Ik heb 2 jaar geleden ook nieuwe rolschaatsen gekocht. Ze worden alleen niet echt gebruikt hier.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hardlopen kan ik nieteens, ik ben een sprinter, geen hardloper. Ik ben al snel buiten adem. Maar dat heb ik altijd al gehad, als kind ook. En toen deed ik 3 keer per weer aan wedstrijdturnen én gymnastiek op school
Ik heb trouwens zware botten. Mijn duim raakt m'n wijsvinger niet als ik ze om m'n pols heen doe. Maarja. dat wist ik al. Dat heb ik van mijn pappie ge-erfd. Maar ik ben gelukkig slank in vergelijking met hem (niet lullig bedoeld)
Rewimo, wat fijn dat je vader weer wakker is! En fijn dat de spraak ook weer terugkomt!
Vraagje - ik heb echte rolschaatsen en wil dolgraag als het mooi weer is gaan rolschaatsen, het liefst zo veel mogelijk. Maar ik hoorde dat je heupen en je bovenbenen daar niet slanker op worden vanwege de spieren die je gebruikt. Is dat zo? Ik wil nl van het vet om m'n heupen en bovenbenen af.
Dat bewegen met de armen doe ik ook....als ik zeker weet dat niemand me zietquote:Op maandag 27 februari 2006 23:16 schreef Pandorah het volgende:
Zeg, Isabeau, als jij 8 km per uur wandelt heb je dan niet de verkeerde schoenen aan waardoor je blaren krijgt? Da's wel snel hoor... ik haal iets van 6 km/u als ik door het bos wandel. Beweeg je dan ook flink met je armen (want dat vergeet ik nog wel eens)? Enne, ik had boven een BMI van 30 helemaal geen last van blessures bij hardlopen. Die kreeg ik pas toen ik de langere afstanden ging doen (lees: 10 km) en dat hoor ik van meerdere mensen dat ze bij die afstand last krijgen. Dussuh: niet zo ver gaan hardlopen dus of afwisselen met wandelen
.
Kom je ook niet langs een AH to go o.i.d.? Helemaal niks is niet goed, maar chocolade lijkt me nou ook niet echt een goed alternatiefquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:19 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben weer op stage. Gisteravond was ik pas om half 11 thuis en je raadt het al: Geen eten in huisZit ik wéér zonder op stage
![]()
Ik ga op 1 april even weer een klimcursusje volgen met een groep mensen die ik ken. Heb ooit al wel een cursusje gehad, maar dat is al zo lang geleden dat ik bij bugles al niet meer mag klimmen zonder eerst dat cursusjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:40 schreef teigan het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag ooke ven op de skates weggeweest, maar ik vond het toch nog best wel koud hoor...
Aankomend weekend wil ik weer eens gaan klimmen met mijn vriendje... Moet alleen nog even kikjen of het kan..
Zit op stage op een middelbare school, eind van het centrum van het dorp af (en daarbij geen flauw idee hoe ik daar zou moeten komen), wel vlak bij het station, maar daar zit helemaal niets. Alleen een kaartjesautomaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kom je ook niet langs een AH to go o.i.d.? Helemaal niks is niet goed, maar chocolade lijkt me nou ook niet echt een goed alternatief
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef ymme het volgende:
Op een middelbare school hebben ze toch ook wel iets van brood lijkt mij
We gaan met een groep van 10 man, waarvan twee daar vaste klant zijn. Dan is het maar een tientje per persoonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:09 schreef teigan het volgende:
freecell, mijn vriendje heeft al wel de cursus gevolgt, ik nog nooit, maarja, het is nogal een dure grap, zo'n cursus, dus het komt er voorlopig niet van..
je bedoeld zeker bjoeks ipv bugles
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef teigan het volgende:
zo weinig maar? Zo'n basiscursus is 70 euro normaal
Dat scheelt echt..
Weet ik eigenlijk niet. Er hebben ook aardig wat van de mensen uit die groep nog nooit geklommen....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:47 schreef teigan het volgende:
zo'n opfrisgevalletje bij wijze van spreken..
Roti... help me even.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Zonde van je broek joh! Als het de naad is kun je het misschien nog maken.
Ik heb vandaag bij de toko roti-koeken gehaaldVan de week ga ik roti maken, yamyamyam!
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker bij merk spijkerbroeken. Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef Liejannuh het volgende:
Is de kwaliteit van broeken tegenwoordig nou zo slecht???? Het is nou niet zo dat ik die broek al 5 keer heb gewassen en er al 300 km mee gefietst heb ofzo.
Surinaams gerecht, oorspronkelijk uit India. Zijn een soort pannenkoeken, meestal eet je 't met kip-kerry en kouseband (groente, lijkt op lange spercieboon).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Roti... help me even.....
Wat is dat ookal weer. Het klinkt me zo bekent in de oren.
En ik weet ook dat ik het heerlijk vind, maar ben ff vergeten wat het nou precies is.
quote:Roti is een gerecht uit de Indiase keuken, dat ook in de Surinaamse keuken populariteit geniet. Het bestaat uit een soort hartige pannenkoek, die een verschillende vulling kan hebben: in de 'Surinaamse' variant veelal gele erwten of aardappelen; in India bestaan ook allerlei andere varianten. Daarbij wordt een aantal bijgerechten geserveerd, zoals kousenband, aardappelen, eieren en verschillende soorten vlees (kip, doks, schaap), alle meestal gekruid met massala, een currysoort. Het gebruik is de roti met de handen te eten.
6 weken is wel een nieuw record hoor. Maar ik ga gewoon terug met die broek. Zo vaak heb ik m nou ook weer niet aan gehad en hij is dus echt heel dun op de kont. Natuurlijk zit de scheur niet op de naad ofzo, maar daar kan ik nog wel wat op verzinnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker bij merk spijkerbroeken. Ik dacht dat het aan mij lag![]()
Net weer 1,5 uur gewandeld (in de hagel, regen, natte sneeuw en sneeuw). Het is echt steeds moeilijker om mijn hartslag boven de 128 te houden (mijn optimale vetverbrandingszone).
10,5 kiloquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ladybos(hoeveel kg was er dan wel niet blijven plakken?)
Isa, ik heb weleens een artikel gelezen waarin uitgelegd werd dat mensen met een goed getraindquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Net weer 1,5 uur gewandeld (in de hagel, regen, natte sneeuw en sneeuw). Het is echt steeds moeilijker om mijn hartslag boven de 128 te houden (mijn optimale vetverbrandingszone).
Ja klote is dat hèquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef Ladybos het volgende:
Wat lullen jullie hier toch altijd veel trouwens, ik hou het echt niet bij![]()
5 kilo in week 1. maar geloof me daar ben je niet blij mee, dat voelt niet lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt niet fijn, SanneWas die parasiet wel goed voor de lijn?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha Sjeen...misschien dat ik dan eindelijk een paar ons op je kan inlopen... jij gaat altijd zo snel!
maja ik zal ook wel niet veel afgevallen zijn met mijn nachtdiensten
Ow jaquote:
Oh... beetje oftopic gelul en we zijn zo bij de 100ste hoor...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:15 schreef Levitation het volgende:
Hé wat een stilte hier! Ik wil graag in juli chocolade knutselen, dus we moeten voor die tijd nog 18,5 topic vullen!![]()
Oja, ontopic:
Lijnen gaat voor geen meter, maar da's niets nieuws.![]()
Vandaag weer begonnen, poging 3.592 (ofzo). Er moet echt nog 12kg af. En dat gaat vast lukken!![]()
Have funquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef freecell het volgende:
Ik ga vanmiddag squashen
(en spierpijn morgen)
Heb al boodschappen gedaan dan???quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef freecell het volgende:
Ik ga vanmiddag squashen
(en spierpijn morgen)
neequote:
Ja, dat zijn nog eens slanke prijsjesquote:
Troel! Weet je zeker dat je niet een kilo of 50/60 moet aankomen?!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:40 schreef Troel het volgende:
Tss, had ik een heel leuke vacature gevonden op de website van zo'n uitzendbureau, is de baan al vergeven. HAAL DAN DIE VACATURE WEG STELLETJE @*(#^$(@*#^
Maarja, ik bel wel weer afgevallen: 18.2 Regeltje volgt nog wel een keer
Haal dan ook wat voorraad in huis! Een rol crackers ofzo. En wat blikjes tonijn of iets anders wat lang houdbaar is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:20 schreef freecell het volgende:
[..]
neemaar daar heb ik nog wel tijd voor tussen squashen en stage door.
Vandaag kwam ik langs station Groningen, dus had wel wat te eten bij me
Geen vriezer.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Haal dan ook wat voorraad in huis! Een rol crackers ofzo. En wat blikjes tonijn of iets anders wat lang houdbaar is.
Heb je een vriezer? Zo ja, gooi er dan een brood in.Heb je weer eens wat te eten ook voor de volgende keer dat je vergeet boodschappen te doen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:
freecell...dat wordt zo nooit wat hè!
Ik heb 6 speculaasjes opToen wilde ik de overige 50 opeten, maar heb snel een potje witte bonen in tomatensaus opgewarmd om van de vreetkick af te komen. En dat hielp
Er mist een 1quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Troel! Weet je zeker dat je niet een kilo of 50/60 moet aankomen?!![]()
Lijkt me geen gezond gewicht! BMI is 5,7!![]()
Nou, b ij mij is het dus nu net andersom. Ik moet nu stoppen met mijn studie en gaan solliciteren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef ymme het volgende:
Troel. Komt goed meid
Ik heb 1 jaar lang niets anders gedaan.. soliciteren, soliciteren en afgewezen worden.
Toen heb ik besloten om maar weer te gaan studeren. Dit is misschien voor jou geen optie, maar echt waar. Het zonnetje staat zo weer hoog aan de hemel. En het gaat helemaal goed komen met je.
Blijf vertrouwen hebben in jezelf, dan straal je dit ook uit. Dat is weer goed voor gesprekken
Ohquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, b ij mij is het dus nu net andersom. Ik moet nu stoppen met mijn studie en gaan solliciteren.
Moet je stoppen? $(^#&@^)$^_$#^_# voor jequote:Op woensdag 1 maart 2006 18:04 schreef Troel het volgende:
Nou, b ij mij is het dus nu net andersom. Ik moet nu stoppen met mijn studie en gaan solliciteren.
Woehoe! meer spierpijnersquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:01 schreef Pandorah het volgende:
Gisteravond kwam ik ook in een sneeuwstormpje terecht met de auto. Eerst dacht ik dat het mijn ramen waren die beslagen waren maar het bleek dus verminderd zicht te zijn![]()
En hier nog iemand met spierpijn dus je bent vandaag niet de enige freecell. Gisteren een nieuwe slag aangeleerd bij badminton ter voorbereiding op het toernooi van zondag, maar nu dus even flink wat spierpijn in mijn arm
.
En volgens mij valt het best mee wat je gegeten hebt ymme, als ik ruim reken zit je nog niet op de 1000 kcal (of loop ik ergens iets fouts te rekenen?). Maar vandaag fruit en groente extra eten is altijd goed.
Gefeliciteerd! Dat voelt zó lekker!quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yesssss ik kan een heel mooi bloesje weer aan!!!! Da's echt zo'n zijden chinees bloesje, die had mn broer voor me meegenomen uit Maleisie. Hij zat eerst te strak maar nu pas ik 'm!!!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yesssss ik kan een heel mooi bloesje weer aan!!!! Da's echt zo'n zijden chinees bloesje, die had mn broer voor me meegenomen uit Maleisie. Hij zat eerst te strak maar nu pas ik 'm!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |