abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35610302
Ik denk dat het sowieso zaak is om het langzaam op te bouwen. In het begin hou je het echt niet lang vol. Elke dag een minuutje extra ofzo, op een lage stand. En als je denkt dat je het wat beter vol kan houden zet je hem wat zwaarder...
It is your friends who make your world!
pi_35610317
Ik heb ook zo'n stepper (maar nu heeft vriendlief hem gepikt geloof ik ) en ik begon met een kwartiertje op een dag gewoon te steppen en dat uitbreiden tot een half uur (met armbewegingen erbij). Maar een tijd terug waren er meerdere die zo'n stepapparaat goedkoop bij de Aldi hebben gekocht, misschien dat zij betere tips hebben dan ik want ik ben niet zo'n trouwe stepper (ik loop liever dan buiten rond)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 16:24:29 #278
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35610466
Ik heb geen idee of en hoe je de weerstand kunt regelen. Moet ik nog eens even bekijken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35610600
Ik had zo'n ding waarmee je de weerstand niet kon instellen (geloof ik denk ik . Je kan het zelf ook zo zwaar of licht maken als je zelf wilt door snel te steppen of de step helemaal naar beneden te laten gaan (als je snapt wat ik bedoel).
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:29:33 #280
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_35610714
Rewimo, begin rustig met een lage weerstand. En dan rustig opbouwen, begin met een minuutje en bouw dat langzaam uit. Heb je een hartslagmeter? Probeer dan je hartslag optimaal te houden:
- Bepaal je rusthartslag: dit is je hartslag in ruste (kan je het beste bepalen 's-morgens voor je uit bed gaat)
- Bereken je maximale hartslag: 220 - je leeftijd
- Bereken je hartslagreserve: Maximale hartslag - Rusthartslag
- Bereken nu wat 65% procent van je maximale hartslag is: (Hartslagreserve x 65%) + Rusthartslag
Bron: http://www.giantpt.com/Vo(...)_vliegende_start.htm
Voorbeeld:
- Mijn rusthartslag is 65
- Mijn maximale hartslag is 220-27=193
- Mijn hartslagreserve is 193-65=128
- 65% = (128*0.65)+65=148

Als je rond deze hartslag zit ben je het meest efficient bezig en over het algemeen is trainen bij deze hartslag ook goed vol te houden. Loop dus niet te hard van stapel. Gewoon rustig aan.
Na het steppen even je spieren losmaken, beetje schudden, beetje strekken. Volgens mij moet het dan helemaal goed gaan.

p.s. Als je geen hartslagmeter hebt: zorg dan dat je niet buiten adem raakt, dan ben je te enthousiast bezig! Je moet het er warm van krijgen, maar niet het idee hebben dat je dood gaat!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:37:42 #281
1762 YPPY
Yppiaans
pi_35611093
Mijn stepper kun je ook niet instellen. Ik ben begonnen met 5 minuten langzaam, dat was genoeg. Ik kon zien hoeveel steps ik dan had gedaan. De volgende keer probeerde ik er meer toe doen binnen die 5 minuten. Zo ging ik steeds een beetje sneller. Toen dat vlot ging, ben ik naar 10 minuten gegaan, naar 15 en zo tot de 30. Nu step ik op de hartslagmeter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 16:44:12 #282
13151 crew  Rewimo
pi_35611363
Ik heb geen hartslagmeter, maar daar is denk ik wel aan te komen Ik ga uiteraard rustig beginnen en ik vraag volgende week ook even advies aan de fysio.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:56:49 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_35613572
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Troel! Weet je zeker dat je niet een kilo of 50/60 moet aankomen?!
Lijkt me geen gezond gewicht! BMI is 5,7!
Er mist een 1

118,2 moet het dus zijn

Nouja, er komt weer een beetje een zonnetje op. Ik ben net lekker naar de kapper geweest om mijn haar te laten knippen om straks alle sollicitaties fris en fruitig te zijn. Vrijdag een afspraak bij het uitzendbureau en een half uurtje geleden gebeld vanwege een sollicitatie waar ik op gereageerd had op internet. Hoeveel calorien zou je verbranden met duimen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35613723
Troel. Komt goed meid
Ik heb 1 jaar lang niets anders gedaan.. soliciteren, soliciteren en afgewezen worden.
Toen heb ik besloten om maar weer te gaan studeren. Dit is misschien voor jou geen optie, maar echt waar. Het zonnetje staat zo weer hoog aan de hemel. En het gaat helemaal goed komen met je.
Blijf vertrouwen hebben in jezelf, dan straal je dit ook uit. Dat is weer goed voor gesprekken
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:04:01 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_35613782
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef ymme het volgende:
Troel. Komt goed meid
Ik heb 1 jaar lang niets anders gedaan.. soliciteren, soliciteren en afgewezen worden.
Toen heb ik besloten om maar weer te gaan studeren. Dit is misschien voor jou geen optie, maar echt waar. Het zonnetje staat zo weer hoog aan de hemel. En het gaat helemaal goed komen met je.
Blijf vertrouwen hebben in jezelf, dan straal je dit ook uit. Dat is weer goed voor gesprekken
Nou, b ij mij is het dus nu net andersom. Ik moet nu stoppen met mijn studie en gaan solliciteren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35613813
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, b ij mij is het dus nu net andersom. Ik moet nu stoppen met mijn studie en gaan solliciteren.
Oh sorry.
Vervelend voor je....
Maar toch gaat het goed komen met je
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 21:05:03 #287
13151 crew  Rewimo
pi_35620655
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:04 schreef Troel het volgende:
Moet je stoppen? $(^#&@^)$^_$#^_# voor je

pi_35626876
Troel: wat balen allemaal zeg

Wat veel doen aan inline skaten zeg! Ik ga ook weer beginnen als het droog is maar ik wilde eerst weer eens wat lessen gaan nemen. Klimmen heb ik ooit in een ver verleden gedaan toen ik mijn vriendje net leerde kennen maar die stopte er snel mee en nu heb ik eik niemand om mee te gaan .

Oh, en voortaan ga ik niet meer stoer binnendoor op de fiets, ook niet als het langs het hoofdkantoor van politie is. Ik was in de haast naar het station om de trein te halen en ja hoor, ga ik bij het hoofdkantoor onderuit in de bocht (je zou toch zeggen dat ze daar moeten strooien maar goed...)... gelukkig maar een schaafwond en niet al te veel aan mijn fiets maar voortaan dus mooi over de grote wegen...
pi_35633386
Ik heb gisteren niet echt gezond gegeten.
In z'n totaal:
2 crackers met jam.
2 gekookte eitjes.
1 tosti
1 patat met

Middagje shoppen met mama, is niet goed voor je eetlust. En na z'n middagje heb ik dus geen zin meer om te koken.
Vandaag dus maar veel groente en fruit eten
pi_35633639
Wederom een dikke knuffel voor Troel. Alles komt goed, echt waar!
Succes met de sollicitaties!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35634067
*knuffelt troel*

Zoooo! spierpijn! gisteren dus gesquasht, erg leuk, maar vandaag iets minder
Toen we gisteravond heel laat teruggingen, hadden we net een mini privé sneeuwstormpje, kwam als een volledige sneeuwpop thuis
pi_35634573
* teigan geeft Troel ook een knuffel
wat kut zeg....

Wij zijn gisteren naar de Ikea gesjeest, we kregen de tip dat er twee Pax kledingkasten met inrichting in de koopjeshoek stonden... Die hebben we dus snel gekocht... En toen thuis zien te krijgen, en toen nog uit elkaar halen omdat ze anders niet boven kwamen..
We hebben slecht gegeten, even langs de Mac gesjeest, maar met al dat gesjouw zie ik het niet zo zwaar in..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35634702
Gisteravond kwam ik ook in een sneeuwstormpje terecht met de auto. Eerst dacht ik dat het mijn ramen waren die beslagen waren maar het bleek dus verminderd zicht te zijn
En hier nog iemand met spierpijn dus je bent vandaag niet de enige freecell . Gisteren een nieuwe slag aangeleerd bij badminton ter voorbereiding op het toernooi van zondag, maar nu dus even flink wat spierpijn in mijn arm .

En volgens mij valt het best mee wat je gegeten hebt ymme, als ik ruim reken zit je nog niet op de 1000 kcal (of loop ik ergens iets fouts te rekenen?). Maar vandaag fruit en groente extra eten is altijd goed .
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:02:48 #294
80407 glimworm
'The Shining'
pi_35634750
Jeetje, wat gaat dit topic hard En wat is dat met dat chocola knutselen?? Jummie, chocola

Deze eerste halve week is goed gegaan.. Netjes ontbeten, geluncht, gewoon avond gegeten en niet gensoept.. Nu maar hopen dat de weegschaal over een tijdje lief is bij mijn ouders Alleen nog niet hardgelopen ben namelijk een behoorlijke kou-kleum en kon het mezelf niet aandoen in dit weer
Glimmen is een keuze
pi_35634790
Ik heb vakantie. En ik moet zeggen. Dat ik van alles niets terecht breng.
Heb geen fruit meer in huis.
Ontbijten... nou ja, als ik er een keer zin in heb.

Dadelijk toch maar eens naar de winkel. En van die luie reet af komen, en eens wat gaan doen!
pi_35634887
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:01 schreef Pandorah het volgende:
Gisteravond kwam ik ook in een sneeuwstormpje terecht met de auto. Eerst dacht ik dat het mijn ramen waren die beslagen waren maar het bleek dus verminderd zicht te zijn
En hier nog iemand met spierpijn dus je bent vandaag niet de enige freecell . Gisteren een nieuwe slag aangeleerd bij badminton ter voorbereiding op het toernooi van zondag, maar nu dus even flink wat spierpijn in mijn arm .

En volgens mij valt het best mee wat je gegeten hebt ymme, als ik ruim reken zit je nog niet op de 1000 kcal (of loop ik ergens iets fouts te rekenen?). Maar vandaag fruit en groente extra eten is altijd goed .
Woehoe! meer spierpijners Ik heb zo'n pijn in mijn kont/onderrug
Gisteren heb ik door dat sneeuwstormpje heengelopen. Was erg leuk, toen ik thuis kwam, moest ik de sneeuw uit mijn haar breken echt iets van 10 cm sneeuw all over!
pi_35635051
glimworm, voor het chocoladeknutselen moet je even in het meetingtopic kijken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 11:13:36 #298
13151 crew  Rewimo
pi_35636473
Rewimo (1m65) (41,1) was 150,0 kg, weegt nu 111,8 kg en wil graag 70 kg wegen - 38,2

Alle kleine beetjes helpen
pi_35636702
Yesssss ik kan een heel mooi bloesje weer aan!!!! Da's echt zo'n zijden chinees bloesje, die had mn broer voor me meegenomen uit Maleisie. Hij zat eerst te strak maar nu pas ik 'm!!!
Tralalalaaa
pi_35637011
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yesssss ik kan een heel mooi bloesje weer aan!!!! Da's echt zo'n zijden chinees bloesje, die had mn broer voor me meegenomen uit Maleisie. Hij zat eerst te strak maar nu pas ik 'm!!!
Gefeliciteerd! Dat voelt zó lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')