Maar zie je inmiddels wel hoe vervelend het is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 07:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik zal het nog maar een keer vermelden, tis hier géén SC!!
En dat over het hele forum.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Maar zie je inmiddels wel hoe vervelend het is?
APK, ik vind het ook vervelend, en dat vond ik al langer.... Het hele programma is één grote sof en ik weet niet hoe ik van níets íets moet maken...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Maar zie je inmiddels wel hoe vervelend het is?
Ik kijk het niet eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
APK, ik vind het ook vervelend, en dat vond ik al langer.... Het hele programma is één grote sof en ik weet niet hoe ik van níets íets moet maken...
Dat vind ik dus geen reden om dan maar in andere topics te gaan zwaaien en zoenen.quote:De reden dat de Gert topics openbleven is voornamelijk gelegen in het feit dat het zowat het enige topic is waar nog constructief werd/wordt gediscussieerd. Ik ben het met je eens dat de SC domineert momenteel, maar er is verder niets om over te lullen. De streams gaan om de haverklap op logo en de uitzendingen zijn één grote Violashow waar inmiddels geen hond meer naar kijkt.
Dan geef je dus toe aan de mavo-maffia. En zeker weten dat die lui, met een horde andere malloten die na 7 jaar eindelijk ook hun ADSL-aansluiting aan de praat hebben gekregen, de boel bij een volgende BB ook weer overnemen.quote:Ik heb ergens aan het begin van HBB (en ook al tijdens BB5) getracht het smilie, BEW, even de was doen, koffie?, etc postgedrag in te dammen, maar dat gaf een hoop gezeik. Als de boel loopt zoals het nu is krijg je gezeik van een andere kant. Het programma is zo ontzettend saai dat élk miniscuul puntje aangegrepen wordt om een big issue van te maken. En dan heb ik idd zoiets van: 'het duurt nog een week of twee, deal with it'...
Laat de SC-reeks in godsnaam open, en laat die lui daar lekker posten over koffie, koekjes en het weer.quote:En dat geldt net zo goed voor mij als voor jullie. Er is geen drol aan en als ik de SC's ook nog dicht zou mikken bleef er weinig over.
Al tijdens BB5 zelfs, maar jij en CW werden gewoon weggewuifd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
<..>
Ik heb ergens aan het begin van HBB (en ook al tijdens BB5) getracht het smilie, BEW, even de was doen, koffie?, etc postgedrag in te dammen, maar dat gaf een hoop gezeik. Als de boel loopt zoals het nu is krijg je gezeik van een andere kant. Het programma is zo ontzettend saai dat élk miniscuul puntje aangegrepen wordt om een big issue van te maken. En dan heb ik idd zoiets van: 'het duurt nog een week of twee, deal with it'...
<..>
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
Scheelt weer wat heen en weer klikken als we die discussie weer centraal maken.
Mijn beste Broeder Gertquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
Is het een idee om het "eerherstel voor Gert Timmerman"-topic te sluiten?
De discussie die daar gevoerd wordt is immers precies dezelfde als die in de reguliere Gert Timmerman-reeks. Bovendien is het sowiesó slechts als een vorm van protest geopend.
Scheelt weer wat heen en weer klikken als we die discussie weer centraal maken.
Moet dat echt wachten tot 1 van beide vol is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik laat het eerherstel topic nog doorlopen. Daarna hoeft er wat mij betreft idd ook geen nieuw topic meer te komen en kan alles prima in het bestaande topic...
Is al geregeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet dat echt wachten tot 1 van beide vol is?
Nu wordt er al dubbel gepost, dat komt de leesbaarheid niet ten goede.
Ik wens bij deze de mods van BB6 erg veel succes, want mên zoals het vanaf midden november is gegaan tot nu, is echt dramatisch. Het is alleen maar erger gewordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Al tijdens BB5 zelfs, maar jij en CW werden gewoon weggewuifd.
En ondertussen is de SC nu eenmaal verziekt, so be it. Blijkbaar is daar behoefte aan, prima.
Maar ik zou echt -ook voor die twee weken- je best doen om het gezwaai en gelebber tot de SC te beperken. Want APK heeft gelijk, tijdens BB6 komt iedereen weer terug, en dan wordt het lastig om nog te corrigeren. En dan zit je met een heel forum vol zwaaiende huisvrouwen die hun huisdieren en recepten bespreken in de SV en de bewonerstopics.
* shiver...
Er staat al een nieuw topic APK...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:54 schreef APK het volgende:
Krijgen we nu geen nieuw Tan-topic meer
Volgens mij wil ze -als alle emoties gezakt zijn- namelijk best wel weer reageren.
Ok, merci.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:56 schreef flugeltje het volgende:
Er staat al een nieuw topic APK...
Dit keer hopelijk zónder SC...
Fijnquote:Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef APK het volgende:
En het loopt opeens als een tiet!
De topics over Roel, Tanja en Gert trekken kijkcijfers!![]()
Er werd alweer een Tanja topic dichtgeknald.... that figuresquote:Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef APK het volgende:
En het loopt opeens als een tiet!
De topics over Roel, Tanja en Gert trekken kijkcijfers!![]()
Zeur niet, er is een ander -uiterst vermakeijk - topic geopend.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er werd alweer een Tanja topic dichtgeknald.... that figures![]()
Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Al tijdens BB5 zelfs, maar jij en CW werden gewoon weggewuifd.
En ondertussen is de SC nu eenmaal verziekt, so be it. Blijkbaar is daar behoefte aan, prima.
Maar ik zou echt -ook voor die twee weken- je best doen om het gezwaai en gelebber tot de SC te beperken. Want APK heeft gelijk, tijdens BB6 komt iedereen weer terug, en dan wordt het lastig om nog te corrigeren. En dan zit je met een heel forum vol zwaaiende huisvrouwen die hun huisdieren en recepten bespreken in de SV en de bewonerstopics.
* shiver...
Als jullie je toch gaan bezighouden met brainstormen, ruim dan ook ff tijd in voor het functioneren van de zgn administrators.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.
* knip *
Idee om na HBB ook hier een topic te openen/
Wat ging goed, wat ging fout?
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.
En inderdaad, we krijgen BB6 en zo'n paar maanden gaan altijd sneller dan je denkt.
En met BB6 komen de jarenlange fans weer terug en zien zich geconfronteerd met een zwaai en breikliekje.
Hoe deze te mengen, in mijn optiek zijn deze niet te mengen, dat loopt geheid mis.
De zwaaikliek uitsluiten?
Mwoah, ook niet echt nodig, maar wel vanaf het begin met een legertje mods erop zitten.
Denk ik, ik weet het nog niet, maar we gaan rond de tafel, met de mods, want die hebben echt hun stinkende best gedaan!
En, hej, we zitten hier langer dan vandaag, hier zitten wel users met behoorlijk "verbale" vaardigheden
En nu concreet graag?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als jullie je toch gaan bezighouden met brainstormen, ruim dan ook ff tijd in voor het functioneren van de zgn administrators.
De communicatie tussen de mods en bovengenoemde was ook bij vlagen van een triest niveau.
Ik vermoed dat er gedoeld wordt op 't sluiten van BB5...quote:
Goed plan, ik hou wel van dat soort discussies...quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En inderdaad, we krijgen BB6 en zo'n paar maanden gaan altijd sneller dan je denkt.
En met BB6 komen de jarenlange fans weer terug en zien zich geconfronteerd met een zwaai en breikliekje.
Hoe deze te mengen, in mijn optiek zijn deze niet te mengen, dat loopt geheid mis.
De zwaaikliek uitsluiten?
Mwoah, ook niet echt nodig, maar wel vanaf het begin met een legertje mods erop zitten.
Denk ik, ik weet het nog niet, maar we gaan rond de tafel, met de mods, want die hebben echt hun stinkende best gedaan!
En, hej, we zitten hier langer dan vandaag, hier zitten wel users met behoorlijk "verbale" vaardigheden
Die komen er vanzelf wel bij, de meesten hebben toch niets anders te doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef yvonne het volgende:
Ik ook, maar het wordt geen bashpartij op de mods, kom het maar een dagje doen
Bedenk liever hoe we het zwaai-kliekje hierin betrekken
BEWquote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die komen er vanzelf wel bij, de meesten hebben toch niets anders te doen.
Neequote:
Nou moequote:Op zondag 26 februari 2006 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Ik hak je handjes af als je nog één keer zwaait
Dan kopieer ik het er nog wel een keer in.quote:
vast welquote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Mabelle het volgende:
En meedenken, hoe je het zwaaikliekje erin betrekt ... ik zou zeggen *zwaai* en kijk of er terug gezwaaid wordtof misschien dat er een ledenlijst van bestaat.
Daar hebben we er eentje voor hoor:quote:
Omgquote:
Heb je zelfs dáár een kloon?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
eeeh....E-G.....daar sta ik ook 2 keer tussen.![]()
![]()
Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugsquote:
Ik was vanochtend maar drie kwartier kwijt aan het bijlezen van het Tanja-topic.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugsheeft sinds gisteren een nieuwe hobby opgepakt.....het verwijderen van slowchat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |