Was idd.... Nu niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef APK het volgende:
Er was een topic met schaatsen in de TT, Flugel!![]()
Nope....quote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef PC eend het volgende:
Bijles voor de mods?
Dat betekend toch rellen?![]()
Niks eigenlijk....quote:
Is het beleid speciaal voor jou aangepast danquote:
Je kunt smeken of op je knieen gaan zo veel als je wilt, maar van mij krijg je het geheim van goed modschap nooit te horen.quote:
Dat geheim is allang bekend... De users overal hun zin in gevenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt smeken of op je knieen gaan zo veel als je wilt, maar van mij krijg je het geheim van goed modschap nooit te horen.![]()
Jij denkt dat teamlead dat ook weet?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat geheim is allang bekend... De users overal hun zin in geven
Ja hoor.. het boeit me alleen niet of users mij een goede mod vindenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt dat teamlead dat ook weet?![]()
Les een: Altijd respect hebben voor de users.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
Ja hoor.. het boeit me alleen niet of users mij een goede mod vinden
Dat snap ik, maar om daar dan meteen zoveel moeite voor te doen komt wat krampachtig over.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
als iemand mij geen goeie vind, respecteer ik die mening hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Les een: Altijd respect hebben voor de users.
het gekke is dat ik er niet eens moeite voor hoef te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar om daar dan meteen zoveel moeite voor te doen komt wat krampachtig over.![]()
Je leest de opgave niet goed....quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
als iemand mij geen goeie vind, respecteer ik die mening hoor![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
is ie te moeilijk voor je?quote:
Ja, hoe kan je iets respecteren dat je niet boeitquote:
ik kan toch wel respect hebben voor iemand die in iets gelooft in iets dat ik onzinnig vind of voor iemand die een mening heeft waar ik verder niet warm of koud van kan wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, hoe kan je iets respecteren dat je niet boeit
Nee!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan toch wel respect hebben voor iemand die in iets gelooft in iets dat ik onzinnig vind of voor iemand die een mening heeft waar ik verder niet warm of koud van kan worden
Zou kunnen, maar als je dan zegt dat het je niet boeit, denk ik het valt wel mee met dat respectquote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan toch wel respect hebben voor iemand die in iets gelooft in iets dat ik onzinnig vind of voor iemand die een mening heeft waar ik verder niet warm of koud van kan worden
ow... okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |