Dat kan ik je zo wel vertellen...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heet "onder de mensen komen". Je voelsprieten uitsteken. Weten wat er leeft.![]()
Waarom? Het is toch eng hoe daar nu gepost wordtquote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod enige maken in de TT: [HBB SC 442] Het enige echte SC topic®
Dit is nooit gezegd!!! Ik heb een herpost van FB aangegrepen om hem duidelijk te maken dat sommige discussies/posts idd ondersneeuwen in het zwaaien. En dat users er dús zelf ook last van hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Herposten wordt niet gewaardeerd door Flugel kwam ik achter![]()
Het spijt me als het verkeerd is overgekomen... maar deze opmerking voor de herpost van Miss was bedoeld als een sarcastische knipoog actie naar de ophef over wat er wel en niet (meer) kan in de SC.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil ff iets rechtzetten hier... Ik kwam in één van de SC-vorige topics deze reactie tegen...
[..]
Dit is nooit gezegd!!! Ik heb een herpost van FB aangegrepen om hem duidelijk te maken dat sommige discussies/posts idd ondersneeuwen in het zwaaien. En dat users er dús zelf ook last van hebben.
Als men dan een goeie discussie aan wil gaan over de SC of HBB of waar het allemaal fout ging dient men ook eens de hand in eigen boezem te steken. Op deze manier ben je de boel aan het opruien en daar heb ik inmiddels een beetje tabak van. Dan heb ik idd liever de Feedbackbrigade die kritiek tenminste nog rechtstreeks hier durven plaatsen...
Krijgen we dan ook weer een banner, zodat we die blog in de gaten kunnen houden?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:16 schreef yvonne het volgende:
Ach welnee, zeg, niks FOK!kiaans, het werd vager en vager, houd de pers maar in de gaten, en de weblog is natuurlijk ook ideaal!
omgquote:Op maandag 27 februari 2006 14:27 schreef easy-going het volgende:
Krijgen we dan ook weer een banner, zodat we die blog in de gaten kunnen houden?
En daar kom je bij deel tien nog eens mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef yvonne het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/10438 Ga daar maar verder
Het is mooi geweest.
Beter laat dan nooit Berneyquote:Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef berney het volgende:
[..]
En daar kom je bij deel tien nog eens mee..
MEVROUW TIMMERMAN heeft de hulp van SATAN ingroepen om dit subforum plat te leggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:44 schreef PC eend het volgende:
Al een half uur niks gepost hier in het hele HBB forum, heb ik iets gemist
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef APK het volgende:
[..]
MEVROUW TIMMERMAN de hulp van SATAN ingroepen om dit subforum plat te leggen.![]()
Het staat nu op de blogquote:Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef oetelmen het volgende:
Kom ik van mn werk, denk ik: eerst ff die intressante topic lezen van gert timmerman, en nu is er
een slotje opgegooid.! Heb me zo vermaakt met die topic, en dat was de leukste topic die ik in tyden gelezen heb!! Jammer!
Met twee reacties in twee dagen.quote:
Misschien weten veel mensen niet dat hij daar verplaatste is.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Met twee reacties in twee dagen.![]()
Lekker bijlezen!![]()
Daar stond ie al een paar dagen. En daar blijft ie nu ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |