Saaiheid moet niet de reden zijn de policy overboord te gooien Sanne...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:11 schreef Sanne het volgende:
Gert topic dicht.
Tanja topic dicht.
Ik begrijp er nog maar weinig van, dat waren zo'n beetje de enige topics waar nog iets interessants te lezen was.
Ze kunnen toch lezen? En de rest deed net zo hard mee.quote:
goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze kunnen toch lezen? En de rest deed net zo hard mee.
Maar ik vind fok zo leuk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Ga naar Tanja's site, is ook een forum.![]()
Als Tanja een ban heeft is het topic ook nutteloos, wat is het verschil?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Kimske het volgende:
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier. Gooi meteen t hele HBB weg joh, ben je eraf! want stel je vroor!
Door users als jou is het topic dicht, ja. Jullie hadden ook je bek kunnen houden, want je had een slotje kunnen verwachten. Maar nee, lekker meebashen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Kimske het volgende:
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier. Gooi meteen t hele HBB weg joh, ben je eraf! want stel je vroor!
Doe nou effe rustig, er komt heus wel een oplossing.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Kimske het volgende:
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier.
Nogmaals: het was niet alleen LS.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....
Heeft Tanja nu een ban?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Tanja een ban heeft is het topic ook nutteloos, wat is het verschil?
Heel simpel, Ik geef een waarschuwing. Er wordt niet geluisterd. Er volgt nog een waarschuwing en nog een aantal en vervolgens een laatste waarschuwing... Men luisterde nog niet... Je loopt lang genoeg mee hier om te weten wat er gebeurd als het geduld op is.quote:
Neen, maar had ze eigenlijk wel moeten hebben wegens het plaatsten van die logs.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Doe nou effe rustig, er komt heus wel een oplossing.![]()
IMHO was dit wederzijds...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:25 schreef Kimske het volgende:
ik vind dat je Tan en LS niet kunt vergelijken. Oke, log online is fout, maar ze werd ontzettend uitgedaagd door die psycho..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |