Je bent te laat het is nu alleen nog maar wat napruttelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef berney het volgende:
Heej fijn een donderdag rel
*er voor zitten gaat*.
ik ben altijd te laat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent te laat het is nu alleen nog maar wat napruttelen..
waarin ze zegt dat ze rust wil ja....quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef feiten het volgende:
[..]
Hee Heb je nu nog niets gelezen. Kijk nog eens naar haar brief.
Rust kan alleen worden gecreeerdt als de discussie ook naar een stellingname gaat - dat is tot op heden nooit gebeurd omdat het publiek immers genoegen neemt met het over en weer smijten vna media-argumenten - ik niet! De dochters ook niet! Er zou een einde aan deze discussie moeten komen die voor iedereen te bevatten is - pas wanneer je iets kent - ookal is het nadien overanderlijk - bestaat er kans op rust - er altijd naar moeten blijven gissen is het doemscenario -quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al een keer of wat gevraagd heb...
De dochters willen (blijkbaar) rust.. waarom dan toch doorgaanWaarom niet de wens van de dochters respecteren
even navraag gedaan bij een vriendin die in dat gat op school heeft gezeten:quote:
quote:overdinkel is een dorp waar de enige buitenlander de pizzabakker is en die is ook gewoon een tukker
smakeloos, ik ben weg hier!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Inderdaad en voor minder dan tien babylijkjes in de tuin van Gert in Overdinkel en omstreken gaan we niet hoor. Hup hup!
Omdat jij tot nog toe niets anders gedaan hebt dan oude verhaaltjes oprakelen die allang en breed in de belangstelling van de media hebben gestaan. Je werpt de lezer een bot voor met vage insinuaties dat over een paar dagen de puzzel in elkaar gaat vallen en dat wij ons dan gek schrikken. Zeg dan gewoon wie je bent en wat jij vindt dat er bekend moet worden van Gert Timmerman. Niet dat oeverloze vage gewauwel wat al bijna zes topics duurt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Als het allemaal al bekend was, waarom dan die ophef over man een paard noemen - die waren dan toch allemaal ook al lang bekend? Er is helemaal niets bekend over Gert Timmerman - het publiek kent die kant die uitgestippeld is door de managers, de media en de informatiebladen van de platenmaatschappijen destijds - noem mij eens een aantal gebeurtenissen die allemaal allang bekend waren? Vul de ontbrekende jaartallen eens in op mijn weblog en vul de mensen in die er nog niet instaan - pas dan geloof ik je als jij zegt dat alles al lang bekend was ..... Ik weet zeker dat de naam Reggie je dan ook heel veel zegt ...... Want alles is zo bekend ....
Toen lagen de kijkcijfers hoger, velen vonden het gestresste gedrag van hem toch prachtig om te zien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Stali het volgende:
[..]
En dit allemaal naar aanleiding van een paar dagen Gert in Hotel BB waar bijna niemand naar kijkt?
Me dunkt dat de meesten hier genoeg levenservaring hebben. Anderen wegzetten als puber, omdat je niet direct geloofd wordt komt eerder erg puberaal over, als de kritische users ertussendoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef feiten het volgende:
[..]
Weet je francis, je moet denk ik een gevoel erbij hebben om dat te snappen. Jij en ik en timmerhout leukeleu etc hebben dat wel. Voor de rest is het een GTST. te veel pubers met te weinig levenservaring. Ik ben alleen al benieuwd naar de leeftijden van de anderen. ( zal nu wel weer nkele flauwe reacties opkomen, maar daarmee kan ik de leeftijd ook wel inschatten)
levenservaring heb je echt nodig om dit te snappen. Je moet echt MENS zijn.
Nee, maar dat verwonderd mij ook niet met een intelligent publiek als het Nederlandse en een pers die er meer baat bij heeft lucratief te continueren dan te onderzoeken ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Schiet niet echt op hé, FrancisC, als je al 22 jaar bezig bent.
Nee je moet me wel correct quotenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
overdinkel is een klein dorp tegen de duitse grens in Twente.. beroemd door een ofandere vage traditie met rubber eendjes over het lokale riviertje heb ik me laten vertellen
maar wat daar nu het nut van was
heb je gevraagd de stukken in te vullen - je zegt dat die in de media hebben gestaan, kom op niet zeiken nu, doen: jaartallen, namen, alles - als er publicaties zouden hebben bestaan is het internet het uitgekozen medium om te achterhalen -quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat jij tot nog toe niets anders gedaan hebt dan oude verhaaltjes oprakelen die allang en breed in de belangstelling van de media hebben gestaan. Je werpt de lezer een bot voor met vage insinuaties dat over een paar dagen de puzzel in elkaar gaat vallen en dat wij ons dan gek schrikken. Zeg dan gewoon wie je bent en wat jij vindt dat er bekend moet worden van Gert Timmerman. Niet dat oeverloze vage gewauwel wat al bijna zes topics duurt.
Heeft weinig met geloven te maken, maar meer met de aard van de reacties en toon. De opmerking van Stali over kinderlijkjes zou genoeg moeten zijn voor een verbanning van FOK lijkt me.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Me dunkt dat de meesten hier genoeg levenservaring hebben. Anderen wegzetten als puber, omdat je niet direct geloofd wordt komt eerder erg puberaal over, als de kritische users ertussendoor![]()
owjah.. en die dobberen dan die kant opquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Nee je moet me wel correct quotenEpe het dorpje over de grens achter Gronau gooit badeendjes in de Dinkel
Nou, laat eens zien wat je van die oude verhaaltjes allemaal kent - ondermijn geen discussie door op zinlose tegenreacties te wachten, maar weerleg de feiten die volgens jouw allemaal gepubliceerd stonden ..... Ik wachtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef FrancisC het volgende:
[..]
heb je gevraagd de stukken in te vullen - je zegt dat die in de media hebben gestaan, kom op niet zeiken nu, doen: jaartallen, namen, alles - als er publicaties zouden hebben bestaan is het internet het uitgekozen medium om te achterhalen -
zo snel wordt er nu ook weer niet geband.. welkom in de wondere wereld van internetquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:56 schreef feiten het volgende:
[..]
Heeft weinig met geloven te maken, maar meer met de aard van de reacties en toon. De opmerking van Stali over kinderlijkjes zou genoeg moeten zijn voor een verbanning van FOK lijkt me.
Is er eigenlijk een grens wanneer je geband wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo snel wordt er nu ook weer niet geband.. welkom in de wondere wereld van internet
Kom nou toch, als jij met een goed verhaal aankomt bij de pers dan zullen ze er van smullen, dat hebben ze al die jaren gedaan. Afgaand op wat je tot nu toe op Fok! geschreven hebt komt je verhaal dus niet verder dan het oprakelen van oud zeer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:53 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, maar dat verwonderd mij ook niet met een intelligent publiek als het Nederlandse en een pers die er meer baat bij heeft lucratief te continueren dan te onderzoeken ....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef feiten het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een grens wanneer je geband wordt.![]()
Slappe hap,quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Kom nou toch, als jij met een goed verhaal aankomt bij de pers dan zullen ze er van smullen, dat hebben ze al die jaren gedaan. Afgaand op wat je tot nu toe op Fok! geschreven hebt komt je verhaal dus niet verder dan het oprakelen van oud zeer.
Dat is dan lastig als je met iemand wilt discussieren die de macht heeft je te bannen. Onafhankelijkheid was dan toch handiger.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:
[..]ja hoor... .maar die ga ik nu niet verraden
Echt hilarisch jijquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo snel wordt er nu ook weer niet geband.. welkom in de wondere wereld van internet
Busted! Kutcookies.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:56 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nou, laat eens zien wat je van die oude verhaaltjes allemaal kent - ondermijn geen discussie door op zinlose tegenreacties te wachten, maar weerleg de feiten die volgens jouw allemaal gepubliceerd stonden ..... Ik wacht
Joh, trek je niks aan van die Hautaine Teringdwergquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef feiten het volgende:
[..]
Dat is dan lastig als je met iemand wilt discussieren die de macht heeft je te bannen. Onafhankelijkheid was dan toch handiger.
Je kent mijn emailadres. Stuur daar dan eens de regels heen
Timmerhout, FrancisCquote:
Ik vraag uw om al de reeds gepubliceerde details - slappe hap? Moeilijk he, met niets op de proppen kunnen komen? Nogmaals, wat ken je inhoudelijk van de zaak? Ik wacht en heb geduld - discussieer met jou niet verder totdat jij jouw stelling onderbouwt - oude verhalen reeds gepubliceerd - wat is er zo moeilijk aan om deze informatie aan het forum door te spelen? Ik wacht hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Kom nou toch, als jij met een goed verhaal aankomt bij de pers dan zullen ze er van smullen, dat hebben ze al die jaren gedaan. Afgaand op wat je tot nu toe op Fok! geschreven hebt komt je verhaal dus niet verder dan het oprakelen van oud zeer.
Kijk gewoon ff http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef feiten het volgende:
[..]
Dat is dan lastig als je met iemand wilt discussieren die de macht heeft je te bannen. Onafhankelijkheid was dan toch handiger.
Je kent mijn emailadres. Stuur daar dan eens de regels heen
Nee, niet goed begrepen - wanneer er een eenduidig einde komt aan de discussie is er rust - einde is opheldering en niet het in stand houden van een kwakzalverige soap ten koste van derden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Timmerhout, FrancisC
het werd ook te verwarrend, hè
Maar als ik het goed begrijp hebben de dochters pas rust als Pa met pek en duivenveren overgoten , op de Dam wordt gevierendeeld door Overdinkselse boerenkinkelse hengsten en zo het tijdige voor het eeuwige verruilt, het brandende eeuwige uiteraard.
ben jij nou nog niet gebandquote:
Nee, dat ga jij ons toch vertellen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef FrancisC het volgende:
[..]
heb je gevraagd de stukken in te vullen - je zegt dat die in de media hebben gestaan, kom op niet zeiken nu, doen: jaartallen, namen, alles - als er publicaties zouden hebben bestaan is het internet het uitgekozen medium om te achterhalen -
Dus je bent pas mens vanaf een bepaalde leeftijd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef feiten het volgende:
[..]
te veel pubers met te weinig levenservaring. Ik ben alleen al benieuwd naar de leeftijden van de anderen. ( zal nu wel weer nkele flauwe reacties opkomen, maar daarmee kan ik de leeftijd ook wel inschatten)
levenservaring heb je echt nodig om dit te snappen. Je moet echt MENS zijn.
Nou, houd dan gewoon je mond, einde discussie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, niet goed begrepen - wanneer er een eenduidig einde komt aan de discussie is er rust - einde is opheldering en niet het in stand houden van een kwakzalverige soap ten koste van derden!
Rustig maar, straks komt flugel vast je handje weer vasthouden. Anders vraag je toch ff Yvonnequote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Rustis maar, straks komt flugel vast je handje weer vasthouden. Anders vraag je toch ff Yvonne![]()
Volgens mij heeft Francis echter wel veel succes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, houd dan gewoon je mond, einde discussie.
Jij houdt de soap om de een of andere reden al 22 jaar lopende.
Je hebt er blijkbaar baat bij, om zo lang in dit rancuneuze gedrag te blijven hangen
Ach ja, de een voert duiven op de Dam, de ander draait op drama.
Die grens moet je zelf zoeken, is overigens niet voor iedereen gelijk.....om het gemakkelijker te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef feiten het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een grens wanneer je geband wordt.![]()
Oke, maar wat is eigenlijk de rol van moderator dan. Dit is een serieuze vraagquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kijk gewoon ff http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Als er nog vragen zijn geef je maar een gil
maar for the record: een mod kan niet bannen
Zorgen dat de rel niet doodslaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef feiten het volgende:
[..]
Oke, maar wat is eigenlijk de rol van moderator dan. Dit is een serieuze vraag
omfgquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef feiten het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Francis echter wel veel succes.
- DIt is de een van meest besproken forum,
- er is ingegrepen bij GERT gisteren
- steeds meer slachtofferes melden zich of geven zich meer prijs. ( we weten al bijna wie timmerhout is)
- en voor de pubers is dittoch een geweldige levensles.
Kort samengevat: een poging doen om te zorgen dat iedereen binnen de grenzen van die policy blijf.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef feiten het volgende:
[..]
Oke, maar wat is eigenlijk de rol van moderator dan. Dit is een serieuze vraag
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Zorgen dat de rel niet doodslaat.
Jij wilt deze lui verspreid over heel Fok! hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je vragen of opmerkingen hebt over een post of een topic kun je dat in het feedbacktopic kwijt
tis het HBB-feedback-topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij wilt deze lui verspreid over heel Fok! hebben?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |