Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Al tijdens BB5 zelfs, maar jij en CW werden gewoon weggewuifd.
En ondertussen is de SC nu eenmaal verziekt, so be it. Blijkbaar is daar behoefte aan, prima.
Maar ik zou echt -ook voor die twee weken- je best doen om het gezwaai en gelebber tot de SC te beperken. Want APK heeft gelijk, tijdens BB6 komt iedereen weer terug, en dan wordt het lastig om nog te corrigeren. En dan zit je met een heel forum vol zwaaiende huisvrouwen die hun huisdieren en recepten bespreken in de SV en de bewonerstopics.
* shiver...
Als jullie je toch gaan bezighouden met brainstormen, ruim dan ook ff tijd in voor het functioneren van de zgn administrators.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.
* knip *
Idee om na HBB ook hier een topic te openen/
Wat ging goed, wat ging fout?
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat we na het sluiten van HBB even goed rond de tafel moeten, ik weet gewoon dat de mods hun stinkende best doen, maar het is dweilen met de kraan open.
En inderdaad, we krijgen BB6 en zo'n paar maanden gaan altijd sneller dan je denkt.
En met BB6 komen de jarenlange fans weer terug en zien zich geconfronteerd met een zwaai en breikliekje.
Hoe deze te mengen, in mijn optiek zijn deze niet te mengen, dat loopt geheid mis.
De zwaaikliek uitsluiten?
Mwoah, ook niet echt nodig, maar wel vanaf het begin met een legertje mods erop zitten.
Denk ik, ik weet het nog niet, maar we gaan rond de tafel, met de mods, want die hebben echt hun stinkende best gedaan!
En, hej, we zitten hier langer dan vandaag, hier zitten wel users met behoorlijk "verbale" vaardigheden
En nu concreet graag?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als jullie je toch gaan bezighouden met brainstormen, ruim dan ook ff tijd in voor het functioneren van de zgn administrators.
De communicatie tussen de mods en bovengenoemde was ook bij vlagen van een triest niveau.
Ik vermoed dat er gedoeld wordt op 't sluiten van BB5...quote:
Goed plan, ik hou wel van dat soort discussies...quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En inderdaad, we krijgen BB6 en zo'n paar maanden gaan altijd sneller dan je denkt.
En met BB6 komen de jarenlange fans weer terug en zien zich geconfronteerd met een zwaai en breikliekje.
Hoe deze te mengen, in mijn optiek zijn deze niet te mengen, dat loopt geheid mis.
De zwaaikliek uitsluiten?
Mwoah, ook niet echt nodig, maar wel vanaf het begin met een legertje mods erop zitten.
Denk ik, ik weet het nog niet, maar we gaan rond de tafel, met de mods, want die hebben echt hun stinkende best gedaan!
En, hej, we zitten hier langer dan vandaag, hier zitten wel users met behoorlijk "verbale" vaardigheden
Die komen er vanzelf wel bij, de meesten hebben toch niets anders te doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef yvonne het volgende:
Ik ook, maar het wordt geen bashpartij op de mods, kom het maar een dagje doen
Bedenk liever hoe we het zwaai-kliekje hierin betrekken
BEWquote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die komen er vanzelf wel bij, de meesten hebben toch niets anders te doen.
Neequote:
Nou moequote:Op zondag 26 februari 2006 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Ik hak je handjes af als je nog één keer zwaait
Dan kopieer ik het er nog wel een keer in.quote:
vast welquote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Mabelle het volgende:
En meedenken, hoe je het zwaaikliekje erin betrekt ... ik zou zeggen *zwaai* en kijk of er terug gezwaaid wordtof misschien dat er een ledenlijst van bestaat.
Daar hebben we er eentje voor hoor:quote:
Omgquote:
Heb je zelfs dáár een kloon?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
eeeh....E-G.....daar sta ik ook 2 keer tussen.![]()
![]()
Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugsquote:
Ik was vanochtend maar drie kwartier kwijt aan het bijlezen van het Tanja-topic.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt niet zo veel meer uit hoor.... Flugsheeft sinds gisteren een nieuwe hobby opgepakt.....het verwijderen van slowchat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |