Ja! Dat moest ik ook nog zeggen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:54 schreef YPPY het volgende:
Sterkte nog met je vader Rewimo.
En dat ga ik vanavond voor je vieren als ik met mijn ouders uit eten gaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[ingehouden luid gejuich]Het is eigenlijk niet mijn weegdag, dat is maandag, maar ik zit onder de 90 kg!!!!![/ingehouden luid gejuich]
Wat lief van jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:37 schreef Troel het volgende:
En dat ga ik vanavond voor je vieren als ik met mijn ouders uit eten ga
Ze hebben een mixed grill-aanbieding voor 2 personen, vanwege carnaval denk ik. Dus dat gaan we doen, allemaal verschillende dingen, lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:
En Rewimo, ik heb wel eens een degen met vlees genomen bij de GriekDat is wel héél erg lekker!
Ik heb nog maar 1 keer tofu gehad, en toen vond ik het vies, maar dat was volgens 1 van de vegetariers onder ons ook heel vunzig klaargemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef Isabeau het volgende:Héérlijk! En ik eet tofoe vanavond
(geef mij maar die mixed-grill)
Oooh, dàt is inderdaad goddelijk!! Ik haal wel eens griekse yoghurt en dan doe ik er zelf verse walnoten door en een fikse klodder vloeibare honing. Zo vreselijk lekker! (ook lekker met pijnboompitten)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb zalige Griekse yoghurt met honing en walnoten toe gegeten, eigenlijk zou ik best alleen maar de hele avond dat kunnen eten, wat is dat spul toch verschrikkelijk lekker!
Hm... ik heb hier geen weegschaal dus van mij geen regeltje vandaagquote:Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (38,0) was 163,9 kg, weegt nu 120,3 kg en wil graag 72 kg wegen -43,6
Troel (1m78) (37,8) was 163,9 kg, weegt nu 119,6 kg en wil graag 72 kg wegen -44,3
Troel (1m78) (37,6) was 163,9 kg, weegt nu 119,2 kg en wil graag 72 kg wegen -44,7
Troel (1m78) (37,4) was 163,9 kg, weegt nu 118,6 kg en wil graag 72 kg wegen -45,3
zeg, lieve schatten, ik ben toevallig een bezoeker van dit topic, het lush topic en het lushalicious forum. ben ik nu de devil incarnate? volgens mij heb ik nog nooit problemen gehad of gemaakt met wie dan ook in welk van deze topics dan ook....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Sommige personen daar zijn inderdaad erg zielig. Volgens mij worden die inderdaad negatief beinvloed door de lushproducten.
Mij zullen daar dus ook niet meer zien, dadelijk heb ik het ook![]()
Schatje heeft het topic al dicht gegooid. Dus jammer geen reltopic.
Al hoe wel, het volgende zal wellicht weer het zelfde zijn zoals altijd.
Dus als jullie de frustratie van het lijnen kwijt moeten, stort je dan maar lekker op dat toic![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:38 schreef Faat het volgende:
Troel en Rewimo zijn eigenlijk best wel uitslovers
http://www.calorietabel.nl/quote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Marloes het volgende:
Ja idd, ik zou er een hele dikke maillot onder doen. Ik heb ook niet de meest geweldige benen, maar heb gewoon korte rokjes aan (doe er dus een hele dikke bruine maillot onder)
Weet iemand eigenlijk hoeveel caloriën er zitten in een bruine boterham met pindakaas en hagelslag??
Dankje!quote:
Zie je, hij wil er gewoon bij zijn als Christan straks zijn rijbewijs haalt en zijn diploma's en dergelijke.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Rewimo het volgende:
We zijn daarstraks bij mijn vader geweest, hij is inmiddels wat wakkerder (lees: hij krijgt wat minder slaapmiddelen) en toen ik tegen hem begon te praten deed hij zijn ogen openJe zag aan hem dat hij iets terug wilde zeggen, maar dat kan hij nog niet, dat vond ik wel zielig om te zien, zijn hele gezicht vertrok. Maar ik ben heel blij dat hij reageerde, de afgelopen dagen kon hij dat niet. Die lieve ouwe vechtersbaas
Daarom staat er bij de boterhammen per stuk achterquote:Op zondag 26 februari 2006 21:08 schreef Marloes het volgende:
[..]
Dankje!
maar nou weet ik eigenlijk niet hoeveel gram 1 plak brood is en wegen lukt ook niet, erg he
brood (volkoren) 100 gr. 208 5.7 40.0 2.8quote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Daarom staat er bij de boterhammen per stuk achter
Illegale lurk-post:quote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef Marloes het volgende:
[..]
brood (volkoren) 100 gr. 208 5.7 40.0 2.8
dit staat er
of moet ik ergens anders kijken?
Boterhamquote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef Marloes het volgende:
[..]
brood (volkoren) 100 gr. 208 5.7 40.0 2.8
dit staat er
of moet ik ergens anders kijken?
Zeker weten, Christan is alles voor hemquote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Troel het volgende:
Zie je, hij wil er gewoon bij zijn als Christan straks zijn rijbewijs haalt en zijn diploma's en dergelijke.
wat fijn rewimo! de weg is nog lang, maar oudere mensen kunnen zo taai zijn!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Rewimo het volgende:
We zijn daarstraks bij mijn vader geweest, hij is inmiddels wat wakkerder (lees: hij krijgt wat minder slaapmiddelen) en toen ik tegen hem begon te praten deed hij zijn ogen openJe zag aan hem dat hij iets terug wilde zeggen, maar dat kan hij nog niet, dat vond ik wel zielig om te zien, zijn hele gezicht vertrok. Maar ik ben heel blij dat hij reageerde, de afgelopen dagen kon hij dat niet. Die lieve ouwe vechtersbaas
Ik weeg alles wat ik eet en heb nog nooit een boterham van 25 gram gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Illegale lurk-post:
Een boterham is zo'n 25 gram.
Ik loop zelf met behulp van dit schema: http://www.runnersworld.nl/advies/schema/beginners.htmlquote:Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef glimworm het volgende:
Ik probeer wel volgens een schema te lopen, maar ik wil eigenlijk te veel in een keer..
Die schema's van 1 minuut wel en 1 minuut van asics.nl en hardloopschema.nl gaan prima.. En dan denk ik de volgende keer als ik ga.. kan ook wel een paar stappen overslaan.. en dat gaat dan minder.. en dan vind ik het niet meer leuk om te gaan
eigen schuld ook wel..
Vanavond maar weer is opnieuw beginnen met zo'n schema, en dan me eraan houden![]()
Kon wel eens nuttig zijn jaquote:Op maandag 27 februari 2006 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Kun je niet iets op je werk neerleggen, freecell? Al is het maar een rol snackajacks of een pak crackers. Dan heb je in elk geval wat te knabbelen.
Hmmmmmmquote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Och, het scheelt volgens mij iets van max. 2 kilo![]()
Maar breed zijn heeft toch niets te maken met zware botten?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:27 schreef Levitation het volgende:
Zware botten hier... maar dat wist ik eigenlijk al. Ben net zo breed als vriendje lief (en die is niet smal!).
Ok, je hebt gelijk. Breed met zware botten danquote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar breed zijn heeft toch niets te maken met zware botten?
Ik heb zelf behoorlijk brede schouders en een grote bortskas (ook in periodes waar er geen vet te bekennen is). Maar ik heb in verhouding geen brede heupene n mijn polsen en vingers zijn behoorlijk dun. Volgens mij is dat laatste (de polsen en vingers) het enige waar je de "zwaarte van je botten" kunt afmeten.
Mijn botten worden steeds minder zwaarquote:Op maandag 27 februari 2006 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in de kliniek een soort geheugensteuntje geleerd over lichte, gemiddelde of zware botten. Met he rechter duim en wijsvinger moet je proberen je linker pols te omvatten. Als de vingers elkaar absoluut niet raken dan heb je zware botten. Als ze elkaar net raken heb je een normale bouw en als ze elkaar wat overlappen dan heb je een lichte bouw. En als ze elkaar heel erg overlappen heb je misschien Marfan![]()
Ik heb weer stage...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Kom je deze week nog, freecell?
3 pecannoten 150 kcal??quote:Op maandag 27 februari 2006 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weeg alles wat ik eet en heb nog nooit een boterham van 25 gram gezienEn ik eet witbrood, bruinbrood, donker volkoren etc. Eén boterham weegt ongeveer tussen de 30 en 36 gram. Meeste programma's kiezen voor 35 gram per snee.
Gisteren ging redelijk. 's Morgens normaal ontbeten, in de trein een appel en een banaan gehad en toen we bij opa aankwamen stond er al snel een enorme schaal met twee taarten op tafel. Ik heb
één punt sinaasappelvlaai genomen, maar geen lunch. Er werd ons ook geen lunch aangeboden, maar ditmaal maakte me dat niet zoveel uit.
Toen kwamen de bonbons. Een schaal vol bonbons. Daar heb ik er geen één van genomen, maar het rook zó lekker! Daarna kwamen de notenIk heb 20 amandelen gehad en 3 pecanoten. Dat was ook direct de laatste keer dat ik 3 pecanoten heb gehad (150 kcal!!).
's Avonds werd er Chinees gehaald en ik verwachtte bij de rijsttafel ook iets als Tjap Tjoy of zo. Dat is toch altijd zo? Maar nee hoor, deze rijsttafel had géén Tjap Tjoy. Het enige dat in de buurt van groente kwam was de Gado GadoVerder dreef het van het vet. Ik had twee Koe Lo Yuk balletjes op mijn bord gelegd en toen ik de eerste opensneed vloeide het heldere frituurvet zo naar buiten. Het andere balletje dus snel op het bord van Atrimar gekwakt.
Er werd hier en daar wat geklaagd dat ik te weinig at. Ik was de enige die rijst nam en op zo'n enorme bak van de Chinees was er idd heel weinig uit. Maar ik ken inmiddels de maten wel een beetje uit mijn hoofd en ik heb ongeveer 150 gram rijst genomen. Daar is verder niets weinigs aan. Ik heb van alles een eetlepel geproefd, dus ze moeten niet zo zeuren. Het meeste heb ik genomen van een kipgerecht en van de Foe Yong Hai. Volgens de eetmeter zat ik nog onder de 2000 kcalWat me wel verbaasde is dat ik vrijwel van alle vitamines en mineralen tekort had gehad
Dus dan eet je een dag zoals 'normale mensen' eten en dan krijg je van niets genoeg binnen.
Nieuwe regeltje:
Isabeau (1m67) (32,09) was 99,6 kg, weegt nu 89,4 kg en wil graag 63 kg wegen -10,2
Deze week 1,6 kg afgevallen![]()
Fijn dat het wat beter met je vader gaat, Rewimo! Als het een vechter is dan komt hij er hoop ik wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |