Als een familielid van jou downsyndroom heeft wil toch niet meteen zeggen dat jij ook domme screenshots moet plaatsenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef frizti het volgende:
Kan er iets aan deze belediging gedaan worden?
Het syndroom van down komt in mijn direkte familie voor.
Dit soort commentaar is uitermate vervelend voor me.
Het betekent misschien alleen dat je je formulering even aan kunt passen als je een beetje sociaal bent aangezien iemand zegt het niet prettig te vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als een familielid van jou downsyndroom heeft wil toch niet meteen zeggen dat jij ook domme screenshots moet plaatsen
Huilbies doen niet aan sociaalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het betekent misschien alleen dat je je formulering even aan kunt passen als je een beetje sociaal bent aangezien iemand zegt het niet prettig te vinden
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef frizti het volgende:
Kan er iets aan deze belediging gedaan worden?
Het syndroom van down komt in mijn direkte familie voor.
Dit soort commentaar is uitermate vervelend voor me.
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub Bquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan een MOD of FA hier tegen optreden, dat iemand wel heel erg ver gaat om zich voor mij uit te geven? ik houd mij netjes afzijdig, maar dit gaat te ver.
Je had er afgelopen vrijdag anders geen problemen mee om iemand o.a. voor vieze teringlijer uit te maken die maar snel dood moet gaan aan H5N1. Béétje sneu hè, om hier dan een paar dagen later te gaan zitten klagen over het woordje "mongolen-logo".quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef frizti het volgende:
Als HBB afgelopen isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt het evaluatietopic? Want mên wat heb ik veel op te schrijven.
Begin alvast maar dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt het evaluatietopic? Want mên wat heb ik veel op te schrijven.
Ik bedoelde in Word ofzo, mafkees!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:46 schreef Falco het volgende:
[..]
[BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic!
Is het nòg niet afgelopen dat HBBquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik bedoelde in Word ofzo, mafkees!![]()
Ná HBB was de bedoeling van Yvon en modjes.![]()
Ze zijn van plasticquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Sukkeltje
Nou ja, wie weet wordt het een reeks.
Vinden jullie die tieten van die sportbannermevrouw ook zo, ja, wat zal ik zeggen, weird?
Vol hobbels en knobbels
Ja daar maakte ik in FB toen een grapje over, maar niemand moest lachen. Of het was gewoon niet grappig, dat kan in mijn geval ook de reden zijn.quote:
Ik vind het eigenlijk ook meer een constateringquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja daar maakte ik in FB toen een grapje over, maar niemand moest lachen. Of het was gewoon niet grappig, dat kan in mijn geval ook de reden zijn.![]()
Het was een grapje op een designer-opmerking. Toen noemde ik Robert Schoemacher.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook meer een constatering
Dat is je maar geraaien ookquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:20 schreef bunnyma het volgende:
Maar FB is op het ogenblik dan ook het leukste topic.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |