quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:[..]
goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....
Velen met mij hebben al eens duidelijk uitgesproeken tegen Balkenende om het land te verlaten. Doet hij af en toe ook wel, maar komt ook iedere keer terug.
Wat CW eerder al schreef. Tan mag dan een ex-BB'er zijn, maar geeft haar geen recht om MSN-logs ff neer te gooien. En mailtjes.
Dat ik vervolgens word aangevallen door het geven van haar MSN-adres, valt iedereen ineens over, terwijl ze smulden van wat in die logs stond. En erger nog, dat ze spot met die TIA die ik had.
Ik kreeg ook terecht een ban in dat APK-verhaal. Waarom is Tanja dan heilig?
Ik twijfelde nog om die stukjes uit de log te plaatsen die Tanja was "vergeten". Maar de waarschuwing van Flugeltje was voldoende, dat met haar logs en mijn MSN-adres de maat wel vol was.
Dat iedereen nu roept om dat "vergeten" stukje is jammer. Maar ik ben wel duidelijk geweest wat er in stond.
Wat Tanja wel siert is dat ze persoonlijk mij met een knuppel wilde bewerken. Roel zou z'n broer(s) eropaf sturen. Maar het was wel een mooie reeks. Is meer gebeurd dan in al die weken van BBH.
Om on-topic te blijven... Van mij mag er wel een deel 50 komen hoor. Ik post er dan natuurlik wel alleen met toestemming van een MOD of FA. Want het was zoooooo gemakkelijk dat iedereen die "vergeten" logs wilde lezen, en dat ik daarna meteen een ban zou krijgen.
weer on-topic: Mag ik wel een Mapje-Robbie topic openen? Want iedereen heeft kunnen lezen, dat ik schuldhulpverlening moet aanvragen (heb aangevraagd)
Laten we een BFH openen (Bif Fok! Hotel (dus niet te verwarren met
Dé BFH
![]()
)
En de opbrengsten komen allemaal ten goede van LS-Robbie. Want je weet niet half hoeveel telefoonkosten hij heeft met al dat stalken.
En ik zeg nu al, dat voor 1.000.000¤ ik één nacht de BFH-kamer wil delen met Oetelke (of hoe ze hier ook maar mag heten) Marja!?!?! na 5 jaar heb je je kans... (ps. neem je wel zelf een plastick zak mee, die om je hoofd past...)
Voor 25.000¤ mogen APK en Tanja in de glazen slaapkamer, met plasticken beddegoed. En als ik uit jaloesie niet ga masturberen, met al die dingen die dat verliefde stelletje gaan doen in 48 uur. Dan is de pot geheel t.b.v. het BFH.
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het overgrote deel opgaat om mijn borg te betalen, tegen al die aangiftes, die ik heb wegens stalken.
Live-streams zijn gratis toegankelijk voor FOK!kers die nog nooit negatief over mij zijn geweest. Dus ik zet dan mijn beide PC's (als ze het weer doen) op de streams, dan heb ik ten minste 2 kijkers per dag.
En voor 1 euro knijp ik puistjes uit, en de pus vang ik op in een zakje van Henk Krol... En doneer ik als herinnering aan mijn lieftallige........ (zeg ik niet, want dat wordt het sms-spelletje)
Lijkt me toch een topic om te overwegen, maar dat zou een MOD of FA moeten doen, want naamtopics (van jezelf) vind ik niet kunnen....