Isabeau natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef teigan het volgende:
wie zat er mijn openingspost te editten?
Ik was er zo op aan het zwoegen, en toen mocht ik hem niet wijzigen....
![]()
Wat is er anders dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:12 schreef Rewimo het volgende:
Isa, kopieer anders even de regeltjes uit mijn inmiddels gesloten topic, daar staan ze al goed.
Ik heb de regeltjes die na Troels update zijn gepost aangepast. Bijvoorbeeld de mijnequote:
Daar zet ik alleen maar de link neer voor het volgende topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:13 schreef Rewimo het volgende:
Overigens ben jij dat altijd met dat doorposten na een slotje
Jaja...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
Daar zet ik alleen maar de link neer voor het volgende topic(of het gaat per ongeluk
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:29 schreef Pandorah het volgende:
Lang leve de chocoladetaart![]()
Pandorah (1m68) (25,8) was 95 kg, is nu 72,8 kg en wil graag 65 kg wegen - 22,2
Van fouten leer je..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:47 schreef Ikiskoel het volgende:
Goedemorgen allen!!
Ik heb net iets heel doms gedaan: Heb ontbeten met een gevulde koek. En nu ben ik me toch misselijkDat ga ik dus nooooooit meer doen, hehe.
Weegschaal:quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef Troel het volgende:
En verder:
De dames met fototoestel, zouden jullie wat leuke foto's van weegschalen kunnen maken voor onze afvalstatistieken?
Sterkte joh, het is goed om te horen dat ie stabiel is, nu die vooruitgang nogquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vader is nog steeds stabiel, de komende 2, 3 dagen moet er verbetering in komen volgens de arts. Hij wordt nog steeds in slaap gehouden en dat is maar goed ook. Van al die toeters en bellen en slangen aan je lichaam kun je maar beter niks merken...
Over 2 uurtjes ga ik weer naar hem toe.
Fijn om te horen dat het stabiel is..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vader is nog steeds stabiel, de komende 2, 3 dagen moet er verbetering in komen volgens de arts. Hij wordt nog steeds in slaap gehouden en dat is maar goed ook. Van al die toeters en bellen en slangen aan je lichaam kun je maar beter niks merken...
Over 2 uurtjes ga ik weer naar hem toe.
Ja, maar nu jij weer op gang bent zal ik jou wel niet meer inhalenquote:
Het is toch ook geen wedstrijdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar nu jij weer op gang bent zal ik jou wel niet meer inhalen![]()
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef Troel het volgende:
Ik zal jou nooit inhalenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, dat ik het zeg, maar...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef ymme het volgende:
Woede woede woede..
Jullie wouden een rel topic.
Nou ga nu maar eens in het Lush topic kijken, en rel er op los zou ik zeggen.
Misschien dat iemand mij dan eens helpt daar.
Ooh wat kan ik sommige users niet uitstaan.
Ok, nu weer ergens anders aan denken, want van woede ga ik altijd eten
Sommige personen daar zijn inderdaad erg zielig. Volgens mij worden die inderdaad negatief beinvloed door de lushproducten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry, dat ik het zeg, maar...
wil niemand persoonlijk beledigen
Ik vind dat topic net een sekte, bah. Als je iets zegt dat niet hiep-hiep-hoera-lush is word je bijna ge-excommuniceert. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n topic (figuurlijk dan).Zo'n negatieve sfeer, jekkie. Is maar slechte reclame voor Lush.
![]()
Zo dat is er weer uit.![]()
Ach wel nee, ik heb vaak genoeg gezegd als ik iets niet lakker vond, dat kan ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry, dat ik het zeg, maar...
wil niemand persoonlijk beledigen
Ik vind dat topic net een sekte, bah. Als je iets zegt dat niet hiep-hiep-hoera-lush is word je bijna ge-excommuniceert. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n topic (figuurlijk dan).Zo'n negatieve sfeer, jekkie. Is maar slechte reclame voor Lush.
![]()
Zo dat is er weer uit.![]()
Kunnen jullie niet gewoon 'ns stoppen met dat eeuwige ge-emmer? En zeker niet hier verder gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach wel nee, ik heb vaak genoeg gezegd als ik iets niet lakker vond, dat kan ook.
Alleem is Ymme een van de dames daar die altijd toevallig in het middelpunt van het drama staan, en daarna is het dan bijvoorbeeld hier zeuren.
Ik he niks tegen je ymme en je zal best aardig zijn, maar als het mij al opvalt dat jij kennelijk bepaalde reacties aantrekt en anderen niet, wordt het niet eens tijd om ook de hand in eigen boezem te steken dan?
Ik moet eerlijk toegeven dat mensen mijn berichten vaak anders lezen dan ze bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:32 schreef Troel het volgende:
Ik snap persoonlijk al niet eens waarom er een topic is over zeepjes
Maar is het misschien niet een beetje dat het ook komt door de manier waarop je dingen zegt dat mensen over je heen vallen?
Edit: Wat Rip zegt dus. Maar in ieder geval is dit niet het topic waar we het over Lush gaan hebben lijkt mij.
Da's goed nieuws!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef ymme het volgende:
sorry![]()
Mijn reactie hier was meer een soort van grap.
Omdat het vorige topic nogal over reltopics ging.
Maar met het lijnen gaat het hier uitstekend goed![]()
Zeker...quote:
Zoiets als dit :quote:
Kan je daar misschien bij de fysiotherapeut op oefenen op zo'n stepje? Om te zien of je 't fijn vindt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil nog steeds een roeitrainer... maar ik mag ook komen trainen bij de fysiotherapeut (opbouwen uiteraard). Alleen hebben die nu weer geen roeitrainer. Zij raadde me trouwens ook aan om eens te kijken voor een steppertje. Alleen denk ik dat ik dat niet zo leuk vind eigenlijk...
Ja, die hebben ze, dus ik kan het eerst proberen, goed adviesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:30 schreef Iksje het volgende:
Kan je daar misschien bij de fysiotherapeut op oefenen op zo'n stepje? Om te zien of je 't fijn vindt?
Ik dacht vroeger dat het niks voor mij zou zijn, tot ik ging fitnessen en steeds vaker voor de step koos als opwarming, gewoon omdat het lekker ging met de juiste muziek erbij...
En waarom post jij drie regels tegelijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:00 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (38,0) was 163,9 kg, weegt nu 120,3 kg en wil graag 72 kg wegen -43,6
Troel (1m78) (37,8) was 163,9 kg, weegt nu 119,6 kg en wil graag 72 kg wegen -44,3
Troel (1m78) (37,6) was 163,9 kg, weegt nu 119,2 kg en wil graag 72 kg wegen -44,7
Zo..
Voor het overzichtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waarom post jij drie regels tegelijk?
Tja, Baas boven Baas hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Hm, in mijn laatste paar regeltjes ben ik 3 kilo kwijtgeraakt![]()
jamaar bij mij zitten er maar 4 dagen ofzo tussen, bij jou een weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:11 schreef Rewimo het volgende:
15-2
Rewimo (1m65) (42,3) was 150,0 kg, weegt nu 115,1 kg en wil graag 70 kg wegen - 34,9
20-2
Rewimo (1m65) (41,7) was 150,0 kg, weegt nu 113,4 kg en wil graag 70 kg wegen - 36,6
24-2
Rewimo (1m65) (41,1) was 150,0 kg, weegt nu 112,0 kg en wil graag 70 kg wegen - 38,0
Ziet er inderdaad wel gaaf uit
Nenenenenehquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:14 schreef Troel het volgende:
jamaar bij mij zitten er maar 4 dagen ofzo tussen, bij jou een week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |