Ja! Dat moest ik ook nog zeggen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:54 schreef YPPY het volgende:
Sterkte nog met je vader Rewimo.
En dat ga ik vanavond voor je vieren als ik met mijn ouders uit eten gaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[ingehouden luid gejuich]Het is eigenlijk niet mijn weegdag, dat is maandag, maar ik zit onder de 90 kg!!!!![/ingehouden luid gejuich]
Wat lief van jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:37 schreef Troel het volgende:
En dat ga ik vanavond voor je vieren als ik met mijn ouders uit eten ga
Ze hebben een mixed grill-aanbieding voor 2 personen, vanwege carnaval denk ik. Dus dat gaan we doen, allemaal verschillende dingen, lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:
En Rewimo, ik heb wel eens een degen met vlees genomen bij de GriekDat is wel héél erg lekker!
Ik heb nog maar 1 keer tofu gehad, en toen vond ik het vies, maar dat was volgens 1 van de vegetariers onder ons ook heel vunzig klaargemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef Isabeau het volgende:Héérlijk! En ik eet tofoe vanavond
(geef mij maar die mixed-grill)
Oooh, dàt is inderdaad goddelijk!! Ik haal wel eens griekse yoghurt en dan doe ik er zelf verse walnoten door en een fikse klodder vloeibare honing. Zo vreselijk lekker! (ook lekker met pijnboompitten)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb zalige Griekse yoghurt met honing en walnoten toe gegeten, eigenlijk zou ik best alleen maar de hele avond dat kunnen eten, wat is dat spul toch verschrikkelijk lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |