten over koffie, koekjes en het weer.

Maar inderdaad, nog een week of twee en dan neem ik SHO weer als startpagina.

Ik zal de FB topics hier missen hoor.
  Moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 15:32:58 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35478043
Is het een idee om het "eerherstel voor Gert Timmerman"-topic te sluiten?
De discussie die daar gevoerd wordt is immers precies dezelfde als die in de reguliere Gert Timmerman-reeks. Bovendien is het sowiesó slechts als een vorm van protest geopend.

Scheelt weer wat heen en weer klikken als we die discussie weer centraal maken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35479572
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
<..>
<..>
Al tijdens BB5 zelfs, maar jij en CW werden gewoon weggewuifd.
En ondertussen is de SC nu eenmaal verziekt, so be it. Blijkbaar is daar behoefte aan, prima.

Maar ik zou echt -ook voor die twee weken- je best doen om het gezwaai en gelebber tot de SC te beperken. Want APK heeft gelijk, tijdens BB6 komt iedereen weer terug, en dan wordt het lastig om nog te corrigeren. En dan zit je met een heel forum vol zwaaiende huisvrouwen die hun huisdieren en recepten bespreken in de SV en de bewonerstopics.

* shiver...
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35479604
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:32 schreef Gert het volgende:

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35482594
Is dit het schone lei principe

Die andere was nog lang niet vol
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:09:31 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_35482912
En wat een kut-TT.

Ik stel voor: HBB [FB] HBB zuigt en de mods ook.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:35:11 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35483936
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
Is het een idee om het "eerherstel voor Gert Timmerman"-topic te sluiten?
De discussie die daar gevoerd wordt is immers precies dezelfde als die in de reguliere Gert Timmerman-reeks. Bovendien is het sowiesó slechts als een vorm van protest geopend.

Mijn beste Broeder Gert

Ik laat het eerherstel topic nog doorlopen. Daarna hoeft er wat mij betreft idd ook geen nieuw topic meer te komen en kan alles prima in het bestaande topic...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:21:09 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_35485497
TT!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:29:22 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_35490310
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:35 schreef flugeltje het volgende:

Ik laat het eerherstel topic nog doorlopen. Daarna hoeft er wat mij betreft idd ook geen nieuw topic meer te komen en kan alles prima in het bestaande topic...
Moet dat echt wachten tot 1 van beide vol is?
Nu wordt er al dubbel gepost, dat komt de leesbaarheid niet ten goede.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:37:09 #15
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35490602
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef Pinball het volgende:

[..]

Moet dat echt wachten tot 1 van beide vol is?
Nu wordt er al dubbel gepost, dat komt de leesbaarheid niet ten goede.
Is al geregeld
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:38:43 #16
242 Pinball
Electric Monk
pi_35490660
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:

Is al geregeld

<snip>
  zondag 26 februari 2006 @ 00:35:05 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35497810
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:34 schreef Pinball het volgende:

[..]

En ondertussen is de SC nu eenmaal verziekt, so be it. Blijkbaar is daar behoefte aan, prima.

Maar ik zou echt -ook voor die twee weken- je best doen om het gezwaai en gelebber tot de SC te beperken. Want APK heeft gelijk, tijdens BB6 komt iedereen weer terug, en dan wordt het lastig om nog te corrigeren. En dan zit je met een heel forum vol zwaaiende huisvrouwen die hun huisdieren en recepten bespreken in de SV en de bewonerstopics.

* shiver...
Ik wens bij deze de mods van BB6 erg veel succes, want mên zoals het vanaf midden november is gegaan tot nu, is echt dramatisch. Het is alleen maar erger geworden .
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 26 februari 2006 @ 00:54:49 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_35498405
Krijgen we nu geen nieuw Tan-topic meer

Volgens mij wil ze -als alle emoties gezakt zijn- namelijk best wel weer reageren.
  zondag 26 februari 2006 @ 00:56:20 #19
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35498448
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:54 schreef APK het volgende:
Krijgen we nu geen nieuw Tan-topic meer

Volgens mij wil ze -als alle emoties gezakt zijn- namelijk best wel weer reageren.
Er staat al een nieuw topic APK...

Dit keer hopelijk zónder SC...
  zondag 26 februari 2006 @ 00:56:49 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_35498459
Dit is overigens pure speculatie mijnerzijds. Tan en ik hebben geen contact via email, telefoon of MSN.
  zondag 26 februari 2006 @ 00:59:06 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_35498504
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:56 schreef flugeltje het volgende:

Er staat al een nieuw topic APK...

Dit keer hopelijk zónder SC...
Ok, merci.
Had ik tijdens alle consternatie niet gezien.
De telefoon staat GVD roodgloeiend hier. Eerst de Gert Sr. meute en nu krijg ik ook nog de Tanja stalkers op mijn dak.
  zondag 26 februari 2006 @ 01:27:12 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_35499188
En het loopt opeens als een tiet!

De topics over Roel, Tanja en Gert trekken kijkcijfers!
  zondag 26 februari 2006 @ 01:30:52 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35499265
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef APK het volgende:

Fijn

Dan kan ik met een gerust hart m'n bed induiken, de slotjes/deleteknop is morgen weer geopend
pi_35499289
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef APK het volgende:

Er werd alweer een Tanja topic dichtgeknald.... that figures
  zondag 26 februari 2006 @ 01:57:44 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_35499846
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef PC eend het volgende:

[..]

Er werd alweer een Tanja topic dichtgeknald.... that figures
Zeur niet, er is een ander -uiterst vermakeijk - topic geopend.
pi_35502208
kan [HBB SC 438] in 437 veranderd worden dank u
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 10:44:17 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35503651
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:34 schreef Pinball het volgende:

[..]

* shiver...
Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.
En inderdaad, we krijgen BB6 en zo'n paar maanden gaan altijd sneller dan je denkt.
En met BB6 komen de jarenlange fans weer terug en zien zich geconfronteerd met een zwaai en breikliekje.
Hoe deze te mengen, in mijn optiek zijn deze niet te mengen, dat loopt geheid mis.
De zwaaikliek uitsluiten?
Mwoah, ook niet echt nodig, maar wel vanaf het begin met een legertje mods erop zitten.
Denk ik, ik weet het nog niet, maar we gaan rond de tafel, met de mods, want die hebben echt hun stinkende best gedaan!
En, hej, we zitten hier langer dan vandaag, hier zitten wel users met behoorlijk "verbale" vaardigheden

Idee om na HBB ook hier een topic te openen/
Wat ging goed, wat ging fout?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 26 februari 2006 @ 11:02:58 #28
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35503918
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.

* knip *

Als jullie je toch gaan bezighouden met brainstormen, ruim dan ook ff tijd in voor het functioneren van de zgn administrators.
De communicatie tussen de mods en bovengenoemde was ook bij vlagen van een triest niveau.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zondag 26 februari 2006 @ 11:38:47 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_35504669
quote:

[..]

En inderdaad, we krijgen BB6 en zo'n paar maanden gaan altijd sneller dan je denkt.
En met BB6 komen de jarenlange fans weer terug en zien zich geconfronteerd met een zwaai en breikliekje.
Hoe deze te mengen, in mijn optiek zijn deze niet te mengen, dat loopt geheid mis.
Mwoah, ook niet echt nodig, maar wel vanaf het begin met een legertje mods erop zitten.
Denk ik, ik weet het nog niet, maar we gaan rond de tafel, met de mods, want die hebben echt hun stinkende best gedaan!
En, hej, we zitten hier langer dan vandaag, hier zitten wel users met behoorlijk "verbale" vaardigheden

Admin zondag 26 februari 2006 @ 11:44:58 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35504833
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:02 schreef PH52 het volgende:

[..]

Als jullie je toch gaan bezighouden met brainstormen, ruim dan ook ff tijd in voor het functioneren van de zgn administrators.
De communicatie tussen de mods en bovengenoemde was ook bij vlagen van een triest niveau.
En nu concreet graag?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 26 februari 2006 @ 12:03:07 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35505332
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

En nu concreet graag?
Ik vermoed dat er gedoeld wordt op 't sluiten van BB5...
pi_35505673
quote:

[..]

Goed plan, ik hou wel van dat soort discussies...

Én het is een goede aanleiding om nog even het BB gevoel vast te houden...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 12:19:26 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35505778
Ik ook, maar het wordt geen bashpartij op de mods, kom het maar een dagje doen
Bedenk liever hoe we het zwaai-kliekje hierin betrekken

pi_35506018
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef yvonne het volgende:
Ik ook, maar het wordt geen bashpartij op de mods, kom het maar een dagje doen
Bedenk liever hoe we het zwaai-kliekje hierin betrekken
Die komen er vanzelf wel bij, de meesten hebben toch niets anders te doen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zondag 26 februari 2006 @ 12:34:56 #35
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35506179
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Die komen er vanzelf wel bij, de meesten hebben toch niets anders te doen.
BEW gaan we al beginnen?
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 12:36:33 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35506217
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:34 schreef Jappie het volgende:

[..]

BEW gaan we al beginnen?
Nee
Ik hak je handjes af als je nog één keer zwaait

zondag 26 februari 2006 @ 12:42:13 #37
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35506422
Ik wil hier nog wel wat over zeggen na een poosje meegelezen te hebben.

Ik weet eigenlijk niet bij welk kliekje ik hoor of ingedeeld wordt. Ja, ik zwaai weleens en bevind me in de SC maar zo ook in andere topics en doe geregeld mijn best op het vullen van de SV.
En zo ook anderen die je niet hoort, niet ziet klagen en op hun manier toch plezier beleven aan HBB en er wat van maken.
Ik krijg nu een beetje het idee dat wanneer je niet notoire klaagt, zeurt, zeikt of zuigt je ook niet gehoord wordt.
Dus de waardheid van de ENKELE die hier onophoudelijk over bezig zijn wordt de waarheid van Fok. Ik bedoel zwaaikliekje is al een vast woord op Fok.
Dus eigenlijk wordt er beweerd dat de inbreng van dit kliekje enkel zwaaien is ... belachelijk.

Kortom, ik vind het allemaal redelijk opgeblazen en de waarheid van een stel "verbaal" duidelijk aanwezig zijnde ook geregeld zwaaiende zichzelf oldbies noemende mannen en daar duidelijke rechten aan ontlenen die niet corresponderen met wat andere groepen aanwezigen leuk vinden.
Soms moet je eens even niet blijven hangen in de goede oude tijd en je ook eens mengen tussen nieuwe gebruikers en het Fok museum stof van je afschudden en inzien dat negatieve aandacht ook zeker aandacht is maar toch altijd negatief blijft.

Ik heb niet direct de intentie mij te mengen in de discussie, voelde alleen de behoefte om mijn optiek over de gang van zaken te ventileren.
En meedenken, hoe je het zwaaikliekje erin betrekt ... ik zou zeggen *zwaai* en kijk of er terug gezwaaid wordt of misschien dat er een ledenlijst van bestaat.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  zondag 26 februari 2006 @ 12:51:52 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35506731
Nou my 2 cents dan maar:

- een mod moet er ook echt wel voor gaan en aanwezig zijn. Hoe lief ik Ripley ook vind ik heb me vaak afgevraagd waarom ze mod bleef. Als ik vanaf het begin met CartWoman had kunnen samenwerken had dat heel veel ellende met de zwaaiende SC'ers gescheeld.
- communicatie met de admins en anderen kan beter. Cynix wist niets van de banner die er ineens doorgedrukt was. Samen met de last van mijn arm is dat de reden geweest om er helemaal de brui aan te geven. Het afscheid van Cartwoman aan het einde van BB is ook tekenend.
- Over de zwaaibrigade; ik weet het niet. Heb er alles aan geprobeerd en toen ik uiteindelijk ervoor koos om het maar om te dopen in SlowChat liep er weer een paar oude getrouwen weg. Slowchatten over het hele forum blijft mij storen. Maar ja, ik ben dan ook een oldbie, en weet hoe het hier vroeger was. Iets wat tegenwoordig in het SC topic een scheldwoord blijkt te zijn (oldbie).

Veel succes in ieder geval volgend jaar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 12:54:30 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35506810
Het topic mot nog komen mensuh
Grmbl

zondag 26 februari 2006 @ 12:55:09 #40
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35506825
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee
Ik hak je handjes af als je nog één keer zwaait
Nou moe ( : ---> W )
  zondag 26 februari 2006 @ 12:55:54 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35506849
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:54 schreef yvonne het volgende:
Het topic mot nog komen mensuh
Grmbl
Dan kopieer ik het er nog wel een keer in.
pi_35507167
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Mabelle het volgende:
En meedenken, hoe je het zwaaikliekje erin betrekt ... ik zou zeggen *zwaai* en kijk of er terug gezwaaid wordt of misschien dat er een ledenlijst van bestaat.
vast wel : ledenlijst
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 13:11:17 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35507259
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nou moe ( : ---> W )
Daar hebben we er eentje voor hoor:

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 26 februari 2006 @ 13:12:05 #44
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35507284
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:07 schreef easy-going het volgende:

[..]

eeeh....E-G.....daar sta ik ook 2 keer tussen.
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 13:12:25 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35507293
quote:

[..]

Omg , waarom klikte ik

Moderator zondag 26 februari 2006 @ 13:14:16 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35507354
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Jappie het volgende:

[..]

eeeh....E-G.....daar sta ik ook 2 keer tussen.
Heb je zelfs dáár een kloon?
  zondag 26 februari 2006 @ 13:15:38 #47
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35507395
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Heb je zelfs dáár een kloon?
sssst...niet aan de grote klok hangen...

Admin zondag 26 februari 2006 @ 13:16:34 #48
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35507418
Het is hier geen slowchat

zondag 26 februari 2006 @ 13:18:23 #49
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35507471
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:16 schreef yvonne het volgende:
Het is hier geen slowchat
Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugs heeft sinds gisteren een nieuwe hobby opgepakt.....het verwijderen van slowchat...dus eigenlijk doen we haar hier een plezier mee!
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 13:20:58 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35507539
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Jappie het volgende:

[..]

Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugs heeft sinds gisteren een nieuwe hobby opgepakt.....het verwijderen van slowchat...
Ik was vanochtend maar drie kwartier kwijt aan het bijlezen van het Tanja-topic.
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 13:22:44 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35507592
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Jappie het volgende:

[..]

Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugs heeft sinds gisteren een nieuwe hobby opgepakt.....het verwijderen van slowchat...dus eigenlijk doen we haar hier een plezier mee!
Flugs is lekker stappen vandaag, ik pas op jullie, berg je maar

zondag 26 februari 2006 @ 13:28:04 #52
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35507735
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Flugs is lekker stappen vandaag, ik pas op jullie, berg je maar
Omdat ik gisteren te laat naar bed kwam heb ik vandaag straf en mocht ik niet mee naar buiten..... ik straf dan Fok ook straf ... ff het virus wat verder verspreiden.
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 13:32:07 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35507840
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:

[..]

Omdat ik gisteren te laat naar bed kwam heb ik vandaag straf en mocht ik niet mee naar buiten..... ik straf dan Fok ook straf ... ff het virus wat verder verspreiden.
Ach gos, en ook nog pikstraf?
Had je Francis maar de schuld moeten geven

pi_35507984
quote:

[..]

Ja en dan?
Niet iedereen daar is het eens met de manier van posten in SC op Fok zoals het de laatste tijd gaat
pi_35511207
Zoals er al gezegt werd er is gewoon niets te zien op de streams.
En wat krijg je dan veel Slow Chat.
We kennen elkaar nu al langer als vandaag.
Dus word er als er helemaal niets te doen is over van alles en nog wat gepraat.

En daar is dan ook de SC voor om dat daar te doen.
HBB is geen BB in BB werd er ook heel veel gediscuseerd.
Alle topics liepen vlot en nu niet op een enkeling na dan.
Zelfs de uitzendingen topics gaan voor geen meter.

Ben t er wel mee eens dat de topics wel over het desbetreffende onderwerp moeten gaan.
Of tenminste in de buurt komt daarvan.
Daar word zn topic ook voor aangemaakt.

Maar t lijkt me ook niet de bedoeling wat zoals de laatste dagen gebeurd om in elk topic hierover te discuseren.
Hou dat dan ook op 1 plek
  zondag 26 februari 2006 @ 15:31:52 #56
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35512012
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

En nu concreet graag?
Dit dus. Willekeurig welke mod of admin komt hier binnenrennen, zonder gevoel voor de "plaatsleijke " verhoudingen, zonder zich ook maar ergens voor te verantwoorden.

Ik doel op de sluiting van BB5 door Dagonet, het daarmee gepaard gaande vertrek van CW.
Ik doel op het aanstellen van veelpostende users als mod, die daarna willekeurig wie aangeven, maar niet hun harde kern van users.

Ik doel op de achterlijke ban voor APK en Pinball, ik doel op jou houding hier.

En verder, opbouwend, denk bv eens aan de invoering van een puntenrijbewijs, zodat iedere user weet hoe rood ie staat, misschien een hulpmiddeltje om die zwaaitroep te voorkomen, waar ik trouwens persoonlijk geen moeite mee heb als het de normale aankomst en vertrekposts zijn.
Persoonlijk vond ik het plaatsen van tientallen caps achter elkaar in een SC veel hinderlijker.

Concreet, waar heb jij gezeten de afgelopen maanden .....
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 16:06:28 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35513200
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef PH52 het volgende:

[..]

Dit dus. Willekeurig welke mod of admin komt hier binnenrennen, zonder gevoel voor de "plaatsleijke " verhoudingen, zonder zich ook maar ergens voor te verantwoorden.

Ik doel op de sluiting van BB5 door Dagonet, het daarmee gepaard gaande vertrek van CW.
Ik doel op het aanstellen van veelpostende users als mod, die daarna willekeurig wie aangeven, maar niet hun harde kern van users.

Ik doel op de achterlijke ban voor APK en Pinball, ik doel op jou houding hier.

En verder, opbouwend, denk bv eens aan de invoering van een puntenrijbewijs, zodat iedere user weet hoe rood ie staat, misschien een hulpmiddeltje om die zwaaitroep te voorkomen, waar ik trouwens persoonlijk geen moeite mee heb als het de normale aankomst en vertrekposts zijn.
Persoonlijk vond ik het plaatsen van tientallen caps achter elkaar in een SC veel hinderlijker.

Concreet, waar heb jij gezeten de afgelopen maanden .....
Ah, eigenlijk is het mijn schuld zo te lezen en word ik ter verantwoording geroepen.
Prima hoor, ben nog nooit weggelopen voor discussie.
Misschien heb je wel begrepen, of niet, dat een A zich met heel FOK! bezighoudt en niet alleen met het forum, FOK! is meer dan een forum alleen.
Daarvoor zijn de FA's, FORUM admins om de dagelijkse gang van zaken te regelen.
Nu ben ik wel een A met een hoop affiniteit met het forum, en zal hier ook altijd wel te vinden zijn.
En ja, iedere FA en A kan en mag hier dus binnenwandelen, net als iedere user, ook IK ben nog steeds user hier.
Het is niet zo dat HBB enkel en alleen voor HBB watchers is, net zo min als PTA alleen voor auto rijders is, en ga zo maar verder.
Meestal komt er niemand van buiten simpelweg omdat je geen band met een subforum hebt, en waar je geen band mee hebt, post je meestal niet.
Ik zou bij God niet weten wat ik bv in DIG zou moeten, maar ik kijk er wel mee, als A..

De sluiting van BB5 is nu al 9879867x uitgelegd, maar als je daar geen genoegen mee neemt, prima, dan hangen we Dago nog maar een keer aan het kruis, er is een fout begaan, die is teruggedraaid, helaas kwam CW niet terug.
En daar kun je lang over blijven praten, maar het is niet meer terug te draaien.
En daar heeft hij zich zeer zeker voor verantwoord, dat jij dat niet gelezen hebt is aan jou.

"Ik doel op het aanstellen van veelpostende users als mod, die daarna willekeurig wie aangeven, maar niet hun harde kern van users."
Deze zin mag je me uitleggen, ik kan er geen patat van bakken.

"Ik doel op de achterlijke ban voor APK en Pinball, ik doel op jou houding hier."

Ook over de diverse bans kunnen we nog 6 topics vol praten, bans worden gegeven door FA's, niet door mods, die kunnen iets aangeven, de FA leest bij en terug, en kan daarop een ban geven.
En ja, de mening van de users eromheen en de FA's kan uiteen lopen ja.
Mijn houding hier als user is precies dezelfde als die ik al 6 jaar lang hier hanteer, over gevoel voor verhoudingen gesporoken zeg..
Zoals jij het nu doet voorkomen is HBB "mijn, mijn, mijn"en waag het niet om hier als niet HBB-er te komen posten.
En dat lijkt me een behoorlijk foutieve instelling.

"Concreet, waar heb jij gezeten de afgelopen maanden ....."

Opletten..

zondag 26 februari 2006 @ 16:21:19 #58
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35513782
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

* knip *

Zoals jij het nu doet voorkomen is HBB "mijn, mijn, mijn"en waag het niet om hier als niet HBB-er te komen posten.
En dat lijkt me een behoorlijk foutieve instelling.

"Concreet, waar heb jij gezeten de afgelopen maanden ....."

Opletten..
For Christ sake, op je clitoris getrapt ?

De door mij aangehaalde gebeurtenissen hebben allemaal betrekking op dingen die verkeerd gingen, in mijn optiek, dat heeft niets te maken met een veroordeling van wie dan ook.
Het heeft te maken met de instelling van de FA en A die hier binnenstapt.
Laat die eerst eens op de mods afstappen en vragen wat er aan de hand is.

Met die mod bedoel ik TL. Als user een leuke poster, als mod ongeschikt vanwege zijn veel posten tussen de andere zwaaiers. Suggestie: mods posten niet.

Je zult, wil je een zekere mate van gezag uit kunnen oefenen, toch een stabiele systeem moeten opzetten.

Mijn, mijn, mijn, mens, ik post hier niet eens meer.

Maar, regel jij het met je vriendinnen van K3, dan komt het vast goed bij BB6.

Ik ben er KLAAR mee.
  zondag 26 februari 2006 @ 17:27:03 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_35515942
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef PH52 het volgende:
Suggestie: mods posten niet.
pi_35516022
Teamlead is zeer geschikt als mod, tenminste dat zijn mijn ervaringen. Verder hebben ze het toppie gedaan. Dat er e.e.a mis gegaan is achter de schermen boeit me niet zo.

Maar, de suggestie dat mods niet mogen posten is belachelijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door berney op 26-02-2006 17:41:01 ]
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 17:37:44 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35516225
Ik stem op CW en Sanne.
Maar ja, ik ben dan ook zo'n nare oldbie.
  zondag 26 februari 2006 @ 17:49:01 #62
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35516458
Als we dan toch gaan stemmen stem ik voor APK en Scanman01 als duomods
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 17:56:16 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35516631
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:49 schreef Jappie het volgende:
Als we dan toch gaan stemmen stem ik voor APK en Scanman01 als duomods

Wie vind jij het meest geschikte mod-duo voor BB6?
» CartWoman en Sanne
» APK en Scanman01
» Tann en Lekker_Simpel
» Flugeltje en Teamlead
» Berney en Mirrorman
» I.Scuderia en Newsman

maak je eigen FOK! poll zelf!
  zondag 26 februari 2006 @ 17:58:50 #64
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35516695
Gestemd. Maar 't is weer Fok. Waarom geen individuele keuze ? Waarom vaste duo's ? Flugel mag van mij echt wle blijven, alleen ....

en ik mis K3
pi_35516709
Waarom kan ik niet op Peter stemmen
pi_35516729
haha die laatste, haahhaha

maar ik wil helemaal geen mod zijn. . Geen tijd voor en geen zin in.

En ,al helemaal niet met Mirrorman.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:02:19 #67
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35516799
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:59 schreef PC eend het volgende:
Waarom kan ik niet op Peter stemmen
Ik word dat gezeik hier van Jan en alleman ook spugzat
pi_35517023
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:02 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ik word dat gezeik hier van Jan en alleman ook spugzat
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 18:10:08 #69
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35517040
[quote]Op zondag 26 februari 2006 13:07 schreef easy-going het volgende:

[..]

edit geloof ik

[ Bericht 11% gewijzigd door Manu82 op 26-02-2006 19:52:16 ]
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 18:21:19 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35517392
quote:

"Bejaard" klopt wel, maar "anti-zwaai"....
  zondag 26 februari 2006 @ 19:01:45 #71
242 Pinball
Electric Monk
pi_35518649
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef Gert het volgende:

"Bejaard" klopt wel, maar "anti-zwaai".... [afbeelding]
Ze moesten eens weten.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:05:31 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_35518742
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ze moesten eens weten.
Heb je niet een scriptje om mijn user-id met 1942 te verlagen?
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 19:07:09 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35518780
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ze moesten eens weten.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:29:38 #74
242 Pinball
Electric Monk
pi_35519367
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:05 schreef APK het volgende:

Heb je niet een scriptje om mijn user-id met 1942 te verlagen?
Nee, maar ik heb wel een samenvatting gemaakt van mijn posts in dat topic: [HBB SC 441] Viola... houdt je kop (deel zoveel)
pi_35519450
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel een samenvatting gemaakt van mijn posts in dat topic: [HBB SC 441] Viola... houdt je kop (deel zoveel)
Als dat een samenvatting was.
Hoeveel heb je er daar dan achter elkaar gezet
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 19:38:46 #76
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35519606
is dit normaal?
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef Pinball het volgende:
Ik wil even wat duidelijk maken in het FB topic, en dit leek me wel een geschikte plek, zo blijft de FB leesbaar.
Sorry, en zo.

[ Bericht 44% gewijzigd door Manu82 op 26-02-2006 19:53:51 ]
Room 23
  zondag 26 februari 2006 @ 19:40:31 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_35519652
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:38 schreef Manu82 het volgende:
is dit normaal?
[..]
Hij zegt toch keurig 'sorry'
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 19:44:50 #78
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35519765
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:40 schreef APK het volgende:

[..]

Hij zegt toch keurig 'sorry'
Zeg ik toch ook sorry en het spijt me!

is dit normaal?

[ Bericht 61% gewijzigd door Manu82 op 26-02-2006 19:53:23 ]
Room 23
  zondag 26 februari 2006 @ 19:46:57 #79
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35519826
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:44 schreef Manu82 het volgende:

[..]

is dit normaal?
[..]
Ja en verneuk de lay-out niet zo
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 19:49:22 #80
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35519910
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:46 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja en verneuk de lay-out niet zo
is het verneuken van topics een alleenrecht ofzo?
Room 23
  zondag 26 februari 2006 @ 19:49:51 #81
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35519928
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:44 schreef Manu82 het volgende:

[..]

is dit normaal?
[..]
Lees anders ff de basisprincipes http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/43
pi_35520004
@ Manu82, aanpassen die hap .

Ik heb op APK en Scanman01 gestemd.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:56:59 #83
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35520129
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:52 schreef schatje het volgende:

Had zomaar ook mijn keuze kunnen zijn.
pi_35521218
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:52 schreef schatje het volgende:
@ Manu82, aanpassen die hap .

ik zie het helemaal voor me....APK en Scanman samen op een zeventiger jaren bankstel....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zondag 26 februari 2006 @ 20:37:53 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35521544
Ik mis de optie CW en Flugel
  zondag 26 februari 2006 @ 20:54:16 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35522229
O ja, ik heb voor APK en Scanman gestemd
  zondag 26 februari 2006 @ 20:57:36 #87
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35522365
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 21:00:09 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35522476
Oh boy, she's back, nu krijgen we op ons kloten
*wijst* hij begon!

zondag 26 februari 2006 @ 21:11:16 #89
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35523029
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef yvonne het volgende:
Oh boy, she's back, nu krijgen we op ons kloten
*wijst* hij begon!
Definieer "hij"

En yep Carly Simon en 1972 heb ik bewust meegemaakt
  zondag 26 februari 2006 @ 21:23:39 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35523574
Het valt me op dat de mensen die het meest te zeiken hebben over het sloowsjetten overal zich er zélf het meest schuldig aan maken

Foei
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 21:28:34 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35523821
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Wees blij, nu kun je de schuld voor een eventuele lage klassering op je huidige maatje schuiven.
pi_35523854
Lieve HBB modjes, (voorzichtig, ik wil jullie slijmen)

De thread [BB SE 2006 deel 1] informatie over BB Zweden begin een beetje belangstelling te krijgen en HBB is vrij snel afgelopen. (Of is het in feite al enige tijd dood ?) Manu stelde voor de BB-SE thread wat meer continuiteit te geven. Een echte OP en een sticky thread. Daar wil ik best aan meewerken en wil ook best zorgen dat het een beetje ordelijk verloopt.

Maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig. (slijm, slijm)
Is het zinvol van BB-SE iets meer te maken ? of gooien jullie HBB en alles daaromheen binnenkort op slot ? Ik wil best helpen om BB-SE-2006 op gang te brengen, maar dan zou het leuk zijn te weten dat we door kunnen gaan.

Lieve modjes Wat is hierop je antwoord
Keep the Sunny Side Up
  zondag 26 februari 2006 @ 21:32:53 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35524001
Voorlopig kun je nog hier terecht hoor

Als het hier dichtgaat kun je altijd nog kijken of er elders op Fok een herberg te vinden is waar je binnen mag...
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 21:34:30 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35524069
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Voorlopig kun je nog hier terecht hoor

Als het hier dichtgaat kun je altijd nog kijken of er elders op Fok een herberg te vinden is waar je binnen mag...
IN SHO mag zoiets vast wel.
En gezien het Zweedse deelnemersveld, anders wel in B&H.
Neem toch aan dat de stekker van dit subforum er vrij snel na de laatste uitzending (6 mrt) uit gaat...
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 21:35:18 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35524113
Welja, als het hier dicht gaat naar SHO of zo?

Admin zondag 26 februari 2006 @ 21:36:18 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35524164
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Gert het volgende:

[..]

IN SHO kan zoiets wel.
Neem toch aan dat de stekker van dit subforum er vrij snel na de laatste uitzending (6 mrt) uit gaat...
Nakaarten, evaluatietopic met de users.

Moderator zondag 26 februari 2006 @ 21:37:19 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35524213
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nakaarten, evaluatietopic met de users.
Dat zijn we nu toch al aan het doen?
  zondag 26 februari 2006 @ 21:38:06 #98
242 Pinball
Electric Monk
pi_35524247
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me op dat de mensen die het meest te zeiken hebben over het sloowsjetten overal zich er zélf het meest schuldig aan maken

Foei
Maar het is altijd zo gezellig in FB!
  Admin zondag 26 februari 2006 @ 21:39:57 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35524335
Eik zijn de FB's de leukste slowchats

zondag 26 februari 2006 @ 21:40:13 #100
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35524342
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef Pinball het volgende:

[..]

Maar het is altijd zo gezellig in FB!
Das ook alleen omdat ik hier te vinden ben...

Schrobbelèr iemand?
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 21:41:20 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35524389
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:

Schrobbelèr iemand?
Is dat net zoiets als een palm keren?
  zondag 26 februari 2006 @ 21:43:24 #102
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35524477
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Is dat net zoiets als een palm keren?
Das drank (word je lekker warm van tijdens het optocht kijken )
  zondag 26 februari 2006 @ 21:45:08 #103
130054 demins
We weten niks
pi_35524555
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Das drank (word je lekker warm van tijdens het optocht kijken )
Is die optocht nou nóg bezig?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 21:49:10 #104
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35524730
Wat ik me nu afvraag is waar SC wel gedoogd wordt en waar niet? Of komt het er gewoon op neer dat bepaalde users dat alleen mogen ofzo? Zo niet leg het dan even uit als je wil!
Room 23
  zondag 26 februari 2006 @ 21:53:22 #105
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_35524953
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Das ook alleen omdat ik hier te vinden ben...

Schrobbelèr iemand?
Ja, een Schrobbelèr doe ik altijd aan mee. Ik ben uiteindelijk ook nog steeds een Kruikenzijker !
Keep the Sunny Side Up
pi_35524998
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik me nu afvraag is waar SC wel gedoogd wordt en waar niet? Of komt het er gewoon op neer dat bepaalde users dat alleen mogen ofzo? Zo niet leg het dan even uit als je wil!
  zondag 26 februari 2006 @ 21:57:27 #107
130054 demins
We weten niks
pi_35525124
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

zondag 26 februari 2006 @ 21:58:00 #108
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35525152
Kom op mensen, ontopic weer...
pi_35525199
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Zit je weer te zuigen
  zondag 26 februari 2006 @ 22:00:06 #110
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35525275
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zit je weer te zuigen

en nu ontopic

[ Bericht 4% gewijzigd door flugeltje op 26-02-2006 22:08:11 ]
  zondag 26 februari 2006 @ 22:03:30 #111
130054 demins
We weten niks
pi_35525442
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Op de laatste post van pagina 2 raakten we het spoor volledig bijster!
pi_35525450
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

[afbeelding]

En nu iedereen ontopic...
HBB [FB] HBB zuigt en de mods ook....
  zondag 26 februari 2006 @ 22:05:45 #113
130054 demins
We weten niks
pi_35525546
quote:
Ik kon de post niet quoten, heb 't al aangepast Dit bedoelde ik!
  zondag 26 februari 2006 @ 22:07:27 #114
130054 demins
We weten niks
pi_35525641
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Je hebt je oproep ingetrokken... En nou weer, aangepast, teruggezet!

Heb jij te lang bij de optocht staan kijken?

[ Bericht 17% gewijzigd door demins op 26-02-2006 22:12:52 ]
pi_35525701
wie heeft erop mirrorman&mij gestemd. .
pi_35526049
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef demins het volgende:

[..]

Je hebt je oproep ingetrokken... En nou weer, aangepast, teruggezet!

Heb jij te lang bij de optocht staan kijken?
  zondag 26 februari 2006 @ 22:16:37 #117
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35526112
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef berney het volgende:
wie heeft erop mirrorman&mij gestemd. .
Duh dat zal je zelf wel geweest zijn.
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 22:20:49 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35526341
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef Jappie het volgende:

[..]

Duh dat zal je zelf wel geweest zijn.
Mirrorman was het in ieder geval niét.
pi_35527507
Kan een mod enige maken in de TT: [HBB SC 442] Het engige echte SC topic®
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:48:21 #120
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35527610
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod enige maken in de TT: [HBB SC 442] Het enige echte SC topic®
done
  zondag 26 februari 2006 @ 23:17:17 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35528834
Als er mensen hun reactie missen, die heb ik zojuist verwijderd. Hiervoor is het FB topic niet bedoeld
pi_35529224
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef flugeltje het volgende:
Als er mensen hun reactie missen, die heb ik zojuist verwijderd. Hiervoor is het FB topic niet bedoeld
Maar de discussie waar het bv wel voor bedoeld is, ga jij in SC voeren

Ik snap er niks meer van
  zondag 26 februari 2006 @ 23:31:09 #123
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35529296
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik snap er niks meer van
De discussie liep daar al en daar ben ik op ingesprongen....

en wat ik weggehaald heb was iets tussen users onderling wat hier niet thuishoort.
pi_35529336
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Mirrorman was het in ieder geval niét.
En ikke ook niet, ik heb op Flugeltje en Teamlead gestemd. .
  Moderator zondag 26 februari 2006 @ 23:35:13 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35529426
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat heet "onder de mensen komen". Je voelsprieten uitsteken. Weten wat er leeft.
pi_35529642
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat heet "onder de mensen komen". Je voelsprieten uitsteken. Weten wat er leeft.
Dat kan ik je zo wel vertellen...
  zondag 26 februari 2006 @ 23:51:03 #127
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_35529924
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod enige maken in de TT: [HBB SC 442] Het enige echte SC topic®
Waarom? Het is toch eng hoe daar nu gepost wordt

(er stond ENGIGE)
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_35530578
Kan een modje deze: [HBB] Streamverslagen van maandag 27 februari 2006 sluiten Ik was de pijltjes vergeten
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 01:18:15 #129
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35532095
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Omg , waarom klikte ik
breicursus nodig?
Room 23
  maandag 27 februari 2006 @ 10:56:28 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35536254
Ik wil ff iets rechtzetten hier... Ik kwam in één van de SC-vorige topics deze reactie tegen...
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Herposten wordt niet gewaardeerd door Flugel kwam ik achter
Dit is nooit gezegd!!! Ik heb een herpost van FB aangegrepen om hem duidelijk te maken dat sommige discussies/posts idd ondersneeuwen in het zwaaien. En dat users er dús zelf ook last van hebben.

Als men dan een goeie discussie aan wil gaan over de SC of HBB of waar het allemaal fout ging dient men ook eens de hand in eigen boezem te steken. Op deze manier ben je de boel aan het opruien en daar heb ik inmiddels een beetje tabak van. Dan heb ik idd liever de Feedbackbrigade die kritiek tenminste nog rechtstreeks hier durven plaatsen...
pi_35538027
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil ff iets rechtzetten hier... Ik kwam in één van de SC-vorige topics deze reactie tegen...
[..]

Dit is nooit gezegd!!! Ik heb een herpost van FB aangegrepen om hem duidelijk te maken dat sommige discussies/posts idd ondersneeuwen in het zwaaien. En dat users er dús zelf ook last van hebben.

Als men dan een goeie discussie aan wil gaan over de SC of HBB of waar het allemaal fout ging dient men ook eens de hand in eigen boezem te steken. Op deze manier ben je de boel aan het opruien en daar heb ik inmiddels een beetje tabak van. Dan heb ik idd liever de Feedbackbrigade die kritiek tenminste nog rechtstreeks hier durven plaatsen...
Het spijt me als het verkeerd is overgekomen... maar deze opmerking voor de herpost van Miss was bedoeld als een sarcastische knipoog actie naar de ophef over wat er wel en niet (meer) kan in de SC.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_35540772
waarom is het topic van gert op slot?
  Admin maandag 27 februari 2006 @ 14:03:19 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35541019
http://weblog.fok.nl/blog/10438 Ga daar maar verder

Het is mooi geweest.

Moderator maandag 27 februari 2006 @ 14:09:08 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35541199
Zucht.... het moet weer op z'n Fokkiaans?

Het was duidelijk dat dit het laatste Timmerman-topic zou worden. Prima. Waarom daar dan toch ineens weer van afgeweken moet worden. Vreemd hoor.
  Admin maandag 27 februari 2006 @ 14:16:32 #135
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35541438
Ach welnee, zeg, niks FOK!kiaans, het werd vager en vager, houd de pers maar in de gaten, en de weblog is natuurlijk ook ideaal!

pi_35541729
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:16 schreef yvonne het volgende:
Ach welnee, zeg, niks FOK!kiaans, het werd vager en vager, houd de pers maar in de gaten, en de weblog is natuurlijk ook ideaal!
Krijgen we dan ook weer een banner, zodat we die blog in de gaten kunnen houden?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 27 februari 2006 @ 14:33:36 #137
242 Pinball
Electric Monk
pi_35541877
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:27 schreef easy-going het volgende:

Krijgen we dan ook weer een banner, zodat we die blog in de gaten kunnen houden?
omg
pi_35542853
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef yvonne het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/10438 Ga daar maar verder

Het is mooi geweest.
En daar kom je bij deel tien nog eens mee. .
  Admin maandag 27 februari 2006 @ 15:08:02 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35543004
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef berney het volgende:

[..]

En daar kom je bij deel tien nog eens mee. .
Beter laat dan nooit Berney

pi_35543107
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit Berney
Be-lacheklijk.

On-begrijpelijk.

Het boeienste topic van fok doe je op slot
pi_35544249
Al een half uur niks gepost hier in het hele HBB forum, heb ik iets gemist
  maandag 27 februari 2006 @ 15:53:03 #142
6941 APK
Factual, I think.
pi_35544505
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:44 schreef PC eend het volgende:
Al een half uur niks gepost hier in het hele HBB forum, heb ik iets gemist
MEVROUW TIMMERMAN heeft de hulp van SATAN ingroepen om dit subforum plat te leggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door APK op 27-02-2006 16:00:43 ]
pi_35544534
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef APK het volgende:

[..]

MEVROUW TIMMERMAN de hulp van SATAN ingroepen om dit subforum plat te leggen.
pi_35544597
Goeie zet ,Yvonne. .

Tot na de zomer allemaal als BB6 weer begint. .
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 17:30:30 #145
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35547746
Kan dit hele subforum niet gewoon dichtgepleurd worden dan? Er mag niet over Gert gediscussieerd worden, Tanja komt niet meer en de rest is allemaal en irriteerd blijkbaar dus wat is het nut nog?
Room 23
pi_35548213
Kom ik van mn werk, denk ik: eerst ff die intressante topic lezen van gert timmerman, en nu is er
een slotje opgegooid.! Heb me zo vermaakt met die topic, en dat was de leukste topic die ik in tyden gelezen heb!! Jammer!
pi_35548318
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef oetelmen het volgende:
Kom ik van mn werk, denk ik: eerst ff die intressante topic lezen van gert timmerman, en nu is er
een slotje opgegooid.! Heb me zo vermaakt met die topic, en dat was de leukste topic die ik in tyden gelezen heb!! Jammer!
Het staat nu op de blog
  maandag 27 februari 2006 @ 17:50:39 #148
6941 APK
Factual, I think.
pi_35548374
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef lovebear het volgende:

Het staat nu op de blog
Met twee reacties in twee dagen.

Lekker bijlezen!
pi_35548522
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef APK het volgende:

[..]

Lekker bijlezen!
Misschien weten veel mensen niet dat hij daar verplaatste is.
Van mij had die ook best hier mogen blijven staan.
Las t elke dag bij iig
  maandag 27 februari 2006 @ 17:59:19 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35548645
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef lovebear het volgende:

[..]

Het staat nu op de blog
Daar stond ie al een paar dagen. En daar blijft ie nu ook.
  maandag 27 februari 2006 @ 17:59:52 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35548670
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef APK het volgende:

[..]

Lekker bijlezen!
[francismodus]
Hou de weblog de komende week in de gaten APK
[/francismodus]
  maandag 27 februari 2006 @ 18:00:19 #152
6941 APK
Factual, I think.
pi_35548684
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:55 schreef lovebear het volgende:

Misschien weten veel mensen niet dat hij daar verplaatste is.
Misschien kan een mod die link dan nog even in het betreffende topic zetten?
  maandag 27 februari 2006 @ 18:03:05 #153
6941 APK
Factual, I think.
pi_35548765
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:59 schreef flugeltje het volgende:

[francismodus]
Hou de weblog de komende week in de gaten APK
[/francismodus]
Spannend!

Ik voel mij daar wel thuis!

pi_35548774
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef APK het volgende:

[..]

Spannend!

Ik voel mij daar wel thuis!

[afbeelding]
Sorry maar
  Moderator maandag 27 februari 2006 @ 18:17:37 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35549193
http://weblog.fok.nl/blog/10438 dus....

ik meld het wel ff in de weblog van FrancisC...
  maandag 27 februari 2006 @ 18:28:44 #156
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35549518
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:17 schreef Gert het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/10438 dus....

ik meld het wel ff in de weblog van FrancisC...
Goed gedaan broeder Gert en ondertussen tevens het volgende verhaal kunnen lezen op de log
  Moderator maandag 27 februari 2006 @ 18:30:36 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35549570
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Jappie het volgende:

[..]

Goed gedaan broeder Gert en ondertussen tevens het volgende verhaal kunnen lezen op de log
Zo vader zo zoon!
  maandag 27 februari 2006 @ 18:33:17 #158
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35549665
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo vader zo zoon!
Zolang je zijn naam maar niet noemt, maar als je dit leest en tevens even voor waar aanneemt dan kun je je voorstellen waarom hij zo gefixeerd was op uh... ja die dus.
pi_35550507
Tijd voor teambuilding zo te horen. Heeft iemand het telefoonnummer van Mieke ?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35550515
Hopelijk dat die weblog net zo vermakelijk wordt als de inmiddels gesloten topic van gert!! Hou van reallife!!!
  Admin maandag 27 februari 2006 @ 19:10:30 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35550852
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:02 schreef oetelmen het volgende:
Hopelijk dat die weblog net zo vermakelijk wordt als de inmiddels gesloten topic van gert!! Hou van reallife!!!
Euhm, kom eens wat vaker op FOK!... weblog is ZO leuk!

pi_35552329
Ik plaats mijn vraag hier ook even.

Een mooi voorbeeld van mijn streamellende. Na een minuutje of zo vervaagt mijn beeld steeds, ook bij Gilles en ook bij andere server. Alleen opnieuw inladen haalt het even weg, waarna weer na een minuut of zo het van voor af aan begint. Uiteindelijk staat mijn beeld dan stil zoals hierboven bij Monique. (ik blijf wel geluid houden)
Ik heb al cookies en oude bestanden verwidjerd, een uitgebreide virusscan etc. Ik heb er al een week last van. Iemand enig idee of suggesties????
MissJ. is een manier van leven...
pi_35552411
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef MissJ. het volgende:

[afbeelding]
Een mooi voorbeeld van mijn streamellende. Na een minuutje of zo vervaagt mijn beeld steeds, ook bij Gilles en ook bij andere server. Alleen opnieuw inladen haalt het even weg, waarna weer na een minuut of zo het van voor af aan begint. Uiteindelijk staat mijn beeld dan stil zoals hierboven bij Monique. (ik blijf wel geluid houden)
Ik heb al cookies en oude bestanden verwidjerd, een uitgebreide virusscan etc. Ik heb er al een week last van. Iemand enig idee of suggesties????
Ik heb niet direct een oplossing voor dit probleem, behalve dat ik persoonlijk met dit beeld niet zo'n probleem zou hebben...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 27 februari 2006 @ 19:52:42 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_35552458
quote:

[afbeelding]
Heb je een of andere ouwe kutcomputer?
Ik heb elders ook twee computers staan, de ene geeft prima beeld, de andere (een P2-400) geeft vage rotzooi zoals op jouw plaatje.
  maandag 27 februari 2006 @ 20:04:11 #165
242 Pinball
Electric Monk
pi_35552893
quote:
Klaag *hier* dat je streams het niet doen - dl. 1

En ik kan je niet helpen, ik kijk al maanden geen streams meer.
  maandag 27 februari 2006 @ 20:13:55 #166
6941 APK
Factual, I think.
pi_35553277
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:10 schreef yvonne het volgende:

weblog is ZO leuk!
Ik vind het eigenlijk een beetje een primitieve zooi.
Geen smileys als je de codes niet kent, onduidelijke quotes.

Maar je mag wel slowchatten geloof ik! *V*
  maandag 27 februari 2006 @ 20:16:23 #167
242 Pinball
Electric Monk
pi_35553385
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef APK het volgende:

En mijn search werkt er niet.
En mijn stats werken er niet.
En mijn zwaaibot werkt er niet.

Maar dat slowchatten is wel leuk.
  maandag 27 februari 2006 @ 20:17:50 #168
6941 APK
Factual, I think.
pi_35553449
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:16 schreef Pinball het volgende:
Ah, die zocht ik, ik dacht dat het *V* was. 8(7
  maandag 27 februari 2006 @ 20:18:38 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35553476
does nie slowsjetten....
  maandag 27 februari 2006 @ 20:20:31 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_35553553
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
does nie slowsjetten....
Dit is geen slowchat, dit is inhoudelijk posten, plus -als bonus- nog even iemand naar een juist topic verwezen door Pinbaal.
  maandag 27 februari 2006 @ 20:21:21 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35553589
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef APK het volgende:

[..]

Dit is geen slowchat, dit is inhoudelijk posten, plus -als bonus- nog even iemand naar een juist topic verwezen door Pinbaal.
Okay... Ik dacht ik grijp ff in vóór ze weer los gaan
  Admin maandag 27 februari 2006 @ 20:26:54 #172
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35553806
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef APK het volgende:

[..]

Kijk er nou eens rond joh

En geen moderatie

maandag 27 februari 2006 @ 20:32:10 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_35554049
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk er nou eens rond joh

En geen moderatie
Effe Tubgirl zoeken!

Oh nee. Eerst Voetbal Insite kijken.
BELW
pi_35556424
Flugeltje of TL zou in [BB SE 2006 deel 2] Het blote Zweden cap paradijs Zweden in Zweedse veranderd kunnen worden. Al vast mijn hartelijke dank
pi_35561888
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef LekkerSimpeI het volgende:

[..]

Ga maar lekker door met jennen en dan heeft LekkerSimpel het straks weer gedaan als het beroep van je moeder ter sprake komt.
Kan een MOD of FA hier tegen optreden, dat iemand wel heel erg ver gaat om zich voor mij uit te geven? ik houd mij netjes afzijdig, maar dit gaat te ver.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 02:47:07 #176
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_35563928

[ Bericht 100% gewijzigd door frizti op 28-02-2006 09:17:48 ]
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
  dinsdag 28 februari 2006 @ 02:56:19 #177
6941 APK
Factual, I think.
pi_35563979
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef frizti het volgende:

Kan er iets aan deze belediging gedaan worden?
Het syndroom van down komt in mijn direkte familie voor.
Dit soort commentaar is uitermate vervelend voor me.
Als een familielid van jou downsyndroom heeft wil toch niet meteen zeggen dat jij ook domme screenshots moet plaatsen
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 03:24:48 #178
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35564124
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 02:56 schreef APK het volgende:

[..]

Als een familielid van jou downsyndroom heeft wil toch niet meteen zeggen dat jij ook domme screenshots moet plaatsen
Het betekent misschien alleen dat je je formulering even aan kunt passen als je een beetje sociaal bent aangezien iemand zegt het niet prettig te vinden
Room 23
pi_35564135
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 03:24 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Het betekent misschien alleen dat je je formulering even aan kunt passen als je een beetje sociaal bent aangezien iemand zegt het niet prettig te vinden
Huilbies doen niet aan sociaal
Too old to Trick or Treat, too young to die
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:54:36 #180
242 Pinball
Electric Monk
pi_35565293
quote:

Kan er iets aan deze belediging gedaan worden?
Het syndroom van down komt in mijn direkte familie voor.
Dit soort commentaar is uitermate vervelend voor me.
Stel je niet aan.
Je bent zelf ook niet te beroerd om iemand voor 'kankerhoer' uit te maken zonder je af te vragen of er misschien mensen meelezen die daar directe ervaring mee hebben.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 10:29:28 #181
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35566642
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Kan een MOD of FA hier tegen optreden, dat iemand wel heel erg ver gaat om zich voor mij uit te geven? ik houd mij netjes afzijdig, maar dit gaat te ver.
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 11:14:57 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35567613
quote:
Je had er afgelopen vrijdag anders geen problemen mee om iemand o.a. voor vieze teringlijer uit te maken die maar snel dood moet gaan aan H5N1. Béétje sneu hè, om hier dan een paar dagen later te gaan zitten klagen over het woordje "mongolen-logo".

Bovendien kondigde je gisteren nog aan dat je het voor gezien zou houden. Jammer dat je je niet aan je woord houdt. De sfeer zou er een stuk van opknappen. Want wat jij je "tegenstanders" verwijt, doe jij zelf in het kwadraat: zeer grof taalgebruik en achterbaks gedrag.

Deze post om het gemekker van fristie in perspectief te plaatsen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:24:08 #183
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35569334
Wanneer komt het evaluatietopic? Want mên wat heb ik veel op te schrijven.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:24:54 #184
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35569356
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Falco het volgende:
Als HBB afgelopen is
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_35569649
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Falco het volgende:
Begin alvast maar dan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:46:53 #186
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35569875
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:37 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Begin alvast maar dan.
[BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic!
pi_35570049
quote:
Ik bedoelde in Word ofzo, mafkees!

Ná HBB was de bedoeling van Yvon en modjes.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Admin dinsdag 28 februari 2006 @ 12:59:30 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35570204
Sukkeltje
Nou ja, wie weet wordt het een reeks.
Vinden jullie die tieten van die sportbannermevrouw ook zo, ja, wat zal ik zeggen, weird?
Vol hobbels en knobbels

dinsdag 28 februari 2006 @ 12:59:50 #189
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35570216
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik bedoelde in Word ofzo, mafkees!

Ná HBB was de bedoeling van Yvon en modjes.
Is het nòg niet afgelopen dat HBB !

Sorry CW
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:00:06 #190
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35570219
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Sukkeltje
Nou ja, wie weet wordt het een reeks.
Vinden jullie die tieten van die sportbannermevrouw ook zo, ja, wat zal ik zeggen, weird?
Vol hobbels en knobbels
Ze zijn van plastic
pi_35570497
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:00 schreef Falco het volgende:

[..]

Ze zijn van plastic
Ja daar maakte ik in FB toen een grapje over, maar niemand moest lachen. Of het was gewoon niet grappig, dat kan in mijn geval ook de reden zijn.
pi_35570516
Flugel we doen het weer! Zij begon! *wijst*
  Admin dinsdag 28 februari 2006 @ 13:12:40 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35570575
!
Maar het is zo gezellig

dinsdag 28 februari 2006 @ 13:12:58 #194
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35570586
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:10 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ja daar maakte ik in FB toen een grapje over, maar niemand moest lachen. Of het was gewoon niet grappig, dat kan in mijn geval ook de reden zijn.
Ik vind het eigenlijk ook meer een constatering
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:15:02 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35570651
Zitten hier een beetje met z'n allen m'n FB onder te baggeren... En ik maar hard aan de arbeid zijn

Ik meld er wel iets over in het evaluatietopic...
pi_35570680
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk ook meer een constatering
Het was een grapje op een designer-opmerking. Toen noemde ik Robert Schoemacher.
Best grappig.... toch?
pi_35570710
Daar is ze.

*wegsluipt*
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:22:48 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35570925
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef CartWOman het volgende:
Daar is ze.

*wegsluipt*
Dat is je maar geraaien ook

En waar is die rooie gebleven? Die staat zeker om het hoekje te kijken?

Is zo net belletje trekken, in FB posten, wachten tot ik kom en dan hard wegrennen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:20:41 #199
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_35572815
Maar FB is op het ogenblik dan ook het leukste topic.
eurobilltracker.com
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 16:22:36 #200
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35576458
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:20 schreef bunnyma het volgende:
Maar FB is op het ogenblik dan ook het leukste topic.
Jij leest waarschijnlijk niet in het Tann topic
Room 23
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:27:30 #201
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_35578553
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:22 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Jij leest waarschijnlijk niet in het Tann topic
Je had gelijk en ik was op tijd.
eurobilltracker.com
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 18:21:47 #202
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35580295
In een post van LS word ongevraagd Tann's email gepubliceerd, dit lijkt ze niet echt prettig te vinden, zouden jullie dat dus kunnen editen?
Room 23
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:23:30 #203
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35580338
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
In een post van LS word ongevraagd Tann's email gepubliceerd, dit lijkt ze niet echt prettig te vinden, zouden jullie dat dus kunnen editen?
Does een linkje, want het staat volgens mij niet in het huidige topic...

laat maar, heb het al gezien.
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 18:46:35 #204
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35581103
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Does een linkje, want het staat volgens mij niet in het huidige topic...

laat maar, heb het al gezien.
je mag weer
Room 23
pi_35581124
Laat maar, kweetniet of het het echte emailadres is...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:08:03 #206
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35591326
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ...shownieuws kwam net met het nieuws dat Gert T zijn site dichtgegooid is.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:14:39 #207
6941 APK
Factual, I think.
pi_35591555
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ...shownieuws kwam net met het nieuws dat Gert T zijn site dichtgegooid is.
Hmmz, gemist.
Zeiden ze ook waarom?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:17:12 #208
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35591644
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef APK het volgende:

[..]

Hmmz, gemist.
Zeiden ze ook waarom?
Yep....het zou een geldkwestie zijn, maar het was maar een ultrakort bericht hoor "problemen met betalingen...bladiebladiebla...W hueskens....bladiebladiebla" ... .......een lange lopende zin en het was voorbij.
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 23:19:11 #209
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35591710
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
kijk jij dat
edit
Room 23
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:20:10 #210
6941 APK
Factual, I think.
pi_35591736
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:

Yep....het zou een geldkwestie zijn, maar het was maar een ultrakort bericht hoor "problemen met betalingen...bladiebladiebla...W hueskens....bladiebladiebla" ... .......een lange lopende zin en het was voorbij.
Hmmz, ik hoop dat ze volgende week het bericht dat de stalker van Tanja is opgepakt iets uitgebreider behandelen.

Fok zorgt weer eens voor nieuws.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:21:33 #211
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35591771
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:19 schreef Manu82 het volgende:

[..]

kijk jij dat
edit
Uh...nee......maar de baas wel en die zegt bovendien dat het nu welletjes is geweest en dat ik morgen pas weer buiten mag spelen.
  Moderator woensdag 1 maart 2006 @ 00:10:10 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35593401
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ach kom nou Gert. De saaiheid van het programma moet niet de reden zijn om de policy maar overboord te flikkeren... Dat argument is inmiddels ook wel uitgemolken.

Persoonlijke ruzies/vetes horen niet thuis op Fok, punt!
Het Tanja-topic is de SC voor de niet-zwaaiers geworden. Laat dat nou dat laatste weekie ook maar open, toch?
Je hebt wel een punt met dat ruzies/vetes-gedoe, maar ik heb nog niet gezien dat je daar écht ferme taal over hebt gebezigd tegen de hoofdpersonen.

Heel makkelijk: "LS, nog één keer reageren op (de vete met) Tanja en er wordt onmiddelijk een ban aangevraagd, en vice versa. De maatregel gaat NU in."

Ach, nou ja laat maar, pleur ook maar dicht ook , kan mij het schelen.
pi_35593406
[BB5] Tanja deel 50 NO SC ! STAY Ontopic, Geen vetes !

Is gesloten, midden in een gesprek met Tanja.....

Dacht dat deze opening de gemoederen kon bedaren.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_35593427
Het zuigt zeker!
Back in business.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:11:36 #215
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35593438
Gert topic dicht.

Tanja topic dicht.

Ik begrijp er nog maar weinig van, dat waren zo'n beetje de enige topics waar nog iets interessants te lezen was.
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 00:11:56 #216
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35593451
Kan het dan Tanja topic dan niet tenminste nog 1 topic openblijven. Het is wel zo netjes om Tanja even te bedanken en ze weet nu zelf niet eens dat haar topic gesloten is....
Room 23
pi_35593461
Sluit meteen het hele subforum joh! De mods hebben er geen zin meer in, dus weg ermee.
Back in business.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:12:32 #218
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35593463
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Het Tanja-topic is de SC voor de niet-zwaaiers geworden. Laat dat nou dat laatste weekie ook maar open, toch?
Je hebt wel een punt met dat ruzies/vetes-gedoe, maar ik heb nog niet gezien dat je daar écht ferme taal over hebt gebezigd tegen de hoofdpersonen.

Heel makkelijk: "LS, nog één keer reageren op (de vete met) Tanja en er wordt onmiddelijk een ban aangevraagd, en vice versa. De maatregel gaat NU in."

Ach, nou ja laat maar, pleur ook maar dicht ook , kan mij het schelen.
Bedoelde je zo'n reactie?
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
En nu is m'n geduld op

LS kappen, nog één keer een e-mail adres of opruien hier in het topic en ik zorg dat je linea recta kunt vertrekken...

En voor de rest geldt hetzelfde. Ontopic nu, het is hier geen bashclub...
pi_35593465
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:11 schreef Sanne het volgende:
Gert topic dicht.

Tanja topic dicht.

Ik begrijp er nog maar weinig van, dat waren zo'n beetje de enige topics waar nog iets interessants te lezen was.
pi_35593492
* peace *
watching you })
  Moderator woensdag 1 maart 2006 @ 00:13:55 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35593497
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:12 schreef flugeltje het volgende:

[..]

[..]
Ja, zo eentje. Het is dan alleen wel zaak er even bovenop te blijven zitten en meteen de daad bij het woord te voegen, als je zoiets roept. Maar goed, jij moet ook eten enzo.

NEway, de sjeu gaat er zo wel heel snel af op dit forum, maar dat is wellicht ook precies de bedoeling.
pi_35593498
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Sluit meteen het hele subforum joh! De mods hebben er geen zin meer in, dus weg ermee.
Die indruk krijg ik ook..... Jammer
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 00:14:46 #223
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35593515
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:12 schreef flugeltje het volgende:

[..]

[..]
je kunt ze toch ook even mailen?
Room 23
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:15:29 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35593531
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ze hebben er beiden op gereageerd, dus ze hebben 'm ook beiden gelezen....
pi_35593539
Ga naar Tanja's site, is ook een forum.

Stelletje jankzakken, het nu op flugel schuiven terwijl het zo overduidelijk is waaróm er is gesloten. Tan had allang een ban verdiend met haar msn-logs, maar nee dat wordt voor het gemak vergeten.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:16:49 #226
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35593557
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:11 schreef Sanne het volgende:
Gert topic dicht.

Tanja topic dicht.

Saaiheid moet niet de reden zijn de policy overboord te gooien Sanne...
pi_35593560
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ze kunnen toch lezen? En de rest deed net zo hard mee.
pi_35593561
is het nou zo moeilijk om volgens de regels te fokken, hou erover op, de mods hebben idd geen zin in dit kinderachtig gedrag, laten we het leuk houden
watching you })
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:18:14 #229
2018 PC eend
relativist
pi_35593590
Hier verder over tann
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 00:18:53 #230
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35593603
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:16 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ze kunnen toch lezen? En de rest deed net zo hard mee.
goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....
Room 23
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:19:11 #231
6941 APK
Factual, I think.
pi_35593610
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:

Ga naar Tanja's site, is ook een forum.
Maar ik vind fok zo leuk.

En ik schuif het niet af op Flugel hoor, ben het met Gert's reactie eens, behalve de laatste zin dan.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:19:18 #232
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35593614
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier. Gooi meteen t hele HBB weg joh, ben je eraf! want stel je vroor!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:19:50 #233
6941 APK
Factual, I think.
pi_35593622
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:17 schreef devilseye het volgende:

laten we het leuk houden
Wat is er nu nog leuk dan
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:20:22 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35593634
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Kimske het volgende:
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier. Gooi meteen t hele HBB weg joh, ben je eraf! want stel je vroor!
Als Tanja een ban heeft is het topic ook nutteloos, wat is het verschil?
pi_35593658
quote:
Door users als jou is het topic dicht, ja. Jullie hadden ook je bek kunnen houden, want je had een slotje kunnen verwachten. Maar nee, lekker meebashen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:21:27 #236
6941 APK
Factual, I think.
pi_35593660
quote:

er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier.
Doe nou effe rustig, er komt heus wel een oplossing.
pi_35593672
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....
Nogmaals: het was niet alleen LS.
pi_35593683
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als Tanja een ban heeft is het topic ook nutteloos, wat is het verschil?
Heeft Tanja nu een ban?
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:23:25 #239
2018 PC eend
relativist
pi_35593708
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Nogmaals: het was niet alleen LS.
Wie nog meer dan?
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:23:51 #240
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35593717
Haaa vandaag wordt er hier gereld
pi_35593736
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wie nog meer dan?
*ophokt*
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:24:27 #242
131784 bhs
gestoorde gek
pi_35593738
Het was weer leuk voor drie dagen. Gooi ook even de topics waar Menno in post dicht, we kunnen niet hebben dat bewoners in hun eigen topics posten he
Maar goed, nu ben ik echt weg. Tot misschien over een x-aantal maanden, als er weer vers bloed is.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:24:34 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35593741
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Heeft Tanja nu een ban?
Heel simpel, Ik geef een waarschuwing. Er wordt niet geluisterd. Er volgt nog een waarschuwing en nog een aantal en vervolgens een laatste waarschuwing... Men luisterde nog niet... Je loopt lang genoeg mee hier om te weten wat er gebeurd als het geduld op is.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:24:58 #244
6941 APK
Factual, I think.
pi_35593749
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:22 schreef Coos het volgende:

Heeft Tanja nu een ban?
Neen, maar had ze eigenlijk wel moeten hebben wegens het plaatsten van die logs.
Het werd door de vingers gezien, maar de ruzie ging door....
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:25:54 #245
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35593766
ik vind dat je Tan en LS niet kunt vergelijken. Oke, log online is fout, maar ze werd ontzettend uitgedaagd door die psycho..
Stem:
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:26:17 #246
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35593776
flugeltje denk jij dat als LS weg was gebleven dat het dan ook in jouw ogen verkeerd was gelopen?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 00:26:24 #247
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35593780
Dus een topic over iemand moet sluiten als diegene daar zelf in komt om te rellen of als er teveel SC blijft? Kunnen we elke topic wel verneuken!
Room 23
pi_35593786
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef APK het volgende:

[..]

Doe nou effe rustig, er komt heus wel een oplossing.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:26:54 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35593796
Krijg ik een tijd geleden hele FB-topics vol met feedback over invoelen in de situatie en niet te snel bannen enzo. Rekening houden met de situatie flugel en wat duidelijker waarschuwen

Doe ik het een keer op deze 'juiste' manier
pi_35593802
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:25 schreef Kimske het volgende:
ik vind dat je Tan en LS niet kunt vergelijken. Oke, log online is fout, maar ze werd ontzettend uitgedaagd door die psycho..
IMHO was dit wederzijds...
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:28:03 #251
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35593818
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Krijg ik een tijd geleden hele FB-topics vol met feedback over invoelen in de situatie en niet te snel bannen enzo. Rekening houden met de situatie flugel en wat duidelijker waarschuwen

Je doet het top hoor !
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:29:24 #252
6941 APK
Factual, I think.
pi_35593844
quote:

Mijn voorstel is om het even te laten rusten, waarna jij het volgende topic opent, met een duidelijke anti-bash waarschuwing in de OP.

Dan is iedereen op de hoogte en kunnen we daar verder....

Hoe klinkt dat?
pi_35593851
Wat ik niet snap van de mods is, laat iedereen lekker uitrazen op zijn haar manier. Je hoeft niet op het Tann topic te klikken!! Maar voor aan de zijlijn is het best vermakelijk van tijd tot tijd en je doet er een grote mensenkennis van op. Wat kan jullie het nu rotten dat er een paar elkaar in de haren vliegen. Of moeten we soms van Albert Verlinden horen dat Tanja een stalker heeft en dit varkentje eigenhandig wast.
  Moderator woensdag 1 maart 2006 @ 00:29:58 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35593857
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef APK het volgende:

[..]

Mijn voorstel is om het even te laten rusten, waarna jij het volgende topic opent, met een duidelijke anti-bash waarschuwing in de OP.

Hoe klinkt dat?
Goet!
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:30:22 #255
2018 PC eend
relativist
pi_35593861
quote:

Als jij het hebt over een BB exbewoonster bannen van een (H)BB forum, kan je dat toch moeilijk invoelen met de situatie noemen
pi_35593868
Nu moet ik alsnog een heel topic teruglezen

pi_35593873
quote:

[..]

Hoe klinkt dat?
Prima.
Back in business.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:31:06 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35593880
quote:

[..]

Hoe klinkt dat?
Voor nu ga ik daar eens een (kort) nachtje over knorren... Ik voel er weinig voor eerlijk gezegd. Als waarschuwingen zo weinig effect hebben weet ik niet of het nog zin heeft om ook maar een duimbreed toe geven.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:31:43 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35593899
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als jij het hebt over een BB exbewoonster bannen van een (H)BB forum, kan je dat toch moeilijk invoelen met de situatie noemen
Ze heeft toch geen ban...
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:32:42 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35593920
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef Coos het volgende:
Wat ik niet snap van de mods is, laat iedereen lekker uitrazen op zijn haar manier. Je hoeft niet op het Tann topic te klikken!! Maar voor aan de zijlijn is het best vermakelijk van tijd tot tijd en je doet er een grote mensenkennis van op. Wat kan jullie het nu rotten dat er een paar elkaar in de haren vliegen. Of moeten we soms van Albert Verlinden horen dat Tanja een stalker heeft en dit varkentje eigenhandig wast.
Er is een persoonlijke ruzie gaande tussen LS en Tanja. Persoonlijke vetes tussen users worden niet op fok uitgevochten. Daar hebben ze mail en MSN voor uitgevonden...
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:32:44 #261
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35593922
quote:

doe je ook. Sorry dat ik zo fel reageer. Ik kan t gewoon niet uitstaan dat iemand t weet te verknallen voor een grotere groep. En ja, ik heb een afkeer tegen een bepaalde user, maar daar heeft ie t zelf naar gemaakt. Ik ben wellicht partijdig.. maar toch jammer dat t zo moet gaan..
Stem:
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:33:53 #262
6941 APK
Factual, I think.
pi_35593947
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:31 schreef flugeltje het volgende:

Ik voel er weinig voor eerlijk gezegd. Als waarschuwingen zo weinig effect hebben weet ik niet of het nog zin heeft om ook maar een duimbreed toe geven.
Dat hoeft dan toch niet meer?
Als er weer met modder gesmeten wordt krijgt het banmeld-topic een lekkere zwiep.
pi_35593952
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Er is een persoonlijke ruzie gaande tussen LS en Tanja. Persoonlijke vetes tussen users worden niet op fok uitgevochten. Daar hebben ze mail en MSN voor uitgevonden...
Heel persoonlijk was/is het niet meer hoor. Heel Fok bemoeide zich er onderhand tegenaan. Maar wat is er mis met een lekkere rel?
pi_35593956
weltrusten flugel zwaai zwaai ....geintje
watching you })
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:36:02 #265
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35593989
quote:

[..]

de helft van de topic-users werd er bij betrokken, ik pik t niet als er onwaarheden over mij verspreid worden..
Stem:
pi_35594037
quote:

[..]

flugeltje, je hebt helemaal gelijk! was er behoorlijk flauw van....maaruuuh heb je ff een mail gestuurd.....al gelezen?
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:39:58 #267
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35594077
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef tann het volgende:

[..]

flugeltje, je hebt helemaal gelijk! was er behoorlijk flauw van....maaruuuh heb je ff een mail gestuurd.....al gelezen?
Ik heb 'm gezien...

Zoals ik net ook al tegen APK vertelde ga ik er een nachtje over slapen. Ik kijk morgen wel verder.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:39:59 #268
2018 PC eend
relativist
pi_35594078
quote:

[..]

Tann welkom in FB
pi_35594080
quote:

[..]

Zo'n volwassen reactie had ik wel verwacht. Hest goud doan, leutjeboksem.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:41:30 #270
2018 PC eend
relativist
pi_35594100
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb 'm gezien...

Zoals ik net ook al tegen APK vertelde ga ik er een nachtje over slapen. Ik kijk morgen wel verder.
Ga je nu al naar bed
Ik voel alweer een tanja topic opkomen
pi_35594113
quote:

[..]

volgens mij is die Tann fake., ff laten weten dat er geen ban is
watching you })
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:42:17 #272
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35594114
Dus, ik slaap er een nachtje over en ga morgen achter de schermen e.e.a. eens overleggen. Ga het niet op het spits drijven door vannacht tanja/jocelyn etc etc topics te openen ajb.
pi_35594118
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb 'm gezien...

Nog es hai FLUGELTJE, bij nader in zien, laat em maar op slot, ben ik ook verlost van dat geruzie, kan er donder op zeggen als ie weer open gaat dat het weer van voor af aan gaat beginnen, soms is het moeilijk te negeren als het te ver gaat, ik kom hier af en toe wel ff kijken, praatje maken of kan dat niet in dit topic?
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:43:07 #274
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35594128
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef tann het volgende:

[..]

Nog es hai FLUGELTJE, bij nader in zien, laat em maar op slot, ben ik ook verlost van dat geruzie, kan er donder op zeggen als ie weer open gaat dat het weer van voor af aan gaat beginnen, soms is het moeilijk te negeren als het te ver gaat, ik kom hier af en toe wel ff kijken, praatje maken of kan dat niet in dit topic?
Je kunt zowieso in het SC topic terecht. En je bent altijd welkom voor een praatje
pi_35594146
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:40 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Zo'n volwassen reactie had ik wel verwacht. Hest goud doan, leutjeboksem.
en doe bist ...(ja annelies kan et een beetje)
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:44:55 #276
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35594163
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:

[..]

CW was hier mod tijdens BB5
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:45:11 #277
2018 PC eend
relativist
pi_35594168
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef tann het volgende:

[..]

ik kom hier af en toe wel ff kijken, praatje maken of kan dat niet in dit topic?
Kan wel maar danmoet je eigenlijk iets verzinnen om over te zeiken
pi_35594169
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je kunt zowieso in het SC topic terecht. En je bent altijd welkom voor een praatje
okidoki, dan laten we het hierbij, maar mocht het weer.... hoop ik dat je ff in grijpt

Kga ook zo te bed, truste
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 00:45:38 #279
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35594175
quote:

[..]

maar annelies komt hier niet meer
Room 23
pi_35594182
Truste Tann en tot ooit...
Back in business.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:46:01 #281
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35594184
hier staan ook altijd wel leuke topics: General Chat lifestyle, relatis en psychologie, oudes, kijk es rond!

HBB gaat binnenkort toch ook dicht??
Stem:
pi_35594191
quote:

[..]

Wat flugel zegt. En ook uut Grunn.
Ik kan het ook een beetje. Gelukkig.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:46:50 #283
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35594199
@flugeltje
je kan tog ook voorwaarde stellen voor een topic en degene die zich er niet aan houden mogen er niet meer posten.. lijkt me niet zo moeilijk

wees is inventief als moderator de tann reeks was hardstikke leuk met een paar rotte appels die jij als mod eruit moet halen
pi_35594215
Tan, hier kan ook: [BB5] Roel
pi_35594234
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Velen met mij hebben al eens duidelijk uitgesproeken tegen Balkenende om het land te verlaten. Doet hij af en toe ook wel, maar komt ook iedere keer terug.

Wat CW eerder al schreef. Tan mag dan een ex-BB'er zijn, maar geeft haar geen recht om MSN-logs ff neer te gooien. En mailtjes.

Dat ik vervolgens word aangevallen door het geven van haar MSN-adres, valt iedereen ineens over, terwijl ze smulden van wat in die logs stond. En erger nog, dat ze spot met die TIA die ik had.
Ik kreeg ook terecht een ban in dat APK-verhaal. Waarom is Tanja dan heilig?

Ik twijfelde nog om die stukjes uit de log te plaatsen die Tanja was "vergeten". Maar de waarschuwing van Flugeltje was voldoende, dat met haar logs en mijn MSN-adres de maat wel vol was.

Dat iedereen nu roept om dat "vergeten" stukje is jammer. Maar ik ben wel duidelijk geweest wat er in stond.

Wat Tanja wel siert is dat ze persoonlijk mij met een knuppel wilde bewerken. Roel zou z'n broer(s) eropaf sturen. Maar het was wel een mooie reeks. Is meer gebeurd dan in al die weken van BBH.

Om on-topic te blijven... Van mij mag er wel een deel 50 komen hoor. Ik post er dan natuurlik wel alleen met toestemming van een MOD of FA. Want het was zoooooo gemakkelijk dat iedereen die "vergeten" logs wilde lezen, en dat ik daarna meteen een ban zou krijgen.

weer on-topic: Mag ik wel een Mapje-Robbie topic openen? Want iedereen heeft kunnen lezen, dat ik schuldhulpverlening moet aanvragen (heb aangevraagd)
Laten we een BFH openen (Bif Fok! Hotel (dus niet te verwarren met BFH )
En de opbrengsten komen allemaal ten goede van LS-Robbie. Want je weet niet half hoeveel telefoonkosten hij heeft met al dat stalken.

En ik zeg nu al, dat voor 1.000.000¤ ik één nacht de BFH-kamer wil delen met Oetelke (of hoe ze hier ook maar mag heten) Marja!?!?! na 5 jaar heb je je kans... (ps. neem je wel zelf een plastick zak mee, die om je hoofd past...)

Voor 25.000¤ mogen APK en Tanja in de glazen slaapkamer, met plasticken beddegoed. En als ik uit jaloesie niet ga masturberen, met al die dingen die dat verliefde stelletje gaan doen in 48 uur. Dan is de pot geheel t.b.v. het BFH.

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het overgrote deel opgaat om mijn borg te betalen, tegen al die aangiftes, die ik heb wegens stalken.

Live-streams zijn gratis toegankelijk voor FOK!kers die nog nooit negatief over mij zijn geweest. Dus ik zet dan mijn beide PC's (als ze het weer doen) op de streams, dan heb ik ten minste 2 kijkers per dag.

En voor 1 euro knijp ik puistjes uit, en de pus vang ik op in een zakje van Henk Krol... En doneer ik als herinnering aan mijn lieftallige........ (zeg ik niet, want dat wordt het sms-spelletje)

Lijkt me toch een topic om te overwegen, maar dat zou een MOD of FA moeten doen, want naamtopics (van jezelf) vind ik niet kunnen....
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:48:56 #286
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35594237
t was een soort soap geworden..

nu zullen we nooit weten hoe t verder gaat tussen APK en tann....

en wie suikeroom is, zal altijd een raadsel blijven
Stem:
pi_35594241
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:46 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Wat flugel zegt. En ook uut Grunn.
Ik kan het ook een beetje. Gelukkig.
gelukkig hihi
pi_35594261
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]
*SCROLL*
HEEEEEEEEELLLLLUUUUUUUUP FLUGELTJE
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:51:14 #289
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35594271
Wat een lang lulverhaal LS. Ga slapen joh !
pi_35594289
LS, het was klaar.

En wat een zieke post zeg, damn. Als je een kerel bent haal je 'm weg. Goedbedoelde raad.
pi_35594290
Mijn hemel.... een typisch gevalletje van uit je nek lullen (Heel netjes gezegd..)
Ik ga slapen, zoek het allemaal maar lekker uit!
Back in business.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:52:51 #292
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35594294
quote:

[..]

Velen met mij hebben al eens duidelijk uitgesproeken tegen Balkenende om het land te verlaten. Doet hij af en toe ook wel, maar komt ook iedere keer terug.

Wat CW eerder al schreef. Tan mag dan een ex-BB'er zijn, maar geeft haar geen recht om MSN-logs ff neer te gooien. En mailtjes.

Dat ik vervolgens word aangevallen door het geven van haar MSN-adres, valt iedereen ineens over, terwijl ze smulden van wat in die logs stond. En erger nog, dat ze spot met die TIA die ik had.
Ik kreeg ook terecht een ban in dat APK-verhaal. Waarom is Tanja dan heilig?

Ik twijfelde nog om die stukjes uit de log te plaatsen die Tanja was "vergeten". Maar de waarschuwing van Flugeltje was voldoende, dat met haar logs en mijn MSN-adres de maat wel vol was.

Dat iedereen nu roept om dat "vergeten" stukje is jammer. Maar ik ben wel duidelijk geweest wat er in stond.

Wat Tanja wel siert is dat ze persoonlijk mij met een knuppel wilde bewerken. Roel zou z'n broer(s) eropaf sturen. Maar het was wel een mooie reeks. Is meer gebeurd dan in al die weken van BBH.

Om on-topic te blijven... Van mij mag er wel een deel 50 komen hoor. Ik post er dan natuurlik wel alleen met toestemming van een MOD of FA. Want het was zoooooo gemakkelijk dat iedereen die "vergeten" logs wilde lezen, en dat ik daarna meteen een ban zou krijgen.

weer on-topic: Mag ik wel een Mapje-Robbie topic openen? Want iedereen heeft kunnen lezen, dat ik schuldhulpverlening moet aanvragen (heb aangevraagd)
Laten we een BFH openen (Bif Fok! Hotel (dus niet te verwarren met BFH )
En de opbrengsten komen allemaal ten goede van LS-Robbie. Want je weet niet half hoeveel telefoonkosten hij heeft met al dat stalken.

En ik zeg nu al, dat voor 1.000.000¤ ik één nacht de BFH-kamer wil delen met Oetelke (of hoe ze hier ook maar mag heten) Marja!?!?! na 5 jaar heb je je kans... (ps. neem je wel zelf een plastick zak mee, die om je hoofd past...)

Voor 25.000¤ mogen APK en Tanja in de glazen slaapkamer, met plasticken beddegoed. En als ik uit jaloesie niet ga masturberen, met al die dingen die dat verliefde stelletje gaan doen in 48 uur. Dan is de pot geheel t.b.v. het BFH.

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het overgrote deel opgaat om mijn borg te betalen, tegen al die aangiftes, die ik heb wegens stalken.

Live-streams zijn gratis toegankelijk voor FOK!kers die nog nooit negatief over mij zijn geweest. Dus ik zet dan mijn beide PC's (als ze het weer doen) op de streams, dan heb ik ten minste 2 kijkers per dag.

En voor 1 euro knijp ik puistjes uit, en de pus vang ik op in een zakje van Henk Krol... En doneer ik als herinnering aan mijn lieftallige........ (zeg ik niet, want dat wordt het sms-spelletje)

Lijkt me toch een topic om te overwegen, maar dat zou een MOD of FA moeten doen, want naamtopics (van jezelf) vind ik niet kunnen....
ik heb je post niet helemaal gelezen, maar niemand geeft een fuck om jouw beef met tanja, dus spreek het ergens anders uit en niet in een topic waar andere komen voor de gezelligheid, je hoeft je niet te verdedigen tegenover andere users, spreek het op een andere spot uit met tann en zet er een punt achter

en nu ga je dansen klootzak (psst sarcasme alert)

doei LS
pi_35594300
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:50 schreef tann het volgende:

[..]

HEEEEEEEEELLLLLUUUUUUUUP FLUGELTJE
Doe nou niet, hè? Negeren... en nu echt.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:53:33 #294
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35594301
valt me nog mee dat je je rekeningnummer niet erop zet LS, zodat iedereen een kwartje kan storten..
Stem:
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:54:00 #295
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35594305
damn, hij heeft weer aandacht...
Stem:
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:55:08 #296
6941 APK
Factual, I think.
pi_35594318
quote:

Dat kun je hier gewoon openen natuurlijk.
pi_35594321
Mensen, doe nou niet, please.

Negeer het, komt morgen alleen maar ellende van.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:56:34 #298
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35594337
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:55 schreef CartWOman het volgende:
Mensen, doe nou niet, please.

Negeer het, komt morgen alleen maar ellende van.
Stem:
pi_35594338
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef Kimske het volgende:
damn, hij heeft weer aandacht...
Ja, door jullie reacties. Laat gaan, wordt vanzelf ingegrepen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:56:55 #300
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35594341
pi_35594342
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:56 schreef Kimske het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')