abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35470961
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 10:54 schreef YPPY het volgende:
Sterkte nog met je vader Rewimo.
Ja! Dat moest ik ook nog zeggen!
Sterkte Rewimo!

Overigens ben ik qua sporten groot voorstander van sporten die ik kan doen wanneer het mij uitkomt. Fietsen is ideaal, zeker met mooi weer. Hardlopen of wandelen idem.
pi_35471048
Steppen doe ik ook thuis, lekker makkelijk. Hardlopen is wat meer afhankelijker van mijn etenstijden, dus dat moet ik wel plannen. Als ik binnen twee uur na het eten ga lopen, word ik erg ziek. Wandelen is ook erg leuk, vooral als het zonnetje schijnt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 februari 2006 @ 11:38:04 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35471787
Rewimo, Sterkte meid

Typisch, wij hebben van de week onze verzekeringsagent hier gehad. Ziektekostenverzekering om laten zetten en gevraagd om de hypotheek eens goed te bekijken. Wat inkomsten en uitgaven betreft www.kasboek.nl is een heel handig hulpmiddel.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 februari 2006 @ 13:33:54 #105
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_35474678
Isabeau: lonend nachtje dus
Hier gaat het ook wel goed, ben hard aan het opruimen

edit: Ik moet eens leren uitloggen Freecell dus hier
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_35476022
Goeiemorgen!! Wat schijnt het zonnetje toch mooi

Ik ben helemaal tureluurs van de financiën en ik moet maandag nog zóveel regelen op 1 dag. Moet o.a. bij de belastingdienst langs en die zitten niet meer in Hooeveen, maar in Emmen Nou ja, dan wandel ik nog maar een keertje door de dierentuin heen

Bedankt voor die link, Sjeen!
Liejannuh: dat heb ik nou ook, niks vaste tijden een bepaalde sport, gewoon iets doen wanneer ik kan. Gisteren ook een uur gewandeld
Tara: we weten toch wel dat Tara hier niet post, dùs ben jij het

[ingehouden luid gejuich]Het is eigenlijk niet mijn weegdag, dat is maandag, maar ik zit onder de 90 kg!!!!![/ingehouden luid gejuich]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:37:34 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_35479677
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[ingehouden luid gejuich]Het is eigenlijk niet mijn weegdag, dat is maandag, maar ik zit onder de 90 kg!!!!![/ingehouden luid gejuich]
En dat ga ik vanavond voor je vieren als ik met mijn ouders uit eten ga
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 februari 2006 @ 16:38:59 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35479727
Ik ga ook uit eten, lekker mixed grill bij de Griek. Veel eiwitten dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35480009
Oud:
Ladybos(1m61) (26,0) was 76,5 kg, weegt nu 67,5 kg en wil graag 60 kg wegen -9,0

Nieuw:
Ladybos(1m61) (25,4) was 76,5 kg, weegt nu 65,8 kg en wil graag 60 kg wegen -10,7

EIndelijk de zwangerschapskilo's eraf Helaas ziet mijn buik er niet zo uit als voor de zwangerschap, ondanks hetzelfde gewicht
pi_35480634
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:37 schreef Troel het volgende:
En dat ga ik vanavond voor je vieren als ik met mijn ouders uit eten ga
Wat lief van je

En Rewimo, ik heb wel eens een degen met vlees genomen bij de Griek Dat is wel héél erg lekker!

Ladybos (hoeveel kg was er dan wel niet blijven plakken?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 februari 2006 @ 17:12:14 #111
13151 crew  Rewimo
pi_35480972
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:
En Rewimo, ik heb wel eens een degen met vlees genomen bij de Griek Dat is wel héél erg lekker!
Ze hebben een mixed grill-aanbieding voor 2 personen, vanwege carnaval denk ik. Dus dat gaan we doen, allemaal verschillende dingen, lekker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35481389
Héérlijk! En ik eet tofoe vanavond (geef mij maar die mixed-grill)

Maar ben benieuwd wat ik morgen bij opa krijg voorgeschoteld, ik vrees héél veel vet en ongezond voedsel
pi_35485574
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Héérlijk! En ik eet tofoe vanavond (geef mij maar die mixed-grill)
Ik heb nog maar 1 keer tofu gehad, en toen vond ik het vies, maar dat was volgens 1 van de vegetariers onder ons ook heel vunzig klaargemaakt

Ik heb hier een klein potje met echte, pure salmiak!
Zou dat erg calorie-rijk zijn? Zit geen suiker oid bij in!

(salmiak is gewoon ammoniumchloride toch? hoe KAN dat ooit eetbaar zijn??? )
pi_35485575
Tja, ik kijk ook weer eens om het hoekje.
Ik ben weer schandalig veel aangekomen. Toen ik gisteren bij mijn ouders in de spiegel keek (ik woon nu samen, wij hebben geen levensgrote spiegel) leek het wel of ik weer helemaal terug bij af was Ik gok dat ik weer rond de 90 kilo zit, misschien al wel iets erboven. Dat is 15 kilo meer dan 1,5 jaar geleden
De aankomende week ga ik op vakantie naar Center Parcs met een eetarrangement. Ik heb besloten dat dat de laatste week gaat worden dat ik ga "zondigen". Vanaf maandag 6 maart ga ik er weer voor! Dan zal ik ook op de weegschaal gaan staan om mijn gewicht weer door te geven. En ik ga proberen hier weer wat meer te posten, dat geeft altijd een hoop steun
pi_35487562
Hey, leuk dat je terug bent, Fannetje (eh, jammer van de reden, maar ik herken het )

Ga je ook mee naar de bonbonworkshop?
pi_35487592
Laat maar, ik las eerst dit en toen pas het meetingtopic
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 februari 2006 @ 20:26:00 #117
13151 crew  Rewimo
pi_35487988
Welkom Fannetje We zullen die kilo's er wel weer afwerken samen met jou Geniet nog maar lekker van de week!

De mixed grill was erg lekker Kan er niet zoveel van op maar gelukkig had ik mijn persoonlijke kliko bij me En ik heb zalige Griekse yoghurt met honing en walnoten toe gegeten, eigenlijk zou ik best alleen maar de hele avond dat kunnen eten, wat is dat spul toch verschrikkelijk lekker!
pi_35488093
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb zalige Griekse yoghurt met honing en walnoten toe gegeten, eigenlijk zou ik best alleen maar de hele avond dat kunnen eten, wat is dat spul toch verschrikkelijk lekker!
Oooh, dàt is inderdaad goddelijk!! Ik haal wel eens griekse yoghurt en dan doe ik er zelf verse walnoten door en een fikse klodder vloeibare honing. Zo vreselijk lekker! (ook lekker met pijnboompitten)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 februari 2006 @ 20:34:33 #119
13151 crew  Rewimo
pi_35488287
Voor mij hoeven die walnoten nog niet eens, al lust ik die ook graag Alleen al de yoghurt met een schep honing is
pi_35498621
Dom dom dom, dit meisje is zo dom geweest vanavond...

Ik denk, laat ik voor een keertje wat chippies eten. Dat doe ik nooit, dus voor een keertje... en het waren light chippies. Het waren Pringles en voor ik het weet was de buis leeg en was ik misselijk. En nog steeds. Ik ben boos op mezelf dat ik dat heb gegeten. Wil het het liefste uitkotsen maar dat doe ik niet want ten eerste durf ik dat niet en ten tweede helpt het toch niks.

Argh!!! Morgen een ultra balansdag. De rest van de week alleen maar balansdagen dan maar
En morgen dan maar even wat langer m'n oefeningen doen maar mên, wat voel ik me slecht hierdoor. Dit doe ik nooit meer. Waarom zou ik nog chips eten als ik weet dat ik me erna niet fijn voel en als ik van een appeltje en een paar crackers ook heel blij kan worden? Waarom eet ik het dan??

Sorry. Moest er ff uit. Ik baal gewoon even heel erg van mezelf!!
Tralalalaaa
pi_35502495
Gewoon verder lijnen, niet gaan overcompenseren Dat kan je alleen maar verder in 'problemen' brengen Niet zo balen, het is gebeurd hoor. Het allerbelangrijkste is dat je gewoon verder gaat met je dieet en je zo heel verrot voelen is daar niet bevorderlijk voor. Het allerergste dat je hierdoor kan overkomen is dat je 1 dag later op je streefgewicht zit Dus eh, kop op!
  zondag 26 februari 2006 @ 08:19:27 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35502755
ik ben ook weer thuis nachtdiensten blijven slecht voor mijn eetpatroon....
nu zo naar bed... en als ontbijt straks warm eten haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_35503095
Ik ben gisteren ook uit eten geweest..
Met mijn ouders, en broertje en vriendje...
We zijn in een Grieks restaurant in Lemmer geweest..
En het was LEKKER! Ik had allerlei soorten vlees met groente... En als toetje yoghurt bosvruchtenijs, met yoghurtmousse en slagroom..
Het was smullen.... Dan komende week maar iets rustiger aan doen, dit was het echt waard
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 februari 2006 @ 10:49:41 #124
13151 crew  Rewimo
pi_35503724
T_A_P, volgende keer gewoon een schaaltje neerzetten met de hoeveelheid die je wilt eten. En er dan gewoon lekker van genieten, 't is weekend hoor. Dooreten tot je misselijk wordt is niet fijn, dan voel je je rot en nog schuldig bovendien. Helemaal niet nodig, spreek met jezelf af wat je gaat eten en geniet daarvan.

teigan, dat klinkt ook errug smakelijk
  zondag 26 februari 2006 @ 10:52:13 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_35503760
Troel (1m78) (38,0) was 163,9 kg, weegt nu 120,3 kg en wil graag 72 kg wegen -43,6

Troel (1m78) (37,8) was 163,9 kg, weegt nu 119,6 kg en wil graag 72 kg wegen -44,3

Troel (1m78) (37,6) was 163,9 kg, weegt nu 119,2 kg en wil graag 72 kg wegen -44,7

Troel (1m78) (37,4) was 163,9 kg, weegt nu 118,6 kg en wil graag 72 kg wegen -45,3
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 februari 2006 @ 11:01:59 #126
13151 crew  Rewimo
pi_35503901
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:52 schreef Troel het volgende:

Troel (1m78) (38,0) was 163,9 kg, weegt nu 120,3 kg en wil graag 72 kg wegen -43,6

Troel (1m78) (37,8) was 163,9 kg, weegt nu 119,6 kg en wil graag 72 kg wegen -44,3

Troel (1m78) (37,6) was 163,9 kg, weegt nu 119,2 kg en wil graag 72 kg wegen -44,7

Troel (1m78) (37,4) was 163,9 kg, weegt nu 118,6 kg en wil graag 72 kg wegen -45,3
Hm... ik heb hier geen weegschaal dus van mij geen regeltje vandaag
  zondag 26 februari 2006 @ 11:38:24 #127
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35504662
Troel en Rewimo zijn eigenlijk best wel uitslovers
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 26 februari 2006 @ 11:54:12 #128
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_35505073
Zou ik ook mee mogen doen?

Janena (1m77) (35,1) was 110,5 kg, weegt nu 110,5 kg en wil graag 67 kg wegen - 0,0

Ik weet niet of jullie nog meer willen weten? ik ben 29, en 2,5 maand geleden bevallen van een lief jochie en die extra kilo's moeten er dus allemaal weer af (plus de kilo's die ik al teveel had hahaha...woog voor deze zwangerschap 100 kilo)
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zondag 26 februari 2006 @ 14:18:37 #129
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35509228
edit: zie nu dat er al een punt ahcter gezet was in dit topic....maar ik moet dit wel eventjes kwijt...
----------------------------------
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:30 schreef ymme het volgende:

[..]

Sommige personen daar zijn inderdaad erg zielig. Volgens mij worden die inderdaad negatief beinvloed door de lushproducten.
Mij zullen daar dus ook niet meer zien, dadelijk heb ik het ook

Schatje heeft het topic al dicht gegooid. Dus jammer geen reltopic.
Al hoe wel, het volgende zal wellicht weer het zelfde zijn zoals altijd.
Dus als jullie de frustratie van het lijnen kwijt moeten, stort je dan maar lekker op dat toic
zeg, lieve schatten, ik ben toevallig een bezoeker van dit topic, het lush topic en het lushalicious forum. ben ik nu de devil incarnate? volgens mij heb ik nog nooit problemen gehad of gemaakt met wie dan ook in welk van deze topics dan ook....

alsjeblieft niet zo generaliseren. ik snap dat er problemen zijn tussen een aantal mensen in die verschillende topics, maar ik wens geen kant te kiezen. ik ga normaal om met ymme maar ook met maerycke en sanne...en dat wil ik graag zo houden...

ik hoop niet dat het dieettopic straks een anti-lushalicious topic wordt ofzo...

waar moeten beessie-jen en ik dan heen?

[ Bericht 13% gewijzigd door kwakveense op 26-02-2006 14:23:52 ]
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_35510850
Hé Kwakveense.... maak je niet druk joh
It is your friends who make your world!
  zondag 26 februari 2006 @ 15:44:51 #131
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35512500
nee, t is uit t systeem nu

effe opschrijven helpt he...

verder gaat t nog steeds bout hier. van de week gewoon weer proberen de goede dingen te doen. ik geef niet op!
  Licht Ontvlambaar zondag 26 februari 2006 @ 16:38:01 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35514368
Lush Sorry Kwakveense (en ook Beessie-Jen en Maeghan en Ymme) dan praat ik niet meer met jullie

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjeen op 26-02-2006 17:10:49 (Effe aanvullen, nog iemand vergeten?) ]
pi_35515225
Hee, en met mij en Ymme ook niet dan he =P
Sanity is (not) statistical
pi_35515796
Ik heb vandaag een echte off-day. Heb de gebruikelijke oefeningen gedaan alleen nu 100 buikspieroefeningen (nee, niet achter elkaar, eerst 50, dan halve minuut rust en dan weer 50).
Maar het maakt mij niet gelukkig vandaag. M'n bovenbenen, heupen (dijen) en kont zijn gewoon zo lelijk... en dat krijg je natuurlijk niet snel weg. Daar gaat wel wat tijd overheen en dat weet ik ook wel.
Maar ik baal er wel van. Wat nou als daar helemaal geen verschil in komt??
M'n buik, daar ben ik wel wat blijer mee tegenwoordig, die valt nu wel mee. Maar de rest...

Ik heb eind mei uitvoering van een toneelstuk van mijn toneelvereniging en in het script staat dat ik een heel kort rokje aan moet. Ik voel mij nu al dood ongelukkig. Ik heb cellulitis van hier tot tokio en mn bovenbenen en kont zijn dus veel te lelijk om een kort rokje toe te laten!
Dat komt sowieso nooit voor de uitvoeringen goed. Maar ik vind het ook weer beschamend om dan naar de regisseuse te gaan en te zeggen, 'kan ik niet iets anders aan en kan een zin niet worden aangepast in het script?'. *zucht* bah.
Tralalalaaa
pi_35517019
Kun je er geen dikke panty of maillot onder aan doen dan? En anders zou ik het toch even bespreken met die regisseuse hoor.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:02:41 #136
57434 Marloes
Digital Love
pi_35518673
Ja idd, ik zou er een hele dikke maillot onder doen. Ik heb ook niet de meest geweldige benen, maar heb gewoon korte rokjes aan (doe er dus een hele dikke bruine maillot onder)

Weet iemand eigenlijk hoeveel caloriën er zitten in een bruine boterham met pindakaas en hagelslag??
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35518790
Tweehonderdzoveel, gok ik. (Ja, aan mij heb je wat).
Bruine boterham is 80 geloof ik, en hagelslag per boterham 90 (althans, stond op het pak van m'n witte hagelslag maar zal wel per merk en soort verschillen ook). Verder weet ik het ook niet. =P
  zondag 26 februari 2006 @ 19:10:00 #138
57434 Marloes
Digital Love
pi_35518855
HM, dus als ik 's ochtends 2 crackers met jam neem, 4 boterhammen met pindakaas en hagelslag, een bakje crueslie en avondeten zit ik volgens mij al over de 2000
The more that I appear.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 februari 2006 @ 20:13:04 #139
13151 crew  Rewimo
pi_35520613
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:38 schreef Faat het volgende:
Troel en Rewimo zijn eigenlijk best wel uitslovers
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 februari 2006 @ 20:14:10 #140
13151 crew  Rewimo
pi_35520644
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Marloes het volgende:
Ja idd, ik zou er een hele dikke maillot onder doen. Ik heb ook niet de meest geweldige benen, maar heb gewoon korte rokjes aan (doe er dus een hele dikke bruine maillot onder)

Weet iemand eigenlijk hoeveel caloriën er zitten in een bruine boterham met pindakaas en hagelslag??
http://www.calorietabel.nl/
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 februari 2006 @ 20:18:45 #141
13151 crew  Rewimo
pi_35520842
We zijn daarstraks bij mijn vader geweest, hij is inmiddels wat wakkerder (lees: hij krijgt wat minder slaapmiddelen) en toen ik tegen hem begon te praten deed hij zijn ogen open Je zag aan hem dat hij iets terug wilde zeggen, maar dat kan hij nog niet, dat vond ik wel zielig om te zien, zijn hele gezicht vertrok. Maar ik ben heel blij dat hij reageerde, de afgelopen dagen kon hij dat niet. Die lieve ouwe vechtersbaas
  zondag 26 februari 2006 @ 21:08:05 #142
57434 Marloes
Digital Love
pi_35522881
quote:
Dankje!

maar nou weet ik eigenlijk niet hoeveel gram 1 plak brood is en wegen lukt ook niet, erg he
The more that I appear.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:27:22 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_35523770
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Rewimo het volgende:
We zijn daarstraks bij mijn vader geweest, hij is inmiddels wat wakkerder (lees: hij krijgt wat minder slaapmiddelen) en toen ik tegen hem begon te praten deed hij zijn ogen open Je zag aan hem dat hij iets terug wilde zeggen, maar dat kan hij nog niet, dat vond ik wel zielig om te zien, zijn hele gezicht vertrok. Maar ik ben heel blij dat hij reageerde, de afgelopen dagen kon hij dat niet. Die lieve ouwe vechtersbaas
Zie je, hij wil er gewoon bij zijn als Christan straks zijn rijbewijs haalt en zijn diploma's en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 26 februari 2006 @ 21:27:57 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_35523796
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:08 schreef Marloes het volgende:

[..]

Dankje!

maar nou weet ik eigenlijk niet hoeveel gram 1 plak brood is en wegen lukt ook niet, erg he
Daarom staat er bij de boterhammen per stuk achter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 26 februari 2006 @ 21:33:29 #145
57434 Marloes
Digital Love
pi_35524024
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Daarom staat er bij de boterhammen per stuk achter
brood (volkoren) 100 gr. 208 5.7 40.0 2.8

dit staat er
of moet ik ergens anders kijken?
The more that I appear.
pi_35524763
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef Marloes het volgende:

[..]

dit staat er
Illegale lurk-post:

Een boterham is zo'n 25 gram.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 26 februari 2006 @ 21:53:32 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_35524959
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef Marloes het volgende:

[..]

dit staat er
Boterham

boterham (volkoren) 1 snee 76 3.0 13.5 1.0
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 26 februari 2006 @ 21:53:45 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35524969
morgen ga ik ook weer wegen... nu zo eerst mijn laatste nachtje werken....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 februari 2006 @ 22:09:11 #149
13151 crew  Rewimo
pi_35525737
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Troel het volgende:
Zie je, hij wil er gewoon bij zijn als Christan straks zijn rijbewijs haalt en zijn diploma's en dergelijke.
Zeker weten, Christan is alles voor hem
  zondag 26 februari 2006 @ 22:56:29 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35527974
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Rewimo het volgende:
wat fijn rewimo! de weg is nog lang, maar oudere mensen kunnen zo taai zijn!

ter illustratie: mijn opa lag 2 jaar geleden met oud en nieuw na complicaties na een operatie aan zijn hart op sterven in het ziekenhuis. we waren al afscheid aan het nemen. een paar maanden later kocht hij een nieuwe auto en hij is inmiddels al een jaar weer zo gezond als een vis!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 februari 2006 @ 23:09:43 #151
13151 crew  Rewimo
pi_35528537
Ik hoop dat binnenkort dat beademingsslangetje uit zijn keel mag, dan kan hij weer praten. Ik kijk ernaar uit om weer mèt hem te praten, in plaats van alleen tégen hem...
  zondag 26 februari 2006 @ 23:15:07 #152
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35528772
kan ik me voorstellen!

sterkte!
  Licht Ontvlambaar maandag 27 februari 2006 @ 03:38:02 #153
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35533304
Hoi, hoeveel caloriën zitten er in sjoes (bier met een scheutje donker)?
pi_35534010
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Illegale lurk-post:

Een boterham is zo'n 25 gram.
Ik weeg alles wat ik eet en heb nog nooit een boterham van 25 gram gezien En ik eet witbrood, bruinbrood, donker volkoren etc. Eén boterham weegt ongeveer tussen de 30 en 36 gram. Meeste programma's kiezen voor 35 gram per snee.

Gisteren ging redelijk. 's Morgens normaal ontbeten, in de trein een appel en een banaan gehad en toen we bij opa aankwamen stond er al snel een enorme schaal met twee taarten op tafel. Ik heb
één punt sinaasappelvlaai genomen, maar geen lunch. Er werd ons ook geen lunch aangeboden, maar ditmaal maakte me dat niet zoveel uit.

Toen kwamen de bonbons. Een schaal vol bonbons. Daar heb ik er geen één van genomen, maar het rook zó lekker! Daarna kwamen de noten Ik heb 20 amandelen gehad en 3 pecanoten. Dat was ook direct de laatste keer dat ik 3 pecanoten heb gehad (150 kcal!!).

's Avonds werd er Chinees gehaald en ik verwachtte bij de rijsttafel ook iets als Tjap Tjoy of zo. Dat is toch altijd zo? Maar nee hoor, deze rijsttafel had géén Tjap Tjoy. Het enige dat in de buurt van groente kwam was de Gado Gado Verder dreef het van het vet. Ik had twee Koe Lo Yuk balletjes op mijn bord gelegd en toen ik de eerste opensneed vloeide het heldere frituurvet zo naar buiten. Het andere balletje dus snel op het bord van Atrimar gekwakt.

Er werd hier en daar wat geklaagd dat ik te weinig at. Ik was de enige die rijst nam en op zo'n enorme bak van de Chinees was er idd heel weinig uit. Maar ik ken inmiddels de maten wel een beetje uit mijn hoofd en ik heb ongeveer 150 gram rijst genomen. Daar is verder niets weinigs aan. Ik heb van alles een eetlepel geproefd, dus ze moeten niet zo zeuren. Het meeste heb ik genomen van een kipgerecht en van de Foe Yong Hai. Volgens de eetmeter zat ik nog onder de 2000 kcal Wat me wel verbaasde is dat ik vrijwel van alle vitamines en mineralen tekort had gehad Dus dan eet je een dag zoals 'normale mensen' eten en dan krijg je van niets genoeg binnen.

Nieuwe regeltje:
Isabeau (1m67) (32,09) was 99,6 kg, weegt nu 89,4 kg en wil graag 63 kg wegen -10,2

Deze week 1,6 kg afgevallen

Fijn dat het wat beter met je vader gaat, Rewimo! Als het een vechter is dan komt hij er hoop ik wel

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 27-02-2006 09:16:09 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 08:32:25 #155
13151 crew  Rewimo
pi_35534087
Het gaat lekker met de nieuwe regeltjes hier

Als ik dat zo lees, Isabeau, zouden een hoop mensen dus met tekorten rond moeten lopen... Ik weet wel dat ik voorheen ook te weinig fruit at (wel groente). Ik slikte er dan in elk geval nog multivitamine bij. Pas sinds de operatie ben ik veel bewuster fruit gaan eten (best stom eigenlijk, want ik heb het altijd lekker gevonden). Het smaakt me ook prima. Gisteravond laat had ik echt trek in iets, toen heb ik een appel genomen; vroegah had ik ongetwijfeld voor iets ongezonders gekozen.
pi_35534572
Die tekorten zie je ook steeds bij dat tv programma van die freak die iedereen aan de broccolisapjes enz wil krijgen. Ze eten verschrikkelijk veel, maar allemaal hebben ze ook flinke tekorten.
Gisteren trouwens weer bij Supernanny: kinderen krijgen snoep en worden een half uur later hyperactief. Als ik ooit aan de kinderen ga, krijgen die hooguit 's ochtends vroeg een snoepje, dan gaan ze toch naar school.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 09:23:36 #157
13151 crew  Rewimo
pi_35534593
Ja, dat heb ik ook gezien, YPPY. Maar niet elk kind reageert zo op snoep gelukkig
pi_35534774
Gelukkig niet, maar ik vond het wel mooi dat je het bij deze kinderen zo goed merkte. Bij Jamie Oliver op school had je ook zo'n kind rondlopen. Mijn oppaskind werd ook drukker als hij snoep at, maar gelukkig was dat kind gek op fruit (zonder snoep was hij al druk genoeg van zichzelf). Hij ging ook echt zeuren of hij nog een appel mocht.
*OUD heilige*
pi_35535039
Mijn neefje had hetzelfde, Yppy Dat werd door mijn broer en schoonzus op de 'kleurstoffen' gegooid, ik had meer het idee dat het de suikers waren.
pi_35535105
Gisteren meegelopen met de optocht. Nu heb ik dus spierpijn in mijn bovenbenen. Lopen en alcholol werkt dus niet bevordert samen

Vanmiddag nog een paar wijntjes drinken, en dan is het weer goed voor dit jaar

Morgen maar eens een flink stuk gaan wandelen, om de kilo's er weer een beetje af te lopen
  maandag 27 februari 2006 @ 10:02:02 #161
80407 glimworm
'The Shining'
pi_35535151
Hallo allemaal, ik zou ook wel weer graag meedoen.. Vorig jaar 10 kilo afgevallen, maar mijn broeken zitten allemaal weer strak.. Heb ook echt belachelijk veel en slecht (maar wel lekker) gegeten afgelopen tijd ..

Kan mezelf ook maar moeilijk aan het sporten krijgen. Heeft iemand hier tips voor om de sportmotivatie terug te vinden? Het is zelf soms zo erg dat ik al in de fitness ben en alweer na een half uur weg ga

En ik wil graag hardlopen, maar ik vind het nu niet leuk omdat ik dus na 5 minuten zo ongeveer al met mijn hoofd op de stoeprand sta uit te hijgen.. Hoe lang duurt dit ongeveer (voor de hardlopers onder jullie) voordat ik echt lekker een kwartiertje kan rennen?

Mijn regeltje komt binnenkort, want mijn weegshcaal is kapot, en dan moet ik eerst even langs ouders, want op de weegschaal in de fitnessruimte durf ik neit zo goed , maar ik hoop dat ik het aan mijn kleren merk

Glimmen is een keuze
pi_35535274
Als je eenmaal een minuut of 7 kunt lopen ga je heel snel vooruit glimworm. Ik ben in mei begonnen, maar kwam door hooikoorts de eerste maanden weinig vooruit, en in februari liep ik 10 km. Als je met starttorun mee doet, haal je na zes weken 12 minuten in een gunstig geval. Jij kunt over een paar weken dus ook een kwartiertje lopen. Loop je wel volgens een schema?
*OUD heilige*
  maandag 27 februari 2006 @ 10:15:12 #163
80407 glimworm
'The Shining'
pi_35535387
Ik probeer wel volgens een schema te lopen, maar ik wil eigenlijk te veel in een keer..

Die schema's van 1 minuut wel en 1 minuut van asics.nl en hardloopschema.nl gaan prima .. En dan denk ik de volgende keer als ik ga.. kan ook wel een paar stappen overslaan.. en dat gaat dan minder.. en dan vind ik het niet meer leuk om te gaan eigen schuld ook wel..

Vanavond maar weer is opnieuw beginnen met zo'n schema, en dan me eraan houden
Glimmen is een keuze
pi_35537475
Ik heb dit weekend chips gegeten en veel bitterballen en veel port....
Tijd voor het beroemde knopje

Vandaag gaat al lekker , ik dacht dat ik maar een halve dag had en heb nu dus weer niets te eten bij me en niet ontbeten Het wordt een beetje een standaard-blunder hè?

Geen flauw idee wat mijn regeltje is, zal morgen ochtend even kijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 12:29:19 #165
13151 crew  Rewimo
pi_35538366
Kun je niet iets op je werk neerleggen, freecell? Al is het maar een rol snackajacks of een pak crackers. Dan heb je in elk geval wat te knabbelen.
pi_35538544
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef glimworm het volgende:
Ik probeer wel volgens een schema te lopen, maar ik wil eigenlijk te veel in een keer..

Die schema's van 1 minuut wel en 1 minuut van asics.nl en hardloopschema.nl gaan prima .. En dan denk ik de volgende keer als ik ga.. kan ook wel een paar stappen overslaan.. en dat gaat dan minder.. en dan vind ik het niet meer leuk om te gaan eigen schuld ook wel..

Vanavond maar weer is opnieuw beginnen met zo'n schema, en dan me eraan houden
Ik loop zelf met behulp van dit schema: http://www.runnersworld.nl/advies/schema/beginners.html
Gaat echt uitstekend!
Alleen moet je niet te veel tegelijk willen. En dat is soms best moeilijk!

De start to run trainingen beginnen trouwens dit weekend weer en ik denk dat ik mezelf ook maar ga aanmelden. Al was het alleen maar voor de techniek.
Kan voor jou ook net een goede stok achter de deur zijn.
pi_35538647
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Kun je niet iets op je werk neerleggen, freecell? Al is het maar een rol snackajacks of een pak crackers. Dan heb je in elk geval wat te knabbelen.
Kon wel eens nuttig zijn ja
Ik had hier ooit een pak rijstwafels, het nadeel is dat ik dan door blijf knabbelen.

Gelukkig hebben ze hier tussen de middag altijd soep en heb ik praktisch nooit echt een hongergevoel.
pi_35540747
freecell, haal eten in huis

En glimworm, ik liep na ongeveer 4 weken al een Coopertest (12 minuten). En ik liep mbv een asics schema. Nu doe ik aan wandelen (alhoewel, het is meer powerwalken want ik loop ongeveer 8 km/uur), want ik heb van het hardlopen een vage heupblessure gehad en wil nu pas weer gaan hardlopen bij een BMI onder de 30. Welkom terug overigens! Niet zo leuk (voor jou), wel zo gezellig

Net "eventjes" op en neer naar Emmen voor wat belastingpapieren. Net een brief naar de IB-Groep op de bus gedaan en die moesten ze voor 1 maart hebben. Duimen maar dat het er gewoon morgen is.

Vanavond komt een goede vriend van me en hij zei over de telefoon al iets over uit eten. Nou, 'k dacht het niet, maar dat ga ik straks wel uitleggen. Hij mag van mij alles eten waar hij zin in heeft, maar ik doe niet mee
pi_35540843
Oh ja, ik heb nog een tabel gevonden met 'streefgewichten' aan de hand van beenderstructuur. Als ik daar vluchtig naar keek dan lag mijn streefgewicht ergens rond de 69 kg. Dat is eigenlijk nèt iets onder een BMI van 25 (24,9 of zo). Maar ik zal het zo eens opmeten. Alhoewel het me zou verbazen als ik plots een lichte beenderstructuur heb

Ik heb in de kliniek een soort geheugensteuntje geleerd over lichte, gemiddelde of zware botten. Met he rechter duim en wijsvinger moet je proberen je linker pols te omvatten. Als de vingers elkaar absoluut niet raken dan heb je zware botten. Als ze elkaar net raken heb je een normale bouw en als ze elkaar wat overlappen dan heb je een lichte bouw. En als ze elkaar heel erg overlappen heb je misschien Marfan
  maandag 27 februari 2006 @ 14:00:35 #170
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_35540939
Hm, en ik altijd maar als smoesje gebruiken dat ik zware botten heb

Gaat mooi niet op met die dunne polsjes van me
pi_35541118
Och, het scheelt volgens mij iets van max. 2 kilo
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 14:07:39 #172
43556 miss_dynastie
pi_35541146
Jippie, ik heb zware botten
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 14:08:01 #173
43556 miss_dynastie
pi_35541158
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Och, het scheelt volgens mij iets van max. 2 kilo
Hmmmmmm
pi_35541244
ik heb normale tot lichte botten
pi_35541733
Zware botten hier... maar dat wist ik eigenlijk al. Ben net zo breed als vriendje lief (en die is niet smal!).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35541883
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:27 schreef Levitation het volgende:
Zware botten hier... maar dat wist ik eigenlijk al. Ben net zo breed als vriendje lief (en die is niet smal!).
Maar breed zijn heeft toch niets te maken met zware botten?

Ik heb zelf behoorlijk brede schouders en een grote bortskas (ook in periodes waar er geen vet te bekennen is ). Maar ik heb in verhouding geen brede heupene n mijn polsen en vingers zijn behoorlijk dun. Volgens mij is dat laatste (de polsen en vingers) het enige waar je de "zwaarte van je botten" kunt afmeten.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_35542004
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

Maar breed zijn heeft toch niets te maken met zware botten?

Ik heb zelf behoorlijk brede schouders en een grote bortskas (ook in periodes waar er geen vet te bekennen is ). Maar ik heb in verhouding geen brede heupene n mijn polsen en vingers zijn behoorlijk dun. Volgens mij is dat laatste (de polsen en vingers) het enige waar je de "zwaarte van je botten" kunt afmeten.
Ok, je hebt gelijk. Breed met zware botten dan
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 14:43:14 #178
13151 crew  Rewimo
pi_35542174
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in de kliniek een soort geheugensteuntje geleerd over lichte, gemiddelde of zware botten. Met he rechter duim en wijsvinger moet je proberen je linker pols te omvatten. Als de vingers elkaar absoluut niet raken dan heb je zware botten. Als ze elkaar net raken heb je een normale bouw en als ze elkaar wat overlappen dan heb je een lichte bouw. En als ze elkaar heel erg overlappen heb je misschien Marfan
Mijn botten worden steeds minder zwaar Ik kom al bijna met mijn vingers bij elkaar, dat was een paar maanden geleden nog niet
pi_35542198
zware botten hier..... Maar dat wist ik allang...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35543261
Of ik heb zware botten of korte vingertjes
Hmm nee, gewoon allebei dus. Pas sommige armbandjes niet die ze op festivals en markten verkopen en da's jammer...
pi_35543983
ik heb juist dunne polsen, beetje uit verhouding
pi_35544049
Kom je deze week nog, freecell?
pi_35544158
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Kom je deze week nog, freecell?
Ik heb weer stage...
En tara heeft zijn verzekering inmiddels geregeld, dus het is niet meer heel hard nodig.... Wel gezellig natuurlijk Ik zal nadenken over de mogelijkheden
pi_35544176
Donderdag en vrijdag moet ik werken
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 februari 2006 @ 15:42:58 #185
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_35544199
Menzis is niet meer nodig bedoel je. Maar ik heb ook nog andere post
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_35544207
Mwoah, dat valt reuze mee
  maandag 27 februari 2006 @ 16:09:38 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35545010
hmm normale botten ben wel breed gebouwd.... (vooral mijn schouders en heupen)... maar dat kan ik niet met een trucje meten zeker?

goedemorgen trouwens (haha voor mij dan.... ) laatste nachtje weer gehad, ben alleen nog niet helemaal goed wakker.
vanavond ga ik (eindelijk weer) volleyballen ..... ff lekker wat cal verbranden.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:21:29 #188
57434 Marloes
Digital Love
pi_35545429
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weeg alles wat ik eet en heb nog nooit een boterham van 25 gram gezien En ik eet witbrood, bruinbrood, donker volkoren etc. Eén boterham weegt ongeveer tussen de 30 en 36 gram. Meeste programma's kiezen voor 35 gram per snee.

Gisteren ging redelijk. 's Morgens normaal ontbeten, in de trein een appel en een banaan gehad en toen we bij opa aankwamen stond er al snel een enorme schaal met twee taarten op tafel. Ik heb
één punt sinaasappelvlaai genomen, maar geen lunch. Er werd ons ook geen lunch aangeboden, maar ditmaal maakte me dat niet zoveel uit.

Toen kwamen de bonbons. Een schaal vol bonbons. Daar heb ik er geen één van genomen, maar het rook zó lekker! Daarna kwamen de noten Ik heb 20 amandelen gehad en 3 pecanoten. Dat was ook direct de laatste keer dat ik 3 pecanoten heb gehad (150 kcal!!).

's Avonds werd er Chinees gehaald en ik verwachtte bij de rijsttafel ook iets als Tjap Tjoy of zo. Dat is toch altijd zo? Maar nee hoor, deze rijsttafel had géén Tjap Tjoy. Het enige dat in de buurt van groente kwam was de Gado Gado Verder dreef het van het vet. Ik had twee Koe Lo Yuk balletjes op mijn bord gelegd en toen ik de eerste opensneed vloeide het heldere frituurvet zo naar buiten. Het andere balletje dus snel op het bord van Atrimar gekwakt.

Er werd hier en daar wat geklaagd dat ik te weinig at. Ik was de enige die rijst nam en op zo'n enorme bak van de Chinees was er idd heel weinig uit. Maar ik ken inmiddels de maten wel een beetje uit mijn hoofd en ik heb ongeveer 150 gram rijst genomen. Daar is verder niets weinigs aan. Ik heb van alles een eetlepel geproefd, dus ze moeten niet zo zeuren. Het meeste heb ik genomen van een kipgerecht en van de Foe Yong Hai. Volgens de eetmeter zat ik nog onder de 2000 kcal Wat me wel verbaasde is dat ik vrijwel van alle vitamines en mineralen tekort had gehad Dus dan eet je een dag zoals 'normale mensen' eten en dan krijg je van niets genoeg binnen.

Nieuwe regeltje:
Isabeau (1m67) (32,09) was 99,6 kg, weegt nu 89,4 kg en wil graag 63 kg wegen -10,2

Deze week 1,6 kg afgevallen

Fijn dat het wat beter met je vader gaat, Rewimo! Als het een vechter is dan komt hij er hoop ik wel
3 pecannoten 150 kcal??
Ik heb laatst ongeveer zo'n zakje leeggeten, in de veronderstelling dat noten goed voor je zijn
The more that I appear.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 16:57:48 #189
13151 crew  Rewimo
pi_35546660
Mijn vader is weer wakker Met zijn koppie zit het wel goed, alleen het praten lukt maar heel moeizaam doordat hij aan de beademing heeft gelegen. Hij is nauwelijks te verstaan maar de vragen die hij stelde vertelden me dat het geestelijk allemaal wel goed zit. Hij wilde ook niet dat we weggingen Ik heb hem gelukkig gerust kunnen stellen dat het allemaal wel goed komt met hem. Hij was bang, logisch. Hij wilde weten welke dag het nu was en waar hij was en wanneer hij naar zijn kamer terugmocht. En waar Christan was en of het heel erg met hem was. Ik kon hem gelukkig vertellen dat hij weliswaar erg ziek was geweest maar dat de artsen vanaf het begin hebben gezegd dat hij er wel door zou komen. Het is naar dat hij zich nog niet goed verstaanbaar kan maken, maar wel fijn dat hij er weer helemaal 'is'. Morgen is het beslist alweer een stuk beter en hopelijk gaat ook het praten snel beter.
pi_35546752
Wat fijn voor jullie Rewimo!
  maandag 27 februari 2006 @ 17:48:14 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35548290
fijn Rewino weet hoe blij je kan zijn en dat dit ook weer een beetje een einde maakt aan de onzekerheid. het lijkt direct alweer heel anders als de beademing eraf is....en dat het praten moeizaam gaat is ook niet zo vreemd hoor: de tube (beademingsbuis) zit net onder de stembanden en die moeten ook ff weer 'wennen' aan het feit dat die slang ertussenweg is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 17:49:35 #192
13151 crew  Rewimo
pi_35548335
Ja, dat weet ik BJ Morgen gaat het praten vast al beter.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:06:40 #193
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35548881
ik denk het ook wel maar fijn dat het zo goed is gegaan... hopen dat hij snel verder opknapt.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:43:19 #194
80407 glimworm
'The Shining'
pi_35549926
lichte botten.. valt dat even tegen
Glimmen is een keuze
pi_35551236
Wat fijn Rewimo! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent!
  maandag 27 februari 2006 @ 21:57:23 #196
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35557195
Eej Rewimo wat fijn om te lezen joh. Heerlijk voor je vader en heerlijk voor jou
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 22:30:14 #197
13151 crew  Rewimo
pi_35558442
Ja, ik heb vanavond nog even gebeld en toen kreeg ik te horen dat hij al zeer eigenwijs overal 'nee' op zegt Gaat echt de goede kant op dus
  maandag 27 februari 2006 @ 22:38:28 #198
80407 glimworm
'The Shining'
pi_35558785
Vandaag een goede dag gehad.. Echt voor het eerst in heeeeeele lange tijd.. Netjes 4 bammetjes met kipfilet en een bord bami

En morgenochtend maar weer is beginnen met hardlopen

Fijne avond nog allemaal
Glimmen is een keuze
pi_35560190
Voor degenen die beginnen met hardlopen: Ga meedoen aan Start to Run (zie link die Liejannuh in haar post noemt), krijg je altijd goede tips mee. Ik heb het ook gedaan en ze gaven me best goede tips om verder te komen.

Fijn Rewimo, dat het weer beterder met je vader gaat!

Zeg, Isabeau, als jij 8 km per uur wandelt heb je dan niet de verkeerde schoenen aan waardoor je blaren krijgt? Da's wel snel hoor ... ik haal iets van 6 km/u als ik door het bos wandel. Beweeg je dan ook flink met je armen (want dat vergeet ik nog wel eens)? Enne, ik had boven een BMI van 30 helemaal geen last van blessures bij hardlopen. Die kreeg ik pas toen ik de langere afstanden ging doen (lees: 10 km) en dat hoor ik van meerdere mensen dat ze bij die afstand last krijgen. Dussuh: niet zo ver gaan hardlopen dus of afwisselen met wandelen .

Woei, ik heb vandaag trouwens een maat 40 broek gekocht
O, ik heb trouwens stevige botten (of kleine handen) .
  maandag 27 februari 2006 @ 23:26:23 #200
80407 glimworm
'The Shining'
pi_35560550
Ik had wel gekeken naar start to run, en dichtsbijzijnde is 13 km van mij vandaan.. Ik heb geen auto, en het gaat me dan net iets te veel tijd kosten in het drukke leven.. dus ik ga het nog een keertje zelf proberen
Maar bedankt voor de tip
Glimmen is een keuze
pi_35561803
Hardlopen kan ik nieteens, ik ben een sprinter, geen hardloper. Ik ben al snel buiten adem. Maar dat heb ik altijd al gehad, als kind ook. En toen deed ik 3 keer per weer aan wedstrijdturnen én gymnastiek op school

Ik heb trouwens zware botten. Mijn duim raakt m'n wijsvinger niet als ik ze om m'n pols heen doe. Maarja. dat wist ik al. Dat heb ik van mijn pappie ge-erfd. Maar ik ben gelukkig slank in vergelijking met hem (niet lullig bedoeld)

Rewimo, wat fijn dat je vader weer wakker is! En fijn dat de spraak ook weer terugkomt!

Vraagje - ik heb echte rolschaatsen en wil dolgraag als het mooi weer is gaan rolschaatsen, het liefst zo veel mogelijk. Maar ik hoorde dat je heupen en je bovenbenen daar niet slanker op worden vanwege de spieren die je gebruikt. Is dat zo? Ik wil nl van het vet om m'n heupen en bovenbenen af.
Tralalalaaa
pi_35565569
Goedemorgen
Ik ben weer op stage. Gisteravond was ik pas om half 11 thuis en je raadt het al: Geen eten in huis Zit ik wéér zonder op stage
Maar.... vandaag ga ik gewoon een broodje bietsen van iemand oid. Of desnoods chocola eten! (er staat hier een chocoladedingen automaat)

Verder: ik had een beetje smet in mijn navel (diepe navael, kan een vinger in, zeker niet goed afgedroogd) Dat heb ik wel vaker, maar ik had het deze keer niet gezien. Normaal smeer ik er dan met een wattenstaafje was tea-tree olie in (mijn persoonlijke wondermiddeltje) en dan is het over, maar ik was nu wat te laat, dus heb een bijzonder pijnlijke ontstoken navel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')