abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 22:51:25 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35387308
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ja.... echt waar? [afbeelding]

Je loopt me toch niet te fokken he Gert?
Miauw.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:53:49 #202
6941 APK
Factual, I think.
pi_35387428
Het schijnt dat die Babs en Gert hier meelezen, dus wederhoor is gewoon mogelijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:54:27 #203
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35387460
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef teamlead het volgende:

[..]

Maar dat hij in de problemen zit, wil nog niet zeggen dat hij zich in HBB anders voordeed dan hij is....
Dit klopt, want ook daar waren anderen de schuld voor zijn vertrek!
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:58:06 #204
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35387656
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Je bent lekker scherp vanaaf Mila

Maar je hebt wel gelijk.....en eerlijk gezegd begin ik mijn interesse juist op dit moment zo langzamerhand te verliezen. Het lijkt nu de kant van een schuld en genoegdoeningsritueel op te gaan en dat vind ik over het algemeen de minst boeiende kant van een tragedie.
De tragedie is nog lang niet ten einde Jappie - ik bedoel alleen maar dat het mangement mij heel zorgvuldig heeft gehoord en de feiten en omstandigheden zelf is gaan onderzoeken - dit heeft geleid tot de huidige gang van zaken - niets anders! Ik heb niet van enige trammelant tussen het management en Gert timmerman gehoord, ik presenteerde de omstadigheden, de bronnen, etc die gemaakt hebben dat het management niet alleen de handen van Timmerman aftrekt maar ook alle kosten op hun zal verhalen - dit gebeurd niet op basis van geruchten, smaad of laster, want kosten laten zich daardoor niet wettelijk verhalen, nietwaar?
pi_35387660
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, dat toont dat niet aan, dat toont enkel aan dat er mot is ontstaan en dat Francis dat dus wist.

wie er schuld heeft aan die mot, wat er waar is of niet , is totaal niet duidelijk
het blijft hoe dan ook 1 kant van het verhaal.
Dat is waar,, het is idd nog geen bewijs, maar wel een belangrijke clue. Het is inderdaad 1 kant van het verhaal, maar ook Gert en Babs zijn vrij om hier te schrijven. Bij andere forums hebben ze ook heel wat berichtjes ingezonden, en ze weten van dit fok forum af.
Het verbaasde mij al eerlijk gezegd dat het hier zo stil is...
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:00:20 #206
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35387761
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Lia is (of was) Gert zijn grootste fan? Volgens mij stond ze ook regelmatig in de bladen om hem te verdedigen. Met een groot plakboek enzo
Klopt, maar ze is heel goed in staat om feit van fictie te onderscheiden -
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:01:03 #207
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35387797
Vraagje voor iedereen: WAAR IS TIMMERHOUT?
pi_35387914
Gefeliciteerd Francis
pi_35387998
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
Het schijnt dat die Babs en Gert hier meelezen, dus wederhoor is gewoon mogelijk.
Hoe weet je dat, APK?
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 23:05:45 #210
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35388001
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef FrancisC het volgende:
Weet ik ook niet? Vraag me dat ook al een paar uur af, maar een aantal topics geleden zei hij al dat het hem zwaarder op het dak viel dan hij verwachtte!
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:08:01 #211
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35388109
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef geanini het volgende:

[..]

Dat is waar,, het is idd nog geen bewijs, maar wel een belangrijke clue. Het is inderdaad 1 kant van het verhaal, maar ook Gert en Babs zijn vrij om hier te schrijven. Bij andere forums hebben ze ook heel wat berichtjes ingezonden, en ze weten van dit fok forum af.
Het verbaasde mij al eerlijk gezegd dat het hier zo stil is...
Hetr hen ontkennen zou betekenen dat iedere door mij zowel in het log genoemde bron, persoon of verwijzing ook qua bestaan ontkent dienen te worden - niet alleen is dat ten enemale onmogelijk - zij zijn niet in staat om de beweringen onderuit te halen omdat er teveel fundering bestaat -
Een aantijging kan nog zo listig worden aangelegd, er is slechts een waar woord voor nodig om deze volkomen onderuit te halen - vanaf het begin heb ik jullie erop gewezen dat er geen tegenspraak zou komen - omdat er wel bewijs is op een ander gebied - maar hoe Flugeltje nu ook wacht op nieus en aardig tegen mij doet - ik waag het niet eens meer om hier nog eens naar te verwijzen ....
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:09:07 #212
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35388153
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:05 schreef kissa het volgende:

[..]

Hoe weet je dat, APK?
Hoe zouden ze anders van het mangement het geld voor een dure advocaat kunnen eisen om de door mij hier gedane beweringen aan te vallen?
pi_35388318
Oh ja, jij zegt er komt geen tegengas omdat het waar is, en als er dan geen tegengas komt, is dat bewijs dat het waar is
Je lijkt wel een gelovige, die redeneren ook zo heerlijk alles naar zich toe.

Ik zou dergelijke beschuldigingen aan mijn adres ook niet op een of ander forum gaan zitten aanvechten, lijkt me vrij zinloos, zo onder het oog van sensatie belusten zoals Ernst Bobbie en de rest (ik) en een handje vol handjes op 1 buik.

Vooralsnog blijft het een hoop bla en weinig boe.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:12:46 #214
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35388326
Babs wilde me immers voor de rechter slepen - het management moest natuurlijk de advocaat betalen - maar toen het management eigen onderzoek instelde (op zich al heel opmerkelijk want de meesten waren zeer TOEGEWIJDE Timmerman fans die niet al teveel geloof hechten aan de verhalen van de dochters) liep dit wel even anders - roepen dat je dit wel even zult doen of dat, is iets heel anders dan over het daadwerkelijk vermogen beschikken de gronden waarop de verhalen berusten onderuit te halen .....
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:13:46 #215
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35388381
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:12 schreef milagro het volgende:
Oh ja, jij zegt er komt geen tegengas omdat het waar is, en als er dan geen tegengas komt, is dat bewijs dat het waar is

Ik zou dergelijke beschuldigingen aan mijn adres ook niet op een of ander forum gaan zitten aanvechten, lijkt me vrij zinloos, zo onder het oog van sensatie belusten zoals Ernst Bobbie en de rest (ik) en een handje vol handjes op 1 buik.

Nee, een aanklacht wegens Smaad en Laster zou inderdaad zinvoller zijn - waar blijft ie?
pi_35388432
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:09 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Hoe zouden ze anders van het mangement het geld voor een dure advocaat kunnen eisen om de door mij hier gedane beweringen aan te vallen?
Ok, ik begrijp het. Heb helemaal bijgelezen...
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:16:04 #217
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35388496
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Nee, een aanklacht wegens Smaad en Laster zou inderdaad zinvoller zijn - waar blijft ie?
Dit zou een onderzoek naar de aantijgingen betekenen, nietwaar? Niet de navraag van een eenling, maar een justitieel ....... Terwijl dit een van de meest gangbare manieren zou zijn om eruit te komen blijven ze mij dit ook schuldig - vandaar dat ik ze binnenkort een handje help ....
pi_35388508
quote:

[..]

Je zegt hier toch helemaal niets

Halve vage insinuaties, zo slim ben je wel.
Er valt niets aan te klagen vooralsnog, omdat jij man en paard niet noemt.
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:17:12 #219
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35388567
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef FrancisC het volgende:

[..]

De tragedie is nog lang niet ten einde Jappie - ik bedoel alleen maar dat het mangement mij heel zorgvuldig heeft gehoord en de feiten en omstandigheden zelf is gaan onderzoeken - dit heeft geleid tot de huidige gang van zaken - niets anders! Ik heb niet van enige trammelant tussen het management en Gert timmerman gehoord, ik presenteerde de omstadigheden, de bronnen, etc die gemaakt hebben dat het management niet alleen de handen van Timmerman aftrekt maar ook alle kosten op hun zal verhalen - dit gebeurd niet op basis van geruchten, smaad of laster, want kosten laten zich daardoor niet wettelijk verhalen, nietwaar?
Vanaf het begin van al deze hectiek omtrent Gert Timmermans ben ik nooit daadwerkelijk geinteresseerd geweest in het welles / nietus gedeelte ervan.

Ik ben geboeid geraakt omdat het mij toescheen dat er meer was dan rook alleen en ik het verhaal op zich boeiend genoeg vond om er kennis van te willen nemen. Ik zal gerust wat "slachtoffers" op hun ziel trappen wanneer ik zeg dat het straf of genoegdoening verhaal eigenlijk niet aan mij besteedt is, maar goed...zo zit ik nu eenmaal in elkaar.

Ik ben een van de naievelingen van deze wereld die zegt dat niet EEN mens van nature slecht is, maar dat men slechts kan spreken van "slechte" daden. In de regel zijn het de omstandigheden die een persoon ertoe bewegen om die "slechte" daden te doen en daarom ben ik ook altijd geinterresseerd in de omstandigheden die ertoe leiden dat iemand in de fout gaat.

Ik wil begrijpen ...niet oordelen...zo ook jouw en de andere users hun verhaal. Of het waar was/is of niet kon mij eerlijk gezegd aan de anus oxyderen....ik verkoos om het te willen horen omdat het een niet alledaags verhaal is en dat is voor mij nog steeds zo.
pi_35388584
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Klopt, maar ze is heel goed in staat om feit van fictie te onderscheiden -
Dat is dan een behoorlijke ommezwaai. Zij was ook degene die in de bladen verkondigde dat de dochters dat verhaal van incest enkel voor het geld hebben verzonnen. Tenminste, ik dacht van wel .
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:19:04 #221
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35388651
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:12 schreef milagro het volgende:

Ik geloof in wind, water lucht en het feit dat je zo goed bent als het laatste product dat je maakt!
Ik vind je een gelovige als je een twintigtal getuigen in een richting ziet wijzen - en de persoon waarop gewezen wordt zegt - ik heb nooit met hen vandoen gehad - dan ben je een gelovige -
De feiten liggen namelijk elders, nietwaar?
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:20:27 #222
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35388730
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat is dan een behoorlijke ommezwaai. Zij was ook degene die in de bladen verkondigde dat de dochters dat verhaal van incest enkel voor het geld hebben verzonnen. Tenminste, ik dacht van wel .
Dat kan kloppen, ik weet het niet - maar zoals ik al zei, als je iets wordt aangereikt, waarvan je het bestaan simpelweg niet kunt ontkennen, moet je wel idioot zijn om te zeggen - ik heb het niet gezien - vandaar dus -
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:21:24 #223
242 Pinball
Electric Monk
pi_35388765
quote:

Waar blijft jouw aanklacht?

En daarnaast, in elke Story en Privé staan ook genoeg halve waarheden die nooit tot een aanklacht leiden. Of je verhaal nu waar is of niet, ik vind het maar vreemd dat de strijd blijkbaar hier gevoerd moet worden. En aangezien ik nog niets heb gezien wat op een echte bron lijkt, wacht ik wel tot het verhaal in deTelegraaf staat.

Niet dat ik die lees, maar daar komt dan vast wel een topic over hier.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:23:03 #224
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35388844
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Je zegt hier toch helemaal niets

Halve vage insinuaties, zo slim ben je wel.
Er valt niets aan te klagen vooralsnog, omdat jij man en paard niet noemt.
Vage insinuaties zijn ook insinuaties - strafbaar dus - je kunt maar beter een hele doen - en ik geloof dat het Topic niet voor niets een aantal malen op slot is geweest - ik noem man en paard steeds -
pi_35388855
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:19 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik geloof in wind, water lucht en het feit dat je zo goed bent als het laatste product dat je maakt!
Ik vind je een gelovige als je een twintigtal getuigen in een richting ziet wijzen - en de persoon waarop gewezen wordt zegt - ik heb nooit met hen vandoen gehad - dan ben je een gelovige -
De feiten liggen namelijk elders, nietwaar?
Blablabla... jij beweert van alles, en wij kunnen niets checken.
Jouw woord tegen het, ja tegen wie eigenlijk
Er is geen wederhoor, we weten niet eens wat er te wederhoren valt
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 23:24:02 #226
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35388901
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef FrancisC het volgende:
Die knokploeg van Gert Timmerman, is het zéker dat die niet meer bestaat?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:24:17 #227
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35388911
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef Pinball het volgende:

[..]

En daarnaast, in elke Story en Privé staan ook genoeg halve waarheden die nooit tot een aanklacht leiden. Of je verhaal nu waar is of niet, ik vind het maar vreemd dat de strijd blijkbaar hier gevoerd moet worden. En aangezien ik nog niets heb gezien wat op een echte bron lijkt, wacht ik wel tot het verhaal in deTelegraaf staat.

tje, mag toch?
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:25:20 #228
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35388954
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:23 schreef milagro het volgende:

[..]

We, of jij? Er valt heel wat te wederhoren - we horen het alleen niet omdat dit niet gewenst is door de Timmermans ....
pi_35388956
quote:

[..]

En aangezien ik nog niets heb gezien wat op een echte bron lijkt, wacht ik wel tot het verhaal in deTelegraaf staat.
of zijonline.nl

foute site joh
pi_35389004
quote:

[..]

Ik lees de Telegraaf wel, en het NRC en de VK en Trouw, al denk ik zomaar dat dit niet verder komt dan de Privé pagina van de vermaledijde Telegraaf, fuck , niet verder dan dit verrotte forum

Het feit dat "ze" het hier uitvechten willen is op zijn minst dubieus, ja.
Ms is het Gert zelf wel, die via een wel zeer omslachtige wijze, de aandacht wil vasthouden
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:26:29 #231
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35389008
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Die knokploeg van Gert Timmerman, is het zéker dat die niet meer bestaat?
Ik heb hier niemand gezien? En wie betaalt deze? Het management?
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 23:26:31 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35389010
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:
Ik ben een van de naievelingen van deze wereld die zegt dat niet EEN mens van nature slecht is
Jij gelooft neem ik aan wél dat iemand van nature narcistisch kan zijn?
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:27:31 #233
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35389044
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik lees de Telegraaf wel, en het NRC en de VK en Trouw, al denk ik zomaar dat dit niet verder komt dan de Privé pagina van de vermaledijde Telegraaf, fuck , niet verder dan dit verrotte forum

Het feit dat "ze" het hier uitvechten willen is op zijn minst dubieus, ja.
Ms is het Gert zelf wel, die via een wel zeer omslachtige wijze, de aandacht wil vasthouden
Wie weet ...... Ik zie er ook echt zo uit!
pi_35389053
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:25 schreef FrancisC het volgende:

[..]

We, of jij? Er valt heel wat te wederhoren - we horen het alleen niet omdat dit niet gewenst is door de Timmermans ....
Zeg jij, ja.
Jij beweert dat ze meelezen, jij beweert dat ze te laf zijn, jij beweert en beweert, en vooralsnog gebeurt er geen hol behalve weer een topic vol
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:29:07 #235
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35389117
quote:

[..]

Mijn aanklacht? Teruglezen zou ik zeggen, heb geen zin om het steeds te herhalen -
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:29:32 #236
242 Pinball
Electric Monk
pi_35389138
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:25 schreef schatje het volgende:

[..]

of zijonline.nl

foute site joh
Ja, was een beetje een fout, 'echte bron' en 'Telegraaf' in 1 zin.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:30:40 #237
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35389190
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Zeg jij, ja.
Jij beweert dat ze meelezen, jij beweert dat ze te laf zijn, jij beweert en beweert, en vooralsnog gebeurt er geen hol behalve weer een topic vol
Geloof jij dat wanneer het management meeleest - die uiteindelijk hiervan de schade ondervinden - dit topic zouden weten te vinden en Gert Timmerman niet?
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:31:54 #238
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35389256
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Zeg jij, ja.
t klopt, Gert beweert dat gerechtelijke stappen zullen worden ondernomen in de richting van die, deze, en die, en er gebeurt niets - het woord lafheid is zeker op zijn plaats, ja!
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:33:35 #239
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35389318
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Er valt zoveel te checken - maar daar moet je dan wat voor doen - ik ben geen ober - niemand reikte mij de informatie op een presenteerblaadje aan, nietwaar?
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:34:49 #240
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35389374
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij gelooft neem ik aan wél dat iemand van nature narcistisch kan zijn?
Tsja...niets menselijks is mij vreemd dus ook een bepaalde mate van narcisme hoort bij mij en anderen...en ja...de een zal die karaktertrek wat meer hebben dan een ander al dan niet veroorzaakt door omstandigheden van buitenaf.

Noot: Geboorte en dood zeggen mij niet zo veel Gert...hoe kan ik dan beoordelen of iemand Narcistisch is van nature of veroorzaakt door "karma" uit een vorig bestaan?
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:36:02 #241
242 Pinball
Electric Monk
pi_35389438
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef FrancisC het volgende:

Mijn aanklacht? Teruglezen zou ik zeggen, heb geen zin om het steeds te herhalen -
Ik heb nergens concrete beschuldigingen gelezen. Nergens zie ik staan "Gert Timmermans heeft mij opgelicht voor ¤100.000" of "Gert T. pleegde incest met Jantje en Pietje in 1975" of "Gert T. heeft mijn boerderij in de fik laten steken".

En ik bedoelde jouw officiële aanklacht. Met zoveel bewijs moet Gert T. toch een rechtszaak aan zijn broek hebben?
pi_35389440
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Geloof jij dat wanneer het management meeleest - die uiteindelijk hiervan de schade ondervinden - dit topic zouden weten te vinden en Gert Timmerman niet?
en omdat Gert niet reageert, bewijst dat jouw gelijk?
welke schade? waarom, waarvoor, we weten alles slechts van horen zeggen, en wel van jou.
of jij de waarheid spreekt is zeer de vraag vooralsnog.

een website die uit de lucht is, zegt toch helemaal geen flikker?
ms is er sprake van een uit de hand gelopen partner ruil of zo, wie zal het zeggen, jij zegt iig verdomd weinig al lul je veel
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:42:05 #243
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35389744
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik heb nergens concrete beschuldigingen gelezen. Nergens zie ik staan "Gert Timmermans heeft mij opgelicht voor ¤100.000" of "Gert T. pleegde incest met Jantje en Pietje in 1975" of "Gert T. heeft mijn boerderij in de fik laten steken".

En ik bedoelde jouw officiële aanklacht. Met zoveel bewijs moet Gert T. toch een rechtszaak aan zijn broek hebben?
Niet lang geleden diende er in Almo reeds een rechtzaak tegen Gert Timmerman in het geschil Padberg - Gert timmerman verkocht Padberg grond die aan de gemeente toebehoorde - pure oplichting dus - Gert Timmreman werd hiervoor tot terugbetalen veroordeeld - het managment kocht de deurwaarder af en betaalde Padberg (1)
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 23:42:10 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35389750
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef milagro het volgende:
een website die uit de lucht is, zegt toch helemaal geen flikker?
ms is er sprake van een uit de hand gelopen partner ruil of zo, wie zal het zeggen, jij zegt iig verdomd weinig al lul je veel
Dit is m.i. wat ál te makkelijk.
Al enige tijd wordt er hier beweerd dat de slachtoffers van Gert Timmerman zich binnenkort gaan roeren. Dat er een front gevormd gaat worden. Het is wat al te toevallig dat dan sinds vandaag ineens die website uit de lucht is, voorzien van de melding:
quote:
Daar wij ons niet langer kunnen verenigen met het doen en laten van MEVROUW TIMMERMAN en de heer Gert Timmerman, hebben wij besloten deze site te sluiten !!
Wim & Lia ( Management )

Wim & Harry ( Webmasters
Het kan natuurlijk nog wél zo zijn dat de mensen achter die website, dezelfden zijn als degenen die hier posten. Dat is voor ons niet te controleren.
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:44:43 #245
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35389853
(2) Het management betaalde alle audioapperatuur, de mercedes waarin Gert Timmerman reed, het benzinegeld en de wegenbelasting van deze wagen - ook voor andere zaken werd door de heer Timmerman en mevrouw Babs geld gehaald bij het Management - vervolgens ontdekte het Management via mij dat Gert Timmerman over een pensioen beschikte - dit was een behoorlijk inkomen dat door beiden moedwillig werd verzwegen - wederom oplichting!
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:45:35 #246
242 Pinball
Electric Monk
pi_35389897
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef FrancisC het volgende:

Niet lang geleden diende er in Almo reeds een rechtzaak tegen Gert Timmerman in het geschil Padberg - Gert timmerman verkocht Padberg grond die aan de gemeente toebehoorde - pure oplichting dus - Gert Timmreman werd hiervoor tot terugbetalen veroordeeld - het managment kocht de deurwaarder af en betaalde Padberg (1)
Niet met oude oncontroleerbare koeien aankomen.

Waarvoor ga jíj hem aanklagen?
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:45:40 #247
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35389902
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Al enige tijd wordt er hier beweerd dat de slachtoffers van Gert Timmerman zich binnenkort gaan roeren. Dat er een front gevormd gaat worden. Het is wat al te toevallig dat dan sinds vandaag ineens die website uit de lucht is, voorzien van de melding:
[..]

Het kan natuurlijk nog wél zo zijn dat de mensen achter die website, dezelfden zijn als degenen die hier posten. Dat is voor ons niet te controleren.
Nog niet!
pi_35389905
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik toch
Mijn eerste post, daar stel ik die vraag, posten die 2 beheerders ook hier?

We weten helemaal niet wie die lieden zijn hier.
Dus dat die website uit de lucht is nu, betekent niets vooralsnog.
Alles wat 'we' weten komt van ene Francis en alles wat Francis zegt is waar omdat alles wat Francis zegt dat er gaat gebeuren ook gebeurt, een website uit de lucht en een Gert die niet reageert in een topic op een fok

Niets is te controleren.
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:47:30 #249
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35389991
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef Pinball het volgende:

[..]

Niet met oude oncontroleerbare koeien aankomen.

Waarvoor ga jíj hem aanklagen?
CONTROLEERBAAR? SINDS WANNEER IS EEN GERECHTLIJK GEDANE UITSPRAAK, GESCHIL TIMMERMAN-PADBERG - TE VINDEN IN HET REGISTER, ONCONTROLEERBAAR? NOGMAALS IK BEN GEEN OBER EN BEDIEN NIET OP WENKEN - HET BLIJFT ONGECONTROLEERD TOTDAT JE EENS ZELF IETS ONDERNEEMT OM DEZE ONFIRMATIE OP TE DIEPEN!
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:48:07 #250
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35390019
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef milagro het volgende:

Niets is te controleren.
Kan mij dat nou bommen...ik wil het verhaal uitlezen....haal de man niet uit zijn concentratie wil je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')