http://www.gerttimmerman.com/quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef CrazyPhunk het volgende:
zou iemand mij in het kort kunnen uitleggen wat er aan de hand is?
Ik zat al achter m'n andere PCquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Kun je ermee wachten? Het probleem is dat ik je geen mail wil doorsturen waarvan de namen niet te wijzigen of te knippen zijn - ik heb groot respect voor het management - zij waren niet alleen getrouwe fans, maar ook zeer loyaal en eerlijk aan de heer Timmerman - dat zij toch mijn verhalen op authenticiteit hebben willen onderzoeken en zover zijn gegaan om ook zelf navraag op te starten heeft voor mij niet aleen groot respect afgedwongen, maar ik moet mij nog even aan de belofte houden om hun annonimiteit overeind te houden - dit voor slechts nog een paar dagen -
Hopelijk heb je hier begrip voor .......
Ik heb je alleen de tekst overgemaild, hopelijk neem je daar nu even genoegen mee .....quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat al achter m'n andere PC
maar goed, als je nog niet zover wilt gaan vind ik het ook prima. Dan wacht ik wel. Wilde alleen ff zekerheid omdat ik verwacht dat áls het balletje gaat rollen het hier ook drukker gaat worden...
Gelezen... Eind van de week is alles duidelijk dus...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik heb je alleen de tekst overgemaild, hopelijk neem je daar nu even genoegen mee .....![]()
duidelijker - nog niet alles is dan opgeklaard, maar ik houdt jullie van alles op de hoogte - en mijn log zal zeker groeien om het verhaal stap voor stap uit de doeken te doen - nu laat ik het verder allemaal even aan jullie ......quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gelezen... Eind van de week is alles duidelijk dus...
Dat is me niet duidelijk... Er zijn een aantal users die zichzelf volgende week bekend willen gaan maken. Misschien zitten ze er wel bij...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef milagro het volgende:
en die WIm en Lia posten hier ook?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is me niet duidelijk... Er zijn een aantal users die zichzelf volgende week bekend willen gaan maken. Misschien zitten ze er wel bij...
Dan zegt het dus geen ene flikker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is me niet duidelijk... Er zijn een aantal users die zichzelf volgende week bekend willen gaan maken. Misschien zitten ze er wel bij...
In mijn geval absoluut sensatiequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan zegt het dus geen ene flikker.
Ik zie hier een hoop verbitterde mensen, en ja, als zij de beheerders van die site zijn, of de beheerders hebben overladen met allerhande informatie vanuit hun optiek, tja....
Ik vind dit maar een vaag gedoe allemaal, snap ook niet zo wat het nut ervan is, die halve en hele insinuaties, dat achter de schermen gemail omdat "het nog niet zover is"
Oh wacht, sensatie , dat is het
Of zijn we hier ineens allemaal voorvechters van het rechtzetten van onrecht
wat loop je dan te schermen met "vertrouwen, want dat is mijn beroep"quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In mijn geval absoluut sensatie
Ik ben nog steeds geen 100% 'believer', maar nu die site offline is begin ik hevig te twijfelen en te neigen naar voordeel van twijfel...
Precies. Enige Hollandse nuchterheid zou op z'n plaats zijn, uiteindelijk zijn er geen keiharde feiten boven water gekomen en blijft het bij veronderstellingen en vage verwijzingen naar allerlei nog uit de kast te verwachten personen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan zegt het dus geen ene flikker.
Ik zie hier een hoop verbitterde mensen, en ja, als zij de beheerders van die site zijn, of de beheerders hebben overladen met allerhande informatie vanuit hun optiek, tja....
Ik vind dit maar een vaag gedoe allemaal, snap ook niet zo wat het nut ervan is, die halve en hele insinuaties, dat achter de schermen gemail omdat "het nog niet zover is"
Oh wacht, sensatie , dat is het
Of zijn we hier ineens allemaal voorvechters van het rechtzetten van onrecht
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb er deze week op nog op gezeten
Even aangenomen dat je een site niet zomaar uit de lucht kunt knallen er en een andere tekst op kunt zetten moeten we er inmiddels vanuit gaan dat Francis gewoon gelijk heeft gehad...
Als mensen mij iets toesturen waarvan ze liever niet hebben dat ik het verder vertel ben ik idd te vertrouwen dat het ook bij mij blijft.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef milagro het volgende:
[..]
wat loop je dan te schermen met "vertrouwen, want dat is mijn beroep"
alsof het je echt serieus aan het hart gaat.
Het is je gewoon om de sensatie te doen dus, het zal je voor de rest aan je reet roesten of het waar is of niet, en zolang je dat niet weet, laat je hier allerhande vage figuren allerhande vage insinuaties neerplempen, dag in dag uit?
Noem dan gewoon meteen man en paard, of houd je bek tot je man en paard kan noemen, denk ik dan.
Maar goed, geniet ze verder
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb er deze week op nog op gezeten
<insert>middelvingersmilie<insert>quote:
wel feiten weergeven: panda/koetsquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
<knip>
En dat er niet meteen man/paard is benoemd heeft mij ook geďrriteerd, maar goed naar wat ik begrijp komt er dus volgende week meer duidelijkheid...
Ik vond het gescherm met je beroep wat idioot, maar goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als mensen mij iets toesturen waarvan ze liever niet hebben dat ik het verder vertel ben ik idd te vertrouwen dat het ook bij mij blijft.
En idd het is sensatiezucht... Maar pas sínds de site offline is gehaald. tot die tijd geloofde ik er namelijk niet veel van... En er is meer dan één topic gesloten omdat de beschuldigingen te ver gingen.
Maar nu het dan zover is gekomen ben ik méér dan nieuwsgierig naar de volgende stap...
En dat er niet meteen man/paard is benoemd heeft mij ook geďrriteerd, maar goed naar wat ik begrijp komt er dus volgende week meer duidelijkheid...
Spijker => Kop...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vond het gescherm met je beroep wat idioot, maar goed
Je zit hier immers in een compleet andere hoedanigheid, niet beroepsmatig, maar als sensatiezoekster.
Het irriteert me niet, het verbaast me, dat jij dit zolang maar laat aanmodderen, die rancuneuze lieden hier, terwijl er helemaal NIETS hard gemaakt wordt, behalve dat er wat vage beloftes gemaakt zijn en er nu een site offline is, hetgeen geen ene flikker zegt, omdat jij niet weet wie hier posten, ms zijn het wel dezelfde lieden als die beheerders of zijn ze dik aan met.
Ik vind het nogal wat om op voorhand zoveel insinuaties neer te plempen als je niets hard kan maken of wil maken.
Houd dan gewoon je mond en gooi als er harde bewijzen zijn , dan pas alles op tafel.
Eerst wordt er post na post geinsinueerd dat die dochters misbruikt zijn, dan opeens wordt er geroepen "Dat heb ik nooit beweerd!!!!!!!" , nu lijkt het om een vooral zakelijk geschil te gaan.
Nu ja, whatever, vaag in ieder geval, en een hele hoop rancune en bitterheid, waar door ons met geen mogelijkheid vast te stellen is of het waar is, en ondertussen geen wederhoor, konstant 1 kant van het verhaal.
Dit lijkt me meer op zoveel mogelijk zieltjes winnen en in feite van een zelfde zielig kaliber dus als waar Gert Timmerman van beschuldigd wordt.
Zal ik??quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef Gert het volgende:
Het is van mij ook sensatiezucht, en ik ben tevens geďntrigeerd door de mensen die hier posten, hun verhalen en motieven. Sue me.
En het "lijkt op dit" en het "lijkt op dat", maar er is van begin af aan gezegd dat er binnenkort openheid van zaken zou komen. De tijd is bijna zo rijp nu, en wee ieders gebeente die dit topic nu nog dichtpleurt!![]()
![]()
Oh ik zeg ook niet dat het dicht zou moeten, hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Spijker => Kop...
Precies zoals ik er steeds over gedacht heb Milagro... Het topic bleef enerzijds open omdat het 't enige topic binnen HBB is waar nog enigzins gediscussieerd wordt en het verder toch rustig was hier. Anderzijds vonden we het wel vermakelijk(en zijn we diverse malen gesmeekt om toch een nieuw topic te mogen openen)
Nu we zover zijn dat het erop begint te 'lijken' dat er zeker een kern van waarheid in de verhalen ben ik zeer benieuwd naar het vervolg...
Die vergelijking klopte idd nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook niet dat het dicht zou moeten, hoor
Ik snap de nieuwsgierigheid ook wel.
Maar ik vind wel dat de lieden erg weinig tegengas krijgen.
Ik zie alleen Gert nog enigzins ze van repliek dienen.
Alleen van moderators had ik meer verwacht dat handenwrijvend toekijken hoe er meer en meer vage beschuldigingen over vliegen en niet weer (geen wederhoor).
Je hebt volgens mij je post aangepast, he
En dat is maar goed ook, want het was een ridicule vergelijking
zoals eerder gezegd is er voldoende tegengas gegeven en ook door usersquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die vergelijking klopte idd niet
Maar geloof maar dat er tegengas gegeven is. Tot twee keer toe is er een slot geplaatst en er zijn diverse posts verwijderd en waarschuwingen uitgedeeld... En zoals ik al aangaf is mijn sensatiezucht pas een uurtje of 2 geleden ontstaan.
Het doel blijft idd zeer duister... Probeer ik al weken achter te komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
God, wat een verhaalSnap er geen drol van wat het doel nou is.
Het lijkt eropquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wordt Big Brother Hotel eindelijk interessant?![]()
Een slotje zetten is geen tegengas flugel, en een post verwijderen ook niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
<..>
Maar geloof maar dat er tegengas gegeven is. Tot twee keer toe is er een slot geplaatst en er zijn diverse posts verwijderd en waarschuwingen uitgedeeld...
<..>
Pinball schat, moet ik nu écht alle tegengas posts van TL en mezelf erbij gaan halen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een slotje zetten is geen tegengas flugel, en een post verwijderen ook niet.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Flugeltje, jij was de meest kritische hier, dat durf ik bijna wel te stellen - op dit moment kan ik je wel zoenen .....
Babs heeft altijd tegengas gegeven in menig Forum, waarom hier niet voor de andere kant van het verhaal?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef milagro het volgende:
[., nu lijkt het om een vooral zakelijk geschil te gaan.
Nu ja, whatever, vaag in ieder geval, en een hele hoop rancune en bitterheid, waar door ons met geen mogelijkheid vast te stellen is of het waar is, en ondertussen geen wederhoor, konstant 1 kant van het verhaal.
Dit lijkt me meer op zoveel mogelijk zieltjes winnen en in feite van een zelfde zielig kaliber dus als waar Gert Timmerman van beschuldigd wordt.
Nee, dat kan ik zelf waarschijnlijk ook sneller.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Pinball schat, moet ik nu écht alle tegengas posts van TL en mezelf erbij gaan halen...
Het waren voorbeelden om aan te geven dat er geen vrij spel was... Zie ook de reactie van Francis zelf over het kritisch zijn....quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik zelf waarschijnlijk ook sneller.
Ik zeg alleen dat slotjes en verwijderde posts geen tegengas zijn. Dat is niet iemand het vuur aan de schenen leggen een waarheid najagen, maar een discussie in toom houden.
Twee heel verschillende dingen, maar zoals jji het schreef leek het alsof dat dé manieren zijn om de waarheid boven tafel te krijgen.
Zeer korte weergave... Gert was zeer populair in HBB... Een aantal users verkondigden dat Gert een rol speelde en absoluut niet zo is als hij zichzelf voordeed in het huis. Daarover is een aantal topics lang gediscussieerd en inmiddels begint het erop te lijken dat Gert idd diep in de problemen zit...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik ga er niet achteraan ook om erachter te komen wat er aan de hand is
Maar dat hij in de problemen zit, wil nog niet zeggen dat hij zich in HBB anders voordeed dan hij is....quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeer korte weergave... Gert was zeer populair in HBB... Een aantal users verkondigden dat Gert een rol speelde en absoluut niet zo is als hij zichzelf voordeed in het huis. Daarover is een aantal topics lang gediscussieerd en inmiddels begint het erop te lijken dat Gert idd diep in de problemen zit...
dank je! eindelijk iemand die het wel kan uitleggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeer korte weergave... Gert was zeer populair in HBB... Een aantal users verkondigden dat Gert een rol speelde en absoluut niet zo is als hij zichzelf voordeed in het huis. Daarover is een aantal topics lang gediscussieerd en inmiddels begint het erop te lijken dat Gert idd diep in de problemen zit...
Dat zeg ik ook niet... Ik ben alleen zeer benieuwd welke kant het opgaat...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar dat hij in de problemen zit, wil nog niet zeggen dat hij zich in HBB anders voordeed dan hij is....
nee, dat toont dat niet aan, dat toont enkel aan dat er mot is ontstaan en dat Francis dat dus wist.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef geanini het volgende:
als ik me niet vergis zijn wim & harry ook eigenaars van de fan-club web-site Gert en Hermien. Als er 1 koppel was wat achter Gert stond ( te lezen op hun website) dan waren zij dat wel. Dat ze veranderd zijn van gedachten, toont alleen maar aan dat francis griezelig dicht bij de waarheid zitten.
Dat van de kant van Hermien niets wordt vernomen momenteel is alleen onstaan door het feit dat ze jaren lang allerlei kritiek over zich heen hebben gehad dat ze zielig waren, leugens vertelde, en jaloers waren. Niemand is hen ooit tot publieke steun geweest. Heel veel rotzooi hebben ze over zich heen gekregen... Dan kijk je inderdaad wel uit dat je verder niets meer zegt, todat er iemand opstaat die het verhaal kan bevestigen.
Zoals ik al veel vaker zei, als er 1 schaap ( in dit gelval slachtoffer) over de dam is volgen er meer....
Als het waar is waren we erbij toen het mysterie ontrafelt werd... Als het niet waar is en het een stel kloons zijn, huldequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat toont dat niet aan, dat toont enkel aan dat er mot is ontstaan en dat Francis dat dus wist.
wie er schuld heeft aan die mot, wat er waar is of niet , is totaal niet duidelijk
het blijft hoe dan ook 1 kant van het verhaal.
Je bent lekker scherp vanaaf Milaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat toont dat niet aan, dat toont enkel aan dat er mot is ontstaan en dat Francis dat dus wist.
wie er schuld heeft aan die mot, wat er waar is of niet , is totaal niet duidelijk
Dat met die spoken komt binnenkort wel weer hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
Het lijkt nu de kant van een schuld en genoegdoeningsritueel op te gaan en dat vind ik over het algemeen de minst boeiende kant van een tragedie.![]()
Wim en Lia LEZEN mee maar posten hier niet ......quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja.... echt waar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat met die spoken komt binnenkort wel weer hoor.
Lia is (of was) Gert zijn grootste fan? Volgens mij stond ze ook regelmatig in de bladen om hem te verdedigen. Met een groot plakboek enzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wim en Lia LEZEN mee maar posten hier niet ......
Miauw.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja.... echt waar? [afbeelding]
Je loopt me toch niet te fokken he Gert?![]()
Dit klopt, want ook daar waren anderen de schuld voor zijn vertrek!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar dat hij in de problemen zit, wil nog niet zeggen dat hij zich in HBB anders voordeed dan hij is....
De tragedie is nog lang niet ten einde Jappie - ik bedoel alleen maar dat het mangement mij heel zorgvuldig heeft gehoord en de feiten en omstandigheden zelf is gaan onderzoeken - dit heeft geleid tot de huidige gang van zaken - niets anders! Ik heb niet van enige trammelant tussen het management en Gert timmerman gehoord, ik presenteerde de omstadigheden, de bronnen, etc die gemaakt hebben dat het management niet alleen de handen van Timmerman aftrekt maar ook alle kosten op hun zal verhalen - dit gebeurd niet op basis van geruchten, smaad of laster, want kosten laten zich daardoor niet wettelijk verhalen, nietwaar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent lekker scherp vanaaf Mila![]()
Maar je hebt wel gelijk.....en eerlijk gezegd begin ik mijn interesse juist op dit moment zo langzamerhand te verliezen. Het lijkt nu de kant van een schuld en genoegdoeningsritueel op te gaan en dat vind ik over het algemeen de minst boeiende kant van een tragedie.![]()
Dat is waar,, het is idd nog geen bewijs, maar wel een belangrijke clue. Het is inderdaad 1 kant van het verhaal, maar ook Gert en Babs zijn vrij om hier te schrijven. Bij andere forums hebben ze ook heel wat berichtjes ingezonden, en ze weten van dit fok forum af.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is heel goed in staat om feit van fictie te onderscheiden -quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Lia is (of was) Gert zijn grootste fan? Volgens mij stond ze ook regelmatig in de bladen om hem te verdedigen. Met een groot plakboek enzo![]()
![]()
Hoe weet je dat, APK?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef APK het volgende:
Het schijnt dat die Babs en Gert hier meelezen, dus wederhoor is gewoon mogelijk.
Weet ik ook niet? Vraag me dat ook al een paar uur af, maar een aantal topics geleden zei hij al dat het hem zwaarder op het dak viel dan hij verwachtte!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef FrancisC het volgende:
Vraagje voor iedereen: WAAR IS TIMMERHOUT?
Hetr hen ontkennen zou betekenen dat iedere door mij zowel in het log genoemde bron, persoon of verwijzing ook qua bestaan ontkent dienen te worden - niet alleen is dat ten enemale onmogelijk - zij zijn niet in staat om de beweringen onderuit te halen omdat er teveel fundering bestaat -quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef geanini het volgende:
[..]
Dat is waar,, het is idd nog geen bewijs, maar wel een belangrijke clue. Het is inderdaad 1 kant van het verhaal, maar ook Gert en Babs zijn vrij om hier te schrijven. Bij andere forums hebben ze ook heel wat berichtjes ingezonden, en ze weten van dit fok forum af.
Het verbaasde mij al eerlijk gezegd dat het hier zo stil is...
Hoe zouden ze anders van het mangement het geld voor een dure advocaat kunnen eisen om de door mij hier gedane beweringen aan te vallen?quote:
Nee, een aanklacht wegens Smaad en Laster zou inderdaad zinvoller zijn - waar blijft ie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:12 schreef milagro het volgende:
Oh ja, jij zegt er komt geen tegengas omdat het waar is, en als er dan geen tegengas komt, is dat bewijs dat het waar is
Je lijkt wel een gelovige, die redeneren ook zo heerlijk alles naar zich toe.
Ik zou dergelijke beschuldigingen aan mijn adres ook niet op een of ander forum gaan zitten aanvechten, lijkt me vrij zinloos, zo onder het oog van sensatie belusten zoals Ernst Bobbie en de rest (ik) en een handje vol handjes op 1 buik.
Vooralsnog blijft het een hoop bla en weinig boe.
Ok, ik begrijp het. Heb helemaal bijgelezen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:09 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hoe zouden ze anders van het mangement het geld voor een dure advocaat kunnen eisen om de door mij hier gedane beweringen aan te vallen?
Dit zou een onderzoek naar de aantijgingen betekenen, nietwaar? Niet de navraag van een eenling, maar een justitieel ....... Terwijl dit een van de meest gangbare manieren zou zijn om eruit te komen blijven ze mij dit ook schuldig - vandaar dat ik ze binnenkort een handje help ....quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, een aanklacht wegens Smaad en Laster zou inderdaad zinvoller zijn - waar blijft ie?
Je zegt hier toch helemaal nietsquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, een aanklacht wegens Smaad en Laster zou inderdaad zinvoller zijn - waar blijft ie?
Vanaf het begin van al deze hectiek omtrent Gert Timmermans ben ik nooit daadwerkelijk geinteresseerd geweest in het welles / nietus gedeelte ervan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef FrancisC het volgende:
[..]
De tragedie is nog lang niet ten einde Jappie - ik bedoel alleen maar dat het mangement mij heel zorgvuldig heeft gehoord en de feiten en omstandigheden zelf is gaan onderzoeken - dit heeft geleid tot de huidige gang van zaken - niets anders! Ik heb niet van enige trammelant tussen het management en Gert timmerman gehoord, ik presenteerde de omstadigheden, de bronnen, etc die gemaakt hebben dat het management niet alleen de handen van Timmerman aftrekt maar ook alle kosten op hun zal verhalen - dit gebeurd niet op basis van geruchten, smaad of laster, want kosten laten zich daardoor niet wettelijk verhalen, nietwaar?
Dat is dan een behoorlijke ommezwaai. Zij was ook degene die in de bladen verkondigde dat de dochters dat verhaal van incest enkel voor het geld hebben verzonnen. Tenminste, ik dacht van welquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is heel goed in staat om feit van fictie te onderscheiden -
Ik geloof in wind, water lucht en het feit dat je zo goed bent als het laatste product dat je maakt!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:12 schreef milagro het volgende:
Oh ja, jij zegt er komt geen tegengas omdat het waar is, en als er dan geen tegengas komt, is dat bewijs dat het waar is
Je lijkt wel een gelovige, die redeneren ook zo heerlijk alles naar zich toe.
Ik zou dergelijke beschuldigingen aan mijn adres ook niet op een of ander forum gaan zitten aanvechten, lijkt me vrij zinloos, zo onder het oog van sensatie belusten zoals Ernst Bobbie en de rest (ik) en een handje vol handjes op 1 buik.
Vooralsnog blijft het een hoop bla en weinig boe.
Dat kan kloppen, ik weet het niet - maar zoals ik al zei, als je iets wordt aangereikt, waarvan je het bestaan simpelweg niet kunt ontkennen, moet je wel idioot zijn om te zeggen - ik heb het niet gezien - vandaar dus -quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is dan een behoorlijke ommezwaai. Zij was ook degene die in de bladen verkondigde dat de dochters dat verhaal van incest enkel voor het geld hebben verzonnen. Tenminste, ik dacht van wel.
Waar blijft jouw aanklacht?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef FrancisC het volgende:
Vage insinuaties zijn ook insinuaties - strafbaar dus - je kunt maar beter een hele doen - en ik geloof dat het Topic niet voor niets een aantal malen op slot is geweest - ik noem man en paard steeds -quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Je zegt hier toch helemaal niets
Halve vage insinuaties, zo slim ben je wel.
Er valt niets aan te klagen vooralsnog, omdat jij man en paard niet noemt.
Blablabla... jij beweert van alles, en wij kunnen niets checken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:19 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik geloof in wind, water lucht en het feit dat je zo goed bent als het laatste product dat je maakt!
Ik vind je een gelovige als je een twintigtal getuigen in een richting ziet wijzen - en de persoon waarop gewezen wordt zegt - ik heb nooit met hen vandoen gehad - dan ben je een gelovige -
De feiten liggen namelijk elders, nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |