abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35399786
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

En waarom, gewoon even voor m'n beeldvorming, zuden de dames die daar schrijven echt de 2 dochters zijn?
En ALS het is, waarom dan geen bericht van de dames hier op FOK!?
Francis en Sheila waren vroeger als kinderen vrienden. Ze kennen elkaar goed. Heeft Francis al eens iets gezegt dat achteraf niet klopte. Maar ja zo kun je blijven praten. Wie zegt dat Balkenende onze premier is. Het kan ook Harry Potter zijn in een pak, Dat zie je ook niet op TV
pi_35399836
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Alhoewel ik WEL moet toegenen, dat ALS ze hier zouden schrijven het wel een stuk duidelijkheid zou brengen voor de twijfelaars. Maar alla, het zij zo ....
Ik denk dat de ideen van de dames hier erg goed op dit forum verwoord worden.........
pi_35399849
Hij speelt een hoop instumenten geloof ik, en zijn onafscheidelijke sax. Trouwens ook daar playbackt ie mee op TV. Of moet ik zeggen toeterback ? En Gert speelt vast geen tweede viool, nee.... Gert acteert al zijn hele leven in zijn eigen TV show : " In de hoofdrol ".
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 11:36:10 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35399927
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef feiten het volgende:

[..]

Ik denk dat de ideen van de dames hier erg goed op dit forum verwoord worden.........
Ik denk dat ik er geen touw aan vast kan knopen, niet van deze topics, niet van de site van Francis, spoken, kinderen, verkeerde lichamen, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35399936
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef Timmerhout het volgende:
Hij speelt een hoop instumenten geloof ik, en zijn onafscheidelijke sax. Trouwens ook daar playbackt ie mee op TV. Of moet ik zeggen toeterback ? En Gert speelt vast geen tweede viool, nee.... Gert acteert al zijn hele leven in zijn eigen TV show : " In de hoofdrol ".
Volgens mij heeft hij ook een ander programma bedacht. "het roer om" en dan een paar keer. Dit was overigens wel de slechte versie hiervan. (PS is ook geen opmerking van mij zelf. Dit zei Sheila tijdens die documentaire Profiel. Grappige meid!! )
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 11:36:40 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35399944
Wat is jullie rol in deze?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_35399964
We kunnen inderdaad wel aan de gang blijven, wat Francis tot nu toe naar voren heeft gebracht is allemaal waar. Met als apotheose gisteren het leeghalen van de studio, het dichtgooien van de website, en noem maar op. er zijn TOCH mensen die nuchter nadenken, verder kijken dan hun en Gert's neus lang is, hun conclusies trekken en hun dapperheid tonen. Zoiets doe je volgens mij niet zomaar, in EEN klap de stkker eruit trekken, daar is ook moed vor nodig geweest en zal heel wat aan vooraf zijn gegaan .... Hulde !!
pi_35400015
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er geen touw aan vast kan knopen, niet van deze topics, niet van de site van Francis, spoken, kinderen, verkeerde lichamen, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Yvonne, ik zie je nu voor het eerst. heb je de eerste 5 delen ook gelezen en het weblog van Francis??

Overigens is het wel een beetje vaag als je inderdaad de grote verscheidenheid van zaken hier leest. Maar als je een soort helicopterview neemt probeer dan de grote draad te zien.

Nobody said it will be easy.......
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 11:39:26 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35400057
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef feiten het volgende:

[..]

Yvonne, ik zie je nu voor het eerst. heb je de eerste 5 delen ook gelezen en het weblog van Francis??

Overigens is het wel een beetje vaag als je inderdaad de grote verscheidenheid van zaken hier leest. Maar als je een soort helicopterview neemt probeer dan de grote draad te zien.

Nobody said it will be easy.......
Oh, dat ik me niet laat horen wil niet zeggen dat ik niet lees

pi_35400061
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je hoeft hier NIET te zijn hoor, maar zonder gekheid, het is ook een moeilijke en ingewikkelde materie, er zijn mensen die er JAAAAREN over gedaan hebben voordat ze door die vaagheid heen konden kijken. Dus zo gek is dat niet.
pi_35400072
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:37 schreef Timmerhout het volgende:
We kunnen inderdaad wel aan de gang blijven, wat Francis tot nu toe naar voren heeft gebracht is allemaal waar. Met als apotheose gisteren het leeghalen van de studio, het dichtgooien van de website, en noem maar op. er zijn TOCH mensen die nuchter nadenken, verder kijken dan hun en Gert's neus lang is, hun conclusies trekken en hun dapperheid tonen. Zoiets doe je volgens mij niet zomaar, in EEN klap de stkker eruit trekken, daar is ook moed vor nodig geweest en zal heel wat aan vooraf zijn gegaan .... Hulde !!
pi_35400091
[quote]Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef feiten het volgende:

[..]
HULDE
pi_35400153
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Je hoeft hier NIET te zijn hoor, maar zonder gekheid, het is ook een moeilijke en ingewikkelde materie, er zijn mensen die er JAAAAREN over gedaan hebben voordat ze door die vaagheid heen konden kijken. Dus zo gek is dat niet.
Probeer het dan uit te leggen
pi_35400167
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh, dat ik me niet laat horen wil niet zeggen dat ik niet lees
Daar zijn we ook blij mee, Ik denk jij een van de nog velen zijn die gaan komen die wat van zich laten horen. Ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die meelezen maar zich niet durven te melden en de anderen het werk laten doen.

Heb jij ook een prive belang in deze zaak???
  Moderator donderdag 23 februari 2006 @ 11:42:42 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35400168
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Alhoewel ik WEL moet toegenen, dat ALS ze hier zouden schrijven het wel een stuk duidelijkheid zou brengen voor de twijfelaars. Maar alla, het zij zo ....
Nee hoor, want dan is de volgende vraag: "Hoe weten we zeker dat dit wel écht de dochters van Gert Timmerman zijn die hier posten?"

Je hebt hier mensen die per definitie nooit iets geloven, je hebt mensen die zeer goedgelovig zijn, en je hebt een heleboel mensen er tussenin. Op basis van door mij zelf ingeschatte waarschijnlijkheid, geloof ík in ieder geval dat er veel meer aan de hand is dan alleen maar wat rancune van vroegere kenissen van Gert Timmerman. Dat na weken van beschuldigingen en de "belofte" dat er dingen staan te gebeuren, nu ineens die website uit de lucht is, is mij wat al te toevallig. Jullie zouden dat wel héél goed geregisseerd moeten hebben dan.
Bovendien is er vaak emotie in posts te lezen die niet gespeeld lijkt.

Natuurlijk: het kán zijn dat er hier slechts één persoon post, die een stel klonen heeft aangemaakt en bovendien eigenaar van de website is. En die de smoor in heeft dat Gert met z'n vrouw heeft gefoezeld. Maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Ik heb het idee dat er echt een breed front gevormd is tegen Gert Timmerman. En hopelijk komen jullie met "echte" bewijzen, die ook door een rechter als bewijs worden gezien. Want het zou schandelijk zijn als deze "sloop Gert-actie" (zo mogen we het zo langzamerhand wel noemen) achteraf toch op weinig tot niets blijkt te berusten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35400257
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Probeer het dan uit te leggen
Hallo Rens, en jij bent ook nieuw. Heb je een speciale reden of klets je gewoon even lekker mee. Ook goed hoor
pi_35400297
Ik probeer het te snappen maar dat lukt niet echt. Iedereen praat in raadselen. Ben nooit verkracht door Gert ofzo
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 11:47:10 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35400352
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Ja hoor, ik hoef hier wel te zijn
En aangezien ik een uiterst nieuwsgierig mens ben, lees ik mee

Admin donderdag 23 februari 2006 @ 11:48:02 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35400398
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef feiten het volgende:

[..]

Daar zijn we ook blij mee, Ik denk jij een van de nog velen zijn die gaan komen die wat van zich laten horen. Ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die meelezen maar zich niet durven te melden en de anderen het werk laten doen.

Heb jij ook een prive belang in deze zaak???
Nee hoor, geen privé belang, een dosis gezonde nieuwsgierigheid, dat wel.

pi_35400412
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef feiten het volgende:

[..]

Hallo Rens, en jij bent ook nieuw. Heb je een speciale reden of klets je gewoon even lekker mee. Ook goed hoor
Ik ook niet Rens, maar als je nu lekker blijft dan zul je de zaak gaan leren kennen en dat snap je het vanzelf wel. Wel handig als je de andere 5 delen even leest
pi_35400425
Ik ken wel wat feiten denk ik : Als je goed kijkt staat er op de ( gesloten ) site van Gert : Wim & Lia, als je verder gaat zoeken kom je tot de conclusie dat dit Wim H. ( ik noem hier geen namen, kijk op de site van deze maatschappij ) moet zijn die het management vormde van Carpenter Productions waar Gert ook deel vanuit maakte. Gert's naam is op de website van Carpenter Productions ( bij het management ) OOK verdwenen, waar het tot eergisiteren nog stond. Ook toeval ? Nee toch ?
pi_35400522
Met andere woorden, als je iets bevestigd wilt zien, kun je ( net als ik ) OOK op zelfonderzoek uitgaan, gewoon even surfen op Internet en je komt van alles tegen als je goed zoekt !!
pi_35400586
...maar het is makkelijker als iemand het gewoon even uitlegt. Waarom kan dat nou niet?!?!?!
pi_35400677
Wij hebben al VIJF delen hieraan gewijd, als we nou WEER helemaal opnieuw moeten beginnen is het einde inderdaad zoek. Nieuwkomers dienen zich even in te lezen, is wel zo gemakkelijk. zal niet meevallen, want er staat nogal wat.
pi_35400680
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Timmerhout het volgende:
Met andere woorden, als je iets bevestigd wilt zien, kun je ( net als ik ) OOK op zelfonderzoek uitgaan, gewoon even surfen op Internet en je komt van alles tegen als je goed zoekt !!
Wim H. is coorect. Ik noemde zijn pseodoniem al eens eerder. Een beetje zoeken in google en je bent er zo. Niet zo moeilijk. De vraag is nu hoe verder.

Wie leest er nu mee op dit forum en wil eigenlijk heel graag iets zeggen maar durft niet. ( ik weet dat de vraag raar is omdat je je niet durft te melden doe je dat nu dus ook niet) maar wellicht krijg je er vertrouwen in kom je naar voren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')