Dat gevoel heb ik ook steeds vaker bij merk spijkerbroeken. Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef Liejannuh het volgende:
Is de kwaliteit van broeken tegenwoordig nou zo slecht???? Het is nou niet zo dat ik die broek al 5 keer heb gewassen en er al 300 km mee gefietst heb ofzo.
Surinaams gerecht, oorspronkelijk uit India. Zijn een soort pannenkoeken, meestal eet je 't met kip-kerry en kouseband (groente, lijkt op lange spercieboon).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Roti... help me even.....
Wat is dat ookal weer. Het klinkt me zo bekent in de oren.
En ik weet ook dat ik het heerlijk vind, maar ben ff vergeten wat het nou precies is.
quote:Roti is een gerecht uit de Indiase keuken, dat ook in de Surinaamse keuken populariteit geniet. Het bestaat uit een soort hartige pannenkoek, die een verschillende vulling kan hebben: in de 'Surinaamse' variant veelal gele erwten of aardappelen; in India bestaan ook allerlei andere varianten. Daarbij wordt een aantal bijgerechten geserveerd, zoals kousenband, aardappelen, eieren en verschillende soorten vlees (kip, doks, schaap), alle meestal gekruid met massala, een currysoort. Het gebruik is de roti met de handen te eten.
6 weken is wel een nieuw record hoor. Maar ik ga gewoon terug met die broek. Zo vaak heb ik m nou ook weer niet aan gehad en hij is dus echt heel dun op de kont. Natuurlijk zit de scheur niet op de naad ofzo, maar daar kan ik nog wel wat op verzinnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker bij merk spijkerbroeken. Ik dacht dat het aan mij lag![]()
Net weer 1,5 uur gewandeld (in de hagel, regen, natte sneeuw en sneeuw). Het is echt steeds moeilijker om mijn hartslag boven de 128 te houden (mijn optimale vetverbrandingszone).
10,5 kiloquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ladybos(hoeveel kg was er dan wel niet blijven plakken?)
Isa, ik heb weleens een artikel gelezen waarin uitgelegd werd dat mensen met een goed getraindquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Net weer 1,5 uur gewandeld (in de hagel, regen, natte sneeuw en sneeuw). Het is echt steeds moeilijker om mijn hartslag boven de 128 te houden (mijn optimale vetverbrandingszone).
Ja klote is dat hèquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef Ladybos het volgende:
Wat lullen jullie hier toch altijd veel trouwens, ik hou het echt niet bij![]()
5 kilo in week 1. maar geloof me daar ben je niet blij mee, dat voelt niet lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt niet fijn, SanneWas die parasiet wel goed voor de lijn?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha Sjeen...misschien dat ik dan eindelijk een paar ons op je kan inlopen... jij gaat altijd zo snel!
maja ik zal ook wel niet veel afgevallen zijn met mijn nachtdiensten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |