Francis en Sheila waren vroeger als kinderen vrienden. Ze kennen elkaar goed. Heeft Francis al eens iets gezegt dat achteraf niet klopte. Maar ja zo kun je blijven praten. Wie zegt dat Balkenende onze premier is. Het kan ook Harry Potter zijn in een pak, Dat zie je ook niet op TVquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom, gewoon even voor m'n beeldvorming, zuden de dames die daar schrijven echt de 2 dochters zijn?
En ALS het is, waarom dan geen bericht van de dames hier op FOK!?
Ik denk dat de ideen van de dames hier erg goed op dit forum verwoord worden.........quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Alhoewel ik WEL moet toegenen, dat ALS ze hier zouden schrijven het wel een stuk duidelijkheid zou brengen voor de twijfelaars. Maar alla, het zij zo ....
Ik denk dat ik er geen touw aan vast kan knopen, niet van deze topics, niet van de site van Francis, spoken, kinderen, verkeerde lichamen, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef feiten het volgende:
[..]
Ik denk dat de ideen van de dames hier erg goed op dit forum verwoord worden.........
Volgens mij heeft hij ook een ander programma bedacht. "het roer om" en dan een paar keer. Dit was overigens wel de slechte versie hiervan. (PS is ook geen opmerking van mij zelf. Dit zei Sheila tijdens die documentaire Profiel. Grappige meid!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef Timmerhout het volgende:
Hij speelt een hoop instumenten geloof ik, en zijn onafscheidelijke sax. Trouwens ook daar playbackt ie mee op TV. Of moet ik zeggen toeterback ? En Gert speelt vast geen tweede viool, nee.... Gert acteert al zijn hele leven in zijn eigen TV show : " In de hoofdrol ".
Yvonne, ik zie je nu voor het eerst. heb je de eerste 5 delen ook gelezen en het weblog van Francis??quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er geen touw aan vast kan knopen, niet van deze topics, niet van de site van Francis, spoken, kinderen, verkeerde lichamen, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Oh, dat ik me niet laat horen wil niet zeggen dat ik niet leesquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef feiten het volgende:
[..]
Yvonne, ik zie je nu voor het eerst. heb je de eerste 5 delen ook gelezen en het weblog van Francis??
Overigens is het wel een beetje vaag als je inderdaad de grote verscheidenheid van zaken hier leest. Maar als je een soort helicopterview neemt probeer dan de grote draad te zien.
Nobody said it will be easy.......
Je hoeft hier NIET te zijn hoor, maar zonder gekheid, het is ook een moeilijke en ingewikkelde materie, er zijn mensen die er JAAAAREN over gedaan hebben voordat ze door die vaagheid heen konden kijken. Dus zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er geen touw aan vast kan knopen, niet van deze topics, niet van de site van Francis, spoken, kinderen, verkeerde lichamen, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:37 schreef Timmerhout het volgende:
We kunnen inderdaad wel aan de gang blijven, wat Francis tot nu toe naar voren heeft gebracht is allemaal waar. Met als apotheose gisteren het leeghalen van de studio, het dichtgooien van de website, en noem maar op. er zijn TOCH mensen die nuchter nadenken, verder kijken dan hun en Gert's neus lang is, hun conclusies trekken en hun dapperheid tonen. Zoiets doe je volgens mij niet zomaar, in EEN klap de stkker eruit trekken, daar is ook moed vor nodig geweest en zal heel wat aan vooraf zijn gegaan .... Hulde !!
Probeer het dan uit te leggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Je hoeft hier NIET te zijn hoor, maar zonder gekheid, het is ook een moeilijke en ingewikkelde materie, er zijn mensen die er JAAAAREN over gedaan hebben voordat ze door die vaagheid heen konden kijken. Dus zo gek is dat niet.
Daar zijn we ook blij mee, Ik denk jij een van de nog velen zijn die gaan komen die wat van zich laten horen. Ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die meelezen maar zich niet durven te melden en de anderen het werk laten doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dat ik me niet laat horen wil niet zeggen dat ik niet lees
Nee hoor, want dan is de volgende vraag: "Hoe weten we zeker dat dit wel écht de dochters van Gert Timmerman zijn die hier posten?"quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Alhoewel ik WEL moet toegenen, dat ALS ze hier zouden schrijven het wel een stuk duidelijkheid zou brengen voor de twijfelaars. Maar alla, het zij zo ....
Hallo Rens, en jij bent ook nieuw. Heb je een speciale reden of klets je gewoon even lekker mee. Ook goed hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Probeer het dan uit te leggen![]()
Ja hoor, ik hoef hier wel te zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Je hoeft hier NIET te zijn hoor, maar zonder gekheid, het is ook een moeilijke en ingewikkelde materie, er zijn mensen die er JAAAAREN over gedaan hebben voordat ze door die vaagheid heen konden kijken. Dus zo gek is dat niet.
Nee hoor, geen privé belang, een dosis gezonde nieuwsgierigheid, dat wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef feiten het volgende:
[..]
Daar zijn we ook blij mee, Ik denk jij een van de nog velen zijn die gaan komen die wat van zich laten horen. Ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die meelezen maar zich niet durven te melden en de anderen het werk laten doen.
Heb jij ook een prive belang in deze zaak???
Ik ook niet Rens, maar als je nu lekker blijft dan zul je de zaak gaan leren kennen en dat snap je het vanzelf wel. Wel handig als je de andere 5 delen even leestquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef feiten het volgende:
[..]
Hallo Rens, en jij bent ook nieuw. Heb je een speciale reden of klets je gewoon even lekker mee. Ook goed hoor![]()
Wim H. is coorect. Ik noemde zijn pseodoniem al eens eerder. Een beetje zoeken in google en je bent er zo. Niet zo moeilijk. De vraag is nu hoe verder.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Timmerhout het volgende:
Met andere woorden, als je iets bevestigd wilt zien, kun je ( net als ik ) OOK op zelfonderzoek uitgaan, gewoon even surfen op Internet en je komt van alles tegen als je goed zoekt !!
Maar je hebt dan een gratis boek!!!!!!!! Het leest zo lekker wegquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:55 schreef Timmerhout het volgende:
Wij hebben al VIJF delen hieraan gewijd, als we nou WEER helemaal opnieuw moeten beginnen is het einde inderdaad zoek. Nieuwkomers dienen zich even in te lezen, is wel zo gemakkelijk. zal niet meevallen, want er staat nogal wat.
inderdaad ja:quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Timmerhout het volgende:
Met andere woorden, als je iets bevestigd wilt zien, kun je ( net als ik ) OOK op zelfonderzoek uitgaan, gewoon even surfen op Internet en je komt van alles tegen als je goed zoekt !!
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:52 schreef Timmerhout het volgende:
Leuk liedje, toch wel mooi dat hij dat heeft gecomponeerd !!
www.gerttimmerman.com
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef Timmerhout het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik, sinds Gert in het Hotel zit, heel anders tegen hem aan ben gaan kijken. het lijkt me wel een sympathiek man !!
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef Timmerhout het volgende:
Het is erg moedig van Francis om dit allemaal aan de kaak te stellen, Gert is lang genoeg de hand boven het hoofd gehouden, de Gert die jullie zagen in het BB Hotel was NIET de ware Gert Timmerman. Meer wil ik er ( voorlopig ) nog niet over zeggen, maar sta volledig achter het verhaal van Francis !!!!!!!
Heel aparte omslag....quote:Op zondag 5 februari 2006 01:03 schreef Timmerhout het volgende:
Ik ben een \"insider \" jazeker, ik ken Francis dan wel niet maar weet dat hij geen woord liegt ! Als jullie de werkelijke Gert zouden leren kennen, zou je bek openvallen. Maar door zijn leuke praatjes, prettige glimlach en zijn \" huilbuien \" op de TV, houdt Gert IEDEREEN in Nederland al jaren voor de gek !!!!! De waarheid is echter, dat achter die \" glimlach \' een notoire leugenaar zit verborgen !
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef Timmerhout het volgende:
Ik heb gehoord dat de connecties ( met geld ) dit voorval met die PADBERG ook hebben afgekocht voor Gert, er was zelfs ( voordien ) beslag gelegd op zijn pensioen en BUMA gelden.
Als ze de beslaglegging hebben afgekocht, wisten ze toch van het bestaan van die geldenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:44 schreef FrancisC het volgende:
(2) Het management betaalde alle audioapperatuur, de mercedes waarin Gert Timmerman reed, het benzinegeld en de wegenbelasting van deze wagen - ook voor andere zaken werd door de heer Timmerman en mevrouw Babs geld gehaald bij het Management - vervolgens ontdekte het Management via mij dat Gert Timmerman over een pensioen beschikte - dit was een behoorlijk inkomen dat door beiden moedwillig werd verzwegen - wederom oplichting!
-> Geregistreerd op: zondag 22 januari 2006 @ 20:50quote:Op zondag 5 februari 2006 02:42 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Uiteraard is dit oud nieuws, maar voor iemand die hier voor de eerste keer is, wellicht niet ....
Ik begrijp niet wat je met deze topicreeks wilt. Je verschaft geen informatie behalve vage insinuaties over dingen die in de loop der jaren allemaal al in de media zijn geweest. Ik lees althans nergens nieuwe schokkende dingen. Verder werp je de lezertjes een bot toe dat over een paar dagen alles wel duidelijk zal worden. Nou kom dan gezellig over een paar daagjes terug zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Timmerhout het volgende:
Omdat de serieuze pers misschien andere bronnen gebruikt dan internet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:59 schreef Timmerhout het volgende:
en de ( serieuse ) pers zelf nooit een gedegen onderzoek hebben gedaan. Gert kwam altijd overal mee weg .. GVD !
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Timmerhout het volgende:
Nou heb ik dat GVD ook al DUIZEND keer uitgelgd TEAMLEAD, NOg EEN keer dan.
Ik heb in het begin een forum proberen te openen met de bedoeling reacties uit te lokken Ik schreef daar toen ook al : " ben heel anders tegen hem aan gaan kijken "Toen hoopte ik dat er mensen zouden komen die zouden zeggen : " Anders, hoe bedoel u ? " Maar wat gebeurt er, gooien jullie er een slot op en stond ik met lege handen.
Heb dat nu al ( ik geloof ) DRIE keer uitgelegd, blijven we bezig ? Dus even doorgan met je onderzoek, dan kom je mijn eerder uitleg ook wel tegen.
ja... en voor jou was dat na een post of 10 al oud nieuws?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef Timmerhout het volgende:
Uiteraard is dit oud nieuws, maar voor iemand die hier voor de eerste keer is, wellicht niet ....
Bovenstaande wat jij aanhaalt heeft GEEN betrekking op mijzelf, maar op FRANCIS die deel 2 niet kon vinden !!!!!!! Ik schreef DIREKT na het sluiten in deel 2 !!!!!
Start je eigen forum, dat doen er wel meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Timmerhout het volgende:
Nou heb ik dat GVD ook al DUIZEND keer uitgelgd TEAMLEAD, NOg EEN keer dan.
Ik heb in het begin een forum proberen te openen met de bedoeling reacties uit te lokken Ik schreef daar toen ook al : " ben heel anders tegen hem aan gaan kijken "Toen hoopte ik dat er mensen zouden komen die zouden zeggen : " Anders, hoe bedoel u ? " Maar wat gebeurt er, gooien jullie er een slot op en stond ik met lege handen.
Heb dat nu al ( ik geloof ) DRIE keer uitgelegd, blijven we bezig ? Dus even doorgan met je onderzoek, dan kom je mijn eerder uitleg ook wel tegen.
En dabedoellik,quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En hopelijk komen jullie met "echte" bewijzen, die ook door een rechter als bewijs worden gezien. Want het zou schandelijk zijn als deze "sloop Gert-actie" (zo mogen we het zo langzamerhand wel noemen) achteraf toch op weinig tot niets blijkt te berusten.
Nogmaals, wie is "ons"en WAT is jullie belang hierbij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Timmerhout het volgende:
TeAMLEAD, je bent de boel aan het opstoken. Is niet leuk, er worden hier serieuze zaken besproken, die erg gevoelig liggen, bedenk WEL dat als jij morgen of volgende week iets leest in de krant, je nog aan ons terug zult denken.
ah.. dus kritiek op jullie nog steeds niet bewezen beschuldigingen worden niet gewaardeerd? Da's nou vervelend voor je. Ik geloof nu eenmaal niet zomaal alles dat op internet anoniem wordt neergeplempt. Als ik daaraan zou beginnen, was ik er nu van overtuigd dat de wereld geregeerd werd door aliens...quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Timmerhout het volgende:
TeAMLEAD, je bent de boel aan het opstoken. Is niet leuk, er worden hier serieuze zaken besproken, die erg gevoelig liggen, bedenk WEL dat als jij morgen of volgende week iets leest in de krant, je nog aan ons terug zult denken.
Weet je wel wat het kost om een domein naam te gebruiken van een website, hoezo gratis ???quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dabedoellik,
dat een vage (gratis) website uit de lucht is zegt me niks, die hele productie naam zegt me niets, de site van Francis is te vaag voor woorden ( kan zo in de TRU)
zwak... beetje tegengas en je bent weg? Wat is er mis met kritische vragen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:10 schreef Timmerhout het volgende:
Is goed, ik donder hier wel op, jullie je zin, de teamleider tevreden, allemaal gelukkig. Behalve de slachtoffers ..........................
59,- ex btw per jaar..quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Weet je wel wat het kost om een domein naam te gebruiken van een website, hoezo gratis ???
En wie ben jij??quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Start je eigen forum, dat doen er wel meer.![]()
http://forumer.com/
Dat heeft niets met opstoken te maken. Er worden hier helemaal geen serieuze zaken besproken maar er wordt op een agressieve manier ongelimiteerd een hetze gevoerd tegen Gert Timmerman. Je zal daar voor jezelf een goede reden voor hebben maar de lezer heb je bar weinig te vertellen behalve dat we over een tijdje allemaal wel snappen. Dan kan je wel wat weerstand verwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef Timmerhout het volgende:
Kritiek is niet erg, maar geen dingen aanhalen die ik al duizend keer heb uitgelegd, en dat jij ons vaag vindt snap ik wel, maar begrijpen doe ik het niet. En als jij iets leest in de krant, volgende week over deze zaak, heeft het hier zijn oorsprong gehad, DAT bedoel ik duidelijk te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah.. dus kritiek op jullie nog steeds niet bewezen beschuldigingen worden niet gewaardeerd? Da's nou vervelend voor je. Ik geloof nu eenmaal niet zomaal alles dat op internet anoniem wordt neergeplempt. Als ik daaraan zou beginnen, was ik er nu van overtuigd dat de wereld geregeerd werd door aliens...
En als ik morgen of volgende week iets in de krant lees, hoop ik voor de betreffende uitgever dat ie het beter onderbouwd heeft dan jullie, want anders heeft ie toch echt een probleem lijkt me...
Er is nu door een aantal mensen al aangegeven dat er geen bewijzen zijn voor jullie beschuldigingen.. en in plaats van te overtuigen, ga je roepen dat ik de boel aan het opstoken ben.....
Staliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |