Maar zie je inmiddels wel hoe vervelend het is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 07:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik zal het nog maar een keer vermelden, tis hier géén SC!!
En dat over het hele forum.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Maar zie je inmiddels wel hoe vervelend het is?
APK, ik vind het ook vervelend, en dat vond ik al langer.... Het hele programma is één grote sof en ik weet niet hoe ik van níets íets moet maken...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Maar zie je inmiddels wel hoe vervelend het is?
Ik kijk het niet eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
APK, ik vind het ook vervelend, en dat vond ik al langer.... Het hele programma is één grote sof en ik weet niet hoe ik van níets íets moet maken...
Dat vind ik dus geen reden om dan maar in andere topics te gaan zwaaien en zoenen.quote:De reden dat de Gert topics openbleven is voornamelijk gelegen in het feit dat het zowat het enige topic is waar nog constructief werd/wordt gediscussieerd. Ik ben het met je eens dat de SC domineert momenteel, maar er is verder niets om over te lullen. De streams gaan om de haverklap op logo en de uitzendingen zijn één grote Violashow waar inmiddels geen hond meer naar kijkt.
Dan geef je dus toe aan de mavo-maffia. En zeker weten dat die lui, met een horde andere malloten die na 7 jaar eindelijk ook hun ADSL-aansluiting aan de praat hebben gekregen, de boel bij een volgende BB ook weer overnemen.quote:Ik heb ergens aan het begin van HBB (en ook al tijdens BB5) getracht het smilie, BEW, even de was doen, koffie?, etc postgedrag in te dammen, maar dat gaf een hoop gezeik. Als de boel loopt zoals het nu is krijg je gezeik van een andere kant. Het programma is zo ontzettend saai dat élk miniscuul puntje aangegrepen wordt om een big issue van te maken. En dan heb ik idd zoiets van: 'het duurt nog een week of twee, deal with it'...
Laat de SC-reeks in godsnaam open, en laat die lui daar lekker posten over koffie, koekjes en het weer.quote:En dat geldt net zo goed voor mij als voor jullie. Er is geen drol aan en als ik de SC's ook nog dicht zou mikken bleef er weinig over.
Al tijdens BB5 zelfs, maar jij en CW werden gewoon weggewuifd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
<..>
Ik heb ergens aan het begin van HBB (en ook al tijdens BB5) getracht het smilie, BEW, even de was doen, koffie?, etc postgedrag in te dammen, maar dat gaf een hoop gezeik. Als de boel loopt zoals het nu is krijg je gezeik van een andere kant. Het programma is zo ontzettend saai dat élk miniscuul puntje aangegrepen wordt om een big issue van te maken. En dan heb ik idd zoiets van: 'het duurt nog een week of twee, deal with it'...
<..>
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
Scheelt weer wat heen en weer klikken als we die discussie weer centraal maken.
Mijn beste Broeder Gertquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
Is het een idee om het "eerherstel voor Gert Timmerman"-topic te sluiten?
De discussie die daar gevoerd wordt is immers precies dezelfde als die in de reguliere Gert Timmerman-reeks. Bovendien is het sowiesó slechts als een vorm van protest geopend.
Scheelt weer wat heen en weer klikken als we die discussie weer centraal maken.
Moet dat echt wachten tot 1 van beide vol is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik laat het eerherstel topic nog doorlopen. Daarna hoeft er wat mij betreft idd ook geen nieuw topic meer te komen en kan alles prima in het bestaande topic...
Is al geregeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet dat echt wachten tot 1 van beide vol is?
Nu wordt er al dubbel gepost, dat komt de leesbaarheid niet ten goede.
Ik wens bij deze de mods van BB6 erg veel succes, want mên zoals het vanaf midden november is gegaan tot nu, is echt dramatisch. Het is alleen maar erger gewordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Al tijdens BB5 zelfs, maar jij en CW werden gewoon weggewuifd.
En ondertussen is de SC nu eenmaal verziekt, so be it. Blijkbaar is daar behoefte aan, prima.
Maar ik zou echt -ook voor die twee weken- je best doen om het gezwaai en gelebber tot de SC te beperken. Want APK heeft gelijk, tijdens BB6 komt iedereen weer terug, en dan wordt het lastig om nog te corrigeren. En dan zit je met een heel forum vol zwaaiende huisvrouwen die hun huisdieren en recepten bespreken in de SV en de bewonerstopics.
* shiver...
Er staat al een nieuw topic APK...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:54 schreef APK het volgende:
Krijgen we nu geen nieuw Tan-topic meer
Volgens mij wil ze -als alle emoties gezakt zijn- namelijk best wel weer reageren.
Ok, merci.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:56 schreef flugeltje het volgende:
Er staat al een nieuw topic APK...
Dit keer hopelijk zónder SC...
Fijnquote:Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef APK het volgende:
En het loopt opeens als een tiet!
De topics over Roel, Tanja en Gert trekken kijkcijfers!![]()
Er werd alweer een Tanja topic dichtgeknald.... that figuresquote:Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef APK het volgende:
En het loopt opeens als een tiet!
De topics over Roel, Tanja en Gert trekken kijkcijfers!![]()
Zeur niet, er is een ander -uiterst vermakeijk - topic geopend.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er werd alweer een Tanja topic dichtgeknald.... that figures![]()
Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Al tijdens BB5 zelfs, maar jij en CW werden gewoon weggewuifd.
En ondertussen is de SC nu eenmaal verziekt, so be it. Blijkbaar is daar behoefte aan, prima.
Maar ik zou echt -ook voor die twee weken- je best doen om het gezwaai en gelebber tot de SC te beperken. Want APK heeft gelijk, tijdens BB6 komt iedereen weer terug, en dan wordt het lastig om nog te corrigeren. En dan zit je met een heel forum vol zwaaiende huisvrouwen die hun huisdieren en recepten bespreken in de SV en de bewonerstopics.
* shiver...
Als jullie je toch gaan bezighouden met brainstormen, ruim dan ook ff tijd in voor het functioneren van de zgn administrators.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.
* knip *
Idee om na HBB ook hier een topic te openen/
Wat ging goed, wat ging fout?
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.
En inderdaad, we krijgen BB6 en zo'n paar maanden gaan altijd sneller dan je denkt.
En met BB6 komen de jarenlange fans weer terug en zien zich geconfronteerd met een zwaai en breikliekje.
Hoe deze te mengen, in mijn optiek zijn deze niet te mengen, dat loopt geheid mis.
De zwaaikliek uitsluiten?
Mwoah, ook niet echt nodig, maar wel vanaf het begin met een legertje mods erop zitten.
Denk ik, ik weet het nog niet, maar we gaan rond de tafel, met de mods, want die hebben echt hun stinkende best gedaan!
En, hej, we zitten hier langer dan vandaag, hier zitten wel users met behoorlijk "verbale" vaardigheden
En nu concreet graag?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als jullie je toch gaan bezighouden met brainstormen, ruim dan ook ff tijd in voor het functioneren van de zgn administrators.
De communicatie tussen de mods en bovengenoemde was ook bij vlagen van een triest niveau.
Ik vermoed dat er gedoeld wordt op 't sluiten van BB5...quote:
Goed plan, ik hou wel van dat soort discussies...quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En inderdaad, we krijgen BB6 en zo'n paar maanden gaan altijd sneller dan je denkt.
En met BB6 komen de jarenlange fans weer terug en zien zich geconfronteerd met een zwaai en breikliekje.
Hoe deze te mengen, in mijn optiek zijn deze niet te mengen, dat loopt geheid mis.
De zwaaikliek uitsluiten?
Mwoah, ook niet echt nodig, maar wel vanaf het begin met een legertje mods erop zitten.
Denk ik, ik weet het nog niet, maar we gaan rond de tafel, met de mods, want die hebben echt hun stinkende best gedaan!
En, hej, we zitten hier langer dan vandaag, hier zitten wel users met behoorlijk "verbale" vaardigheden
Die komen er vanzelf wel bij, de meesten hebben toch niets anders te doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef yvonne het volgende:
Ik ook, maar het wordt geen bashpartij op de mods, kom het maar een dagje doen
Bedenk liever hoe we het zwaai-kliekje hierin betrekken
BEWquote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die komen er vanzelf wel bij, de meesten hebben toch niets anders te doen.
Neequote:
Nou moequote:Op zondag 26 februari 2006 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Ik hak je handjes af als je nog één keer zwaait
Dan kopieer ik het er nog wel een keer in.quote:
vast welquote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Mabelle het volgende:
En meedenken, hoe je het zwaaikliekje erin betrekt ... ik zou zeggen *zwaai* en kijk of er terug gezwaaid wordtof misschien dat er een ledenlijst van bestaat.
Daar hebben we er eentje voor hoor:quote:
Omgquote:
Heb je zelfs dáár een kloon?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
eeeh....E-G.....daar sta ik ook 2 keer tussen.![]()
![]()
Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugsquote:
Ik was vanochtend maar drie kwartier kwijt aan het bijlezen van het Tanja-topic.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugsheeft sinds gisteren een nieuwe hobby opgepakt.....het verwijderen van slowchat...
Flugs is lekker stappen vandaag, ik pas op jullie, berg je maarquote:Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugsheeft sinds gisteren een nieuwe hobby opgepakt.....het verwijderen van slowchat...dus eigenlijk doen we haar hier een plezier mee!
![]()
Omdat ik gisteren te laat naar bed kwam heb ik vandaag straf en mocht ik niet mee naar buiten..... ik straf dan Fok ook strafquote:Op zondag 26 februari 2006 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flugs is lekker stappen vandaag, ik pas op jullie, berg je maar
Ach gos, en ook nog pikstraf?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren te laat naar bed kwam heb ik vandaag straf en mocht ik niet mee naar buiten..... ik straf dan Fok ook straf... ff het virus wat verder verspreiden.
![]()
Ja en dan?quote:
Dit dus. Willekeurig welke mod of admin komt hier binnenrennen, zonder gevoel voor de "plaatsleijke " verhoudingen, zonder zich ook maar ergens voor te verantwoorden.quote:
Ah, eigenlijk is het mijn schuld zo te lezen en word ik ter verantwoording geroepen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dit dus. Willekeurig welke mod of admin komt hier binnenrennen, zonder gevoel voor de "plaatsleijke " verhoudingen, zonder zich ook maar ergens voor te verantwoorden.
Ik doel op de sluiting van BB5 door Dagonet, het daarmee gepaard gaande vertrek van CW.
Ik doel op het aanstellen van veelpostende users als mod, die daarna willekeurig wie aangeven, maar niet hun harde kern van users.
Ik doel op de achterlijke ban voor APK en Pinball, ik doel op jou houding hier.
En verder, opbouwend, denk bv eens aan de invoering van een puntenrijbewijs, zodat iedere user weet hoe rood ie staat, misschien een hulpmiddeltje om die zwaaitroep te voorkomen, waar ik trouwens persoonlijk geen moeite mee heb als het de normale aankomst en vertrekposts zijn.
Persoonlijk vond ik het plaatsen van tientallen caps achter elkaar in een SC veel hinderlijker.
Concreet, waar heb jij gezeten de afgelopen maanden .....
For Christ sake, op je clitoris getrapt ?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
* knip *
Zoals jij het nu doet voorkomen is HBB "mijn, mijn, mijn"en waag het niet om hier als niet HBB-er te komen posten.
En dat lijkt me een behoorlijk foutieve instelling.
"Concreet, waar heb jij gezeten de afgelopen maanden ....."
Opletten..
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef PH52 het volgende:
Suggestie: mods posten niet.
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:49 schreef Jappie het volgende:
Als we dan toch gaan stemmen stem ik voor APK en Scanman01 als duomods
Ik word dat gezeik hier van Jan en alleman ook spugzatquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik word dat gezeik hier van Jan en alleman ook spugzat![]()
quote:
Ze moesten eens weten.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef Gert het volgende:
"Bejaard" klopt wel, maar "anti-zwaai".... [afbeelding]
Heb je niet een scriptje om mijn user-id met 1942 te verlagen?quote:
Nee, maar ik heb wel een samenvatting gemaakt van mijn posts in dat topic: [HBB SC 441] Viola... houdt je kop (deel zoveel)quote:Op zondag 26 februari 2006 19:05 schreef APK het volgende:
Heb je niet een scriptje om mijn user-id met 1942 te verlagen?
Als dat een samenvatting was.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een samenvatting gemaakt van mijn posts in dat topic: [HBB SC 441] Viola... houdt je kop (deel zoveel)
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef Pinball het volgende:
Ik wil even wat duidelijk maken in het FB topic, en dit leek me wel een geschikte plek, zo blijft de FB leesbaar.
Sorry, en zo.![]()
Zeg ik toch ook sorry en het spijt me!quote:
Ja en verneuk de lay-out niet zoquote:Op zondag 26 februari 2006 19:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook sorry en het spijt me!
is dit normaal?
[..]
Lees anders ff de basisprincipes http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/43quote:Op zondag 26 februari 2006 19:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook sorry en het spijt me!
is dit normaal?
[..]
ik zie het helemaal voor me....APK en Scanman samen op een zeventiger jaren bankstel....quote:Op zondag 26 februari 2006 19:52 schreef schatje het volgende:
@ Manu82, aanpassen die hap.
Ik heb op APK en Scanman01 gestemd.
Definieer "hij"quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef yvonne het volgende:
Oh boy, she's back, nu krijgen we op ons kloten
*wijst* hij begon!
Wees blij, nu kun je de schuld voor een eventuele lage klassering op je huidige maatje schuiven.quote:
IN SHO mag zoiets vast wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Voorlopig kun je nog hier terecht hoor
Als het hier dichtgaat kun je altijd nog kijken of er elders op Fok een herberg te vinden is waar je binnen mag...
Nakaarten, evaluatietopic met de users.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
IN SHO kan zoiets wel.
Neem toch aan dat de stekker van dit subforum er vrij snel na de laatste uitzending (6 mrt) uit gaat...
Dat zijn we nu toch al aan het doen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nakaarten, evaluatietopic met de users.
Maar het is altijd zo gezellig in FB!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me op dat de mensen die het meest te zeiken hebben over het sloowsjetten overal zich er zélf het meest schuldig aan maken
Foei![]()
Das ook alleen omdat ik hier te vinden ben...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar het is altijd zo gezellig in FB!![]()
Is dat net zoiets als een palm keren?quote:
Das drankquote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een palm keren?![]()
Is die optocht nou nóg bezig?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Das drank(word je lekker warm van tijdens het optocht kijken
)
Ja, een Schrobbelèr doe ik altijd aan mee. Ik ben uiteindelijk ook nog steeds een Kruikenzijker !quote:Op zondag 26 februari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Das ook alleen omdat ik hier te vinden ben...![]()
Schrobbelèr iemand?
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik me nu afvraag is waar SC wel gedoogd wordt en waar niet? Of komt het er gewoon op neer dat bepaalde users dat alleen mogen ofzo? Zo niet leg het dan even uit als je wil!
Zit je weer te zuigenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Kom op mensen, ontopic weer...
quote:
Op de laatste post van pagina 2 raakten we het spoor volledig bijster!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Kom op mensen, ontopic weer...
HBB [FB] HBB zuigt en de mods ook....quote:Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu iedereen ontopic...
Ik kon de post niet quoten, heb 't al aangepastquote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
HBB [FB] HBB zuigt en de mods ook....
Je hebt je oproep ingetrokken...quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt je oproep ingetrokken...En nou weer, aangepast, teruggezet!
![]()
Heb jij te lang bij de optocht staan kijken?
Duhquote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef berney het volgende:
wie heeft erop mirrorman&mij gestemd.![]()
.
Mirrorman was het in ieder geval niét.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duhdat zal je zelf wel geweest zijn.
![]()
donequote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod enige maken in de TT: [HBB SC 442] Het enige echte SC topic®
Maar de discussie waar het bv wel voor bedoeld is, ga jij in SC voerenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef flugeltje het volgende:
Als er mensen hun reactie missen, die heb ik zojuist verwijderd. Hiervoor is het FB topic niet bedoeld![]()
De discussie liep daar al en daar ben ik op ingesprongen....quote:Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar de discussie waar het bv wel voor bedoeld is, ga jij in SC voeren
Ik snap er niks meer van
En ikke ook niet, ik heb op Flugeltje en Teamlead gestemd.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Mirrorman was het in ieder geval niét.![]()
Dat heet "onder de mensen komen". Je voelsprieten uitsteken. Weten wat er leeft.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar de discussie waar het bv wel voor bedoeld is, ga jij in SC voeren
Dat kan ik je zo wel vertellen...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heet "onder de mensen komen". Je voelsprieten uitsteken. Weten wat er leeft.![]()
Waarom? Het is toch eng hoe daar nu gepost wordtquote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod enige maken in de TT: [HBB SC 442] Het enige echte SC topic®
Dit is nooit gezegd!!! Ik heb een herpost van FB aangegrepen om hem duidelijk te maken dat sommige discussies/posts idd ondersneeuwen in het zwaaien. En dat users er dús zelf ook last van hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Herposten wordt niet gewaardeerd door Flugel kwam ik achter![]()
Het spijt me als het verkeerd is overgekomen... maar deze opmerking voor de herpost van Miss was bedoeld als een sarcastische knipoog actie naar de ophef over wat er wel en niet (meer) kan in de SC.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil ff iets rechtzetten hier... Ik kwam in één van de SC-vorige topics deze reactie tegen...
[..]
Dit is nooit gezegd!!! Ik heb een herpost van FB aangegrepen om hem duidelijk te maken dat sommige discussies/posts idd ondersneeuwen in het zwaaien. En dat users er dús zelf ook last van hebben.
Als men dan een goeie discussie aan wil gaan over de SC of HBB of waar het allemaal fout ging dient men ook eens de hand in eigen boezem te steken. Op deze manier ben je de boel aan het opruien en daar heb ik inmiddels een beetje tabak van. Dan heb ik idd liever de Feedbackbrigade die kritiek tenminste nog rechtstreeks hier durven plaatsen...
Krijgen we dan ook weer een banner, zodat we die blog in de gaten kunnen houden?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:16 schreef yvonne het volgende:
Ach welnee, zeg, niks FOK!kiaans, het werd vager en vager, houd de pers maar in de gaten, en de weblog is natuurlijk ook ideaal!
omgquote:Op maandag 27 februari 2006 14:27 schreef easy-going het volgende:
Krijgen we dan ook weer een banner, zodat we die blog in de gaten kunnen houden?
En daar kom je bij deel tien nog eens mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef yvonne het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/10438 Ga daar maar verder
Het is mooi geweest.
Beter laat dan nooit Berneyquote:Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef berney het volgende:
[..]
En daar kom je bij deel tien nog eens mee..
MEVROUW TIMMERMAN heeft de hulp van SATAN ingroepen om dit subforum plat te leggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:44 schreef PC eend het volgende:
Al een half uur niks gepost hier in het hele HBB forum, heb ik iets gemist
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef APK het volgende:
[..]
MEVROUW TIMMERMAN de hulp van SATAN ingroepen om dit subforum plat te leggen.![]()
Het staat nu op de blogquote:Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef oetelmen het volgende:
Kom ik van mn werk, denk ik: eerst ff die intressante topic lezen van gert timmerman, en nu is er
een slotje opgegooid.! Heb me zo vermaakt met die topic, en dat was de leukste topic die ik in tyden gelezen heb!! Jammer!
Met twee reacties in twee dagen.quote:
Misschien weten veel mensen niet dat hij daar verplaatste is.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Met twee reacties in twee dagen.![]()
Lekker bijlezen!![]()
Daar stond ie al een paar dagen. En daar blijft ie nu ook.quote:
[francismodus]quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Met twee reacties in twee dagen.![]()
Lekker bijlezen!![]()
Misschien kan een mod die link dan nog even in het betreffende topic zetten?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:55 schreef lovebear het volgende:
Misschien weten veel mensen niet dat hij daar verplaatste is.
Spannend!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[francismodus]
Hou de weblog de komende week in de gaten APK
[/francismodus]
Sorry maarquote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Ik voel mij daar wel thuis!![]()
[afbeelding]
Goed gedaan broeder Gert en ondertussen tevens het volgende verhaal kunnen lezen op de logquote:Op maandag 27 februari 2006 18:17 schreef Gert het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/10438 dus....
ik meld het wel ff in de weblog van FrancisC...![]()
Zo vader zo zoon!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed gedaan broeder Gert en ondertussen tevens het volgende verhaal kunnen lezen op de log
Zolang je zijn naam maar niet noemt, maar als je dit leest en tevens even voor waar aanneemt dan kun je je voorstellen waarom hij zo gefixeerd was op uh...quote:
Euhm, kom eens wat vaker op FOK!... weblog is ZO leuk!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:02 schreef oetelmen het volgende:
Hopelijk dat die weblog net zo vermakelijk wordt als de inmiddels gesloten topic van gert!! Hou van reallife!!!
![]()
Ik heb niet direct een oplossing voor dit probleem, behalve dat ik persoonlijk met dit beeld niet zo'n probleem zou hebben...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef MissJ. het volgende:
Ik plaats mijn vraag hier ook even.
[afbeelding]
Een mooi voorbeeld van mijn streamellende. Na een minuutje of zo vervaagt mijn beeld steeds, ook bij Gilles en ook bij andere server. Alleen opnieuw inladen haalt het even weg, waarna weer na een minuut of zo het van voor af aan begint. Uiteindelijk staat mijn beeld dan stil zoals hierboven bij Monique. (ik blijf wel geluid houden)
Ik heb al cookies en oude bestanden verwidjerd, een uitgebreide virusscan etc. Ik heb er al een week last van. Iemand enig idee of suggesties????
Heb je een of andere ouwe kutcomputer?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Een mooi voorbeeld van mijn streamellende. Na een minuutje of zo vervaagt mijn beeld steeds, ook bij Gilles en ook bij andere server. Alleen opnieuw inladen haalt het even weg, waarna weer na een minuut of zo het van voor af aan begint. Uiteindelijk staat mijn beeld dan stil zoals hierboven bij Monique. (ik blijf wel geluid houden)
Klaag *hier* dat je streams het niet doen - dl. 1quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef MissJ. het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje een primitieve zooi.quote:
En mijn search werkt er niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef APK het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje een primitieve zooi.
Geen smileys als je de codes niet kent, onduidelijke quotes.
Maar je mag wel slowchatten geloof ik! *V*
Ah, die zocht ik, ik dacht dat het *V* was. 8(7quote:
Dit is geen slowchat, dit is inhoudelijk posten, plus -als bonus- nog even iemand naar een juist topic verwezen door Pinbaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
does nie slowsjetten....
Okay... Ik dacht ik grijp ff in vóór ze weer los gaanquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is geen slowchat, dit is inhoudelijk posten, plus -als bonus- nog even iemand naar een juist topic verwezen door Pinbaal.![]()
Kijk er nou eens rond johquote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje een primitieve zooi.
Geen smileys als je de codes niet kent, onduidelijke quotes.
Maar je mag wel slowchatten geloof ik! *V*
Effe Tubgirl zoeken!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk er nou eens rond joh
En geen moderatie
Kan een MOD of FA hier tegen optreden, dat iemand wel heel erg ver gaat om zich voor mij uit te geven? ik houd mij netjes afzijdig, maar dit gaat te ver.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef LekkerSimpeI het volgende:
[..]
Ga maar lekker door met jennen en dan heeft LekkerSimpel het straks weer gedaan als het beroep van je moeder ter sprake komt.
Als een familielid van jou downsyndroom heeft wil toch niet meteen zeggen dat jij ook domme screenshots moet plaatsenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef frizti het volgende:
Kan er iets aan deze belediging gedaan worden?
Het syndroom van down komt in mijn direkte familie voor.
Dit soort commentaar is uitermate vervelend voor me.
Het betekent misschien alleen dat je je formulering even aan kunt passen als je een beetje sociaal bent aangezien iemand zegt het niet prettig te vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als een familielid van jou downsyndroom heeft wil toch niet meteen zeggen dat jij ook domme screenshots moet plaatsen
Huilbies doen niet aan sociaalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het betekent misschien alleen dat je je formulering even aan kunt passen als je een beetje sociaal bent aangezien iemand zegt het niet prettig te vinden
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef frizti het volgende:
Kan er iets aan deze belediging gedaan worden?
Het syndroom van down komt in mijn direkte familie voor.
Dit soort commentaar is uitermate vervelend voor me.
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub Bquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan een MOD of FA hier tegen optreden, dat iemand wel heel erg ver gaat om zich voor mij uit te geven? ik houd mij netjes afzijdig, maar dit gaat te ver.
Je had er afgelopen vrijdag anders geen problemen mee om iemand o.a. voor vieze teringlijer uit te maken die maar snel dood moet gaan aan H5N1. Béétje sneu hè, om hier dan een paar dagen later te gaan zitten klagen over het woordje "mongolen-logo".quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:47 schreef frizti het volgende:
Als HBB afgelopen isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt het evaluatietopic? Want mên wat heb ik veel op te schrijven.
Begin alvast maar dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt het evaluatietopic? Want mên wat heb ik veel op te schrijven.
Ik bedoelde in Word ofzo, mafkees!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:46 schreef Falco het volgende:
[..]
[BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic!
Is het nòg niet afgelopen dat HBBquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik bedoelde in Word ofzo, mafkees!![]()
Ná HBB was de bedoeling van Yvon en modjes.![]()
Ze zijn van plasticquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Sukkeltje
Nou ja, wie weet wordt het een reeks.
Vinden jullie die tieten van die sportbannermevrouw ook zo, ja, wat zal ik zeggen, weird?
Vol hobbels en knobbels
Ja daar maakte ik in FB toen een grapje over, maar niemand moest lachen. Of het was gewoon niet grappig, dat kan in mijn geval ook de reden zijn.quote:
Ik vind het eigenlijk ook meer een constateringquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja daar maakte ik in FB toen een grapje over, maar niemand moest lachen. Of het was gewoon niet grappig, dat kan in mijn geval ook de reden zijn.![]()
Het was een grapje op een designer-opmerking. Toen noemde ik Robert Schoemacher.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook meer een constatering
Dat is je maar geraaien ookquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:20 schreef bunnyma het volgende:
Maar FB is op het ogenblik dan ook het leukste topic.![]()
Je had gelijk en ik was op tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij leest waarschijnlijk niet in het Tann topic
Does een linkje, want het staat volgens mij niet in het huidige topic...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
In een post van LS word ongevraagd Tann's email gepubliceerd, dit lijkt ze niet echt prettig te vinden, zouden jullie dat dus kunnen editen?
je mag weerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Does een linkje, want het staat volgens mij niet in het huidige topic...
laat maar, heb het al gezien.
Hmmz, gemist.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ...shownieuws kwam net met het nieuws dat Gert T zijn site dichtgegooid is.![]()
Yep....het zou een geldkwestie zijn, maar het was maar een ultrakort bericht hoor "problemen met betalingen...bladiebladiebla...W hueskens....bladiebladiebla" ... .......een lange lopende zin en het was voorbij.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ...shownieuws kwam net met het nieuws dat Gert T zijn site dichtgegooid is.![]()
Hmmz, ik hoop dat ze volgende week het bericht dat de stalker van Tanja is opgepakt iets uitgebreider behandelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:
Yep....het zou een geldkwestie zijn, maar het was maar een ultrakort bericht hoor "problemen met betalingen...bladiebladiebla...W hueskens....bladiebladiebla" ... .......een lange lopende zin en het was voorbij.
Uh...nee......maar de baas wel en die zegt bovendien dat het nu welletjes is geweest en dat ik morgen pas weer buiten mag spelen.quote:
Het Tanja-topic is de SC voor de niet-zwaaiers geworden. Laat dat nou dat laatste weekie ook maar open, toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou Gert. De saaiheid van het programma moet niet de reden zijn om de policy maar overboord te flikkeren... Dat argument is inmiddels ook wel uitgemolken.
Persoonlijke ruzies/vetes horen niet thuis op Fok, punt!
Bedoelde je zo'n reactie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het Tanja-topic is de SC voor de niet-zwaaiers geworden. Laat dat nou dat laatste weekie ook maar open, toch?
Je hebt wel een punt met dat ruzies/vetes-gedoe, maar ik heb nog niet gezien dat je daar écht ferme taal over hebt gebezigd tegen de hoofdpersonen.
Heel makkelijk: "LS, nog één keer reageren op (de vete met) Tanja en er wordt onmiddelijk een ban aangevraagd, en vice versa. De maatregel gaat NU in."
Ach, nou ja laat maar, pleur ook maar dicht ook , kan mij het schelen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
En nu is m'n geduld op![]()
LS kappen, nog één keer een e-mail adres of opruien hier in het topic en ik zorg dat je linea recta kunt vertrekken...
En voor de rest geldt hetzelfde. Ontopic nu, het is hier geen bashclub...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:11 schreef Sanne het volgende:
Gert topic dicht.
Tanja topic dicht.
Ik begrijp er nog maar weinig van, dat waren zo'n beetje de enige topics waar nog iets interessants te lezen was.
Ja, zo eentje. Het is dan alleen wel zaak er even bovenop te blijven zitten en meteen de daad bij het woord te voegen, als je zoiets roept. Maar goed, jij moet ook eten enzo.quote:
Die indruk krijg ik ook..... Jammerquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Sluit meteen het hele subforum joh! De mods hebben er geen zin meer in, dus weg ermee.
Ze hebben er beiden op gereageerd, dus ze hebben 'm ook beiden gelezen....quote:
Saaiheid moet niet de reden zijn de policy overboord te gooien Sanne...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:11 schreef Sanne het volgende:
Gert topic dicht.
Tanja topic dicht.
Ik begrijp er nog maar weinig van, dat waren zo'n beetje de enige topics waar nog iets interessants te lezen was.
Ze kunnen toch lezen? En de rest deed net zo hard mee.quote:
goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze kunnen toch lezen? En de rest deed net zo hard mee.
Maar ik vind fok zo leuk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Ga naar Tanja's site, is ook een forum.![]()
Als Tanja een ban heeft is het topic ook nutteloos, wat is het verschil?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Kimske het volgende:
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier. Gooi meteen t hele HBB weg joh, ben je eraf! want stel je vroor!
Door users als jou is het topic dicht, ja. Jullie hadden ook je bek kunnen houden, want je had een slotje kunnen verwachten. Maar nee, lekker meebashen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Kimske het volgende:
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier. Gooi meteen t hele HBB weg joh, ben je eraf! want stel je vroor!
Doe nou effe rustig, er komt heus wel een oplossing.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Kimske het volgende:
er werd gedreigd met bans ja, niet met t hele topic dichtflikkeren! machtsvertoon hier.
Nogmaals: het was niet alleen LS.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....
Heeft Tanja nu een ban?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Tanja een ban heeft is het topic ook nutteloos, wat is het verschil?
Heel simpel, Ik geef een waarschuwing. Er wordt niet geluisterd. Er volgt nog een waarschuwing en nog een aantal en vervolgens een laatste waarschuwing... Men luisterde nog niet... Je loopt lang genoeg mee hier om te weten wat er gebeurd als het geduld op is.quote:
Neen, maar had ze eigenlijk wel moeten hebben wegens het plaatsten van die logs.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Doe nou effe rustig, er komt heus wel een oplossing.![]()
IMHO was dit wederzijds...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:25 schreef Kimske het volgende:
ik vind dat je Tan en LS niet kunt vergelijken. Oke, log online is fout, maar ze werd ontzettend uitgedaagd door die psycho..
Je doet het top hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Krijg ik een tijd geleden hele FB-topics vol met feedback over invoelen in de situatie en niet te snel bannen enzo. Rekening houden met de situatie flugel en wat duidelijker waarschuwen
Doe ik het een keer op deze 'juiste' manier
Mijn voorstel is om het even te laten rusten, waarna jij het volgende topic opent, met een duidelijke anti-bash waarschuwing in de OP.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Krijg ik een tijd geleden hele FB-topics vol met feedback over invoelen in de situatie en niet te snel bannen enzo. Rekening houden met de situatie flugel en wat duidelijker waarschuwen
Goet!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn voorstel is om het even te laten rusten, waarna jij het volgende topic opent, met een duidelijke anti-bash waarschuwing in de OP.
Dan is iedereen op de hoogte en kunnen we daar verder....
Hoe klinkt dat?
Als jij het hebt over een BB exbewoonster bannen van een (H)BB forum, kan je dat toch moeilijk invoelen met de situatie noemenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Prima.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn voorstel is om het even te laten rusten, waarna jij het volgende topic opent, met een duidelijke anti-bash waarschuwing in de OP.
Hoe klinkt dat?
Voor nu ga ik daar eens een (kort) nachtje over knorren... Ik voel er weinig voor eerlijk gezegd. Als waarschuwingen zo weinig effect hebben weet ik niet of het nog zin heeft om ook maar een duimbreed toe geven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe klinkt dat?
Ze heeft toch geen ban...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij het hebt over een BB exbewoonster bannen van een (H)BB forum, kan je dat toch moeilijk invoelen met de situatie noemen![]()
![]()
Er is een persoonlijke ruzie gaande tussen LS en Tanja. Persoonlijke vetes tussen users worden niet op fok uitgevochten. Daar hebben ze mail en MSNquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef Coos het volgende:
Wat ik niet snap van de mods is, laat iedereen lekker uitrazen op zijn haar manier. Je hoeft niet op het Tann topic te klikken!! Maar voor aan de zijlijn is het best vermakelijk van tijd tot tijd en je doet er een grote mensenkennis van op. Wat kan jullie het nu rotten dat er een paar elkaar in de haren vliegen. Of moeten we soms van Albert Verlinden horen dat Tanja een stalker heeft en dit varkentje eigenhandig wast.
![]()
doe je ook. Sorry dat ik zo fel reageer. Ik kan t gewoon niet uitstaan dat iemand t weet te verknallen voor een grotere groep. En ja, ik heb een afkeer tegen een bepaalde user, maar daar heeft ie t zelf naar gemaakt. Ik ben wellicht partijdig.. maar toch jammer dat t zo moet gaan..quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Dat hoeft dan toch niet meer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel er weinig voor eerlijk gezegd. Als waarschuwingen zo weinig effect hebben weet ik niet of het nog zin heeft om ook maar een duimbreed toe geven.
Heel persoonlijk was/is het niet meer hoor. Heel Fok bemoeide zich er onderhand tegenaan. Maar wat is er mis met een lekkere rel?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is een persoonlijke ruzie gaande tussen LS en Tanja. Persoonlijke vetes tussen users worden niet op fok uitgevochten. Daar hebben ze mail en MSNvoor uitgevonden...
de helft van de topic-users werd er bij betrokken, ik pik t niet als er onwaarheden over mij verspreid worden..quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is een persoonlijke ruzie gaande tussen LS en Tanja. Persoonlijke vetes tussen users worden niet op fok uitgevochten. Daar hebben ze mail en MSNvoor uitgevonden...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef tann het volgende:
[..]
flugeltje, je hebt helemaal gelijk! was er behoorlijk flauw van....maaruuuh heb je ff een mail gestuurd.....al gelezen?
Tann welkom in FBquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef tann het volgende:
[..]
flugeltje, je hebt helemaal gelijk! was er behoorlijk flauw van....maaruuuh heb je ff een mail gestuurd.....al gelezen?
Zo'n volwassen reactie had ik wel verwacht. Hest goud doan, leutjeboksem.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef tann het volgende:
[..]
Ga je nu al naar bedquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien...
Zoals ik net ook al tegen APK vertelde ga ik er een nachtje over slapen. Ik kijk morgen wel verder.
volgens mij is die Tann fake., ff laten weten dat er geen ban isquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef tann het volgende:
[..]
Nog es hai FLUGELTJE, bij nader in zien, laat em maar op slot, ben ik ook verlost van dat geruzie, kan er donder op zeggen als ie weer open gaat dat het weer van voor af aan gaat beginnen, soms is het moeilijk te negeren als het te ver gaat, ik kom hier af en toe wel ff kijken, praatje maken of kan dat niet in dit topic?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien...
Zoals ik net ook al tegen APK vertelde ga ik er een nachtje over slapen. Ik kijk morgen wel verder.
Je kunt zowieso in het SC topic terecht. En je bent altijd welkom voor een praatjequote:Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef tann het volgende:
[..]
Nog es hai FLUGELTJE, bij nader in zien, laat em maar op slot, ben ik ook verlost van dat geruzie, kan er donder op zeggen als ie weer open gaat dat het weer van voor af aan gaat beginnen, soms is het moeilijk te negeren als het te ver gaat, ik kom hier af en toe wel ff kijken, praatje maken of kan dat niet in dit topic?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo'n volwassen reactie had ik wel verwacht. Hest goud doan, leutjeboksem.![]()
CW was hier mod tijdens BB5quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
en doe bist ...(ja annelies kan et een beetje)
Kan wel maar danmoet je eigenlijk iets verzinnen om over te zeikenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef tann het volgende:
[..]
ik kom hier af en toe wel ff kijken, praatje maken of kan dat niet in dit topic?
okidoki, dan laten we het hierbij, maar mocht het weer....quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt zowieso in het SC topic terecht. En je bent altijd welkom voor een praatje
maar annelies komt hier niet meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
Wat flugel zegt. En ook uut Grunn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
Velen met mij hebben al eens duidelijk uitgesproeken tegen Balkenende om het land te verlaten. Doet hij af en toe ook wel, maar komt ook iedere keer terug.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goed teruglezen, we hebben LS verscheidene malen gevraagd uit het topic te blijven wat hij mij (en meerdere users) al vorige week vertelde te doen. Dat hij zich daar dan niet aan houdt is een ander verhaal....
gelukkigquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat flugel zegt. En ook uut Grunn.![]()
Ik kan het ook een beetje. Gelukkig.![]()
ik heb je post niet helemaal gelezen, maar niemand geeft een fuck om jouw beef met tanja, dus spreek het ergens anders uit en niet in een topic waar andere komen voor de gezelligheid, je hoeft je niet te verdedigen tegenover andere users, spreek het op een andere spot uit met tann en zet er een punt achterquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Velen met mij hebben al eens duidelijk uitgesproeken tegen Balkenende om het land te verlaten. Doet hij af en toe ook wel, maar komt ook iedere keer terug.
Wat CW eerder al schreef. Tan mag dan een ex-BB'er zijn, maar geeft haar geen recht om MSN-logs ff neer te gooien. En mailtjes.
Dat ik vervolgens word aangevallen door het geven van haar MSN-adres, valt iedereen ineens over, terwijl ze smulden van wat in die logs stond. En erger nog, dat ze spot met die TIA die ik had.
Ik kreeg ook terecht een ban in dat APK-verhaal. Waarom is Tanja dan heilig?
Ik twijfelde nog om die stukjes uit de log te plaatsen die Tanja was "vergeten". Maar de waarschuwing van Flugeltje was voldoende, dat met haar logs en mijn MSN-adres de maat wel vol was.
Dat iedereen nu roept om dat "vergeten" stukje is jammer. Maar ik ben wel duidelijk geweest wat er in stond.
Wat Tanja wel siert is dat ze persoonlijk mij met een knuppel wilde bewerken. Roel zou z'n broer(s) eropaf sturen. Maar het was wel een mooie reeks. Is meer gebeurd dan in al die weken van BBH.
Om on-topic te blijven... Van mij mag er wel een deel 50 komen hoor. Ik post er dan natuurlik wel alleen met toestemming van een MOD of FA. Want het was zoooooo gemakkelijk dat iedereen die "vergeten" logs wilde lezen, en dat ik daarna meteen een ban zou krijgen.
weer on-topic: Mag ik wel een Mapje-Robbie topic openen? Want iedereen heeft kunnen lezen, dat ik schuldhulpverlening moet aanvragen (heb aangevraagd)
Laten we een BFH openen (Bif Fok! Hotel (dus niet te verwarren met Dé BFH)
En de opbrengsten komen allemaal ten goede van LS-Robbie. Want je weet niet half hoeveel telefoonkosten hij heeft met al dat stalken.
En ik zeg nu al, dat voor 1.000.000¤ ik één nacht de BFH-kamer wil delen met Oetelke (of hoe ze hier ook maar mag heten) Marja!?!?! na 5 jaar heb je je kans... (ps. neem je wel zelf een plastick zak mee, die om je hoofd past...)
Voor 25.000¤ mogen APK en Tanja in de glazen slaapkamer, met plasticken beddegoed. En als ik uit jaloesie niet ga masturberen, met al die dingen die dat verliefde stelletje gaan doen in 48 uur. Dan is de pot geheel t.b.v. het BFH.
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het overgrote deel opgaat om mijn borg te betalen, tegen al die aangiftes, die ik heb wegens stalken.
Live-streams zijn gratis toegankelijk voor FOK!kers die nog nooit negatief over mij zijn geweest. Dus ik zet dan mijn beide PC's (als ze het weer doen) op de streams, dan heb ik ten minste 2 kijkers per dag.
En voor 1 euro knijp ik puistjes uit, en de pus vang ik op in een zakje van Henk Krol... En doneer ik als herinnering aan mijn lieftallige........ (zeg ik niet, want dat wordt het sms-spelletje)
Lijkt me toch een topic om te overwegen, maar dat zou een MOD of FA moeten doen, want naamtopics (van jezelf) vind ik niet kunnen....
Doe nou niet, hè? Negeren... en nu echt.quote:
Dat kun je hier gewoon openen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
weer on-topic: Mag ik wel een Mapje-Robbie topic openen? Want iedereen heeft kunnen lezen, dat ik schuldhulpverlening moet aanvragen (heb aangevraagd)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:55 schreef CartWOman het volgende:
Mensen, doe nou niet, please.![]()
Negeer het, komt morgen alleen maar ellende van.
Ja, door jullie reacties. Laat gaan, wordt vanzelf ingegrepen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef Kimske het volgende:
damn, hij heeft weer aandacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |