Flugs is lekker stappen vandaag, ik pas op jullie, berg je maarquote:Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugsheeft sinds gisteren een nieuwe hobby opgepakt.....het verwijderen van slowchat...dus eigenlijk doen we haar hier een plezier mee!
![]()
Omdat ik gisteren te laat naar bed kwam heb ik vandaag straf en mocht ik niet mee naar buiten..... ik straf dan Fok ook strafquote:Op zondag 26 februari 2006 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flugs is lekker stappen vandaag, ik pas op jullie, berg je maar
Ach gos, en ook nog pikstraf?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren te laat naar bed kwam heb ik vandaag straf en mocht ik niet mee naar buiten..... ik straf dan Fok ook straf... ff het virus wat verder verspreiden.
![]()
Ja en dan?quote:
Dit dus. Willekeurig welke mod of admin komt hier binnenrennen, zonder gevoel voor de "plaatsleijke " verhoudingen, zonder zich ook maar ergens voor te verantwoorden.quote:
Ah, eigenlijk is het mijn schuld zo te lezen en word ik ter verantwoording geroepen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dit dus. Willekeurig welke mod of admin komt hier binnenrennen, zonder gevoel voor de "plaatsleijke " verhoudingen, zonder zich ook maar ergens voor te verantwoorden.
Ik doel op de sluiting van BB5 door Dagonet, het daarmee gepaard gaande vertrek van CW.
Ik doel op het aanstellen van veelpostende users als mod, die daarna willekeurig wie aangeven, maar niet hun harde kern van users.
Ik doel op de achterlijke ban voor APK en Pinball, ik doel op jou houding hier.
En verder, opbouwend, denk bv eens aan de invoering van een puntenrijbewijs, zodat iedere user weet hoe rood ie staat, misschien een hulpmiddeltje om die zwaaitroep te voorkomen, waar ik trouwens persoonlijk geen moeite mee heb als het de normale aankomst en vertrekposts zijn.
Persoonlijk vond ik het plaatsen van tientallen caps achter elkaar in een SC veel hinderlijker.
Concreet, waar heb jij gezeten de afgelopen maanden .....
For Christ sake, op je clitoris getrapt ?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
* knip *
Zoals jij het nu doet voorkomen is HBB "mijn, mijn, mijn"en waag het niet om hier als niet HBB-er te komen posten.
En dat lijkt me een behoorlijk foutieve instelling.
"Concreet, waar heb jij gezeten de afgelopen maanden ....."
Opletten..
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef PH52 het volgende:
Suggestie: mods posten niet.
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:49 schreef Jappie het volgende:
Als we dan toch gaan stemmen stem ik voor APK en Scanman01 als duomods
Ik word dat gezeik hier van Jan en alleman ook spugzatquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik word dat gezeik hier van Jan en alleman ook spugzat![]()
quote:
Ze moesten eens weten.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef Gert het volgende:
"Bejaard" klopt wel, maar "anti-zwaai".... [afbeelding]
Heb je niet een scriptje om mijn user-id met 1942 te verlagen?quote:
Nee, maar ik heb wel een samenvatting gemaakt van mijn posts in dat topic: [HBB SC 441] Viola... houdt je kop (deel zoveel)quote:Op zondag 26 februari 2006 19:05 schreef APK het volgende:
Heb je niet een scriptje om mijn user-id met 1942 te verlagen?
Als dat een samenvatting was.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een samenvatting gemaakt van mijn posts in dat topic: [HBB SC 441] Viola... houdt je kop (deel zoveel)
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef Pinball het volgende:
Ik wil even wat duidelijk maken in het FB topic, en dit leek me wel een geschikte plek, zo blijft de FB leesbaar.
Sorry, en zo.![]()
Zeg ik toch ook sorry en het spijt me!quote:
Ja en verneuk de lay-out niet zoquote:Op zondag 26 februari 2006 19:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook sorry en het spijt me!
is dit normaal?
[..]
Lees anders ff de basisprincipes http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/43quote:Op zondag 26 februari 2006 19:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook sorry en het spijt me!
is dit normaal?
[..]
ik zie het helemaal voor me....APK en Scanman samen op een zeventiger jaren bankstel....quote:Op zondag 26 februari 2006 19:52 schreef schatje het volgende:
@ Manu82, aanpassen die hap.
Ik heb op APK en Scanman01 gestemd.
Definieer "hij"quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef yvonne het volgende:
Oh boy, she's back, nu krijgen we op ons kloten
*wijst* hij begon!
Wees blij, nu kun je de schuld voor een eventuele lage klassering op je huidige maatje schuiven.quote:
IN SHO mag zoiets vast wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Voorlopig kun je nog hier terecht hoor
Als het hier dichtgaat kun je altijd nog kijken of er elders op Fok een herberg te vinden is waar je binnen mag...
Nakaarten, evaluatietopic met de users.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
IN SHO kan zoiets wel.
Neem toch aan dat de stekker van dit subforum er vrij snel na de laatste uitzending (6 mrt) uit gaat...
Dat zijn we nu toch al aan het doen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nakaarten, evaluatietopic met de users.
Maar het is altijd zo gezellig in FB!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me op dat de mensen die het meest te zeiken hebben over het sloowsjetten overal zich er zélf het meest schuldig aan maken
Foei![]()
Das ook alleen omdat ik hier te vinden ben...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar het is altijd zo gezellig in FB!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |