abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 februari 2006 @ 23:09:43 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35528537
Ik hoop dat binnenkort dat beademingsslangetje uit zijn keel mag, dan kan hij weer praten. Ik kijk ernaar uit om weer mèt hem te praten, in plaats van alleen tégen hem...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 26 februari 2006 @ 23:15:07 #152
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35528772
kan ik me voorstellen!

sterkte!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Licht Ontvlambaar maandag 27 februari 2006 @ 03:38:02 #153
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35533304
Hoi, hoeveel caloriën zitten er in sjoes (bier met een scheutje donker)?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35534010
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Illegale lurk-post:

Een boterham is zo'n 25 gram.
Ik weeg alles wat ik eet en heb nog nooit een boterham van 25 gram gezien En ik eet witbrood, bruinbrood, donker volkoren etc. Eén boterham weegt ongeveer tussen de 30 en 36 gram. Meeste programma's kiezen voor 35 gram per snee.

Gisteren ging redelijk. 's Morgens normaal ontbeten, in de trein een appel en een banaan gehad en toen we bij opa aankwamen stond er al snel een enorme schaal met twee taarten op tafel. Ik heb
één punt sinaasappelvlaai genomen, maar geen lunch. Er werd ons ook geen lunch aangeboden, maar ditmaal maakte me dat niet zoveel uit.

Toen kwamen de bonbons. Een schaal vol bonbons. Daar heb ik er geen één van genomen, maar het rook zó lekker! Daarna kwamen de noten Ik heb 20 amandelen gehad en 3 pecanoten. Dat was ook direct de laatste keer dat ik 3 pecanoten heb gehad (150 kcal!!).

's Avonds werd er Chinees gehaald en ik verwachtte bij de rijsttafel ook iets als Tjap Tjoy of zo. Dat is toch altijd zo? Maar nee hoor, deze rijsttafel had géén Tjap Tjoy. Het enige dat in de buurt van groente kwam was de Gado Gado Verder dreef het van het vet. Ik had twee Koe Lo Yuk balletjes op mijn bord gelegd en toen ik de eerste opensneed vloeide het heldere frituurvet zo naar buiten. Het andere balletje dus snel op het bord van Atrimar gekwakt.

Er werd hier en daar wat geklaagd dat ik te weinig at. Ik was de enige die rijst nam en op zo'n enorme bak van de Chinees was er idd heel weinig uit. Maar ik ken inmiddels de maten wel een beetje uit mijn hoofd en ik heb ongeveer 150 gram rijst genomen. Daar is verder niets weinigs aan. Ik heb van alles een eetlepel geproefd, dus ze moeten niet zo zeuren. Het meeste heb ik genomen van een kipgerecht en van de Foe Yong Hai. Volgens de eetmeter zat ik nog onder de 2000 kcal Wat me wel verbaasde is dat ik vrijwel van alle vitamines en mineralen tekort had gehad Dus dan eet je een dag zoals 'normale mensen' eten en dan krijg je van niets genoeg binnen.

Nieuwe regeltje:
Isabeau (1m67) (32,09) was 99,6 kg, weegt nu 89,4 kg en wil graag 63 kg wegen -10,2

Deze week 1,6 kg afgevallen

Fijn dat het wat beter met je vader gaat, Rewimo! Als het een vechter is dan komt hij er hoop ik wel

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 27-02-2006 09:16:09 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 08:32:25 #155
13151 crew  Rewimo
pi_35534087
Het gaat lekker met de nieuwe regeltjes hier

Als ik dat zo lees, Isabeau, zouden een hoop mensen dus met tekorten rond moeten lopen... Ik weet wel dat ik voorheen ook te weinig fruit at (wel groente). Ik slikte er dan in elk geval nog multivitamine bij. Pas sinds de operatie ben ik veel bewuster fruit gaan eten (best stom eigenlijk, want ik heb het altijd lekker gevonden). Het smaakt me ook prima. Gisteravond laat had ik echt trek in iets, toen heb ik een appel genomen; vroegah had ik ongetwijfeld voor iets ongezonders gekozen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35534572
Die tekorten zie je ook steeds bij dat tv programma van die freak die iedereen aan de broccolisapjes enz wil krijgen. Ze eten verschrikkelijk veel, maar allemaal hebben ze ook flinke tekorten.
Gisteren trouwens weer bij Supernanny: kinderen krijgen snoep en worden een half uur later hyperactief. Als ik ooit aan de kinderen ga, krijgen die hooguit 's ochtends vroeg een snoepje, dan gaan ze toch naar school.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 09:23:36 #157
13151 crew  Rewimo
pi_35534593
Ja, dat heb ik ook gezien, YPPY. Maar niet elk kind reageert zo op snoep gelukkig
pi_35534774
Gelukkig niet, maar ik vond het wel mooi dat je het bij deze kinderen zo goed merkte. Bij Jamie Oliver op school had je ook zo'n kind rondlopen. Mijn oppaskind werd ook drukker als hij snoep at, maar gelukkig was dat kind gek op fruit (zonder snoep was hij al druk genoeg van zichzelf). Hij ging ook echt zeuren of hij nog een appel mocht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_35535039
Mijn neefje had hetzelfde, Yppy Dat werd door mijn broer en schoonzus op de 'kleurstoffen' gegooid, ik had meer het idee dat het de suikers waren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35535105
Gisteren meegelopen met de optocht. Nu heb ik dus spierpijn in mijn bovenbenen. Lopen en alcholol werkt dus niet bevordert samen

Vanmiddag nog een paar wijntjes drinken, en dan is het weer goed voor dit jaar

Morgen maar eens een flink stuk gaan wandelen, om de kilo's er weer een beetje af te lopen
  maandag 27 februari 2006 @ 10:02:02 #161
80407 glimworm
'The Shining'
pi_35535151
Hallo allemaal, ik zou ook wel weer graag meedoen.. Vorig jaar 10 kilo afgevallen, maar mijn broeken zitten allemaal weer strak.. Heb ook echt belachelijk veel en slecht (maar wel lekker) gegeten afgelopen tijd ..

Kan mezelf ook maar moeilijk aan het sporten krijgen. Heeft iemand hier tips voor om de sportmotivatie terug te vinden? Het is zelf soms zo erg dat ik al in de fitness ben en alweer na een half uur weg ga

En ik wil graag hardlopen, maar ik vind het nu niet leuk omdat ik dus na 5 minuten zo ongeveer al met mijn hoofd op de stoeprand sta uit te hijgen.. Hoe lang duurt dit ongeveer (voor de hardlopers onder jullie) voordat ik echt lekker een kwartiertje kan rennen?

Mijn regeltje komt binnenkort, want mijn weegshcaal is kapot, en dan moet ik eerst even langs ouders, want op de weegschaal in de fitnessruimte durf ik neit zo goed , maar ik hoop dat ik het aan mijn kleren merk

Glimmen is een keuze
pi_35535274
Als je eenmaal een minuut of 7 kunt lopen ga je heel snel vooruit glimworm. Ik ben in mei begonnen, maar kwam door hooikoorts de eerste maanden weinig vooruit, en in februari liep ik 10 km. Als je met starttorun mee doet, haal je na zes weken 12 minuten in een gunstig geval. Jij kunt over een paar weken dus ook een kwartiertje lopen. Loop je wel volgens een schema?
*OUD heilige*
  maandag 27 februari 2006 @ 10:15:12 #163
80407 glimworm
'The Shining'
pi_35535387
Ik probeer wel volgens een schema te lopen, maar ik wil eigenlijk te veel in een keer..

Die schema's van 1 minuut wel en 1 minuut van asics.nl en hardloopschema.nl gaan prima .. En dan denk ik de volgende keer als ik ga.. kan ook wel een paar stappen overslaan.. en dat gaat dan minder.. en dan vind ik het niet meer leuk om te gaan eigen schuld ook wel..

Vanavond maar weer is opnieuw beginnen met zo'n schema, en dan me eraan houden
Glimmen is een keuze
pi_35537475
Ik heb dit weekend chips gegeten en veel bitterballen en veel port....
Tijd voor het beroemde knopje

Vandaag gaat al lekker , ik dacht dat ik maar een halve dag had en heb nu dus weer niets te eten bij me en niet ontbeten Het wordt een beetje een standaard-blunder hè?

Geen flauw idee wat mijn regeltje is, zal morgen ochtend even kijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 12:29:19 #165
13151 crew  Rewimo
pi_35538366
Kun je niet iets op je werk neerleggen, freecell? Al is het maar een rol snackajacks of een pak crackers. Dan heb je in elk geval wat te knabbelen.
pi_35538544
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef glimworm het volgende:
Ik probeer wel volgens een schema te lopen, maar ik wil eigenlijk te veel in een keer..

Die schema's van 1 minuut wel en 1 minuut van asics.nl en hardloopschema.nl gaan prima .. En dan denk ik de volgende keer als ik ga.. kan ook wel een paar stappen overslaan.. en dat gaat dan minder.. en dan vind ik het niet meer leuk om te gaan eigen schuld ook wel..

Vanavond maar weer is opnieuw beginnen met zo'n schema, en dan me eraan houden
Ik loop zelf met behulp van dit schema: http://www.runnersworld.nl/advies/schema/beginners.html
Gaat echt uitstekend!
Alleen moet je niet te veel tegelijk willen. En dat is soms best moeilijk!

De start to run trainingen beginnen trouwens dit weekend weer en ik denk dat ik mezelf ook maar ga aanmelden. Al was het alleen maar voor de techniek.
Kan voor jou ook net een goede stok achter de deur zijn.
pi_35538647
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Kun je niet iets op je werk neerleggen, freecell? Al is het maar een rol snackajacks of een pak crackers. Dan heb je in elk geval wat te knabbelen.
Kon wel eens nuttig zijn ja
Ik had hier ooit een pak rijstwafels, het nadeel is dat ik dan door blijf knabbelen.

Gelukkig hebben ze hier tussen de middag altijd soep en heb ik praktisch nooit echt een hongergevoel.
pi_35540747
freecell, haal eten in huis

En glimworm, ik liep na ongeveer 4 weken al een Coopertest (12 minuten). En ik liep mbv een asics schema. Nu doe ik aan wandelen (alhoewel, het is meer powerwalken want ik loop ongeveer 8 km/uur), want ik heb van het hardlopen een vage heupblessure gehad en wil nu pas weer gaan hardlopen bij een BMI onder de 30. Welkom terug overigens! Niet zo leuk (voor jou), wel zo gezellig

Net "eventjes" op en neer naar Emmen voor wat belastingpapieren. Net een brief naar de IB-Groep op de bus gedaan en die moesten ze voor 1 maart hebben. Duimen maar dat het er gewoon morgen is.

Vanavond komt een goede vriend van me en hij zei over de telefoon al iets over uit eten. Nou, 'k dacht het niet, maar dat ga ik straks wel uitleggen. Hij mag van mij alles eten waar hij zin in heeft, maar ik doe niet mee
pi_35540843
Oh ja, ik heb nog een tabel gevonden met 'streefgewichten' aan de hand van beenderstructuur. Als ik daar vluchtig naar keek dan lag mijn streefgewicht ergens rond de 69 kg. Dat is eigenlijk nèt iets onder een BMI van 25 (24,9 of zo). Maar ik zal het zo eens opmeten. Alhoewel het me zou verbazen als ik plots een lichte beenderstructuur heb

Ik heb in de kliniek een soort geheugensteuntje geleerd over lichte, gemiddelde of zware botten. Met he rechter duim en wijsvinger moet je proberen je linker pols te omvatten. Als de vingers elkaar absoluut niet raken dan heb je zware botten. Als ze elkaar net raken heb je een normale bouw en als ze elkaar wat overlappen dan heb je een lichte bouw. En als ze elkaar heel erg overlappen heb je misschien Marfan
  maandag 27 februari 2006 @ 14:00:35 #170
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_35540939
Hm, en ik altijd maar als smoesje gebruiken dat ik zware botten heb

Gaat mooi niet op met die dunne polsjes van me
pi_35541118
Och, het scheelt volgens mij iets van max. 2 kilo
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 14:07:39 #172
43556 miss_dynastie
pi_35541146
Jippie, ik heb zware botten
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 14:08:01 #173
43556 miss_dynastie
pi_35541158
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Och, het scheelt volgens mij iets van max. 2 kilo
Hmmmmmm
pi_35541244
ik heb normale tot lichte botten
pi_35541733
Zware botten hier... maar dat wist ik eigenlijk al. Ben net zo breed als vriendje lief (en die is niet smal!).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')