Ze wil rust ja dat zegt ze. Daar stelt TL dan toch ook z'n vraagtekens bij. ALs ze werkelijk graag rust wil, zit ze waarschijnlijk ook niet te wachten op het moment dat haar familieleven en verleden overhoop gegooid wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef feiten het volgende:
[..]
Sheila wil geen discussie Ze wil RUST. LEES TOCH EENS EEN KEER. Ze meld zich nu omdat mensen zoals jij steeds afvragen wat zij hiervan vindt. Dat weet je nu. Als je het weblog van Francis niet geloofd, geloof dan dit.
niet te moeilijk maken Snappie... tis nu weer even zoeken naar de juiste kloon om te antwoorden geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze wil rust ja dat zegt ze. Daar stelt TL dan toch ook z'n vraagtekens bij. ALs ze werkelijk graag rust wil, zit ze waarschijnlijk ook niet te wachten op het moment dat haar familieleven en verleden overhoop gegooid wordt.![]()
Waarom, Ik heb van jou nog geen enkel opbouwend stukje gezien of een stukje begrip of open staan voor dit onderwerp. Je mag altijd meelezen maar als je een reactie wilt (inhoudelijk) zul je ook inhoudelijk moeten reageren. Een reactie is niet zo erg hoor. Ik heb ook voor jou gewoon eenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat mag je mij dan even uitleggen.
Dat viel wel erg op ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef milagro het volgende:
Nee, maar en daar is ineens Sheila T., nu er meer tegengas komt, durft ze ineens wel te posten
En dat nog wel in dezelde stijl als die andere rancuneuzen, met gebruik van PI en al , opvallend wel
IS ook wel heel erg moeilijk zo'n poppetje in te voegen. Je moet dan wel volleerd zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:59 schreef feiten het volgende:
quote]Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van leren, schat, kwestie van gewenning.
Nieuwe posters gebruiken over het algemeen geen PI's.
Daarmee valt menig kloon door de mand.
Maar hap rustig verder, hoor
Ik heb heel opbouwend vragen gesteld maar de opbouwende antwoorden blijven uit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:58 schreef feiten het volgende:
[..]
Waarom, Ik heb van jou nog geen enkel opbouwend stukje gezien of een stukje begrip of open staan voor dit onderwerp. Je mag altijd meelezen maar als je een reactie wilt (inhoudelijk) zul je ook inhoudelijk moeten reageren. Een reactie is niet zo erg hoor. Ik heb ook voor jou gewoon eenglimlach over.
![]()
Als teamlead kun je toch kijken naar IP adressen? Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet te moeilijk maken Snappie... tis nu weer even zoeken naar de juiste kloon om te antwoorden geloof ik
Het gebruik van CAPS van iedere gedupeerde hier is ook opvallend, zeker als je het exact zelfde manier van typen ziet op de site :quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat viel wel erg op ja.
Gelukkig is er ondertussen genoeg soap hier om de vuilspuiterij mee weg te wassen.
teamlead is alleen een nick.. zegt niets over de mogelijkheden die ik wel of niet heb om IP's te vergelijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:01 schreef feiten het volgende:
[..]
Als teamlead kun je toch kijken naar IP adressen? Lijkt me niet zo moeilijk.
Deze opmerking begrijp ik niet. Wat bedoel je mer edit knop??quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Inees de editknop kwijt, feiten? Vreemd hoor.
Essentie hier is dat het vooral Mevrouw Bab dus het te bont heeft gemaakt bij de sponsor en webmasters.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Het gebruik van CAPS van iedere gedupeerde hier is ook opvallend, zeker als je het exact zelfde manier van typen ziet op de site :
Daar wij ons niet langer kunnen verenigen met het doen en laten van MEVROUW TIMMERMAN en de heer Gert Timmerman, hebben wij besloten deze site te sluiten !!
Het zijn de kleine dingen die het doen die het doen...... oh nee, dat waren Saskia en Serge, die deugen vast ook niet
OH dat, ja dat klopt ik had even copy paste gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou, ineens kun je niet meer quoten en editten.
Grappig dat jij op dit soort dingen wel ingaat maar op geen enkele kritische vraag die ontopic gesteld zijn antwoord geeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:05 schreef feiten het volgende:
[..]
OH dat, ja dat klopt ik had even copy paste gedaan
Werkt ook
Dat was me al een poosje opgevallen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij begrijpt het woordje stijl niet?
Het gaat me niet om de inhoud, maar de manier van schrijven, de woordkeuze, oftewel de schrijfstijl.
Kijk maar uit, straks gaan we cartoons tekenen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef feiten het volgende:
Hallo Timmerhout, Francis, leukeleu, Rakker, Tukker etc.. Laten jullie mij alleen knoeien met de ongelovigen??
Dit soort vragen zijn veel makkelijker te beantwoorden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Grappig dat jij op dit soort dingen wel ingaat maar op geen enkele kritische vraag die ontopic gesteld zijn antwoord geeft.
???quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wachtwoorden kwijt feiten?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
Ik vraag me in alle eerlijkheid af of alle nieuwe posters in Overdinkel wonen, ben benieuwd wat Babs hen beloofd heeft om tegen ons in te gaan.
In welk gatquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
Ik vraag me in alle eerlijkheid af of alle nieuwe posters in Overdinkel wonen, ben benieuwd wat Babs hen beloofd heeft om tegen ons in te gaan.
Ik ben hier al sinds "99quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
Overdinkelquote:
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:08 schreef feiten het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn veel makkelijker te beantwoorden.
Dan moet jij ook maar eens even teruglezen. En je hoeft dan alleen maar dit topic door te nemen, ik heb vanmorgen vijf delen doorgeploegd.quote:Maar goed stel me 1 vraag, Ik kijk of ik kan beantwoorden. Nogmaals ik ben geen slachtoffer dus weet niet alles.
Ik ben Babs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
Staan nog wat vragen open,quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:12 schreef Timmerhout het volgende:
Ik was even weg, heb op advies van RAKKER een leuk stukje in Gert's gastenboek gezet, viel niet mee ..... eerlijk gezegd, erg emotioneel ....
zeg.. wel nog afrekenen he..quote:
Nee, ik ben geen webmaster, maar een " doodgewone " huisvrouw.... rare vraag trouwens...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staan nog wat vragen open,
ben jij de webmaster van de Timmermanssite?
ja zeg... dat was niet de prijs die we afgesproken haddenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij mag 1 jaar gratis Fokken maar Feiten mag dat niet..
Je mag 1 jaar lang ook gratis naar de concerten van Gert en op zondag mag je in zijn Mercedes rijden. Zo goed?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja zeg... dat was niet de prijs die we afgesproken hadden
Ga eens kijken op mijn log in de reacties, hier vindt je ook de reacties van de webmasters Wim en Harryquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat beweert Francis.... En ja, Francis weet het heel leuk te brengen en het lijkt geloofwaardig, maar we hebben nog steeds niet meer bewijs dan zijn posts. De vermeende slachtoffers en de vermeende dader mengen zich niet in de discussie.
Het enige dat we tot nu toe zeker weten is dat er blijkbaar een probleem is tussen Gert en zijn vrouw enerzijds en de beheerders van één of meerdere websites anderzijds...
[..]
Ik ben vooral benieuwd of er uberhaupt nog een reactie komt van welke slachtoffers dan ook...
Lekker "emotioneel"stukje :quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen webmaster, maar een " doodgewone " huisvrouw.... rare vraag trouwens...
welke nieuwe postersquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
* CD opzet en meezingtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Je mag 1 jaar lang ook gratis naar de concerten van Gert en op zondag mag je in zijn Mercedes rijden. Zo goed?
Dat vroeg ik ook alquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
welke nieuwe posters
jullie zijn de enigen die als paddestoelen uit de grond schieten als een paar 'oud gedienden' wat kritische noten plaatsen .
En deze oud gediende komt uit Den Haag.
WTF is Overdinkel
overdinkel is een klein dorp tegen de duitse grens in Twente.. beroemd door een ofandere vage traditie met rubber eendjes over het lokale riviertje heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
welke nieuwe posters
jullie zijn de enigen die als paddestoelen uit de grond schieten als een paar 'oud gedienden' wat kritische noten plaatsen .
En deze oud gediende komt uit Den Haag.
WTF is Overdinkel
Grappig dat jullie dan allemaal precies dezelfde manier van emotie uiten hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:04 schreef feiten het volgende:
[..]
Essentie hier is dat het vooral Mevrouw Bab dus het te bont heeft gemaakt bij de sponsor en webmasters.
En Caps gebruik je vaak om EMOTIE aan te geven. En ja emotie valt op. Dat klopt
dan moet jij eerst even uitloggen, dan komen ze wel weerquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef feiten het volgende:
Hallo Timmerhout, Francis, leukeleu, Rakker, Tukker etc.. Laten jullie mij alleen knoeien met de ongelovigen??
Dat blijkt uit het stukje, wat zonder mijn toestemmijng, hier is neergezet door een lolbroek. Gevoelens zeggen jullie niets .............quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom kun je dan niet zeggen wie je WEL bent?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Gevoelens zeggen jullie niets .............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |