abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35577242
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef Liejannuh het volgende:
Is de kwaliteit van broeken tegenwoordig nou zo slecht???? Het is nou niet zo dat ik die broek al 5 keer heb gewassen en er al 300 km mee gefietst heb ofzo.
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker bij merk spijkerbroeken. Ik dacht dat het aan mij lag

Net weer 1,5 uur gewandeld (in de hagel, regen, natte sneeuw en sneeuw ). Het is echt steeds moeilijker om mijn hartslag boven de 128 te houden (mijn optimale vetverbrandingszone).

Weet iemand trouwens hoeveel een handje popcorn weegt? Ik heb gisteren in de bioscoop 1 handje gehad. Maar de Eetmeter kent alleen grammen of een zakje. En de film is trouwens een aanrader: Walk The Line. Echt super. Ik dacht altijd dat die Johnny Cash een schattige lieve opa was die cowboyachtige nummers zong Niet echt dus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35577253
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:36 schreef ymme het volgende:

[..]

Roti... help me even.....
Wat is dat ookal weer. Het klinkt me zo bekent in de oren.
En ik weet ook dat ik het heerlijk vind, maar ben ff vergeten wat het nou precies is.
Surinaams gerecht, oorspronkelijk uit India. Zijn een soort pannenkoeken, meestal eet je 't met kip-kerry en kouseband (groente, lijkt op lange spercieboon).
Roti is heerlijk, maar zo ontzettend zwaar op de maag!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35577304
Ymme, roti:
quote:
Roti is een gerecht uit de Indiase keuken, dat ook in de Surinaamse keuken populariteit geniet. Het bestaat uit een soort hartige pannenkoek, die een verschillende vulling kan hebben: in de 'Surinaamse' variant veelal gele erwten of aardappelen; in India bestaan ook allerlei andere varianten. Daarbij wordt een aantal bijgerechten geserveerd, zoals kousenband, aardappelen, eieren en verschillende soorten vlees (kip, doks, schaap), alle meestal gekruid met massala, een currysoort. Het gebruik is de roti met de handen te eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 februari 2006 @ 16:54:53 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35577547
Ymme, er is zelfs een rotitopic

[Surinaams] Roti...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35577649
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook steeds vaker bij merk spijkerbroeken. Ik dacht dat het aan mij lag

Net weer 1,5 uur gewandeld (in de hagel, regen, natte sneeuw en sneeuw ). Het is echt steeds moeilijker om mijn hartslag boven de 128 te houden (mijn optimale vetverbrandingszone).
6 weken is wel een nieuw record hoor. Maar ik ga gewoon terug met die broek. Zo vaak heb ik m nou ook weer niet aan gehad en hij is dus echt heel dun op de kont. Natuurlijk zit de scheur niet op de naad ofzo, maar daar kan ik nog wel wat op verzinnen.

Ik heb vanochtend trouwens een uur in de sneeuw gefietst. Zou je dan ook meer calorieen verbranden dan wanneer je in lekker weer fietst? Hoop het zo wel droog te houden trouwens.
pi_35577707
Nou ja, hoe kouder je bent, hoe meer je verbrandt om warm te blijven.

Ik las ergens dat je metabolisme in de winter buiten 3% hoger is dan in de zomer. Reden: niet door de temperatuur, maar je winterkleren zijn zwaarder
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:23:23 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35580333
hellow... ben dr ook weer...nog lekker ontregelt van de nachtdienst... vandaag nog niet gewogen dus morgen weer een nieuwe kans...
vandaag lekker met vriendlief naar de Smelt geweest, lekker in de sauna, turks stoombad, kruidenbad etc etc. en toen nog ff onder de zonnehemel gelegen.
voel me helemaal lekker loom nu
en straks lekker een kipgerecht met veel groente eten.....jammie!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_35581206
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ladybos (hoeveel kg was er dan wel niet blijven plakken?)
10,5 kilo Ben in de hele zwangerschap maar 13,5 kilo aangekomen dus ik was al blij, ging er van uit dat met een baby van 3,5 kilo en een sloot vruchtwater en ruim 3 liter bloedverlies er toch wel aardig wat af zou zijn na de bevalling, niet dus
pi_35581474
Wat lullen jullie hier toch altijd veel trouwens, ik hou het echt niet bij
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:30:51 #235
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35582844
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Isa, ik heb weleens een artikel gelezen waarin uitgelegd werd dat mensen met een goed getraind
lichaam en een goede conditie niet van wandelen afvallen, maar dat het voor hen gewoon heel
gezond is om te blijven wandelen. Voor de algehele vitaliteit en conditie en zelfs een langer leven!

Terwijl het voor een ongetraind lichaam dat bovendien nog eens extra belast is met overgewicht,
het naast zwemmen, één van de meest ideale manieren is om vet te verbranden. En dan met het
oog op zo min mogelijke belasting van de gewrichten, vooruitgang van conditie en gezondheid.

Dit even in mijn eigen woorden naverteld dan, was een bijzonder interessant artikel dat ik helaas
niet bewaard heb, maar dat me zo aansprak omdat ze de verschillen zo goed uitlegden en reëel
naar de mogelijkheid van dikke(re) mensen keken. Ik mis dat soms weleens in dingen die ik lees of
die mensen zeggen als ze aan iemand van >100 kg het advies geven maar te gaan hardlopen ofzo
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:43:09 #236
57434 Marloes
Digital Love
pi_35583330
Ik fiets elke dag ongeveer 7/8 km, 4 heen en 4 terug (naar school). Ik heb ook niet echt 't idee dat ik ervan afval maar 't voelt wel goed om het elke dag te doen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:02:36 #237
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35584114
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef Ladybos het volgende:
Wat lullen jullie hier toch altijd veel trouwens, ik hou het echt niet bij
Ja klote is dat hè

Ik kan hetzelf hier wel aardig bijhouden trouwens, maar er zijn altijd wel meer topics waar ik het
leuk vind om te komen, maar wat gewoon écht te snel gaat om bij te houden. Slowchat in Ouders
kom jij toch ook? Ik vind het sfeertje wat daar hangt wel gezellig en voornamelijke leuke users, maar
het is echt veel te veel om alles bij te lezen steeds. Als een trein gaan de moderne ouders van nu
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 februari 2006 @ 20:09:32 #238
13151 crew  Rewimo
pi_35584377
En wat moet ik dan wel niet? Hier slowchat, OUD slowchat, op ons fotoforum een slowchat...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35584604
Dit is geen slowchat Hier wordt héél serieus door dikkertjes over afvallen gesproken En alléén over afvallen Ja!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 februari 2006 @ 20:16:58 #240
13151 crew  Rewimo
pi_35584709
O pardon hoor
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:41:15 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35585640
ja over afvallen ja en steeds dunner-wordende-dikkertjes

*was vandaag in bikini*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 28 februari 2006 @ 20:47:11 #242
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35585854
OW Uhm, denk niet dat ik deze week ben afgevallen... Carnaval enzo
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:55:39 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35586149
haha Sjeen...misschien dat ik dan eindelijk een paar ons op je kan inlopen... jij gaat altijd zo snel!
maja ik zal ook wel niet veel afgevallen zijn met mijn nachtdiensten
pi_35588123
OUD probeer ik redelijk bij te houden maar hier lukt het me echt niet hoor En hoe Rewimo het doet, ik weet het niet, 24 uur per dag Fok!ken ofzo ? Of ze kan gewoon heeeel snel lezen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 februari 2006 @ 22:33:30 #245
13151 crew  Rewimo
pi_35589898
Uh nou uh... ik heb deze week vrij, dat maakt het wel makkelijker moet ik zeggen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:09:53 #246
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35591394
Ik vergeet dit topic steeds.

Na zes weken diarree door een parasiet ben ik inmiddels weer hersteld, en klaar voor het afvallen. Vanavond naar een nieuwe sportschool geweest, ik was mijn knopje op die andere een beetje erg kwijt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 februari 2006 @ 23:18:31 #247
13151 crew  Rewimo
pi_35591690
Klinkt niet fijn, Sanne Was die parasiet wel goed voor de lijn?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:36:31 #248
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35592313
halloooo...ik heb een lichte duw de goede kant op gehad.

ik zag mijn gezicht in de spiegel gisteren, ik zal ineens onder de pukkels en had wallen en eczeem op mijn oogleden. deels kom dit door het weer en het feit dat ik nu een maand of 3 geleden egstopt ben met de diane35 pil,maar ook gewoon door stress, vermoeidheid en vet vitamine en voedingsstoffen tekort.

ik heb echt als een ransaap gegeten de afgelopen weken. of niks, of chocola, of friet, weinig groente, geen fruit.

bah

ew

dus ik eb meteen mijn huid goed verzorgd, daarna vitaminepillen genomen, de volgende ochtend op tjd opgestaan, ontbeten, fruit gekocht vanmiddag en ook nog nieuwe kleren en iets gezelligs gedan naast de lange vergadering van vanavond.

Morgen stap 2: boodschappen doen en gezonder eten in huis halen.

Als eind maart de scriptie af is komt stap 3: terug naar de sportschool....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:39:55 #249
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35592439
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt niet fijn, Sanne Was die parasiet wel goed voor de lijn?
5 kilo in week 1. maar geloof me daar ben je niet blij mee, dat voelt niet lekker.
ben in dit geval blij dat die er weer aan zitten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 maart 2006 @ 10:38:21 #250
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35598866
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha Sjeen...misschien dat ik dan eindelijk een paar ons op je kan inlopen... jij gaat altijd zo snel!
maja ik zal ook wel niet veel afgevallen zijn met mijn nachtdiensten
Sorry, had me vergist...

Oud:
Sjeen (1m70) (27,3) was 105,0 kg, weegt nu 78,9 kg en wil graag <75 kg wegen -26,1

Nieuw:
Sjeen (1m70) (27) was 105,0 kg, weegt nu 78,0 kg en wil graag <75 kg wegen -27

Ik zag dat ik aan de beurt ben met de update, zal zo even aan de slag gaan...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 01-03-2006 10:57:37 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')