Vooralsnog neem ik aan dat wat hij (niet zegt of niet mag zeggen) de waarheid is, maar er moet nog bewijs komen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef feiten het volgende:
Nu is het de beurt aan de slachtoffers, Francis heeft de weg geeffend en aangetoond dat Gert en Babs heel fout zijn. De mensen die het dichste bij hem staan hebben door hun heen geprikt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:01 schreef feiten het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je iets als incest dat meer dan 30 jaar geleden heeft plaats gevonden bewijst??
Dat kun je niet meer bewijzen, maar de dader kan het bv wel bekennen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:01 schreef feiten het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je iets als incest dat meer dan 30 jaar geleden heeft plaast gevonden bewijst??
Meedoen aan Hotel BB was dus blijkbaar -achteraf gezien- niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:09 schreef feiten het volgende:
Ze hebben het wel rigoreus aangepakt met Gert. Hij is ook niet meer te zien op sites als carpenterprodukties.com willroberts.nl Allemaal sites waar Gert links heen had en vice versa, Er is dus wel heel erg definitief gebroken met hem. Ook collega's hebben hem blijkbaar verbannen.
Oh ja dat klopt. Zaken als oplichting, bedreiging, knokploegen, zijn kind Gert jr ( de eerste gert jr niet de tweede) die hij niet erkent, zijn ook zeker zaken die hier aan de orde zijn. Je ziet hier ook diverse mensen die vele motieven hebben om te lezen en steeds vaker reageren. Ook de wijze waarop gert zich presenteerd, ( de beledigingen aan het adres van de kinderen. Het constant onder druk zetten van de kinderen door deadlines en leugens en beschukdigingen zonder deze te onderbouwen) Maar ook dieptepunten als zijn dode vrouw af te schilderen als lesbie heeft bij veel mensen kwaad bloed gezet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:08 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij reikt de hele zaak Timmerman nu een heel stuk verder dan al dan niet incest. Er schijnen ook onder andere bedreigingen in voor te komen......
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Dankzij BB is dit forum opgestart en ik durf wel te beweren dat zonder dit forum en dus zonder BB we nu niet zover zijn. EIgenlijk moet ik zeggen Francis, maar er zijn zoveel mensen die mee hebben gepraat en Francis en anderen hebben uitgedaagd dat het resultaat vandaag er zeker mag wezen. En we zijn er nog steeds niet. Er komt nog meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Meedoen aan Hotel BB was dus blijkbaar -achteraf gezien- niet zo'n goed idee.
Ik bedoelde meedoen aan HBB door Gert Sr.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:20 schreef feiten het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Dankzij BB is dit forum opgestart en ik durf wel te beweren dat zonder dit forum en dus zonder BB we nu niet zover zijn. EIgenlijk moet ik zeggen Francis, maar er zijn zoveel mensen die mee hebben gepraat en Francis en anderen hebben uitgedaagd dat het resultaat vandaag er zeker mag wezen. En we zijn er nog steeds niet. Er komt nog meer.
Duidelijk verhaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde meedoen aan HBB door Gert Sr.
En dit forum bestaat inderdaad al sinds BB, maar dat was BB1.
Ik ga een poging doen om het uit te leggen.
Fok! is een website. (Het heeft ook een frontpage, maar die is voor moslimhaters.)
Op deze site heb je een forum met diverse subforums. Over sport, voetbal, relatieproblemen, softwaregedoe.... Noem het maar op.![]()
Hier is een link: http://forum.fok.nl/index/forumindex
Zoals je ziet kun je in subforums iets openen, dat heet een topic.
Een topic gaat na 300 berichten automatisch op slot om het overzichtelijk te houden.
Als er behoefte is om de discussie voort te te zetten dat opent iemand een nieuw topic.
Niet erg belangrijk, maar ik zie dat er vaak enige verwarring is.
Ik wist dat jij even een ophelderingscursus nodig had.quote:
Ook ik ken zulke verhalen al ergens uit 't verleden en blijkbaar is 't nog steeds niet afgerond.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wist dat jij even een ophelderingscursus nodig had.
Dit is pas het begin manquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook ik ken zulke verhalen al ergens uit 't verleden en blijkbaar is 't nog steeds niet afgerond.![]()
Sherpquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan heeft ie 't lang weten uit te stellen.![]()
Praise the lordquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:03 schreef sooty het volgende:
En dat voor zo'n verdienstelijke klarinettist.Maar zelfs bij de EO blijkt het dan playback te zijn.
Voor zijn leeftijd (70!) ziet-ie er dan wel best goed uit na zo'n leven van zuipen, snuiven en wife-bashing.
dat beweert Francis.... En ja, Francis weet het heel leuk te brengen en het lijkt geloofwaardig, maar we hebben nog steeds niet meer bewijs dan zijn posts. De vermeende slachtoffers en de vermeende dader mengen zich niet in de discussie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:30 schreef feiten het volgende:
De volgende vraag die ik me nu stel is: en nu?? Worden de dochters weer lastig gevallen door de media, of zullen ze snappen dat ze niets te vertellen hebben en dat ze moeten bellen met Francis. De dochters doen hier net mee. Ze lezen alleen.
Ik ben vooral benieuwd of er uberhaupt nog een reactie komt van welke slachtoffers dan ook...quote:OOk ben ik zeer benieuwd of nu meer slachtoffers van gert durven op te staan en Francis durven te ondersteunen in de laatste steen. Francis heeft zich bewezen. Maar ik heb altijd al kaarsrecht achter Francis gestaan, Ik heb hem altijd geloofd. Zoals ik ook altijd de dochters heb geloofd. Nu is het de beurt aan Jullie..................
Los van eventuele knokploegen is het niet ongebruikelijk om niet onder je eigen naam te posten hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef Timmerhout het volgende:
Wat wij proberen duidelijk te maken is dat Gert Timmerman niet de man is die hij speelde in het Big Brother Hotel. Ik zal proberen een opsomming te geven van feiten. Dat ik hier nog steeds onder een schuilnaam zit is mede te danken aan het feit dat Gert vroeger ( wellicht nog ) een knokploeg in dienst had die de boel financieel wilde afkopen met iemand die iets verkeerds zei over hem, wilde je dat niet accepteren dan kwamen er de vuisten aan te pas en werd je knock-out geslagen en bleef je bedreigd door hen, net zolang tot je overstag ging, het bedrag aannam en je bek dicht hield.
Dat heb je gemeld ja, maar meer dan melden is het vooralsnog niet. Onderbouwing of bewijzen heb ik niet gezien. Je hebt aangegeven daar je redenen voor te hebben en wellicht is dat zo, maar vooralsnog moeten we je dus op je woord geloven...quote:Verder de zaak tusssen de twee dochters, is nooit duidelijkheid in gekomen, wij trachten wat feiten te boekstaven en het een en ander te onderbouwen. Ook zijn er diverse slachtoffers van vroeger ( en nu ) die door Gert zijn bedrogen, op financieel of anderlei gebied. Heb al eerder gemeld dat Gert een spoor van vernieling heeft getrokken door leugens, bedrog, bedreiging en noem maar op.
Mag ik het vreemd vinden dat je daarvoor deze topic-reeks gebruikt?quote:Wat wij dus graag willen is dat er zich meer slachtoffers melden ( d.m.v. dit forum ) zodar we EEN front kunnen vormen en stappen kunnen gaan ondernemen. Veel mensen durven echter niet te spreken vanwege de diepgewortelde ( en terechte ) angst voor Gert en zijn kornuiten. Als ze dit nu wel durven, kunnen ze eerst anoniem meedoen, wellicht merken ze dat wij het goed menen en dan contact opnemen met Francis. Ook ik zal dit binnenkort doen.
Waarvan zou Gert aangifte moeten doen dan? Smaad? Tegen zijn eigen dochters? Als hij dat zou doen hebben de roddelbladen maandenlang genoeg om over te schrijven en ik kan mij voorstellen dat hij daar niet op zit te wachten.. zeker als hij onschuldig is. Ik blijf het vreemd vinden dat de dochters wel meewerken aan een tv programma over gert, maar daarin niet verder gaan dan zeggen dat de karbonaadjes wel eens door de keuken vlogen terwijl de beschuldigingen die hier geuit worden toch echt wel een stap verder gaanquote:Het is toch raar dat Gert altijd alles wel ontkent, maar nooit ontkracht ? Vaak wordt er gesteld, waarom deden de dochters geen aangifte ? Kun je ook omdraaien, waarom deed Gert nooit aangifte ? Dat doet hij niet omdat hij geen poot heeft om op te staan, als iedereen DAN zijn mond open zou doen zou hij werkelijk nergens meer zijn.
Eens een dief altijd een dief? Misschien heeft hij wel eens gezeten omdat ie parkeerboetes niet betaalde ofzo.... Mag ook niet inderdaad, maar valt toch in een andere categorie dan de hier geuitte beschuldigingenquote:En Gert is in het verleden heus wel eens veroordeeld hoor, ik zeg hier niet waarom, maar hij heeft wel eens in Veenhuizen gezeten, ook niet voor niets.
nah, Gordon te lijf gaan.....quote:Dus, het hoofdmotief zijn de dochters DIE zijn namelijk slachtoffer, terwijl Gert het slachtoffer SPEELT, mede door, en dankzij zijn huidige echtgenote. Die zelfs GORDON letterlijk te lijf ging achter de coulissen bij Barend en van Dorp omdat die tegen Gert inging in het praatprogramma.
Hoe kan alles afgekocht worden als Gert inderdaad berooid isquote:De bedoeling is dus om zoveel mogelijk mensen bijelkaar te krijgen, een front te vormen, samen opstaan tegen Gert Timmerman ( wat NOOIT IEMAND heeft gedurfd, ook de pers niet, alles werd afgekocht ) en dan middels een juridische weg de strijd tegen hem voortzetten.
Heel nobel, maar zijn jullie dan zelf ook slachtoffer van zijn praktijken? Of zijn jullie de Don Quichottes die ten strijde trekken?quote:Als jullie eens wisten wat die man allemaal op zijn kerfstok heeft zou je je lamschrikken, en zou je ons gelijk geven met de strijd die wij nu aan het voeren zijn. En daarbij is de hoofdmoot niet eens Gert aan de schandpaal te nagelen, maar genoegdoening voor HONDERDEN mensen, en in het bijzonder zijn beide dochters. en ik ( en Francis ) kunnen het weten wij kennen deze man en zijn capriolen al jaren, en overal komt hij er mee weg, dat kunnen we niet langer accepteren.
quote:En op verzoek praat ik hier dan ook niet meer over Junior.
Goed punt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef teamlead het volgende:
Nog maar eens een kritische noot dan...
<snip>
Hoe bewijzen wij het dan. Een forum (subforum) als dit is een prachige manier om landeliji te discussieren en mensen de kans te geven hun stem te laten horen en hun verhaal te doen die ze anders niet durven te doen. naar de politie doen en durven ze niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef teamlead het volgende:
Nog maar eens een kritische noot dan... (het aantal believers groeit wel erg hard hier)
Dat heb je gemeld ja, maar meer dan melden is het vooralsnog niet. Onderbouwing of bewijzen heb ik niet gezien. Je hebt aangegeven daar je redenen voor te hebben en wellicht is dat zo, maar vooralsnog moeten we je dus op je woord geloven...
[..]
Nee hoor je mag alles vinden. Veel slachtoffers zijn bang. Bang voor Gert maar ook gewoon bang van de reacties van nederland. vergeet niet joe Nederland heeft gerageert op de beschuldigingen van de dochters!!! geen begrip of "oh wat erg" maar steun voor de dader!!!! Andere slachtoffers dan de ochters kijken wel uit. Ze weten hoe denderland en de pers er op reageert. Ik ken iemand die ook slachtoffers is van Gert ( incest) maar daar niet meer voor durft uit te komen. Ze probeert het weg te stoppen en te verwerken. Inmiddel is zij een vrouw van middelbare leeftijd en heeft een gezin en partner. Deze weten van niets. Dus begrijp je dat je niet zo snel publieklijk naar buiten komt? Vandaar dat nu anoniem je verhaal doen de eerste stap is. Als er dan meer komen dan zou het kunnen zijn dat ze zcih openbaren. het TABOE is er dan vanaf!!!!!!quote:
Mag ik het vreemd vinden dat je daarvoor deze topic-reeks gebruikt?
Dat heet dus respect. Het was ook geen item over Gert maar over het leven met Gert en Hermien. De uitzending ( profiel) was een mooi nette weergave van hoe het daar is gegaan. Zonder met modder te gooien. Dat hebben dedochters ook nog nooit gedaan. De dames blijven respectvol. Maar soms in die uitzending zag je die pijn. Kijk maar eens goed naar het gezicht van Sheila als ze zegt "rothuis" Dat geziicht zegt veel meer dan de woorden. En als men al zoveel moeite heeft met wat hier gezegt wordt, hoe zou dat dan zijn in een Tv programma.quote:Ik blijf het vreemd vinden dat de dochters wel meewerken aan een tv programma over gert, maar daarin niet verder gaan dan zeggen dat de karbonaadjes wel eens door de keuken vlogen terwijl de beschuldigingen die hier geuit worden toch echt wel een stap verder gaan.,
Ligt aan de beschuldigingen. Oplichting met de verkoop van de woning in Usselo??. De oplichting van zangeres Wilma destijds. ( zij heeft nooit geen cent gezien) Was zij maar hier (is zij er???) op dit forum, dan zou ze nog eens wat kunnen vertellen.......quote:Eens een dief altijd een dief? Misschien heeft hij wel eens gezeten omdat ie parkeerboetes niet betaalde ofzo.... Mag ook niet inderdaad, maar valt toch in een andere categorie dan de hier geuitte beschuldigingen.
Lijkt me duidelijk. De dochters zijn er niet op uit om hun vader ten gronde te richten. Eigenlijk willen de dochters een paar zaken:quote:Maar één van de dingen die mij nog niet duidelijk is, is waarom jij het op je hebt genomen om gerechtigheid te halen voor de dochters. Waarom doen ze dat zelf niet
Dat heeft Gert ook niet betaald!!!! Maar W.quote:Hoe kan alles afgekocht worden als Gert inderdaad berooid is
Ik ben geen slachtoffer. ook geen donquichotte, maar iemand met gevoel in zijn donder en voelt wie waarheid spreekt en wie niet...quote:Heel nobel, maar zijn jullie dan zelf ook slachtoffer van zijn praktijken? Of zijn jullie de Don Quichottes die ten strijde trekken?
quote:![]()
Dat ik niet onder mijn eigen naam zit heeft een duidelijke reden, en natuurlijk zat Gert in het BBH voor de publiciteit, hij is altijd met zijn carrier bezig, en met niets anders. En Gert liet zich eigenlijk niet van zijn beste kant zien, die heeft íe niet. Hij SPEELDE een andere kant, dat is duidelijk iets anders. Kon je ook zien, toen de peper op dreigde te raken stond meneer al klaar met de woorden : " ik word geboycot en ga weg ". Om een paar peperkorrels !! Zo is Gert, altijd snel boos, om niets, en dan om het minste of geringste ontploffenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:16 schreef Timmerhout het volgende:
[quote][quote]Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef teamlead het volgende:
Nog maar eens een kritische noot dan... (het aantal believers groeit wel erg hard hier)
[..]
Los van eventuele knokploegen is het niet ongebruikelijk om niet onder je eigen naam te posten hoor
Daarnaast: Nee, Gert zal in HBB vast niet helemaal zichzelf geweest zijn. Natuurlijk niet.. Hij zat daar (deels) in om weer in de publiciteit te komen. Natuurlijk wil je je dan van je beste kant laten zien. Hij zal geen heilige zijn, maar dat is niet perse een schande
[..]
De bewijzen zijn nu duidelijk aan het licht gekomen, ik meen gezien te hebben dat zijn website uit de lucht is, hij ook niet meer bij carpenter productions vermeld staat, zijn links zijn verwijderd, noem maar op. Zou iemand dat zomaar doen ? Er zit een gegronde reden achter !quote:Dat heb je gemeld ja, maar meer dan melden is het vooralsnog niet. Onderbouwing of bewijzen heb ik niet gezien. Je hebt aangegeven daar je redenen voor te hebben en wellicht is dat zo, maar vooralsnog moeten we je dus op je woord geloven...
[..]
Als wij zo meer getuigen en slachtoffers bij alkaar kunnen krijgen, en de eerste stap gezet is, kunnen we SAMEN een front vormen !quote:Mag ik het vreemd vinden dat je daarvoor deze topic-reeks gebruikt?
[..]
Gert en Basb hebben drie weken geleden nog geroepen dat ze de dochters voor de rechtbank wilden slepen, wegens smaad en derving van inkomsten en stagnatie van een carriere. Dit roepen ze al meer dan drie jaar, maar het komt er niet van. En wie rakelt de verhalen steeds weer, in de rodedelbladen, op om zielig over te komen ? Juist .... Gert ! Bovendien hebben ze Gert uitgenodigd om zijn weerwoord te kunnen geven, dit heeft hij geweigerd. Naderhand klagen in de bladen dat hij niet is gevraagd, hij heeft geweigerd !! Omdat hij weet hoe het werkelijk zit en bang is ...quote:Waarvan zou Gert aangifte moeten doen dan? Smaad? Tegen zijn eigen dochters? Als hij dat zou doen hebben de roddelbladen maandenlang genoeg om over te schrijven en ik kan mij voorstellen dat hij daar niet op zit te wachten.. zeker als hij onschuldig is. Ik blijf het vreemd vinden dat de dochters wel meewerken aan een tv programma over gert, maar daarin niet verder gaan dan zeggen dat de karbonaadjes wel eens door de keuken vlogen terwijl de beschuldigingen die hier geuit worden toch echt wel een stap verder gaan
[..]
Gordon IS ze te lijf gegaan, heeft ze zelf verteld en stond ( destijds ) ook op de website van Gordon. Omdat die geen blad voor de mond nam in een programma waarin Gert wel even zou vertellen hoe het zit. Na de aanval van Gordon dat het een keer afgelopen moest zijn met alle roddelpraat ( over Hermien ) sloeg Gert dicht en bleef het hele programma aan de zijlijn zitten en zei NIETS meer.quote:nah, Gordon te lijf gaan.....![]()
Maar één van de dingen die mij nog niet duidelijk is, is waarom jij het op je hebt genomen om gerechtigheid te halen voor de dochters. Waarom doen ze dat zelf niet
[..]
Vroeger werd alles afgekocht, Gert heeft letterlijk miljoenen verdiend door zijn platenverkopen ( meer dan 7 miljoen ) Tv shows, optredens, enz. Dus in die tijd kon hij het wel bekostigen, NU niet meer, alles is nu voor hem afgekocht.quote:Hoe kan alles afgekocht worden als Gert inderdaad berooid is
[..]
Praktijken ? Als je eens een keer inelkaar bent geslagen, geld tegoed hebt, en noem maar op dan kun je je een slachtoffer noemen. Don Quichotte ? Die vocht tegen windmolens, wij tegen een mens van vlees en bloed, die weet wat hem te wachten staat na de beslagleging gisteren, nederigheid en armoede .... en een keer over de brug komen met de waarheid !quote:Heel nobel, maar zijn jullie dan zelf ook slachtoffer van zijn praktijken? Of zijn jullie de Don Quichottes die ten strijde trekken?
[..]
Vind ik niet raar.. of dacht je dat Viola en Bonnie in HBB zitten om een andere reden dan hun carriere weer tot leven wekkenquote:Dat ik niet onder mijn eigen naam zit heeft een duidelijke reden, en natuurlijk zat Gert in het BBH voor de publiciteit, hij is altijd met zijn carrier bezig, en met niets anders.
Daar zal ongetwijfeld een reden achterzitten ja...Er zal ongetwijfeld een conflict zijn tussen de verschillende partijen....Maar hoe bewijst dat jullie gelijk in de (toch redelijk heftige) beschuldigingen?quote:De bewijzen zijn nu duidelijk aan het licht gekomen, ik meen gezien te hebben dat zijn website uit de lucht is, hij ook niet meer bij carpenter productions vermeld staat, zijn links zijn verwijderd, noem maar op. Zou iemand dat zomaar doen ? Er zit een gegronde reden achter !
ja en van mij mag ze Gordon te lijf gaan.... dat bedoelde ikquote:Gordon IS ze te lijf gegaan, heeft ze zelf verteld en stond ( destijds ) ook op de website van Gordon. Omdat die geen blad voor de mond nam in een programma waarin Gert wel even zou vertellen hoe het zit. Na de aanval van Gordon dat het een keer afgelopen moest zijn met alle roddelpraat ( over Hermien ) sloeg Gert dicht en bleef het hele programma aan de zijlijn zitten en zei NIETS meer.
quote:Vroeger werd alles afgekocht, Gert heeft letterlijk miljoenen verdiend door zijn platenverkopen ( meer dan 7 miljoen ) Tv shows, optredens, enz. Dus in die tijd kon hij het wel bekostigen, NU niet meer, alles is nu voor hem afgekocht.
Zet die quotes een s goed, dit is echt onleesbaar.quote:
Dus de strijd die jullie voeren, gaat tegen de wens van de dochters in? Voor hun hoeft het niet zeg je.. maar jullie lijken er alles aan te doen om Gert alsnog kapot te maken... Waarom danquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:13 schreef feiten het volgende:
Dat heet dus respect. Het was ook geen item over Gert maar over het leven met Gert en Hermien. De uitzending ( profiel) was een mooi nette weergave van hoe het daar is gegaan. Zonder met modder te gooien. Dat hebben dedochters ook nog nooit gedaan. De dames blijven respectvol. Maar soms in die uitzending zag je die pijn. Kijk maar eens goed naar het gezicht van Sheila als ze zegt "rothuis" Dat geziicht zegt veel meer dan de woorden. En als men al zoveel moeite heeft met wat hier gezegt wordt, hoe zou dat dan zijn in een Tv programma.
vergeet ook niet de dochters willen helemaal geen publiciteit. Ook hun vader hoeft NIET kapot. Als hij maar ophoudt!!!! Vervelende van dit alles is dat Gert dit vast allemaal weer gaat gebruiken voor de pers en dat er een dezer dagen weer een zielig verhaal komt over wat ze hem allemaal wel niet hebben aangedaan. Dan gebint hij ook vast weer te huilen op commando van Babs.Je zou de dochters eens moeten kennen.
Ik ben ff zo vrij geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zet die quotes een s goed, dit is echt onleesbaar.![]()
Nee, teamlead, JIj hebt hier en op het weblog van Francis gezien dat Sheila erg blij is met deze ontwikkeling en Francis daar ook voor bedankte. Zij voelen dit als de start op wegnaar erkenning. Zij willen ZELF echter niet meedoen, het gaat wel over hun VADER, Hun bloed, Wat hij ook heeft gedaan. Zij willen straks als alles achter de rug is en alles naar boven is gekomen gewoon verder met hun leven. Hier moeten ze nu even doorheen. Maar ze zijn er WEL blij mee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:55 schreef teamlead het volgende:
Dus de strijd die jullie voeren, gaat tegen de wens van de dochters in? Voor hun hoeft het niet zeg je.. maar jullie lijken er alles aan te doen om Gert alsnog kapot te maken... Waarom dan
voor de duidelijkheid: Ik beweer niet dat de dochters een gelukkige jeugd hebben gehad
Timmehout, Dit snap ik even niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:08 schreef Timmerhout het volgende:
De bewijzen ? Die hoef ik hier denk ik niet meer te leveren, let op uw brievenbus ( kart e.d ) komende dagen .....
OHH dan snap ik het.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:15 schreef Timmerhout het volgende:
Ik schreef KART e.d, dit MOET natuurlijk zijn KRANT en dergelijk !!
Ik ben mij druk aan het beraden, zal moeilijk worden, maar de deur staat nu open, nu met z'n allen er nog door !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:20 schreef feiten het volgende:
Timmerhout, Ik schat in dat jij ook een (incest?)slachtoffer bent van gert. Ik heb ook meerdere mensen hier gezien die gekwetst zijn.
Hoe denk je dat je een front gaat vormen. Oftewel hoe krijgen wij de andere mensen uit de kast.
En waarom, gewoon even voor m'n beeldvorming, zuden de dames die daar schrijven echt de 2 dochters zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:12 schreef feiten het volgende:
[..]
Nee, teamlead, JIj hebt hier en op het weblog van Francis gezien dat Sheila erg blij is met deze ontwikkeling en Francis daar ook voor bedankte. Zij voelen dit als de start op wegnaar erkenning. Zij willen ZELF echter niet meedoen, het gaat wel over hun VADER, Hun bloed, Wat hij ook heeft gedaan. Zij willen straks als alles achter de rug is en alles naar boven is gekomen gewoon verder met hun leven. Hier moeten ze nu even doorheen. Maar ze zijn er WEL blij mee.
Dat zou je hun zelf moeten vragen, daar heb ik geen antwoord op. We kunnen ze ook niet dwingen he ? Is hun eigen keus ! Maar bij Francis op de weblog staat een bericht van haar, heb ik ook gelezen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ALS het is, waarom dan geen bericht van de dames hier op FOK!?
Is overigens geen grapje van mijzelf. heb ik iemand die mij heel dierbaar is eens horen zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:20 schreef Timmerhout het volgende:
FEITEN de humor van jou mag ik wel, de luttermuzikanten. hahahaha, laat hem dan de tweede viool spelen alsjeblieft ....
Alhoewel ik WEL moet toegenen, dat ALS ze hier zouden schrijven het wel een stuk duidelijkheid zou brengen voor de twijfelaars. Maar alla, het zij zo ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom, gewoon even voor m'n beeldvorming, zuden de dames die daar schrijven echt de 2 dochters zijn?
Francis en Sheila waren vroeger als kinderen vrienden. Ze kennen elkaar goed. Heeft Francis al eens iets gezegt dat achteraf niet klopte. Maar ja zo kun je blijven praten. Wie zegt dat Balkenende onze premier is. Het kan ook Harry Potter zijn in een pak, Dat zie je ook niet op TVquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom, gewoon even voor m'n beeldvorming, zuden de dames die daar schrijven echt de 2 dochters zijn?
Ik denk dat de ideen van de dames hier erg goed op dit forum verwoord worden.........quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Alhoewel ik WEL moet toegenen, dat ALS ze hier zouden schrijven het wel een stuk duidelijkheid zou brengen voor de twijfelaars. Maar alla, het zij zo ....
Ik denk dat ik er geen touw aan vast kan knopen, niet van deze topics, niet van de site van Francis, spoken, kinderen, verkeerde lichamen, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef feiten het volgende:
[..]
Ik denk dat de ideen van de dames hier erg goed op dit forum verwoord worden.........
Volgens mij heeft hij ook een ander programma bedacht. "het roer om" en dan een paar keer. Dit was overigens wel de slechte versie hiervan. (PS is ook geen opmerking van mij zelf. Dit zei Sheila tijdens die documentaire Profiel. Grappige meid!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef Timmerhout het volgende:
Hij speelt een hoop instumenten geloof ik, en zijn onafscheidelijke sax. Trouwens ook daar playbackt ie mee op TV. Of moet ik zeggen toeterback ? En Gert speelt vast geen tweede viool, nee.... Gert acteert al zijn hele leven in zijn eigen TV show : " In de hoofdrol ".
Yvonne, ik zie je nu voor het eerst. heb je de eerste 5 delen ook gelezen en het weblog van Francis??quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er geen touw aan vast kan knopen, niet van deze topics, niet van de site van Francis, spoken, kinderen, verkeerde lichamen, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Oh, dat ik me niet laat horen wil niet zeggen dat ik niet leesquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef feiten het volgende:
[..]
Yvonne, ik zie je nu voor het eerst. heb je de eerste 5 delen ook gelezen en het weblog van Francis??
Overigens is het wel een beetje vaag als je inderdaad de grote verscheidenheid van zaken hier leest. Maar als je een soort helicopterview neemt probeer dan de grote draad te zien.
Nobody said it will be easy.......
Je hoeft hier NIET te zijn hoor, maar zonder gekheid, het is ook een moeilijke en ingewikkelde materie, er zijn mensen die er JAAAAREN over gedaan hebben voordat ze door die vaagheid heen konden kijken. Dus zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er geen touw aan vast kan knopen, niet van deze topics, niet van de site van Francis, spoken, kinderen, verkeerde lichamen, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:37 schreef Timmerhout het volgende:
We kunnen inderdaad wel aan de gang blijven, wat Francis tot nu toe naar voren heeft gebracht is allemaal waar. Met als apotheose gisteren het leeghalen van de studio, het dichtgooien van de website, en noem maar op. er zijn TOCH mensen die nuchter nadenken, verder kijken dan hun en Gert's neus lang is, hun conclusies trekken en hun dapperheid tonen. Zoiets doe je volgens mij niet zomaar, in EEN klap de stkker eruit trekken, daar is ook moed vor nodig geweest en zal heel wat aan vooraf zijn gegaan .... Hulde !!
Probeer het dan uit te leggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Je hoeft hier NIET te zijn hoor, maar zonder gekheid, het is ook een moeilijke en ingewikkelde materie, er zijn mensen die er JAAAAREN over gedaan hebben voordat ze door die vaagheid heen konden kijken. Dus zo gek is dat niet.
Daar zijn we ook blij mee, Ik denk jij een van de nog velen zijn die gaan komen die wat van zich laten horen. Ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die meelezen maar zich niet durven te melden en de anderen het werk laten doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dat ik me niet laat horen wil niet zeggen dat ik niet lees
Nee hoor, want dan is de volgende vraag: "Hoe weten we zeker dat dit wel écht de dochters van Gert Timmerman zijn die hier posten?"quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Alhoewel ik WEL moet toegenen, dat ALS ze hier zouden schrijven het wel een stuk duidelijkheid zou brengen voor de twijfelaars. Maar alla, het zij zo ....
Hallo Rens, en jij bent ook nieuw. Heb je een speciale reden of klets je gewoon even lekker mee. Ook goed hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Probeer het dan uit te leggen![]()
Ja hoor, ik hoef hier wel te zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Je hoeft hier NIET te zijn hoor, maar zonder gekheid, het is ook een moeilijke en ingewikkelde materie, er zijn mensen die er JAAAAREN over gedaan hebben voordat ze door die vaagheid heen konden kijken. Dus zo gek is dat niet.
Nee hoor, geen privé belang, een dosis gezonde nieuwsgierigheid, dat wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef feiten het volgende:
[..]
Daar zijn we ook blij mee, Ik denk jij een van de nog velen zijn die gaan komen die wat van zich laten horen. Ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die meelezen maar zich niet durven te melden en de anderen het werk laten doen.
Heb jij ook een prive belang in deze zaak???
Ik ook niet Rens, maar als je nu lekker blijft dan zul je de zaak gaan leren kennen en dat snap je het vanzelf wel. Wel handig als je de andere 5 delen even leestquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef feiten het volgende:
[..]
Hallo Rens, en jij bent ook nieuw. Heb je een speciale reden of klets je gewoon even lekker mee. Ook goed hoor![]()
Wim H. is coorect. Ik noemde zijn pseodoniem al eens eerder. Een beetje zoeken in google en je bent er zo. Niet zo moeilijk. De vraag is nu hoe verder.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Timmerhout het volgende:
Met andere woorden, als je iets bevestigd wilt zien, kun je ( net als ik ) OOK op zelfonderzoek uitgaan, gewoon even surfen op Internet en je komt van alles tegen als je goed zoekt !!
Maar je hebt dan een gratis boek!!!!!!!! Het leest zo lekker wegquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:55 schreef Timmerhout het volgende:
Wij hebben al VIJF delen hieraan gewijd, als we nou WEER helemaal opnieuw moeten beginnen is het einde inderdaad zoek. Nieuwkomers dienen zich even in te lezen, is wel zo gemakkelijk. zal niet meevallen, want er staat nogal wat.
inderdaad ja:quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Timmerhout het volgende:
Met andere woorden, als je iets bevestigd wilt zien, kun je ( net als ik ) OOK op zelfonderzoek uitgaan, gewoon even surfen op Internet en je komt van alles tegen als je goed zoekt !!
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:52 schreef Timmerhout het volgende:
Leuk liedje, toch wel mooi dat hij dat heeft gecomponeerd !!
www.gerttimmerman.com
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef Timmerhout het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik, sinds Gert in het Hotel zit, heel anders tegen hem aan ben gaan kijken. het lijkt me wel een sympathiek man !!
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef Timmerhout het volgende:
Het is erg moedig van Francis om dit allemaal aan de kaak te stellen, Gert is lang genoeg de hand boven het hoofd gehouden, de Gert die jullie zagen in het BB Hotel was NIET de ware Gert Timmerman. Meer wil ik er ( voorlopig ) nog niet over zeggen, maar sta volledig achter het verhaal van Francis !!!!!!!
Heel aparte omslag....quote:Op zondag 5 februari 2006 01:03 schreef Timmerhout het volgende:
Ik ben een \"insider \" jazeker, ik ken Francis dan wel niet maar weet dat hij geen woord liegt ! Als jullie de werkelijke Gert zouden leren kennen, zou je bek openvallen. Maar door zijn leuke praatjes, prettige glimlach en zijn \" huilbuien \" op de TV, houdt Gert IEDEREEN in Nederland al jaren voor de gek !!!!! De waarheid is echter, dat achter die \" glimlach \' een notoire leugenaar zit verborgen !
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef Timmerhout het volgende:
Ik heb gehoord dat de connecties ( met geld ) dit voorval met die PADBERG ook hebben afgekocht voor Gert, er was zelfs ( voordien ) beslag gelegd op zijn pensioen en BUMA gelden.
Als ze de beslaglegging hebben afgekocht, wisten ze toch van het bestaan van die geldenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:44 schreef FrancisC het volgende:
(2) Het management betaalde alle audioapperatuur, de mercedes waarin Gert Timmerman reed, het benzinegeld en de wegenbelasting van deze wagen - ook voor andere zaken werd door de heer Timmerman en mevrouw Babs geld gehaald bij het Management - vervolgens ontdekte het Management via mij dat Gert Timmerman over een pensioen beschikte - dit was een behoorlijk inkomen dat door beiden moedwillig werd verzwegen - wederom oplichting!
-> Geregistreerd op: zondag 22 januari 2006 @ 20:50quote:Op zondag 5 februari 2006 02:42 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Uiteraard is dit oud nieuws, maar voor iemand die hier voor de eerste keer is, wellicht niet ....
Ik begrijp niet wat je met deze topicreeks wilt. Je verschaft geen informatie behalve vage insinuaties over dingen die in de loop der jaren allemaal al in de media zijn geweest. Ik lees althans nergens nieuwe schokkende dingen. Verder werp je de lezertjes een bot toe dat over een paar dagen alles wel duidelijk zal worden. Nou kom dan gezellig over een paar daagjes terug zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Timmerhout het volgende:
Omdat de serieuze pers misschien andere bronnen gebruikt dan internet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:59 schreef Timmerhout het volgende:
en de ( serieuse ) pers zelf nooit een gedegen onderzoek hebben gedaan. Gert kwam altijd overal mee weg .. GVD !
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Timmerhout het volgende:
Nou heb ik dat GVD ook al DUIZEND keer uitgelgd TEAMLEAD, NOg EEN keer dan.
Ik heb in het begin een forum proberen te openen met de bedoeling reacties uit te lokken Ik schreef daar toen ook al : " ben heel anders tegen hem aan gaan kijken "Toen hoopte ik dat er mensen zouden komen die zouden zeggen : " Anders, hoe bedoel u ? " Maar wat gebeurt er, gooien jullie er een slot op en stond ik met lege handen.
Heb dat nu al ( ik geloof ) DRIE keer uitgelegd, blijven we bezig ? Dus even doorgan met je onderzoek, dan kom je mijn eerder uitleg ook wel tegen.
ja... en voor jou was dat na een post of 10 al oud nieuws?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef Timmerhout het volgende:
Uiteraard is dit oud nieuws, maar voor iemand die hier voor de eerste keer is, wellicht niet ....
Bovenstaande wat jij aanhaalt heeft GEEN betrekking op mijzelf, maar op FRANCIS die deel 2 niet kon vinden !!!!!!! Ik schreef DIREKT na het sluiten in deel 2 !!!!!
Start je eigen forum, dat doen er wel meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Timmerhout het volgende:
Nou heb ik dat GVD ook al DUIZEND keer uitgelgd TEAMLEAD, NOg EEN keer dan.
Ik heb in het begin een forum proberen te openen met de bedoeling reacties uit te lokken Ik schreef daar toen ook al : " ben heel anders tegen hem aan gaan kijken "Toen hoopte ik dat er mensen zouden komen die zouden zeggen : " Anders, hoe bedoel u ? " Maar wat gebeurt er, gooien jullie er een slot op en stond ik met lege handen.
Heb dat nu al ( ik geloof ) DRIE keer uitgelegd, blijven we bezig ? Dus even doorgan met je onderzoek, dan kom je mijn eerder uitleg ook wel tegen.
En dabedoellik,quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En hopelijk komen jullie met "echte" bewijzen, die ook door een rechter als bewijs worden gezien. Want het zou schandelijk zijn als deze "sloop Gert-actie" (zo mogen we het zo langzamerhand wel noemen) achteraf toch op weinig tot niets blijkt te berusten.
Nogmaals, wie is "ons"en WAT is jullie belang hierbij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Timmerhout het volgende:
TeAMLEAD, je bent de boel aan het opstoken. Is niet leuk, er worden hier serieuze zaken besproken, die erg gevoelig liggen, bedenk WEL dat als jij morgen of volgende week iets leest in de krant, je nog aan ons terug zult denken.
ah.. dus kritiek op jullie nog steeds niet bewezen beschuldigingen worden niet gewaardeerd? Da's nou vervelend voor je. Ik geloof nu eenmaal niet zomaal alles dat op internet anoniem wordt neergeplempt. Als ik daaraan zou beginnen, was ik er nu van overtuigd dat de wereld geregeerd werd door aliens...quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Timmerhout het volgende:
TeAMLEAD, je bent de boel aan het opstoken. Is niet leuk, er worden hier serieuze zaken besproken, die erg gevoelig liggen, bedenk WEL dat als jij morgen of volgende week iets leest in de krant, je nog aan ons terug zult denken.
Weet je wel wat het kost om een domein naam te gebruiken van een website, hoezo gratis ???quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dabedoellik,
dat een vage (gratis) website uit de lucht is zegt me niks, die hele productie naam zegt me niets, de site van Francis is te vaag voor woorden ( kan zo in de TRU)
zwak... beetje tegengas en je bent weg? Wat is er mis met kritische vragen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:10 schreef Timmerhout het volgende:
Is goed, ik donder hier wel op, jullie je zin, de teamleider tevreden, allemaal gelukkig. Behalve de slachtoffers ..........................
59,- ex btw per jaar..quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Weet je wel wat het kost om een domein naam te gebruiken van een website, hoezo gratis ???
En wie ben jij??quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Start je eigen forum, dat doen er wel meer.![]()
http://forumer.com/
Dat heeft niets met opstoken te maken. Er worden hier helemaal geen serieuze zaken besproken maar er wordt op een agressieve manier ongelimiteerd een hetze gevoerd tegen Gert Timmerman. Je zal daar voor jezelf een goede reden voor hebben maar de lezer heb je bar weinig te vertellen behalve dat we over een tijdje allemaal wel snappen. Dan kan je wel wat weerstand verwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Timmerhout het volgende:
Kritiek is niet erg, maar geen dingen aanhalen die ik al duizend keer heb uitgelegd, en dat jij ons vaag vindt snap ik wel, maar begrijpen doe ik het niet. En als jij iets leest in de krant, volgende week over deze zaak, heeft het hier zijn oorsprong gehad, DAT bedoel ik duidelijk te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah.. dus kritiek op jullie nog steeds niet bewezen beschuldigingen worden niet gewaardeerd? Da's nou vervelend voor je. Ik geloof nu eenmaal niet zomaal alles dat op internet anoniem wordt neergeplempt. Als ik daaraan zou beginnen, was ik er nu van overtuigd dat de wereld geregeerd werd door aliens...
En als ik morgen of volgende week iets in de krant lees, hoop ik voor de betreffende uitgever dat ie het beter onderbouwd heeft dan jullie, want anders heeft ie toch echt een probleem lijkt me...
Er is nu door een aantal mensen al aangegeven dat er geen bewijzen zijn voor jullie beschuldigingen.. en in plaats van te overtuigen, ga je roepen dat ik de boel aan het opstoken ben.....
Staliquote:
Ja, dat weet ik, een domeinnaam kost 15 euro per jaar en een hostingspakket rond de 40 euro per jaar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Weet je wel wat het kost om een domein naam te gebruiken van een website, hoezo gratis ???
Ik zit goedkoperquote:
Teamlead, ik weet niet precies wat de rol is van een moderator. Ik kan mij er wel wat bij voorstellen, echter het lijkt mij dat JIJ geen kant kiest toch? Wij wel, daarom zijn wij gewoon deelnemers aan dit verhaal. Het is goed dat je kritisch bent en ons er af en toe op wijst dat wij wel moeten onderbouwen, Maar het herhalen van een aantal posts van Timmerhout van een maand geleden waarbij hij meerdere malen al had verklaard waarom hij dat deed, is een rare actie. Dat lijkt op beinvloeden van mensen die dan ineens erbij komen.quote:
Tsja, welkom op FOK!, we geloven nu eenmaal niet alles meteen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:17 schreef Timmerhout het volgende:
Why ? Yvonne beweert : een vage GRATIS website, thats why !! En ik ben NIET bij de eerste de beste kritiek weg, maar het emotioneert, de hele zaak Timmerman, maar dat zullen jullie ook wel niet geloven, het zij zo.
Hallo, ik zit hier nu ongeveer een jaar. (Oke, een stuk korter. Maar ik ben hier niet nog nooit geweest) En mag ik negatief zijn? Als je met goede argumenten kwam zou ik het misschien geloven, maar je snapt toch wel dat het allemaal erg vaag overkomt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef feiten het volgende:
Het is opvallend dat er ineens 3 a 4 mensen die nooit op dit forum zijn geweest zich ineens zo negatief uitlaten.
Dat je emotioneel bent dat is wel duidelijk. Maar ik vind dat als jij wat met Gert Timmerman uit te vechten hebt, je dit ook moet uitvechten, IRL en niet door middel van deze ordinaire hetzevoering op een jongerenforum.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:17 schreef Timmerhout het volgende:
Why ? Yvonne beweert : een vage GRATIS website, thats why !! En ik ben NIET bij de eerste de beste kritiek weg, maar het emotioneert, de hele zaak Timmerman, maar dat zullen jullie ook wel niet geloven, het zij zo.
Ik loop wat langer mee op Fok en niet alleen in Gerttimmermantopicjes. Yvonne idem en Rens ken ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef feiten het volgende:
[..]
Bewijs jij eens dat Stali Yvonne en Rens niet dezelfde persoon is namelijk JIJ. Het is opvallend dat er ineens 3 a 4 mensen die nooit op dit forum zijn geweest zich ineens zo negatief uitlaten.
Hoi,quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef feiten het volgende:
[..]
Bewijs jij eens dat Stali Yvonne en Rens niet dezelfde persoon is namelijk JIJ. Het is opvallend dat er ineens 3 a 4 mensen die nooit op dit forum zijn geweest zich ineens zo negatief uitlaten.
quote:
Raar, eerst wordt ons de mogelijheid gegeven ( dit is reeds hoofdstuk zes ) dit wel te doen, kom jij met zoiets, maar goed. Jij mag negatief zijn, maar je bent ONGEFUNDEERD negatief, Jammer, ik hou het voor gezien en pak Timmerman ( zoals ik al eerder zei ) wel op mijn eigen manier aan. Heb ook al genoeg geschreven over dit onderwerp ( 167 posts om precies te zijn ) het ga jullie goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat je emotioneel bent dat is wel duidelijk. Maar ik vind dat als jij wat met Gert Timmerman uit te vechten hebt, je dit ook moet uitvechten, IRL en niet door middel van deze ordinaire hetzevoering op een jongerenforum.
JIJ doet hier ONGEFUNDEERD negatief. Succes met je OORLOG tegen Timmerman. DAG.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Raar, eerst wordt ons de mogelijheid gegeven ( dit is reeds hoofdstuk zes ) dit wel te doen, kom jij met zoiets, maar goed. Jij mag negatief zijn, maar je bent ONGEFUNDEERD negatief, Jammer, ik hou het voor gezien en pak Timmerman ( zoals ik al eerder zei ) wel op mijn eigen manier aan. Heb ook al genoeg geschreven over dit onderwerp ( 167 posts om precies te zijn ) het ga jullie goed.
FEITEN en andere deelnemers, geef niet op !!
Pardon? Ik heb jou wat vragen gesteld en dan noem jij mij ongefundeerd negatief??quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Raar, eerst wordt ons de mogelijheid gegeven ( dit is reeds hoofdstuk zes ) dit wel te doen, kom jij met zoiets, maar goed. Jij mag negatief zijn, maar je bent ONGEFUNDEERD negatief, Jammer, ik hou het voor gezien en pak Timmerman ( zoals ik al eerder zei ) wel op mijn eigen manier aan. Heb ook al genoeg geschreven over dit onderwerp ( 167 posts om precies te zijn ) het ga jullie goed.
FEITEN en andere deelnemers, geef niet op !!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef feiten het volgende:
[..]
Teamlead, ik weet niet precies wat de rol is van een moderator. Ik kan mij er wel wat bij voorstellen, echter het lijkt mij dat JIJ geen kant kiest toch? Wij wel, daarom zijn wij gewoon deelnemers aan dit verhaal. Het is goed dat je kritisch bent en ons er af en toe op wijst dat wij wel moeten onderbouwen, Maar het herhalen van een aantal posts van Timmerhout van een maand geleden waarbij hij meerdere malen al had verklaard waarom hij dat deed, is een rare actie. Dat lijkt op beinvloeden van mensen die dan ineens erbij komen.
quote:Bewijs jij eens dat Stali Yvonne en Rens niet dezelfde persoon is namelijk JIJ. Het is opvallend dat er ineens 3 a 4 mensen die nooit op dit forum zijn geweest zich ineens zo negatief uitlaten.
Maar wellciht hoeft een moderator ook niet onafhankelijk te zijn, dat weet ik niet. Dan kan ik in ieder geval jouw rol beter plaatsen.
Hoert gelijk helemaal op, mislukte Peter R. de Vries.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef teamlead het volgende:
[..]fuck... tijd om over te stappen dus
en jullie de kans ontnemen om ergens over te zeiken? nehquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoert gelijk helemaal op, mislukte Peter R. de Vries.![]()
Nou het is voor mij iig meer en meer duidelijk dat jij en je andere entiteiten poep praten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef feiten het volgende:
[..]
Teamlead, ik weet niet precies wat de rol is van een moderator. Ik kan mij er wel wat bij voorstellen, echter het lijkt mij dat JIJ geen kant kiest toch? Wij wel, daarom zijn wij gewoon deelnemers aan dit verhaal. Het is goed dat je kritisch bent en ons er af en toe op wijst dat wij wel moeten onderbouwen, Maar het herhalen van een aantal posts van Timmerhout van een maand geleden waarbij hij meerdere malen al had verklaard waarom hij dat deed, is een rare actie. Dat lijkt op beinvloeden van mensen die dan ineens erbij komen.
Maar wellciht hoeft een moderator ook niet onafhankelijk te zijn, dat weet ik niet. Dan kan ik in ieder geval jouw rol beter plaatsen.
En WAT staat er in het bericht dan voor nieuws?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:38 schreef feiten het volgende:
Goedzo Sheila xxx
Ja en Sheila gebruikt PI en smilies, en CAPSquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Timmerhout en Leukeleu typen beide om het woord met CAPS. Toeval?
![]()
Sorry maar heb je een andere site als mij, ik zie dat nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Timmerhout en Leukeleu typen beide om het woord met CAPS. Toeval?
![]()
Ja, ze wil rust en post dat op een forum dat 2,2 miljoen views per dag trektquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:47 schreef feiten het volgende:
OKe mensen, Sheila heeft zich eenmalig gemeld en aangegeven wat zij voelt en wil. NU IS HET TIJD VOOR DE ANDEREN. Laar Sheila niet alleen met dit.
Ha het grof geschut wordt nu in stelling gebracht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef sheilatimmerman het volgende:
Knip
lijkt me lastig om zoveel klonen uit elkaar te moeten houden.. voor je het weet post je onder het verkeerde accountquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja en Sheila gebruikt PI en smilies, en CAPS
PI's is toch echt meestal iets wat je als nieuwkomer niet gebruikt, maar goed, ze leert ws snel
Zodra er meer tegengas komt, vliegen de medegedupeerden je om de oren
Sheila wil geen discussie Ze wil RUST. LEES TOCH EENS EEN KEER. Ze meld zich nu omdat mensen zoals jij steeds afvragen wat zij hiervan vindt. Dat weet je nu. Als je het weblog van Francis niet geloofd, geloof dan dit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef teamlead het volgende:
Beste Sheila.
Ondanks mijn aangeboren wantrouwen, ga ik er nu maar even van uit dat je bent wie je zegt te zijn.
Allereerst: Welkom![]()
Ik snap dat je er meestal voor kiest om niet te reageren op alles wat over je ouders gezegd en geschreven wordt. Je schrijft "Ons hele leven lang al, kunnen zowel Sandra als ik, niemand duidelijk maken hoe ons gevoel is, dochters te zijn van Gert en Hermien" en ik denk dat je daarmee wel de kern raakt. Wij kunnen ons inderdaad niet voorstellen hoe het is om op te groeien als "kind van".
Wat mij het meeste opviel in je verhaal is dat je zegt dat je vooral rust wilt, dat je door wilt met je leven. Ik heb de vraag ook al aan Timmerhout en Francis gesteld: Hoe kijk je dan naar een discussie als deze? Er worden stevige beschuldigingen geuit over je vader die allang niet meer alleen gaan over jullie jeugd. Een aantal users hier heeft al aangegeven door te willen gaan met hun strijd. Als zij dat inderdaad doen, is de kans groot dat jullie jeugd ook weer opgerakeld wordt.
Zit je daar dan wel op te wachten?
Dat je af en toe van mensen die het hebben meegemaakt de bevestiging wilt krijgen dat je je de gebeurtenissen uit je jeugd niet hebt ingebeeld kan ik me nog wel voorstellen... maar wil je dat dan in de vorm van een publieke discussie?
Raar, ik lees een heel andere stijl, nl dat Gert ziek is, en dat een en ander in dat licht bezien moet worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef milagro het volgende:
Nee, maar en daar is ineens Sheila T., nu er meer tegengas komt, durft ze ineens wel te posten
En dat nog wel in dezelde stijl als die andere rancuneuzen, met gebruik van PI en al , opvallend wel
Lekker zo onafhankelijk..... Het feit dat iemand die bij een financieel adviesbureau werkt betekent dus veel internet kennis. Ook al komt ze hier niet, neemt niet weg dat ze een digibeet is!!!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me lastig om zoveel klonen uit elkaar te moeten houden.. voor je het weet post je onder het verkeerde account
Sommigen zijn daar erg handig in, hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me lastig om zoveel klonen uit elkaar te moeten houden.. voor je het weet post je onder het verkeerde account
En jij vind dat je wel bijdraagt aan haar rust?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef feiten het volgende:
[..]
Sheila wil geen discussie Ze wil RUST. LEES TOCH EENS EEN KEER. Ze meld zich nu omdat mensen zoals jij steeds afvragen wat zij hiervan vindt. Dat weet je nu. Als je het weblog van Francis niet geloofd, geloof dan dit.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef feiten het volgende:
[..]
Sheila wil geen discussie Ze wil RUST. LEES TOCH EENS EEN KEER. Ze meld zich nu omdat mensen zoals jij steeds afvragen wat zij hiervan vindt. Dat weet je nu. Als je het weblog van Francis niet geloofd, geloof dan dit.
Jij begrijpt het woordje stijl niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Raar, ik lees een heel andere stijl, nl dat Gert ziek is, en dat een en ander in dat licht bezien moet worden.
Ik lees niets over strafvervolging of wat dan ook.
Leuk toch, dat we allemaal lezen wat we zelf willen![]()
heb ik dat beweerd danquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef feiten het volgende:
[..]
Lekker zo onafhankelijk..... Het feit dat iemand die bij een financieel adviesbureau werkt betekent dus veel internet kennis. Ook al komt ze hier niet, neemt niet weg dat ze een digibeet is!!!!!!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:53 schreef feiten het volgende:
dus door mijn kleurtje mag ik opeens niet meer mee discussieren
En ja, waarschijnlijk beinvloed ik mensen met mijn mening.. net zo goed als Timmerhout dat met zijn mening doet...
Je mag altijd kleur bekennen. Betekent alleen dat ik voor mezelf de rol van moderator anders moet bekijken. Niet iemand die er boven staat met een algemeen belang maar gewoon een deelnemer. Niets mis mee als we het dan maar weten.
Jij hebt daar veel moeite voor moeten doen om dat te lerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Sommigen zijn daar erg handig in, hoor
Bij Sheila vind ik het PI gebruik iig erg opvallend
Ja, ik weet dat zelfs zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:52 schreef Stali het volgende:
[..]
En jij vind dat je wel bijdraagt aan haar rust?
Als het klonen zijn zal het niet snel opvallen, want ze zijn het toch roerend met elkaar eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van leren, schat, kwestie van gewenning.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij hebt daar veel moeite voor moeten doen om dat te leren![]()
quote:
Ze wil rust ja dat zegt ze. Daar stelt TL dan toch ook z'n vraagtekens bij. ALs ze werkelijk graag rust wil, zit ze waarschijnlijk ook niet te wachten op het moment dat haar familieleven en verleden overhoop gegooid wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef feiten het volgende:
[..]
niet te moeilijk maken Snappie... tis nu weer even zoeken naar de juiste kloon om te antwoorden geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze wil rust ja dat zegt ze. Daar stelt TL dan toch ook z'n vraagtekens bij. ALs ze werkelijk graag rust wil, zit ze waarschijnlijk ook niet te wachten op het moment dat haar familieleven en verleden overhoop gegooid wordt.![]()
Waarom, Ik heb van jou nog geen enkel opbouwend stukje gezien of een stukje begrip of open staan voor dit onderwerp. Je mag altijd meelezen maar als je een reactie wilt (inhoudelijk) zul je ook inhoudelijk moeten reageren. Een reactie is niet zo erg hoor. Ik heb ook voor jou gewoon eenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat mag je mij dan even uitleggen.
Dat viel wel erg op ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef milagro het volgende:
Nee, maar en daar is ineens Sheila T., nu er meer tegengas komt, durft ze ineens wel te posten
En dat nog wel in dezelde stijl als die andere rancuneuzen, met gebruik van PI en al , opvallend wel
IS ook wel heel erg moeilijk zo'n poppetje in te voegen. Je moet dan wel volleerd zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:59 schreef feiten het volgende:
quote]Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van leren, schat, kwestie van gewenning.
Nieuwe posters gebruiken over het algemeen geen PI's.
Daarmee valt menig kloon door de mand.
Maar hap rustig verder, hoor
Ik heb heel opbouwend vragen gesteld maar de opbouwende antwoorden blijven uit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:58 schreef feiten het volgende:
[..]
Waarom, Ik heb van jou nog geen enkel opbouwend stukje gezien of een stukje begrip of open staan voor dit onderwerp. Je mag altijd meelezen maar als je een reactie wilt (inhoudelijk) zul je ook inhoudelijk moeten reageren. Een reactie is niet zo erg hoor. Ik heb ook voor jou gewoon eenglimlach over.
![]()
Als teamlead kun je toch kijken naar IP adressen? Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet te moeilijk maken Snappie... tis nu weer even zoeken naar de juiste kloon om te antwoorden geloof ik
Het gebruik van CAPS van iedere gedupeerde hier is ook opvallend, zeker als je het exact zelfde manier van typen ziet op de site :quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat viel wel erg op ja.
Gelukkig is er ondertussen genoeg soap hier om de vuilspuiterij mee weg te wassen.
teamlead is alleen een nick.. zegt niets over de mogelijkheden die ik wel of niet heb om IP's te vergelijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:01 schreef feiten het volgende:
[..]
Als teamlead kun je toch kijken naar IP adressen? Lijkt me niet zo moeilijk.
Deze opmerking begrijp ik niet. Wat bedoel je mer edit knop??quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Inees de editknop kwijt, feiten? Vreemd hoor.
Essentie hier is dat het vooral Mevrouw Bab dus het te bont heeft gemaakt bij de sponsor en webmasters.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Het gebruik van CAPS van iedere gedupeerde hier is ook opvallend, zeker als je het exact zelfde manier van typen ziet op de site :
Daar wij ons niet langer kunnen verenigen met het doen en laten van MEVROUW TIMMERMAN en de heer Gert Timmerman, hebben wij besloten deze site te sluiten !!
Het zijn de kleine dingen die het doen die het doen...... oh nee, dat waren Saskia en Serge, die deugen vast ook niet
OH dat, ja dat klopt ik had even copy paste gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou, ineens kun je niet meer quoten en editten.
Grappig dat jij op dit soort dingen wel ingaat maar op geen enkele kritische vraag die ontopic gesteld zijn antwoord geeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:05 schreef feiten het volgende:
[..]
OH dat, ja dat klopt ik had even copy paste gedaan
Werkt ook
Dat was me al een poosje opgevallen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij begrijpt het woordje stijl niet?
Het gaat me niet om de inhoud, maar de manier van schrijven, de woordkeuze, oftewel de schrijfstijl.
Kijk maar uit, straks gaan we cartoons tekenen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef feiten het volgende:
Hallo Timmerhout, Francis, leukeleu, Rakker, Tukker etc.. Laten jullie mij alleen knoeien met de ongelovigen??
Dit soort vragen zijn veel makkelijker te beantwoorden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Grappig dat jij op dit soort dingen wel ingaat maar op geen enkele kritische vraag die ontopic gesteld zijn antwoord geeft.
???quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wachtwoorden kwijt feiten?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
Ik vraag me in alle eerlijkheid af of alle nieuwe posters in Overdinkel wonen, ben benieuwd wat Babs hen beloofd heeft om tegen ons in te gaan.
In welk gatquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
Ik vraag me in alle eerlijkheid af of alle nieuwe posters in Overdinkel wonen, ben benieuwd wat Babs hen beloofd heeft om tegen ons in te gaan.
Ik ben hier al sinds "99quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
Overdinkelquote:
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:08 schreef feiten het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn veel makkelijker te beantwoorden.
Dan moet jij ook maar eens even teruglezen. En je hoeft dan alleen maar dit topic door te nemen, ik heb vanmorgen vijf delen doorgeploegd.quote:Maar goed stel me 1 vraag, Ik kijk of ik kan beantwoorden. Nogmaals ik ben geen slachtoffer dus weet niet alles.
Ik ben Babs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
Staan nog wat vragen open,quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:12 schreef Timmerhout het volgende:
Ik was even weg, heb op advies van RAKKER een leuk stukje in Gert's gastenboek gezet, viel niet mee ..... eerlijk gezegd, erg emotioneel ....
zeg.. wel nog afrekenen he..quote:
Nee, ik ben geen webmaster, maar een " doodgewone " huisvrouw.... rare vraag trouwens...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staan nog wat vragen open,
ben jij de webmaster van de Timmermanssite?
ja zeg... dat was niet de prijs die we afgesproken haddenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij mag 1 jaar gratis Fokken maar Feiten mag dat niet..
Je mag 1 jaar lang ook gratis naar de concerten van Gert en op zondag mag je in zijn Mercedes rijden. Zo goed?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja zeg... dat was niet de prijs die we afgesproken hadden
Ga eens kijken op mijn log in de reacties, hier vindt je ook de reacties van de webmasters Wim en Harryquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat beweert Francis.... En ja, Francis weet het heel leuk te brengen en het lijkt geloofwaardig, maar we hebben nog steeds niet meer bewijs dan zijn posts. De vermeende slachtoffers en de vermeende dader mengen zich niet in de discussie.
Het enige dat we tot nu toe zeker weten is dat er blijkbaar een probleem is tussen Gert en zijn vrouw enerzijds en de beheerders van één of meerdere websites anderzijds...
[..]
Ik ben vooral benieuwd of er uberhaupt nog een reactie komt van welke slachtoffers dan ook...
Lekker "emotioneel"stukje :quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen webmaster, maar een " doodgewone " huisvrouw.... rare vraag trouwens...
welke nieuwe postersquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
* CD opzet en meezingtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Je mag 1 jaar lang ook gratis naar de concerten van Gert en op zondag mag je in zijn Mercedes rijden. Zo goed?
Dat vroeg ik ook alquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
welke nieuwe posters
jullie zijn de enigen die als paddestoelen uit de grond schieten als een paar 'oud gedienden' wat kritische noten plaatsen .
En deze oud gediende komt uit Den Haag.
WTF is Overdinkel
overdinkel is een klein dorp tegen de duitse grens in Twente.. beroemd door een ofandere vage traditie met rubber eendjes over het lokale riviertje heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
welke nieuwe posters
jullie zijn de enigen die als paddestoelen uit de grond schieten als een paar 'oud gedienden' wat kritische noten plaatsen .
En deze oud gediende komt uit Den Haag.
WTF is Overdinkel
Grappig dat jullie dan allemaal precies dezelfde manier van emotie uiten hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:04 schreef feiten het volgende:
[..]
Essentie hier is dat het vooral Mevrouw Bab dus het te bont heeft gemaakt bij de sponsor en webmasters.
En Caps gebruik je vaak om EMOTIE aan te geven. En ja emotie valt op. Dat klopt
dan moet jij eerst even uitloggen, dan komen ze wel weerquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef feiten het volgende:
Hallo Timmerhout, Francis, leukeleu, Rakker, Tukker etc.. Laten jullie mij alleen knoeien met de ongelovigen??
Dat blijkt uit het stukje, wat zonder mijn toestemmijng, hier is neergezet door een lolbroek. Gevoelens zeggen jullie niets .............quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom kun je dan niet zeggen wie je WEL bent?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Gevoelens zeggen jullie niets .............
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het stukje, wat zonder mijn toestemmijng, hier is neergezet door een lolbroek. Gevoelens zeggen jullie niets .............
Nee, JIJ kondigt aan in het gastenboek te gaan schrijven, heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg emotioneel en moeilijk, IK ga eens kijken en zie een ordinaire scheldpartij, niks "emotioneel"quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het stukje, wat zonder mijn toestemmijng, hier is neergezet door een lolbroek. Gevoelens zeggen jullie niets .............
ow datquote:
Koketteer er dan niet mee, muts.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
quote:
al een jaartje of 28.. why?quote:
Ik ben oh zo behulpzaam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Koketteer er dan niet mee, muts.
Jij verkondigt hier heel nadrukkelijk dat je daar iets hebt gepost in het gastenboek.
Dan kunnen we of allemaal daar gaan kijken, of we quoten het hier even, scheelt weer een loop.
En als er dan een serieuze reactie op het verhaal van Sheila geplaatst wordt, word er geroepen dat we haar vooral met rust moeten laten......quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef rakker582 het volgende:
Wat ik nu niet begrijp is dat er eerst wordt gezegd, waarom reageren de dochters niet.
En als ze dan reageren Sheila in dit geval word ze weer afgeblaft.
Dit is toch wat jullie wilden een reaktie, dan moet je niet achteraf gaan zeggen, ik begrijp niet dat je je verhaal hier neer zet. Ik weet dat Sheila het met dit verhaal vreselijk moeilijk heeft en veel pijn en verdriet.
EN al breed uitgemeten in de pers,quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef rakker582 het volgende:
Wat ik nu niet begrijp is dat er eerst wordt gezegd, waarom reageren de dochters niet.
En als ze dan reageren Sheila in dit geval word ze weer afgeblaft.
Dit is toch wat jullie wilden een reaktie, dan moet je niet achteraf gaan zeggen, ik begrijp niet dat je je verhaal hier neer zet. Ik weet dat Sheila het met dit verhaal vreselijk moeilijk heeft en veel pijn en verdriet.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
En als er dan een serieuze reactie op het verhaal van Sheila geplaatst wordt, word er geroepen dat we haar vooral met rust moeten laten......
![]()
Inderdaad en voor minder dan tien babylijkjes in de tuin van Gert in Overdinkel en omstreken gaan we niet hoor. Hup hup!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar komop Timmerman, JIJ kiest FOK! uit om van alles te beweren, vertel dan NU maar wie je bent en wat Gert je allemaal heeft aangedaan...
Pubersquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Timmerhout het volgende:
Had ook beter moeten weten en niet met pubers in discussie gaan die nog nooit iets hebben meegemaakt ..... Dit was mijn laatste bijdrage. Niemand wil echt luisteren en je wordt nog voor de gek gehouden ook. Dank jullie wel ....
Nee dame, a) we zijn geen pubers, b) JIJ beweert van alles c) WIJ zetten daar vraagtekens bij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Timmerhout het volgende:
Had ook beter moeten weten en niet met pubers in discussie gaan die nog nooit iets hebben meegemaakt ..... Dit was mijn laatste bijdrage. Niemand wil echt luisteren en je wordt nog voor de gek gehouden ook. Dank jullie wel ....
die is er alquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
EN al breed uitgemeten in de pers,
EN dan rust willen en op een megasite posten
We wachetn nog even op GertTimmerman, de user.
waarom nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij mag 1 jaar gratis Fokken maar Feiten mag dat niet..
Ik werk al sinds 1984 aan deze zaak, waar was Gert toen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Ha het grof geschut wordt nu in stelling gebracht.
Je schrijft alleen maar dingen die al lang en breed uitgemeten in de belangstelling van de media hebben gestaan. Je doet nu voorkomen alsof heel Nederland denkt dat Gert Timmerman een geweldig man is met een smetteloos verleden. Maar alle vuiligheid is allang bekend gemaakt.
Kortom dit is gewoon een egodocument, ik geloof er helemaal niks van dat jij zo graag rust wilt.
En verder is het grappig dat de Blogs als paddestoelen uit de grondkomen en de vuilspuiterij (het kan best waar zijn hoor) hier ook op Fok! verschijnt net nu Gert Timmerman eventjes in de belangstelling is geweest.
op de dam ergens?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik werk al sinds 1984 aan deze zaak, waar was Gert toen?
Betekent dit dat het topic dicht kan? Ik wil namelijk nog wel even de groetjes doen aan Gert. Toppertje!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Timmerhout het volgende:
Mijn mailadres heb ik om privacyredenen niet vermeld, ik hoop dat je dat begrijpt. En ook " schelden " is emotie, wist je dat ? Nog maar een keer, het ga jullie goed .....
Geen idee.... Skieen in de alpen ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik werk al sinds 1984 aan deze zaak, waar was Gert toen?
Ja, enof ik dat begrijp!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Timmerhout het volgende:
Mijn mailadres heb ik om privacyredenen niet vermeld, ik hoop dat je dat begrijpt. En ook " schelden " is emotie, wist je dat ? Nog maar een keer, het ga jullie goed .....
Pubers die nog nooit iets hebben meegemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Timmerhout het volgende:
Nee, Gert stond toen op de dam weet je wel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geen idee.... Skieen in de alpen ofzo
nog steeds die teringduiven te voerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, Gert stond toen op de dam weet je wel?.
Die heeft minstens 35 jaar op de dam gestaan om de duiven te voeren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog steeds die teringduiven te voeren
Nee, zo erg is het ook weer nietquote:
En dit allemaal naar aanleiding van een paar dagen Gert in Hotel BB waar bijna niemand naar kijkt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef Leukeleu het volgende:
Timmerhout mits als het dezelfde is, heeft inmiddels haar gal gespuid in het Gastenboek van GT.
Hopelijk blijft de webmaster hier af en blijft het nog een geruime tijd leesbaar voor het Nederlandse publiek, hij heeft het verdiend om weer met beide benen op de grond te komen.
Och, we plaatsen het hier wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef Leukeleu het volgende:
Timmerhout mits als het dezelfde is, heeft inmiddels haar gal gespuid in het Gastenboek van GT.
Hopelijk blijft de webmaster hier af en blijft het nog een geruime tijd leesbaar voor het Nederlandse publiek, hij heeft het verdiend om weer met beide benen op de grond te komen.
Kan ik dan NU even peuken halen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:
hey.. leukeleu is er ook weer
De middagploeg is gearriveerd?
Mag ik er dan wellicht iets over zeggen? Je hebt gelijk als je stelt dat er een mogelijke tegenstelling zit in het willen van rust en tegelijkertijd de discussie zien opwaaien - maar probeer het eens van deze kant - stel, je leeft al teruggetrokken in je huis en gaat je gewone gang - en dan blijkt dat Gert Timmerman, de vader, van het ene naar het andere programma hollen - onderscheiden wordt met een lintje en dergelijke - om naar dergelijke beelden te kijken is zwaar - vooral als je bedenkt dat de huidige vrouw geen enkel respect heeft voor de overleden moeder - Je hoort dat je vader zegt dat Hermien niet dood is, maar in het lichaam van Sandra huist: nog geen plekkie in de hemel heeft weten te bemachtigen dus - de kinderen komen zonder een discussie waaraan geen afloop zit nooit tot rust - wanneer de discussie echter besluitvorming zou weten te vinden, kan er rust komen - ik hoop dat je dit ook wilt overwegen. Neem niet mijn woord ervoor, maar probeer je zelf eens op die plaats te zetten........quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb heel opbouwend vragen gesteld maar de opbouwende antwoorden blijven uit.
Je trapt alleen maar rotzooi en Sheila wil graag rust... zegt ze en dat zeg jij ook en daar zit wat tegenspraak in..
Hey Timmerhout, ben je weer, net weg en nu alweer terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef Leukeleu het volgende:
gooi er ff een slotje opquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ik dan NU even peuken halen?
Gert Timmerman is camp het is geen beroemde man die van het ene programma naar het andere holt. En als die man je pijn heeft gedaan dan zap je door. Alles wat jij hier gezegd hebt is allang bekend en is niets anders dan wraak willen nemen. Jullie willen helemaal geen rust maar wraak.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Mag ik er dan wellicht iets over zeggen? Je hebt gelijk als je stelt dat er een mogelijke tegenstelling zit in het willen van rust en tegelijkertijd de discussie zien opwaaien - maar probeer het eens van deze kant - stel, je leeft al teruggetrokken in je huis en gaat je gewone gang - en dan blijkt dat Gert Timmerman, de vader, van het ene naar het andere programma hollen - onderscheiden wordt met een lintje en dergelijke - om naar dergelijke beelden te kijken is zwaar - vooral als je bedenkt dat de huidige vrouw geen enkel respect heeft voor de overleden moeder - Je hoort dat je vader zegt dat Hermien niet dood is, maar in het lichaam van Sandra huist: nog geen plekkie in de hemel heeft weten te bemachtigen dus - de kinderen komen zonder een discussie waaraan geen afloop zit nooit tot rust - wanneer de discussie echter besluitvorming zou weten te vinden, kan er rust komen - ik hoop dat je dit ook wilt overwegen. Neem niet mijn woord ervoor, maar probeer je zelf eens op die plaats te zetten........
Alleen als je heel snel bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ik dan NU even peuken halen?
Dat is precies wat ik al een keer of wat gevraagd heb...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Gert Timmerman is camp het is geen beroemde man die van het ene programma naar het andere holt. En als die man je pijn heeft gedaan dan zap je door. Alles wat jij hier gezegd hebt is allang bekend en is niets anders dan wraak willen nemen. Jullie willen helemaal geen rust maar wraak.
Als het allemaal al bekend was, waarom dan die ophef over man een paard noemen - die waren dan toch allemaal ook al lang bekend? Er is helemaal niets bekend over Gert Timmerman - het publiek kent die kant die uitgestippeld is door de managers, de media en de informatiebladen van de platenmaatschappijen destijds - noem mij eens een aantal gebeurtenissen die allemaal allang bekend waren? Vul de ontbrekende jaartallen eens in op mijn weblog en vul de mensen in die er nog niet instaan - pas dan geloof ik je als jij zegt dat alles al lang bekend was ..... Ik weet zeker dat de naam Reggie je dan ook heel veel zegt ...... Want alles is zo bekend ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Gert Timmerman is camp het is geen beroemde man die van het ene programma naar het andere holt. En als die man je pijn heeft gedaan dan zap je door. Alles wat jij hier gezegd hebt is allang bekend en is niets anders dan wraak willen nemen. Jullie willen helemaal geen rust maar wraak.
Weet je francis, je moet denk ik een gevoel erbij hebben om dat te snappen. Jij en ik en timmerhout leukeleu etc hebben dat wel. Voor de rest is het een GTST. te veel pubers met te weinig levenservaring. Ik ben alleen al benieuwd naar de leeftijden van de anderen. ( zal nu wel weer nkele flauwe reacties opkomen, maar daarmee kan ik de leeftijd ook wel inschatten)quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Mag ik er dan wellicht iets over zeggen? Je hebt gelijk als je stelt dat er een mogelijke tegenstelling zit in het willen van rust en tegelijkertijd de discussie zien opwaaien - maar probeer het eens van deze kant - stel, je leeft al teruggetrokken in je huis en gaat je gewone gang - en dan blijkt dat Gert Timmerman, de vader, van het ene naar het andere programma hollen - onderscheiden wordt met een lintje en dergelijke - om naar dergelijke beelden te kijken is zwaar - vooral als je bedenkt dat de huidige vrouw geen enkel respect heeft voor de overleden moeder - Je hoort dat je vader zegt dat Hermien niet dood is, maar in het lichaam van Sandra huist: nog geen plekkie in de hemel heeft weten te bemachtigen dus - de kinderen komen zonder een discussie waaraan geen afloop zit nooit tot rust - wanneer de discussie echter besluitvorming zou weten te vinden, kan er rust komen - ik hoop dat je dit ook wilt overwegen. Neem niet mijn woord ervoor, maar probeer je zelf eens op die plaats te zetten........
Nou middagploeg, af en toe ook overuren, maar het blijft interessant als Twentenaar, dat er ook nog zulke gasten als G&B zich tot deze volkstam geroepen voelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:
hey.. leukeleu is er ook weer
De middagploeg is gearriveerd?
Hee Heb je nu nog niets gelezen. Kijk nog eens naar haar brief.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al een keer of wat gevraagd heb...
De dochters willen (blijkbaar) rust.. waarom dan toch doorgaanWaarom niet de wens van de dochters respecteren
Je bent te laat het is nu alleen nog maar wat napruttelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef berney het volgende:
Heej fijn een donderdag rel
*er voor zitten gaat*.
ik ben altijd te laat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent te laat het is nu alleen nog maar wat napruttelen..
waarin ze zegt dat ze rust wil ja....quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef feiten het volgende:
[..]
Hee Heb je nu nog niets gelezen. Kijk nog eens naar haar brief.
Rust kan alleen worden gecreeerdt als de discussie ook naar een stellingname gaat - dat is tot op heden nooit gebeurd omdat het publiek immers genoegen neemt met het over en weer smijten vna media-argumenten - ik niet! De dochters ook niet! Er zou een einde aan deze discussie moeten komen die voor iedereen te bevatten is - pas wanneer je iets kent - ookal is het nadien overanderlijk - bestaat er kans op rust - er altijd naar moeten blijven gissen is het doemscenario -quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al een keer of wat gevraagd heb...
De dochters willen (blijkbaar) rust.. waarom dan toch doorgaanWaarom niet de wens van de dochters respecteren
even navraag gedaan bij een vriendin die in dat gat op school heeft gezeten:quote:
quote:overdinkel is een dorp waar de enige buitenlander de pizzabakker is en die is ook gewoon een tukker
smakeloos, ik ben weg hier!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Inderdaad en voor minder dan tien babylijkjes in de tuin van Gert in Overdinkel en omstreken gaan we niet hoor. Hup hup!
Omdat jij tot nog toe niets anders gedaan hebt dan oude verhaaltjes oprakelen die allang en breed in de belangstelling van de media hebben gestaan. Je werpt de lezer een bot voor met vage insinuaties dat over een paar dagen de puzzel in elkaar gaat vallen en dat wij ons dan gek schrikken. Zeg dan gewoon wie je bent en wat jij vindt dat er bekend moet worden van Gert Timmerman. Niet dat oeverloze vage gewauwel wat al bijna zes topics duurt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Als het allemaal al bekend was, waarom dan die ophef over man een paard noemen - die waren dan toch allemaal ook al lang bekend? Er is helemaal niets bekend over Gert Timmerman - het publiek kent die kant die uitgestippeld is door de managers, de media en de informatiebladen van de platenmaatschappijen destijds - noem mij eens een aantal gebeurtenissen die allemaal allang bekend waren? Vul de ontbrekende jaartallen eens in op mijn weblog en vul de mensen in die er nog niet instaan - pas dan geloof ik je als jij zegt dat alles al lang bekend was ..... Ik weet zeker dat de naam Reggie je dan ook heel veel zegt ...... Want alles is zo bekend ....
Toen lagen de kijkcijfers hoger, velen vonden het gestresste gedrag van hem toch prachtig om te zien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Stali het volgende:
[..]
En dit allemaal naar aanleiding van een paar dagen Gert in Hotel BB waar bijna niemand naar kijkt?
Me dunkt dat de meesten hier genoeg levenservaring hebben. Anderen wegzetten als puber, omdat je niet direct geloofd wordt komt eerder erg puberaal over, als de kritische users ertussendoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef feiten het volgende:
[..]
Weet je francis, je moet denk ik een gevoel erbij hebben om dat te snappen. Jij en ik en timmerhout leukeleu etc hebben dat wel. Voor de rest is het een GTST. te veel pubers met te weinig levenservaring. Ik ben alleen al benieuwd naar de leeftijden van de anderen. ( zal nu wel weer nkele flauwe reacties opkomen, maar daarmee kan ik de leeftijd ook wel inschatten)
levenservaring heb je echt nodig om dit te snappen. Je moet echt MENS zijn.
Nee, maar dat verwonderd mij ook niet met een intelligent publiek als het Nederlandse en een pers die er meer baat bij heeft lucratief te continueren dan te onderzoeken ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Schiet niet echt op hé, FrancisC, als je al 22 jaar bezig bent.
Nee je moet me wel correct quotenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
overdinkel is een klein dorp tegen de duitse grens in Twente.. beroemd door een ofandere vage traditie met rubber eendjes over het lokale riviertje heb ik me laten vertellen
maar wat daar nu het nut van was
heb je gevraagd de stukken in te vullen - je zegt dat die in de media hebben gestaan, kom op niet zeiken nu, doen: jaartallen, namen, alles - als er publicaties zouden hebben bestaan is het internet het uitgekozen medium om te achterhalen -quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat jij tot nog toe niets anders gedaan hebt dan oude verhaaltjes oprakelen die allang en breed in de belangstelling van de media hebben gestaan. Je werpt de lezer een bot voor met vage insinuaties dat over een paar dagen de puzzel in elkaar gaat vallen en dat wij ons dan gek schrikken. Zeg dan gewoon wie je bent en wat jij vindt dat er bekend moet worden van Gert Timmerman. Niet dat oeverloze vage gewauwel wat al bijna zes topics duurt.
Heeft weinig met geloven te maken, maar meer met de aard van de reacties en toon. De opmerking van Stali over kinderlijkjes zou genoeg moeten zijn voor een verbanning van FOK lijkt me.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Me dunkt dat de meesten hier genoeg levenservaring hebben. Anderen wegzetten als puber, omdat je niet direct geloofd wordt komt eerder erg puberaal over, als de kritische users ertussendoor![]()
owjah.. en die dobberen dan die kant opquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Nee je moet me wel correct quotenEpe het dorpje over de grens achter Gronau gooit badeendjes in de Dinkel
Nou, laat eens zien wat je van die oude verhaaltjes allemaal kent - ondermijn geen discussie door op zinlose tegenreacties te wachten, maar weerleg de feiten die volgens jouw allemaal gepubliceerd stonden ..... Ik wachtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef FrancisC het volgende:
[..]
heb je gevraagd de stukken in te vullen - je zegt dat die in de media hebben gestaan, kom op niet zeiken nu, doen: jaartallen, namen, alles - als er publicaties zouden hebben bestaan is het internet het uitgekozen medium om te achterhalen -
zo snel wordt er nu ook weer niet geband.. welkom in de wondere wereld van internetquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:56 schreef feiten het volgende:
[..]
Heeft weinig met geloven te maken, maar meer met de aard van de reacties en toon. De opmerking van Stali over kinderlijkjes zou genoeg moeten zijn voor een verbanning van FOK lijkt me.
Is er eigenlijk een grens wanneer je geband wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo snel wordt er nu ook weer niet geband.. welkom in de wondere wereld van internet
Kom nou toch, als jij met een goed verhaal aankomt bij de pers dan zullen ze er van smullen, dat hebben ze al die jaren gedaan. Afgaand op wat je tot nu toe op Fok! geschreven hebt komt je verhaal dus niet verder dan het oprakelen van oud zeer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:53 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, maar dat verwonderd mij ook niet met een intelligent publiek als het Nederlandse en een pers die er meer baat bij heeft lucratief te continueren dan te onderzoeken ....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef feiten het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een grens wanneer je geband wordt.![]()
Slappe hap,quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Kom nou toch, als jij met een goed verhaal aankomt bij de pers dan zullen ze er van smullen, dat hebben ze al die jaren gedaan. Afgaand op wat je tot nu toe op Fok! geschreven hebt komt je verhaal dus niet verder dan het oprakelen van oud zeer.
Dat is dan lastig als je met iemand wilt discussieren die de macht heeft je te bannen. Onafhankelijkheid was dan toch handiger.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:
[..]ja hoor... .maar die ga ik nu niet verraden
Echt hilarisch jijquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo snel wordt er nu ook weer niet geband.. welkom in de wondere wereld van internet
Busted! Kutcookies.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:56 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nou, laat eens zien wat je van die oude verhaaltjes allemaal kent - ondermijn geen discussie door op zinlose tegenreacties te wachten, maar weerleg de feiten die volgens jouw allemaal gepubliceerd stonden ..... Ik wacht
Joh, trek je niks aan van die Hautaine Teringdwergquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef feiten het volgende:
[..]
Dat is dan lastig als je met iemand wilt discussieren die de macht heeft je te bannen. Onafhankelijkheid was dan toch handiger.
Je kent mijn emailadres. Stuur daar dan eens de regels heen
Timmerhout, FrancisCquote:
Ik vraag uw om al de reeds gepubliceerde details - slappe hap? Moeilijk he, met niets op de proppen kunnen komen? Nogmaals, wat ken je inhoudelijk van de zaak? Ik wacht en heb geduld - discussieer met jou niet verder totdat jij jouw stelling onderbouwt - oude verhalen reeds gepubliceerd - wat is er zo moeilijk aan om deze informatie aan het forum door te spelen? Ik wacht hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Kom nou toch, als jij met een goed verhaal aankomt bij de pers dan zullen ze er van smullen, dat hebben ze al die jaren gedaan. Afgaand op wat je tot nu toe op Fok! geschreven hebt komt je verhaal dus niet verder dan het oprakelen van oud zeer.
Kijk gewoon ff http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef feiten het volgende:
[..]
Dat is dan lastig als je met iemand wilt discussieren die de macht heeft je te bannen. Onafhankelijkheid was dan toch handiger.
Je kent mijn emailadres. Stuur daar dan eens de regels heen
Nee, niet goed begrepen - wanneer er een eenduidig einde komt aan de discussie is er rust - einde is opheldering en niet het in stand houden van een kwakzalverige soap ten koste van derden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Timmerhout, FrancisC
het werd ook te verwarrend, hè
Maar als ik het goed begrijp hebben de dochters pas rust als Pa met pek en duivenveren overgoten , op de Dam wordt gevierendeeld door Overdinkselse boerenkinkelse hengsten en zo het tijdige voor het eeuwige verruilt, het brandende eeuwige uiteraard.
ben jij nou nog niet gebandquote:
Nee, dat ga jij ons toch vertellen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef FrancisC het volgende:
[..]
heb je gevraagd de stukken in te vullen - je zegt dat die in de media hebben gestaan, kom op niet zeiken nu, doen: jaartallen, namen, alles - als er publicaties zouden hebben bestaan is het internet het uitgekozen medium om te achterhalen -
Dus je bent pas mens vanaf een bepaalde leeftijd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef feiten het volgende:
[..]
te veel pubers met te weinig levenservaring. Ik ben alleen al benieuwd naar de leeftijden van de anderen. ( zal nu wel weer nkele flauwe reacties opkomen, maar daarmee kan ik de leeftijd ook wel inschatten)
levenservaring heb je echt nodig om dit te snappen. Je moet echt MENS zijn.
Nou, houd dan gewoon je mond, einde discussie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, niet goed begrepen - wanneer er een eenduidig einde komt aan de discussie is er rust - einde is opheldering en niet het in stand houden van een kwakzalverige soap ten koste van derden!
Rustig maar, straks komt flugel vast je handje weer vasthouden. Anders vraag je toch ff Yvonnequote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Rustis maar, straks komt flugel vast je handje weer vasthouden. Anders vraag je toch ff Yvonne![]()
Volgens mij heeft Francis echter wel veel succes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, houd dan gewoon je mond, einde discussie.
Jij houdt de soap om de een of andere reden al 22 jaar lopende.
Je hebt er blijkbaar baat bij, om zo lang in dit rancuneuze gedrag te blijven hangen
Ach ja, de een voert duiven op de Dam, de ander draait op drama.
Die grens moet je zelf zoeken, is overigens niet voor iedereen gelijk.....om het gemakkelijker te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef feiten het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een grens wanneer je geband wordt.![]()
Oke, maar wat is eigenlijk de rol van moderator dan. Dit is een serieuze vraagquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kijk gewoon ff http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Als er nog vragen zijn geef je maar een gil
maar for the record: een mod kan niet bannen
Zorgen dat de rel niet doodslaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef feiten het volgende:
[..]
Oke, maar wat is eigenlijk de rol van moderator dan. Dit is een serieuze vraag
omfgquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef feiten het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Francis echter wel veel succes.
- DIt is de een van meest besproken forum,
- er is ingegrepen bij GERT gisteren
- steeds meer slachtofferes melden zich of geven zich meer prijs. ( we weten al bijna wie timmerhout is)
- en voor de pubers is dittoch een geweldige levensles.
Kort samengevat: een poging doen om te zorgen dat iedereen binnen de grenzen van die policy blijf.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef feiten het volgende:
[..]
Oke, maar wat is eigenlijk de rol van moderator dan. Dit is een serieuze vraag
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Zorgen dat de rel niet doodslaat.
Jij wilt deze lui verspreid over heel Fok! hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je vragen of opmerkingen hebt over een post of een topic kun je dat in het feedbacktopic kwijt
tis het HBB-feedback-topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij wilt deze lui verspreid over heel Fok! hebben?.
Dan is het goed, als ze maar hier blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |