Isabeau natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef teigan het volgende:
wie zat er mijn openingspost te editten?
Ik was er zo op aan het zwoegen, en toen mocht ik hem niet wijzigen....
![]()
Wat is er anders dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:12 schreef Rewimo het volgende:
Isa, kopieer anders even de regeltjes uit mijn inmiddels gesloten topic, daar staan ze al goed.
Ik heb de regeltjes die na Troels update zijn gepost aangepast. Bijvoorbeeld de mijnequote:
Daar zet ik alleen maar de link neer voor het volgende topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:13 schreef Rewimo het volgende:
Overigens ben jij dat altijd met dat doorposten na een slotje
Jaja...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
Daar zet ik alleen maar de link neer voor het volgende topic(of het gaat per ongeluk
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:29 schreef Pandorah het volgende:
Lang leve de chocoladetaart![]()
Pandorah (1m68) (25,8) was 95 kg, is nu 72,8 kg en wil graag 65 kg wegen - 22,2
Van fouten leer je..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:47 schreef Ikiskoel het volgende:
Goedemorgen allen!!
Ik heb net iets heel doms gedaan: Heb ontbeten met een gevulde koek. En nu ben ik me toch misselijkDat ga ik dus nooooooit meer doen, hehe.
Weegschaal:quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef Troel het volgende:
En verder:
De dames met fototoestel, zouden jullie wat leuke foto's van weegschalen kunnen maken voor onze afvalstatistieken?
Sterkte joh, het is goed om te horen dat ie stabiel is, nu die vooruitgang nogquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vader is nog steeds stabiel, de komende 2, 3 dagen moet er verbetering in komen volgens de arts. Hij wordt nog steeds in slaap gehouden en dat is maar goed ook. Van al die toeters en bellen en slangen aan je lichaam kun je maar beter niks merken...
Over 2 uurtjes ga ik weer naar hem toe.
Fijn om te horen dat het stabiel is..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vader is nog steeds stabiel, de komende 2, 3 dagen moet er verbetering in komen volgens de arts. Hij wordt nog steeds in slaap gehouden en dat is maar goed ook. Van al die toeters en bellen en slangen aan je lichaam kun je maar beter niks merken...
Over 2 uurtjes ga ik weer naar hem toe.
Ja, maar nu jij weer op gang bent zal ik jou wel niet meer inhalenquote:
Het is toch ook geen wedstrijdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar nu jij weer op gang bent zal ik jou wel niet meer inhalen![]()
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef Troel het volgende:
Ik zal jou nooit inhalenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, dat ik het zeg, maar...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef ymme het volgende:
Woede woede woede..
Jullie wouden een rel topic.
Nou ga nu maar eens in het Lush topic kijken, en rel er op los zou ik zeggen.
Misschien dat iemand mij dan eens helpt daar.
Ooh wat kan ik sommige users niet uitstaan.
Ok, nu weer ergens anders aan denken, want van woede ga ik altijd eten
Sommige personen daar zijn inderdaad erg zielig. Volgens mij worden die inderdaad negatief beinvloed door de lushproducten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry, dat ik het zeg, maar...
wil niemand persoonlijk beledigen
Ik vind dat topic net een sekte, bah. Als je iets zegt dat niet hiep-hiep-hoera-lush is word je bijna ge-excommuniceert. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n topic (figuurlijk dan).Zo'n negatieve sfeer, jekkie. Is maar slechte reclame voor Lush.
![]()
Zo dat is er weer uit.![]()
Ach wel nee, ik heb vaak genoeg gezegd als ik iets niet lakker vond, dat kan ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry, dat ik het zeg, maar...
wil niemand persoonlijk beledigen
Ik vind dat topic net een sekte, bah. Als je iets zegt dat niet hiep-hiep-hoera-lush is word je bijna ge-excommuniceert. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n topic (figuurlijk dan).Zo'n negatieve sfeer, jekkie. Is maar slechte reclame voor Lush.
![]()
Zo dat is er weer uit.![]()
Kunnen jullie niet gewoon 'ns stoppen met dat eeuwige ge-emmer? En zeker niet hier verder gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach wel nee, ik heb vaak genoeg gezegd als ik iets niet lakker vond, dat kan ook.
Alleem is Ymme een van de dames daar die altijd toevallig in het middelpunt van het drama staan, en daarna is het dan bijvoorbeeld hier zeuren.
Ik he niks tegen je ymme en je zal best aardig zijn, maar als het mij al opvalt dat jij kennelijk bepaalde reacties aantrekt en anderen niet, wordt het niet eens tijd om ook de hand in eigen boezem te steken dan?
Ik moet eerlijk toegeven dat mensen mijn berichten vaak anders lezen dan ze bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:32 schreef Troel het volgende:
Ik snap persoonlijk al niet eens waarom er een topic is over zeepjes
Maar is het misschien niet een beetje dat het ook komt door de manier waarop je dingen zegt dat mensen over je heen vallen?
Edit: Wat Rip zegt dus. Maar in ieder geval is dit niet het topic waar we het over Lush gaan hebben lijkt mij.
Da's goed nieuws!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef ymme het volgende:
sorry![]()
Mijn reactie hier was meer een soort van grap.
Omdat het vorige topic nogal over reltopics ging.
Maar met het lijnen gaat het hier uitstekend goed![]()
Zeker...quote:
Zoiets als dit :quote:
Kan je daar misschien bij de fysiotherapeut op oefenen op zo'n stepje? Om te zien of je 't fijn vindt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil nog steeds een roeitrainer... maar ik mag ook komen trainen bij de fysiotherapeut (opbouwen uiteraard). Alleen hebben die nu weer geen roeitrainer. Zij raadde me trouwens ook aan om eens te kijken voor een steppertje. Alleen denk ik dat ik dat niet zo leuk vind eigenlijk...
Ja, die hebben ze, dus ik kan het eerst proberen, goed adviesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:30 schreef Iksje het volgende:
Kan je daar misschien bij de fysiotherapeut op oefenen op zo'n stepje? Om te zien of je 't fijn vindt?
Ik dacht vroeger dat het niks voor mij zou zijn, tot ik ging fitnessen en steeds vaker voor de step koos als opwarming, gewoon omdat het lekker ging met de juiste muziek erbij...
En waarom post jij drie regels tegelijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:00 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (38,0) was 163,9 kg, weegt nu 120,3 kg en wil graag 72 kg wegen -43,6
Troel (1m78) (37,8) was 163,9 kg, weegt nu 119,6 kg en wil graag 72 kg wegen -44,3
Troel (1m78) (37,6) was 163,9 kg, weegt nu 119,2 kg en wil graag 72 kg wegen -44,7
Zo..
Voor het overzichtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waarom post jij drie regels tegelijk?
Tja, Baas boven Baas hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Hm, in mijn laatste paar regeltjes ben ik 3 kilo kwijtgeraakt![]()
jamaar bij mij zitten er maar 4 dagen ofzo tussen, bij jou een weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:11 schreef Rewimo het volgende:
15-2
Rewimo (1m65) (42,3) was 150,0 kg, weegt nu 115,1 kg en wil graag 70 kg wegen - 34,9
20-2
Rewimo (1m65) (41,7) was 150,0 kg, weegt nu 113,4 kg en wil graag 70 kg wegen - 36,6
24-2
Rewimo (1m65) (41,1) was 150,0 kg, weegt nu 112,0 kg en wil graag 70 kg wegen - 38,0
Ziet er inderdaad wel gaaf uit
Nenenenenehquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:14 schreef Troel het volgende:
jamaar bij mij zitten er maar 4 dagen ofzo tussen, bij jou een week![]()
Ja! Dat moest ik ook nog zeggen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:54 schreef YPPY het volgende:
Sterkte nog met je vader Rewimo.
En dat ga ik vanavond voor je vieren als ik met mijn ouders uit eten gaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[ingehouden luid gejuich]Het is eigenlijk niet mijn weegdag, dat is maandag, maar ik zit onder de 90 kg!!!!![/ingehouden luid gejuich]
Wat lief van jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:37 schreef Troel het volgende:
En dat ga ik vanavond voor je vieren als ik met mijn ouders uit eten ga
Ze hebben een mixed grill-aanbieding voor 2 personen, vanwege carnaval denk ik. Dus dat gaan we doen, allemaal verschillende dingen, lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:
En Rewimo, ik heb wel eens een degen met vlees genomen bij de GriekDat is wel héél erg lekker!
Ik heb nog maar 1 keer tofu gehad, en toen vond ik het vies, maar dat was volgens 1 van de vegetariers onder ons ook heel vunzig klaargemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef Isabeau het volgende:Héérlijk! En ik eet tofoe vanavond
(geef mij maar die mixed-grill)
Oooh, dàt is inderdaad goddelijk!! Ik haal wel eens griekse yoghurt en dan doe ik er zelf verse walnoten door en een fikse klodder vloeibare honing. Zo vreselijk lekker! (ook lekker met pijnboompitten)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb zalige Griekse yoghurt met honing en walnoten toe gegeten, eigenlijk zou ik best alleen maar de hele avond dat kunnen eten, wat is dat spul toch verschrikkelijk lekker!
Hm... ik heb hier geen weegschaal dus van mij geen regeltje vandaagquote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (38,0) was 163,9 kg, weegt nu 120,3 kg en wil graag 72 kg wegen -43,6
Troel (1m78) (37,8) was 163,9 kg, weegt nu 119,6 kg en wil graag 72 kg wegen -44,3
Troel (1m78) (37,6) was 163,9 kg, weegt nu 119,2 kg en wil graag 72 kg wegen -44,7
Troel (1m78) (37,4) was 163,9 kg, weegt nu 118,6 kg en wil graag 72 kg wegen -45,3
zeg, lieve schatten, ik ben toevallig een bezoeker van dit topic, het lush topic en het lushalicious forum. ben ik nu de devil incarnate? volgens mij heb ik nog nooit problemen gehad of gemaakt met wie dan ook in welk van deze topics dan ook....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Sommige personen daar zijn inderdaad erg zielig. Volgens mij worden die inderdaad negatief beinvloed door de lushproducten.
Mij zullen daar dus ook niet meer zien, dadelijk heb ik het ook![]()
Schatje heeft het topic al dicht gegooid. Dus jammer geen reltopic.
Al hoe wel, het volgende zal wellicht weer het zelfde zijn zoals altijd.
Dus als jullie de frustratie van het lijnen kwijt moeten, stort je dan maar lekker op dat toic![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:38 schreef Faat het volgende:
Troel en Rewimo zijn eigenlijk best wel uitslovers
http://www.calorietabel.nl/quote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Marloes het volgende:
Ja idd, ik zou er een hele dikke maillot onder doen. Ik heb ook niet de meest geweldige benen, maar heb gewoon korte rokjes aan (doe er dus een hele dikke bruine maillot onder)
Weet iemand eigenlijk hoeveel caloriën er zitten in een bruine boterham met pindakaas en hagelslag??
Dankje!quote:
Zie je, hij wil er gewoon bij zijn als Christan straks zijn rijbewijs haalt en zijn diploma's en dergelijke.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Rewimo het volgende:
We zijn daarstraks bij mijn vader geweest, hij is inmiddels wat wakkerder (lees: hij krijgt wat minder slaapmiddelen) en toen ik tegen hem begon te praten deed hij zijn ogen openJe zag aan hem dat hij iets terug wilde zeggen, maar dat kan hij nog niet, dat vond ik wel zielig om te zien, zijn hele gezicht vertrok. Maar ik ben heel blij dat hij reageerde, de afgelopen dagen kon hij dat niet. Die lieve ouwe vechtersbaas
Daarom staat er bij de boterhammen per stuk achterquote:Op zondag 26 februari 2006 21:08 schreef Marloes het volgende:
[..]
Dankje!
maar nou weet ik eigenlijk niet hoeveel gram 1 plak brood is en wegen lukt ook niet, erg he
brood (volkoren) 100 gr. 208 5.7 40.0 2.8quote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Daarom staat er bij de boterhammen per stuk achter
Illegale lurk-post:quote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef Marloes het volgende:
[..]
brood (volkoren) 100 gr. 208 5.7 40.0 2.8
dit staat er
of moet ik ergens anders kijken?
Boterhamquote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef Marloes het volgende:
[..]
brood (volkoren) 100 gr. 208 5.7 40.0 2.8
dit staat er
of moet ik ergens anders kijken?
Zeker weten, Christan is alles voor hemquote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Troel het volgende:
Zie je, hij wil er gewoon bij zijn als Christan straks zijn rijbewijs haalt en zijn diploma's en dergelijke.
wat fijn rewimo! de weg is nog lang, maar oudere mensen kunnen zo taai zijn!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Rewimo het volgende:
We zijn daarstraks bij mijn vader geweest, hij is inmiddels wat wakkerder (lees: hij krijgt wat minder slaapmiddelen) en toen ik tegen hem begon te praten deed hij zijn ogen openJe zag aan hem dat hij iets terug wilde zeggen, maar dat kan hij nog niet, dat vond ik wel zielig om te zien, zijn hele gezicht vertrok. Maar ik ben heel blij dat hij reageerde, de afgelopen dagen kon hij dat niet. Die lieve ouwe vechtersbaas
Ik weeg alles wat ik eet en heb nog nooit een boterham van 25 gram gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Illegale lurk-post:
Een boterham is zo'n 25 gram.
Ik loop zelf met behulp van dit schema: http://www.runnersworld.nl/advies/schema/beginners.htmlquote:Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef glimworm het volgende:
Ik probeer wel volgens een schema te lopen, maar ik wil eigenlijk te veel in een keer..
Die schema's van 1 minuut wel en 1 minuut van asics.nl en hardloopschema.nl gaan prima.. En dan denk ik de volgende keer als ik ga.. kan ook wel een paar stappen overslaan.. en dat gaat dan minder.. en dan vind ik het niet meer leuk om te gaan
eigen schuld ook wel..
Vanavond maar weer is opnieuw beginnen met zo'n schema, en dan me eraan houden![]()
Kon wel eens nuttig zijn jaquote:Op maandag 27 februari 2006 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Kun je niet iets op je werk neerleggen, freecell? Al is het maar een rol snackajacks of een pak crackers. Dan heb je in elk geval wat te knabbelen.
Hmmmmmmquote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Och, het scheelt volgens mij iets van max. 2 kilo![]()
Maar breed zijn heeft toch niets te maken met zware botten?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:27 schreef Levitation het volgende:
Zware botten hier... maar dat wist ik eigenlijk al. Ben net zo breed als vriendje lief (en die is niet smal!).
Ok, je hebt gelijk. Breed met zware botten danquote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar breed zijn heeft toch niets te maken met zware botten?
Ik heb zelf behoorlijk brede schouders en een grote bortskas (ook in periodes waar er geen vet te bekennen is). Maar ik heb in verhouding geen brede heupene n mijn polsen en vingers zijn behoorlijk dun. Volgens mij is dat laatste (de polsen en vingers) het enige waar je de "zwaarte van je botten" kunt afmeten.
Mijn botten worden steeds minder zwaarquote:Op maandag 27 februari 2006 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in de kliniek een soort geheugensteuntje geleerd over lichte, gemiddelde of zware botten. Met he rechter duim en wijsvinger moet je proberen je linker pols te omvatten. Als de vingers elkaar absoluut niet raken dan heb je zware botten. Als ze elkaar net raken heb je een normale bouw en als ze elkaar wat overlappen dan heb je een lichte bouw. En als ze elkaar heel erg overlappen heb je misschien Marfan![]()
Ik heb weer stage...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Kom je deze week nog, freecell?
3 pecannoten 150 kcal??quote:Op maandag 27 februari 2006 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weeg alles wat ik eet en heb nog nooit een boterham van 25 gram gezienEn ik eet witbrood, bruinbrood, donker volkoren etc. Eén boterham weegt ongeveer tussen de 30 en 36 gram. Meeste programma's kiezen voor 35 gram per snee.
Gisteren ging redelijk. 's Morgens normaal ontbeten, in de trein een appel en een banaan gehad en toen we bij opa aankwamen stond er al snel een enorme schaal met twee taarten op tafel. Ik heb
één punt sinaasappelvlaai genomen, maar geen lunch. Er werd ons ook geen lunch aangeboden, maar ditmaal maakte me dat niet zoveel uit.
Toen kwamen de bonbons. Een schaal vol bonbons. Daar heb ik er geen één van genomen, maar het rook zó lekker! Daarna kwamen de notenIk heb 20 amandelen gehad en 3 pecanoten. Dat was ook direct de laatste keer dat ik 3 pecanoten heb gehad (150 kcal!!).
's Avonds werd er Chinees gehaald en ik verwachtte bij de rijsttafel ook iets als Tjap Tjoy of zo. Dat is toch altijd zo? Maar nee hoor, deze rijsttafel had géén Tjap Tjoy. Het enige dat in de buurt van groente kwam was de Gado GadoVerder dreef het van het vet. Ik had twee Koe Lo Yuk balletjes op mijn bord gelegd en toen ik de eerste opensneed vloeide het heldere frituurvet zo naar buiten. Het andere balletje dus snel op het bord van Atrimar gekwakt.
Er werd hier en daar wat geklaagd dat ik te weinig at. Ik was de enige die rijst nam en op zo'n enorme bak van de Chinees was er idd heel weinig uit. Maar ik ken inmiddels de maten wel een beetje uit mijn hoofd en ik heb ongeveer 150 gram rijst genomen. Daar is verder niets weinigs aan. Ik heb van alles een eetlepel geproefd, dus ze moeten niet zo zeuren. Het meeste heb ik genomen van een kipgerecht en van de Foe Yong Hai. Volgens de eetmeter zat ik nog onder de 2000 kcalWat me wel verbaasde is dat ik vrijwel van alle vitamines en mineralen tekort had gehad
Dus dan eet je een dag zoals 'normale mensen' eten en dan krijg je van niets genoeg binnen.
Nieuwe regeltje:
Isabeau (1m67) (32,09) was 99,6 kg, weegt nu 89,4 kg en wil graag 63 kg wegen -10,2
Deze week 1,6 kg afgevallen![]()
Fijn dat het wat beter met je vader gaat, Rewimo! Als het een vechter is dan komt hij er hoop ik wel![]()
Ik heb 2 jaar geleden ook nieuwe rolschaatsen gekocht. Ze worden alleen niet echt gebruikt hier.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hardlopen kan ik nieteens, ik ben een sprinter, geen hardloper. Ik ben al snel buiten adem. Maar dat heb ik altijd al gehad, als kind ook. En toen deed ik 3 keer per weer aan wedstrijdturnen én gymnastiek op school
Ik heb trouwens zware botten. Mijn duim raakt m'n wijsvinger niet als ik ze om m'n pols heen doe. Maarja. dat wist ik al. Dat heb ik van mijn pappie ge-erfd. Maar ik ben gelukkig slank in vergelijking met hem (niet lullig bedoeld)
Rewimo, wat fijn dat je vader weer wakker is! En fijn dat de spraak ook weer terugkomt!
Vraagje - ik heb echte rolschaatsen en wil dolgraag als het mooi weer is gaan rolschaatsen, het liefst zo veel mogelijk. Maar ik hoorde dat je heupen en je bovenbenen daar niet slanker op worden vanwege de spieren die je gebruikt. Is dat zo? Ik wil nl van het vet om m'n heupen en bovenbenen af.
Dat bewegen met de armen doe ik ook....als ik zeker weet dat niemand me zietquote:Op maandag 27 februari 2006 23:16 schreef Pandorah het volgende:
Zeg, Isabeau, als jij 8 km per uur wandelt heb je dan niet de verkeerde schoenen aan waardoor je blaren krijgt? Da's wel snel hoor... ik haal iets van 6 km/u als ik door het bos wandel. Beweeg je dan ook flink met je armen (want dat vergeet ik nog wel eens)? Enne, ik had boven een BMI van 30 helemaal geen last van blessures bij hardlopen. Die kreeg ik pas toen ik de langere afstanden ging doen (lees: 10 km) en dat hoor ik van meerdere mensen dat ze bij die afstand last krijgen. Dussuh: niet zo ver gaan hardlopen dus of afwisselen met wandelen
.
Kom je ook niet langs een AH to go o.i.d.? Helemaal niks is niet goed, maar chocolade lijkt me nou ook niet echt een goed alternatiefquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:19 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben weer op stage. Gisteravond was ik pas om half 11 thuis en je raadt het al: Geen eten in huisZit ik wéér zonder op stage
![]()
Ik ga op 1 april even weer een klimcursusje volgen met een groep mensen die ik ken. Heb ooit al wel een cursusje gehad, maar dat is al zo lang geleden dat ik bij bugles al niet meer mag klimmen zonder eerst dat cursusjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:40 schreef teigan het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag ooke ven op de skates weggeweest, maar ik vond het toch nog best wel koud hoor...
Aankomend weekend wil ik weer eens gaan klimmen met mijn vriendje... Moet alleen nog even kikjen of het kan..
Zit op stage op een middelbare school, eind van het centrum van het dorp af (en daarbij geen flauw idee hoe ik daar zou moeten komen), wel vlak bij het station, maar daar zit helemaal niets. Alleen een kaartjesautomaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kom je ook niet langs een AH to go o.i.d.? Helemaal niks is niet goed, maar chocolade lijkt me nou ook niet echt een goed alternatief
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef ymme het volgende:
Op een middelbare school hebben ze toch ook wel iets van brood lijkt mij
We gaan met een groep van 10 man, waarvan twee daar vaste klant zijn. Dan is het maar een tientje per persoonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:09 schreef teigan het volgende:
freecell, mijn vriendje heeft al wel de cursus gevolgt, ik nog nooit, maarja, het is nogal een dure grap, zo'n cursus, dus het komt er voorlopig niet van..
je bedoeld zeker bjoeks ipv bugles
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef teigan het volgende:
zo weinig maar? Zo'n basiscursus is 70 euro normaal
Dat scheelt echt..
Weet ik eigenlijk niet. Er hebben ook aardig wat van de mensen uit die groep nog nooit geklommen....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:47 schreef teigan het volgende:
zo'n opfrisgevalletje bij wijze van spreken..
Roti... help me even.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Zonde van je broek joh! Als het de naad is kun je het misschien nog maken.
Ik heb vandaag bij de toko roti-koeken gehaaldVan de week ga ik roti maken, yamyamyam!
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker bij merk spijkerbroeken. Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef Liejannuh het volgende:
Is de kwaliteit van broeken tegenwoordig nou zo slecht???? Het is nou niet zo dat ik die broek al 5 keer heb gewassen en er al 300 km mee gefietst heb ofzo.
Surinaams gerecht, oorspronkelijk uit India. Zijn een soort pannenkoeken, meestal eet je 't met kip-kerry en kouseband (groente, lijkt op lange spercieboon).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Roti... help me even.....
Wat is dat ookal weer. Het klinkt me zo bekent in de oren.
En ik weet ook dat ik het heerlijk vind, maar ben ff vergeten wat het nou precies is.
quote:Roti is een gerecht uit de Indiase keuken, dat ook in de Surinaamse keuken populariteit geniet. Het bestaat uit een soort hartige pannenkoek, die een verschillende vulling kan hebben: in de 'Surinaamse' variant veelal gele erwten of aardappelen; in India bestaan ook allerlei andere varianten. Daarbij wordt een aantal bijgerechten geserveerd, zoals kousenband, aardappelen, eieren en verschillende soorten vlees (kip, doks, schaap), alle meestal gekruid met massala, een currysoort. Het gebruik is de roti met de handen te eten.
6 weken is wel een nieuw record hoor. Maar ik ga gewoon terug met die broek. Zo vaak heb ik m nou ook weer niet aan gehad en hij is dus echt heel dun op de kont. Natuurlijk zit de scheur niet op de naad ofzo, maar daar kan ik nog wel wat op verzinnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker bij merk spijkerbroeken. Ik dacht dat het aan mij lag![]()
Net weer 1,5 uur gewandeld (in de hagel, regen, natte sneeuw en sneeuw). Het is echt steeds moeilijker om mijn hartslag boven de 128 te houden (mijn optimale vetverbrandingszone).
10,5 kiloquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ladybos(hoeveel kg was er dan wel niet blijven plakken?)
Isa, ik heb weleens een artikel gelezen waarin uitgelegd werd dat mensen met een goed getraindquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Net weer 1,5 uur gewandeld (in de hagel, regen, natte sneeuw en sneeuw). Het is echt steeds moeilijker om mijn hartslag boven de 128 te houden (mijn optimale vetverbrandingszone).
Ja klote is dat hèquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef Ladybos het volgende:
Wat lullen jullie hier toch altijd veel trouwens, ik hou het echt niet bij![]()
5 kilo in week 1. maar geloof me daar ben je niet blij mee, dat voelt niet lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt niet fijn, SanneWas die parasiet wel goed voor de lijn?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha Sjeen...misschien dat ik dan eindelijk een paar ons op je kan inlopen... jij gaat altijd zo snel!
maja ik zal ook wel niet veel afgevallen zijn met mijn nachtdiensten
Ow jaquote:
Oh... beetje oftopic gelul en we zijn zo bij de 100ste hoor...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:15 schreef Levitation het volgende:
Hé wat een stilte hier! Ik wil graag in juli chocolade knutselen, dus we moeten voor die tijd nog 18,5 topic vullen!![]()
Oja, ontopic:
Lijnen gaat voor geen meter, maar da's niets nieuws.![]()
Vandaag weer begonnen, poging 3.592 (ofzo). Er moet echt nog 12kg af. En dat gaat vast lukken!![]()
Have funquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef freecell het volgende:
Ik ga vanmiddag squashen
(en spierpijn morgen)
Heb al boodschappen gedaan dan???quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef freecell het volgende:
Ik ga vanmiddag squashen
(en spierpijn morgen)
neequote:
Ja, dat zijn nog eens slanke prijsjesquote:
Troel! Weet je zeker dat je niet een kilo of 50/60 moet aankomen?!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:40 schreef Troel het volgende:
Tss, had ik een heel leuke vacature gevonden op de website van zo'n uitzendbureau, is de baan al vergeven. HAAL DAN DIE VACATURE WEG STELLETJE @*(#^$(@*#^
Maarja, ik bel wel weer afgevallen: 18.2 Regeltje volgt nog wel een keer
Haal dan ook wat voorraad in huis! Een rol crackers ofzo. En wat blikjes tonijn of iets anders wat lang houdbaar is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:20 schreef freecell het volgende:
[..]
neemaar daar heb ik nog wel tijd voor tussen squashen en stage door.
Vandaag kwam ik langs station Groningen, dus had wel wat te eten bij me
Geen vriezer.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Haal dan ook wat voorraad in huis! Een rol crackers ofzo. En wat blikjes tonijn of iets anders wat lang houdbaar is.
Heb je een vriezer? Zo ja, gooi er dan een brood in.Heb je weer eens wat te eten ook voor de volgende keer dat je vergeet boodschappen te doen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:
freecell...dat wordt zo nooit wat hè!
Ik heb 6 speculaasjes opToen wilde ik de overige 50 opeten, maar heb snel een potje witte bonen in tomatensaus opgewarmd om van de vreetkick af te komen. En dat hielp
Er mist een 1quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Troel! Weet je zeker dat je niet een kilo of 50/60 moet aankomen?!![]()
Lijkt me geen gezond gewicht! BMI is 5,7!![]()
Nou, b ij mij is het dus nu net andersom. Ik moet nu stoppen met mijn studie en gaan solliciteren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef ymme het volgende:
Troel. Komt goed meid
Ik heb 1 jaar lang niets anders gedaan.. soliciteren, soliciteren en afgewezen worden.
Toen heb ik besloten om maar weer te gaan studeren. Dit is misschien voor jou geen optie, maar echt waar. Het zonnetje staat zo weer hoog aan de hemel. En het gaat helemaal goed komen met je.
Blijf vertrouwen hebben in jezelf, dan straal je dit ook uit. Dat is weer goed voor gesprekken
Ohquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, b ij mij is het dus nu net andersom. Ik moet nu stoppen met mijn studie en gaan solliciteren.
Moet je stoppen? $(^#&@^)$^_$#^_# voor jequote:Op woensdag 1 maart 2006 18:04 schreef Troel het volgende:
Nou, b ij mij is het dus nu net andersom. Ik moet nu stoppen met mijn studie en gaan solliciteren.
Woehoe! meer spierpijnersquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:01 schreef Pandorah het volgende:
Gisteravond kwam ik ook in een sneeuwstormpje terecht met de auto. Eerst dacht ik dat het mijn ramen waren die beslagen waren maar het bleek dus verminderd zicht te zijn![]()
En hier nog iemand met spierpijn dus je bent vandaag niet de enige freecell. Gisteren een nieuwe slag aangeleerd bij badminton ter voorbereiding op het toernooi van zondag, maar nu dus even flink wat spierpijn in mijn arm
.
En volgens mij valt het best mee wat je gegeten hebt ymme, als ik ruim reken zit je nog niet op de 1000 kcal (of loop ik ergens iets fouts te rekenen?). Maar vandaag fruit en groente extra eten is altijd goed.
Gefeliciteerd! Dat voelt zó lekker!quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yesssss ik kan een heel mooi bloesje weer aan!!!! Da's echt zo'n zijden chinees bloesje, die had mn broer voor me meegenomen uit Maleisie. Hij zat eerst te strak maar nu pas ik 'm!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |