quote:
Ik weeg alles wat ik eet en heb nog nooit een boterham van 25 gram gezien
![]()
En ik eet witbrood, bruinbrood, donker volkoren etc. Eén boterham weegt ongeveer tussen de 30 en 36 gram. Meeste programma's kiezen voor 35 gram per snee.
Gisteren ging redelijk. 's Morgens normaal ontbeten, in de trein een appel en een banaan gehad en toen we bij opa aankwamen stond er al snel een enorme schaal met twee taarten op tafel. Ik heb
één punt sinaasappelvlaai genomen, maar geen lunch. Er werd ons ook geen lunch aangeboden, maar ditmaal maakte me dat niet zoveel uit.
Toen kwamen de bonbons. Een schaal vol bonbons. Daar heb ik er geen één van genomen, maar het rook zó lekker! Daarna kwamen de noten
![]()
Ik heb 20 amandelen gehad en 3 pecanoten. Dat was ook direct de laatste keer dat ik 3 pecanoten heb gehad (150 kcal!!).
's Avonds werd er Chinees gehaald en ik verwachtte bij de rijsttafel ook iets als Tjap Tjoy of zo. Dat is toch altijd zo? Maar nee hoor, deze rijsttafel had géén Tjap Tjoy. Het enige dat in de buurt van groente kwam was de Gado Gado
![]()
Verder dreef het van het vet. Ik had twee Koe Lo Yuk balletjes op mijn bord gelegd en toen ik de eerste opensneed vloeide het heldere frituurvet zo naar buiten. Het andere balletje dus snel op het bord van Atrimar gekwakt.
Er werd hier en daar wat geklaagd dat ik te weinig at. Ik was de enige die rijst nam en op zo'n enorme bak van de Chinees was er idd heel weinig uit. Maar ik ken inmiddels de maten wel een beetje uit mijn hoofd en ik heb ongeveer 150 gram rijst genomen. Daar is verder niets weinigs aan. Ik heb van alles een eetlepel geproefd, dus ze moeten niet zo zeuren. Het meeste heb ik genomen van een kipgerecht en van de Foe Yong Hai. Volgens de eetmeter zat ik nog onder de 2000 kcal
![]()
Wat me wel verbaasde is dat ik vrijwel van alle vitamines en mineralen tekort had gehad
![]()
Dus dan eet je een dag zoals 'normale mensen' eten en dan krijg je van niets genoeg binnen.
Nieuwe regeltje:
Isabeau (1m67) (32,09) was 99,6 kg, weegt nu 89,4 kg en wil graag 63 kg wegen -10,2
Deze week 1,6 kg afgevallen
Fijn dat het wat beter met je vader gaat, Rewimo! Als het een vechter is dan komt hij er hoop ik wel
[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 27-02-2006 09:16:09 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."