Hm... ik heb hier geen weegschaal dus van mij geen regeltje vandaagquote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (38,0) was 163,9 kg, weegt nu 120,3 kg en wil graag 72 kg wegen -43,6
Troel (1m78) (37,8) was 163,9 kg, weegt nu 119,6 kg en wil graag 72 kg wegen -44,3
Troel (1m78) (37,6) was 163,9 kg, weegt nu 119,2 kg en wil graag 72 kg wegen -44,7
Troel (1m78) (37,4) was 163,9 kg, weegt nu 118,6 kg en wil graag 72 kg wegen -45,3
zeg, lieve schatten, ik ben toevallig een bezoeker van dit topic, het lush topic en het lushalicious forum. ben ik nu de devil incarnate? volgens mij heb ik nog nooit problemen gehad of gemaakt met wie dan ook in welk van deze topics dan ook....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Sommige personen daar zijn inderdaad erg zielig. Volgens mij worden die inderdaad negatief beinvloed door de lushproducten.
Mij zullen daar dus ook niet meer zien, dadelijk heb ik het ook![]()
Schatje heeft het topic al dicht gegooid. Dus jammer geen reltopic.
Al hoe wel, het volgende zal wellicht weer het zelfde zijn zoals altijd.
Dus als jullie de frustratie van het lijnen kwijt moeten, stort je dan maar lekker op dat toic![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:38 schreef Faat het volgende:
Troel en Rewimo zijn eigenlijk best wel uitslovers
http://www.calorietabel.nl/quote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Marloes het volgende:
Ja idd, ik zou er een hele dikke maillot onder doen. Ik heb ook niet de meest geweldige benen, maar heb gewoon korte rokjes aan (doe er dus een hele dikke bruine maillot onder)
Weet iemand eigenlijk hoeveel caloriën er zitten in een bruine boterham met pindakaas en hagelslag??
Dankje!quote:
Zie je, hij wil er gewoon bij zijn als Christan straks zijn rijbewijs haalt en zijn diploma's en dergelijke.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Rewimo het volgende:
We zijn daarstraks bij mijn vader geweest, hij is inmiddels wat wakkerder (lees: hij krijgt wat minder slaapmiddelen) en toen ik tegen hem begon te praten deed hij zijn ogen openJe zag aan hem dat hij iets terug wilde zeggen, maar dat kan hij nog niet, dat vond ik wel zielig om te zien, zijn hele gezicht vertrok. Maar ik ben heel blij dat hij reageerde, de afgelopen dagen kon hij dat niet. Die lieve ouwe vechtersbaas
Daarom staat er bij de boterhammen per stuk achterquote:Op zondag 26 februari 2006 21:08 schreef Marloes het volgende:
[..]
Dankje!
maar nou weet ik eigenlijk niet hoeveel gram 1 plak brood is en wegen lukt ook niet, erg he
brood (volkoren) 100 gr. 208 5.7 40.0 2.8quote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Daarom staat er bij de boterhammen per stuk achter
Illegale lurk-post:quote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef Marloes het volgende:
[..]
brood (volkoren) 100 gr. 208 5.7 40.0 2.8
dit staat er
of moet ik ergens anders kijken?
Boterhamquote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef Marloes het volgende:
[..]
brood (volkoren) 100 gr. 208 5.7 40.0 2.8
dit staat er
of moet ik ergens anders kijken?
Zeker weten, Christan is alles voor hemquote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Troel het volgende:
Zie je, hij wil er gewoon bij zijn als Christan straks zijn rijbewijs haalt en zijn diploma's en dergelijke.
wat fijn rewimo! de weg is nog lang, maar oudere mensen kunnen zo taai zijn!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Rewimo het volgende:
We zijn daarstraks bij mijn vader geweest, hij is inmiddels wat wakkerder (lees: hij krijgt wat minder slaapmiddelen) en toen ik tegen hem begon te praten deed hij zijn ogen openJe zag aan hem dat hij iets terug wilde zeggen, maar dat kan hij nog niet, dat vond ik wel zielig om te zien, zijn hele gezicht vertrok. Maar ik ben heel blij dat hij reageerde, de afgelopen dagen kon hij dat niet. Die lieve ouwe vechtersbaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |