Je had gelijk en ik was op tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij leest waarschijnlijk niet in het Tann topic
Does een linkje, want het staat volgens mij niet in het huidige topic...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
In een post van LS word ongevraagd Tann's email gepubliceerd, dit lijkt ze niet echt prettig te vinden, zouden jullie dat dus kunnen editen?
je mag weerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Does een linkje, want het staat volgens mij niet in het huidige topic...
laat maar, heb het al gezien.
Hmmz, gemist.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ...shownieuws kwam net met het nieuws dat Gert T zijn site dichtgegooid is.![]()
Yep....het zou een geldkwestie zijn, maar het was maar een ultrakort bericht hoor "problemen met betalingen...bladiebladiebla...W hueskens....bladiebladiebla" ... .......een lange lopende zin en het was voorbij.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ...shownieuws kwam net met het nieuws dat Gert T zijn site dichtgegooid is.![]()
Hmmz, ik hoop dat ze volgende week het bericht dat de stalker van Tanja is opgepakt iets uitgebreider behandelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:
Yep....het zou een geldkwestie zijn, maar het was maar een ultrakort bericht hoor "problemen met betalingen...bladiebladiebla...W hueskens....bladiebladiebla" ... .......een lange lopende zin en het was voorbij.
Uh...nee......maar de baas wel en die zegt bovendien dat het nu welletjes is geweest en dat ik morgen pas weer buiten mag spelen.quote:
Het Tanja-topic is de SC voor de niet-zwaaiers geworden. Laat dat nou dat laatste weekie ook maar open, toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou Gert. De saaiheid van het programma moet niet de reden zijn om de policy maar overboord te flikkeren... Dat argument is inmiddels ook wel uitgemolken.
Persoonlijke ruzies/vetes horen niet thuis op Fok, punt!
Bedoelde je zo'n reactie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het Tanja-topic is de SC voor de niet-zwaaiers geworden. Laat dat nou dat laatste weekie ook maar open, toch?
Je hebt wel een punt met dat ruzies/vetes-gedoe, maar ik heb nog niet gezien dat je daar écht ferme taal over hebt gebezigd tegen de hoofdpersonen.
Heel makkelijk: "LS, nog één keer reageren op (de vete met) Tanja en er wordt onmiddelijk een ban aangevraagd, en vice versa. De maatregel gaat NU in."
Ach, nou ja laat maar, pleur ook maar dicht ook , kan mij het schelen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
En nu is m'n geduld op![]()
LS kappen, nog één keer een e-mail adres of opruien hier in het topic en ik zorg dat je linea recta kunt vertrekken...
En voor de rest geldt hetzelfde. Ontopic nu, het is hier geen bashclub...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:11 schreef Sanne het volgende:
Gert topic dicht.
Tanja topic dicht.
Ik begrijp er nog maar weinig van, dat waren zo'n beetje de enige topics waar nog iets interessants te lezen was.
Ja, zo eentje. Het is dan alleen wel zaak er even bovenop te blijven zitten en meteen de daad bij het woord te voegen, als je zoiets roept. Maar goed, jij moet ook eten enzo.quote:
Die indruk krijg ik ook..... Jammerquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Sluit meteen het hele subforum joh! De mods hebben er geen zin meer in, dus weg ermee.
Ze hebben er beiden op gereageerd, dus ze hebben 'm ook beiden gelezen....quote:
Saaiheid moet niet de reden zijn de policy overboord te gooien Sanne...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:11 schreef Sanne het volgende:
Gert topic dicht.
Tanja topic dicht.
Ik begrijp er nog maar weinig van, dat waren zo'n beetje de enige topics waar nog iets interessants te lezen was.
Ze kunnen toch lezen? En de rest deed net zo hard mee.quote:
goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze kunnen toch lezen? En de rest deed net zo hard mee.
Maar ik vind fok zo leuk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Ga naar Tanja's site, is ook een forum.![]()
Als Tanja een ban heeft is het topic ook nutteloos, wat is het verschil?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Kimske het volgende:
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier. Gooi meteen t hele HBB weg joh, ben je eraf! want stel je vroor!
Door users als jou is het topic dicht, ja. Jullie hadden ook je bek kunnen houden, want je had een slotje kunnen verwachten. Maar nee, lekker meebashen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Kimske het volgende:
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier. Gooi meteen t hele HBB weg joh, ben je eraf! want stel je vroor!
Doe nou effe rustig, er komt heus wel een oplossing.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Kimske het volgende:
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier.
Nogmaals: het was niet alleen LS.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....
Heeft Tanja nu een ban?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Tanja een ban heeft is het topic ook nutteloos, wat is het verschil?
Heel simpel, Ik geef een waarschuwing. Er wordt niet geluisterd. Er volgt nog een waarschuwing en nog een aantal en vervolgens een laatste waarschuwing... Men luisterde nog niet... Je loopt lang genoeg mee hier om te weten wat er gebeurd als het geduld op is.quote:
Neen, maar had ze eigenlijk wel moeten hebben wegens het plaatsten van die logs.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Doe nou effe rustig, er komt heus wel een oplossing.![]()
IMHO was dit wederzijds...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:25 schreef Kimske het volgende:
ik vind dat je Tan en LS niet kunt vergelijken. Oke, log online is fout, maar ze werd ontzettend uitgedaagd door die psycho..
Je doet het top hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Krijg ik een tijd geleden hele FB-topics vol met feedback over invoelen in de situatie en niet te snel bannen enzo. Rekening houden met de situatie flugel en wat duidelijker waarschuwen
Doe ik het een keer op deze 'juiste' manier
Mijn voorstel is om het even te laten rusten, waarna jij het volgende topic opent, met een duidelijke anti-bash waarschuwing in de OP.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Krijg ik een tijd geleden hele FB-topics vol met feedback over invoelen in de situatie en niet te snel bannen enzo. Rekening houden met de situatie flugel en wat duidelijker waarschuwen
Goet!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn voorstel is om het even te laten rusten, waarna jij het volgende topic opent, met een duidelijke anti-bash waarschuwing in de OP.
Dan is iedereen op de hoogte en kunnen we daar verder....
Hoe klinkt dat?
Als jij het hebt over een BB exbewoonster bannen van een (H)BB forum, kan je dat toch moeilijk invoelen met de situatie noemenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Prima.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn voorstel is om het even te laten rusten, waarna jij het volgende topic opent, met een duidelijke anti-bash waarschuwing in de OP.
Hoe klinkt dat?
Voor nu ga ik daar eens een (kort) nachtje over knorren... Ik voel er weinig voor eerlijk gezegd. Als waarschuwingen zo weinig effect hebben weet ik niet of het nog zin heeft om ook maar een duimbreed toe geven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe klinkt dat?
Ze heeft toch geen ban...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij het hebt over een BB exbewoonster bannen van een (H)BB forum, kan je dat toch moeilijk invoelen met de situatie noemen![]()
![]()
Er is een persoonlijke ruzie gaande tussen LS en Tanja. Persoonlijke vetes tussen users worden niet op fok uitgevochten. Daar hebben ze mail en MSNquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef Coos het volgende:
Wat ik niet snap van de mods is, laat iedereen lekker uitrazen op zijn haar manier. Je hoeft niet op het Tann topic te klikken!! Maar voor aan de zijlijn is het best vermakelijk van tijd tot tijd en je doet er een grote mensenkennis van op. Wat kan jullie het nu rotten dat er een paar elkaar in de haren vliegen. Of moeten we soms van Albert Verlinden horen dat Tanja een stalker heeft en dit varkentje eigenhandig wast.
![]()
doe je ook. Sorry dat ik zo fel reageer. Ik kan t gewoon niet uitstaan dat iemand t weet te verknallen voor een grotere groep. En ja, ik heb een afkeer tegen een bepaalde user, maar daar heeft ie t zelf naar gemaakt. Ik ben wellicht partijdig.. maar toch jammer dat t zo moet gaan..quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Dat hoeft dan toch niet meer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel er weinig voor eerlijk gezegd. Als waarschuwingen zo weinig effect hebben weet ik niet of het nog zin heeft om ook maar een duimbreed toe geven.
Heel persoonlijk was/is het niet meer hoor. Heel Fok bemoeide zich er onderhand tegenaan. Maar wat is er mis met een lekkere rel?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is een persoonlijke ruzie gaande tussen LS en Tanja. Persoonlijke vetes tussen users worden niet op fok uitgevochten. Daar hebben ze mail en MSNvoor uitgevonden...
de helft van de topic-users werd er bij betrokken, ik pik t niet als er onwaarheden over mij verspreid worden..quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is een persoonlijke ruzie gaande tussen LS en Tanja. Persoonlijke vetes tussen users worden niet op fok uitgevochten. Daar hebben ze mail en MSNvoor uitgevonden...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef tann het volgende:
[..]
flugeltje, je hebt helemaal gelijk! was er behoorlijk flauw van....maaruuuh heb je ff een mail gestuurd.....al gelezen?
Tann welkom in FBquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef tann het volgende:
[..]
flugeltje, je hebt helemaal gelijk! was er behoorlijk flauw van....maaruuuh heb je ff een mail gestuurd.....al gelezen?
Zo'n volwassen reactie had ik wel verwacht. Hest goud doan, leutjeboksem.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef tann het volgende:
[..]
Ga je nu al naar bedquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien...
Zoals ik net ook al tegen APK vertelde ga ik er een nachtje over slapen. Ik kijk morgen wel verder.
volgens mij is die Tann fake., ff laten weten dat er geen ban isquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef tann het volgende:
[..]
Nog es hai FLUGELTJE, bij nader in zien, laat em maar op slot, ben ik ook verlost van dat geruzie, kan er donder op zeggen als ie weer open gaat dat het weer van voor af aan gaat beginnen, soms is het moeilijk te negeren als het te ver gaat, ik kom hier af en toe wel ff kijken, praatje maken of kan dat niet in dit topic?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien...
Zoals ik net ook al tegen APK vertelde ga ik er een nachtje over slapen. Ik kijk morgen wel verder.
Je kunt zowieso in het SC topic terecht. En je bent altijd welkom voor een praatjequote:Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef tann het volgende:
[..]
Nog es hai FLUGELTJE, bij nader in zien, laat em maar op slot, ben ik ook verlost van dat geruzie, kan er donder op zeggen als ie weer open gaat dat het weer van voor af aan gaat beginnen, soms is het moeilijk te negeren als het te ver gaat, ik kom hier af en toe wel ff kijken, praatje maken of kan dat niet in dit topic?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo'n volwassen reactie had ik wel verwacht. Hest goud doan, leutjeboksem.![]()
CW was hier mod tijdens BB5quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
en doe bist ...(ja annelies kan et een beetje)
Kan wel maar danmoet je eigenlijk iets verzinnen om over te zeikenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef tann het volgende:
[..]
ik kom hier af en toe wel ff kijken, praatje maken of kan dat niet in dit topic?
okidoki, dan laten we het hierbij, maar mocht het weer....quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt zowieso in het SC topic terecht. En je bent altijd welkom voor een praatje
maar annelies komt hier niet meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
Wat flugel zegt. En ook uut Grunn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
Velen met mij hebben al eens duidelijk uitgesproeken tegen Balkenende om het land te verlaten. Doet hij af en toe ook wel, maar komt ook iedere keer terug.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....
gelukkigquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat flugel zegt. En ook uut Grunn.![]()
Ik kan het ook een beetje. Gelukkig.![]()
ik heb je post niet helemaal gelezen, maar niemand geeft een fuck om jouw beef met tanja, dus spreek het ergens anders uit en niet in een topic waar andere komen voor de gezelligheid, je hoeft je niet te verdedigen tegenover andere users, spreek het op een andere spot uit met tann en zet er een punt achterquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Velen met mij hebben al eens duidelijk uitgesproeken tegen Balkenende om het land te verlaten. Doet hij af en toe ook wel, maar komt ook iedere keer terug.
Wat CW eerder al schreef. Tan mag dan een ex-BB'er zijn, maar geeft haar geen recht om MSN-logs ff neer te gooien. En mailtjes.
Dat ik vervolgens word aangevallen door het geven van haar MSN-adres, valt iedereen ineens over, terwijl ze smulden van wat in die logs stond. En erger nog, dat ze spot met die TIA die ik had.
Ik kreeg ook terecht een ban in dat APK-verhaal. Waarom is Tanja dan heilig?
Ik twijfelde nog om die stukjes uit de log te plaatsen die Tanja was "vergeten". Maar de waarschuwing van Flugeltje was voldoende, dat met haar logs en mijn MSN-adres de maat wel vol was.
Dat iedereen nu roept om dat "vergeten" stukje is jammer. Maar ik ben wel duidelijk geweest wat er in stond.
Wat Tanja wel siert is dat ze persoonlijk mij met een knuppel wilde bewerken. Roel zou z'n broer(s) eropaf sturen. Maar het was wel een mooie reeks. Is meer gebeurd dan in al die weken van BBH.
Om on-topic te blijven... Van mij mag er wel een deel 50 komen hoor. Ik post er dan natuurlik wel alleen met toestemming van een MOD of FA. Want het was zoooooo gemakkelijk dat iedereen die "vergeten" logs wilde lezen, en dat ik daarna meteen een ban zou krijgen.
weer on-topic: Mag ik wel een Mapje-Robbie topic openen? Want iedereen heeft kunnen lezen, dat ik schuldhulpverlening moet aanvragen (heb aangevraagd)
Laten we een BFH openen (Bif Fok! Hotel (dus niet te verwarren met Dé BFH)
En de opbrengsten komen allemaal ten goede van LS-Robbie. Want je weet niet half hoeveel telefoonkosten hij heeft met al dat stalken.
En ik zeg nu al, dat voor 1.000.000¤ ik één nacht de BFH-kamer wil delen met Oetelke (of hoe ze hier ook maar mag heten) Marja!?!?! na 5 jaar heb je je kans... (ps. neem je wel zelf een plastick zak mee, die om je hoofd past...)
Voor 25.000¤ mogen APK en Tanja in de glazen slaapkamer, met plasticken beddegoed. En als ik uit jaloesie niet ga masturberen, met al die dingen die dat verliefde stelletje gaan doen in 48 uur. Dan is de pot geheel t.b.v. het BFH.
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het overgrote deel opgaat om mijn borg te betalen, tegen al die aangiftes, die ik heb wegens stalken.
Live-streams zijn gratis toegankelijk voor FOK!kers die nog nooit negatief over mij zijn geweest. Dus ik zet dan mijn beide PC's (als ze het weer doen) op de streams, dan heb ik ten minste 2 kijkers per dag.
En voor 1 euro knijp ik puistjes uit, en de pus vang ik op in een zakje van Henk Krol... En doneer ik als herinnering aan mijn lieftallige........ (zeg ik niet, want dat wordt het sms-spelletje)
Lijkt me toch een topic om te overwegen, maar dat zou een MOD of FA moeten doen, want naamtopics (van jezelf) vind ik niet kunnen....
Doe nou niet, hè? Negeren... en nu echt.quote:
Dat kun je hier gewoon openen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
weer on-topic: Mag ik wel een Mapje-Robbie topic openen? Want iedereen heeft kunnen lezen, dat ik schuldhulpverlening moet aanvragen (heb aangevraagd)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:55 schreef CartWOman het volgende:
Mensen, doe nou niet, please.![]()
Negeer het, komt morgen alleen maar ellende van.
Ja, door jullie reacties. Laat gaan, wordt vanzelf ingegrepen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef Kimske het volgende:
damn, hij heeft weer aandacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |