Voor wie belangstelling heeft. Wist je dat ik o.a. betaal voor:
verontreinigingsheffing, ingezetenenomslag, drinkwater, vastrecht drinkwater, waterbelasting, btw over het water, afvalstoffenheffing, rioolrechten, ziektenkostenpremies, inboedelverzekering, WA-verzekering, assurantiënbelasting, termijntoeslag, kale huur, portiekverlichting, ontstopping riolering, glasfonds, goederen en diensten (??), @home, gas levering, gas vastrecht, gas energie belasting, gas transport, gas transport vastrecht, gas meterkosten, gas transport kosten aansluiting, gas transport capaciteitskosten (??), elektriciteit, elektriciteit vastrecht, elektriciteit energie belasting, elektriciteit transport, elektriciteit transport vastrecht, elektriciteit meterkosten, MEP toeslag (??), kabelaansluiting radio/tv, BTW over gas & elektriciteit, studiegeld, een tijdschrift, een goed doel en een sportvereniging.
Het voelt aan alsof de helft 'dubbel' is en voor gas en elektriciteit betaal je het minste voor het verbruik. Je betaalt meer voor het fet dat je het wilt hebben, dat zij het naar je huis moeten vervoeren, dat je een meter in huis hebt staan, dat je verontreinigt, dat je lid bent van het gas en elektriciteitsbedrijf , dat je bent aangesloten (hoezo dubbel) en dan nog toeslagen en extra belasting die ik niet snap + daaroverheen nog weer belasting. Volgens mij betaal ik zo te zien ook belasting over de belasting
Maar goed, ik ga maar weer eens naar bed
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."