quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het stukje, wat zonder mijn toestemmijng, hier is neergezet door een lolbroek. Gevoelens zeggen jullie niets .............
Nee, JIJ kondigt aan in het gastenboek te gaan schrijven, heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg emotioneel en moeilijk, IK ga eens kijken en zie een ordinaire scheldpartij, niks "emotioneel"quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het stukje, wat zonder mijn toestemmijng, hier is neergezet door een lolbroek. Gevoelens zeggen jullie niets .............
ow datquote:
Koketteer er dan niet mee, muts.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
quote:
al een jaartje of 28.. why?quote:
Ik ben oh zo behulpzaam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Koketteer er dan niet mee, muts.
Jij verkondigt hier heel nadrukkelijk dat je daar iets hebt gepost in het gastenboek.
Dan kunnen we of allemaal daar gaan kijken, of we quoten het hier even, scheelt weer een loop.
En als er dan een serieuze reactie op het verhaal van Sheila geplaatst wordt, word er geroepen dat we haar vooral met rust moeten laten......quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef rakker582 het volgende:
Wat ik nu niet begrijp is dat er eerst wordt gezegd, waarom reageren de dochters niet.
En als ze dan reageren Sheila in dit geval word ze weer afgeblaft.
Dit is toch wat jullie wilden een reaktie, dan moet je niet achteraf gaan zeggen, ik begrijp niet dat je je verhaal hier neer zet. Ik weet dat Sheila het met dit verhaal vreselijk moeilijk heeft en veel pijn en verdriet.
EN al breed uitgemeten in de pers,quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef rakker582 het volgende:
Wat ik nu niet begrijp is dat er eerst wordt gezegd, waarom reageren de dochters niet.
En als ze dan reageren Sheila in dit geval word ze weer afgeblaft.
Dit is toch wat jullie wilden een reaktie, dan moet je niet achteraf gaan zeggen, ik begrijp niet dat je je verhaal hier neer zet. Ik weet dat Sheila het met dit verhaal vreselijk moeilijk heeft en veel pijn en verdriet.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
En als er dan een serieuze reactie op het verhaal van Sheila geplaatst wordt, word er geroepen dat we haar vooral met rust moeten laten......
![]()
Inderdaad en voor minder dan tien babylijkjes in de tuin van Gert in Overdinkel en omstreken gaan we niet hoor. Hup hup!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar komop Timmerman, JIJ kiest FOK! uit om van alles te beweren, vertel dan NU maar wie je bent en wat Gert je allemaal heeft aangedaan...
Pubersquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Timmerhout het volgende:
Had ook beter moeten weten en niet met pubers in discussie gaan die nog nooit iets hebben meegemaakt ..... Dit was mijn laatste bijdrage. Niemand wil echt luisteren en je wordt nog voor de gek gehouden ook. Dank jullie wel ....
Nee dame, a) we zijn geen pubers, b) JIJ beweert van alles c) WIJ zetten daar vraagtekens bij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Timmerhout het volgende:
Had ook beter moeten weten en niet met pubers in discussie gaan die nog nooit iets hebben meegemaakt ..... Dit was mijn laatste bijdrage. Niemand wil echt luisteren en je wordt nog voor de gek gehouden ook. Dank jullie wel ....
die is er alquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
EN al breed uitgemeten in de pers,
EN dan rust willen en op een megasite posten
We wachetn nog even op GertTimmerman, de user.
waarom nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij mag 1 jaar gratis Fokken maar Feiten mag dat niet..
Ik werk al sinds 1984 aan deze zaak, waar was Gert toen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Ha het grof geschut wordt nu in stelling gebracht.
Je schrijft alleen maar dingen die al lang en breed uitgemeten in de belangstelling van de media hebben gestaan. Je doet nu voorkomen alsof heel Nederland denkt dat Gert Timmerman een geweldig man is met een smetteloos verleden. Maar alle vuiligheid is allang bekend gemaakt.
Kortom dit is gewoon een egodocument, ik geloof er helemaal niks van dat jij zo graag rust wilt.
En verder is het grappig dat de Blogs als paddestoelen uit de grondkomen en de vuilspuiterij (het kan best waar zijn hoor) hier ook op Fok! verschijnt net nu Gert Timmerman eventjes in de belangstelling is geweest.
op de dam ergens?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik werk al sinds 1984 aan deze zaak, waar was Gert toen?
Betekent dit dat het topic dicht kan? Ik wil namelijk nog wel even de groetjes doen aan Gert. Toppertje!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Timmerhout het volgende:
Mijn mailadres heb ik om privacyredenen niet vermeld, ik hoop dat je dat begrijpt. En ook " schelden " is emotie, wist je dat ? Nog maar een keer, het ga jullie goed .....
Geen idee.... Skieen in de alpen ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik werk al sinds 1984 aan deze zaak, waar was Gert toen?
Ja, enof ik dat begrijp!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Timmerhout het volgende:
Mijn mailadres heb ik om privacyredenen niet vermeld, ik hoop dat je dat begrijpt. En ook " schelden " is emotie, wist je dat ? Nog maar een keer, het ga jullie goed .....
Pubers die nog nooit iets hebben meegemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Timmerhout het volgende:
Nee, Gert stond toen op de dam weet je wel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geen idee.... Skieen in de alpen ofzo
nog steeds die teringduiven te voerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, Gert stond toen op de dam weet je wel?.
Die heeft minstens 35 jaar op de dam gestaan om de duiven te voeren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog steeds die teringduiven te voeren
Nee, zo erg is het ook weer nietquote:
En dit allemaal naar aanleiding van een paar dagen Gert in Hotel BB waar bijna niemand naar kijkt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef Leukeleu het volgende:
Timmerhout mits als het dezelfde is, heeft inmiddels haar gal gespuid in het Gastenboek van GT.
Hopelijk blijft de webmaster hier af en blijft het nog een geruime tijd leesbaar voor het Nederlandse publiek, hij heeft het verdiend om weer met beide benen op de grond te komen.
Och, we plaatsen het hier wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef Leukeleu het volgende:
Timmerhout mits als het dezelfde is, heeft inmiddels haar gal gespuid in het Gastenboek van GT.
Hopelijk blijft de webmaster hier af en blijft het nog een geruime tijd leesbaar voor het Nederlandse publiek, hij heeft het verdiend om weer met beide benen op de grond te komen.
Kan ik dan NU even peuken halen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:
hey.. leukeleu is er ook weer
De middagploeg is gearriveerd?
Mag ik er dan wellicht iets over zeggen? Je hebt gelijk als je stelt dat er een mogelijke tegenstelling zit in het willen van rust en tegelijkertijd de discussie zien opwaaien - maar probeer het eens van deze kant - stel, je leeft al teruggetrokken in je huis en gaat je gewone gang - en dan blijkt dat Gert Timmerman, de vader, van het ene naar het andere programma hollen - onderscheiden wordt met een lintje en dergelijke - om naar dergelijke beelden te kijken is zwaar - vooral als je bedenkt dat de huidige vrouw geen enkel respect heeft voor de overleden moeder - Je hoort dat je vader zegt dat Hermien niet dood is, maar in het lichaam van Sandra huist: nog geen plekkie in de hemel heeft weten te bemachtigen dus - de kinderen komen zonder een discussie waaraan geen afloop zit nooit tot rust - wanneer de discussie echter besluitvorming zou weten te vinden, kan er rust komen - ik hoop dat je dit ook wilt overwegen. Neem niet mijn woord ervoor, maar probeer je zelf eens op die plaats te zetten........quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb heel opbouwend vragen gesteld maar de opbouwende antwoorden blijven uit.
Je trapt alleen maar rotzooi en Sheila wil graag rust... zegt ze en dat zeg jij ook en daar zit wat tegenspraak in..
Hey Timmerhout, ben je weer, net weg en nu alweer terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef Leukeleu het volgende:
gooi er ff een slotje opquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ik dan NU even peuken halen?
Gert Timmerman is camp het is geen beroemde man die van het ene programma naar het andere holt. En als die man je pijn heeft gedaan dan zap je door. Alles wat jij hier gezegd hebt is allang bekend en is niets anders dan wraak willen nemen. Jullie willen helemaal geen rust maar wraak.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Mag ik er dan wellicht iets over zeggen? Je hebt gelijk als je stelt dat er een mogelijke tegenstelling zit in het willen van rust en tegelijkertijd de discussie zien opwaaien - maar probeer het eens van deze kant - stel, je leeft al teruggetrokken in je huis en gaat je gewone gang - en dan blijkt dat Gert Timmerman, de vader, van het ene naar het andere programma hollen - onderscheiden wordt met een lintje en dergelijke - om naar dergelijke beelden te kijken is zwaar - vooral als je bedenkt dat de huidige vrouw geen enkel respect heeft voor de overleden moeder - Je hoort dat je vader zegt dat Hermien niet dood is, maar in het lichaam van Sandra huist: nog geen plekkie in de hemel heeft weten te bemachtigen dus - de kinderen komen zonder een discussie waaraan geen afloop zit nooit tot rust - wanneer de discussie echter besluitvorming zou weten te vinden, kan er rust komen - ik hoop dat je dit ook wilt overwegen. Neem niet mijn woord ervoor, maar probeer je zelf eens op die plaats te zetten........
Alleen als je heel snel bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ik dan NU even peuken halen?
Dat is precies wat ik al een keer of wat gevraagd heb...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Gert Timmerman is camp het is geen beroemde man die van het ene programma naar het andere holt. En als die man je pijn heeft gedaan dan zap je door. Alles wat jij hier gezegd hebt is allang bekend en is niets anders dan wraak willen nemen. Jullie willen helemaal geen rust maar wraak.
Als het allemaal al bekend was, waarom dan die ophef over man een paard noemen - die waren dan toch allemaal ook al lang bekend? Er is helemaal niets bekend over Gert Timmerman - het publiek kent die kant die uitgestippeld is door de managers, de media en de informatiebladen van de platenmaatschappijen destijds - noem mij eens een aantal gebeurtenissen die allemaal allang bekend waren? Vul de ontbrekende jaartallen eens in op mijn weblog en vul de mensen in die er nog niet instaan - pas dan geloof ik je als jij zegt dat alles al lang bekend was ..... Ik weet zeker dat de naam Reggie je dan ook heel veel zegt ...... Want alles is zo bekend ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Gert Timmerman is camp het is geen beroemde man die van het ene programma naar het andere holt. En als die man je pijn heeft gedaan dan zap je door. Alles wat jij hier gezegd hebt is allang bekend en is niets anders dan wraak willen nemen. Jullie willen helemaal geen rust maar wraak.
Weet je francis, je moet denk ik een gevoel erbij hebben om dat te snappen. Jij en ik en timmerhout leukeleu etc hebben dat wel. Voor de rest is het een GTST. te veel pubers met te weinig levenservaring. Ik ben alleen al benieuwd naar de leeftijden van de anderen. ( zal nu wel weer nkele flauwe reacties opkomen, maar daarmee kan ik de leeftijd ook wel inschatten)quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Mag ik er dan wellicht iets over zeggen? Je hebt gelijk als je stelt dat er een mogelijke tegenstelling zit in het willen van rust en tegelijkertijd de discussie zien opwaaien - maar probeer het eens van deze kant - stel, je leeft al teruggetrokken in je huis en gaat je gewone gang - en dan blijkt dat Gert Timmerman, de vader, van het ene naar het andere programma hollen - onderscheiden wordt met een lintje en dergelijke - om naar dergelijke beelden te kijken is zwaar - vooral als je bedenkt dat de huidige vrouw geen enkel respect heeft voor de overleden moeder - Je hoort dat je vader zegt dat Hermien niet dood is, maar in het lichaam van Sandra huist: nog geen plekkie in de hemel heeft weten te bemachtigen dus - de kinderen komen zonder een discussie waaraan geen afloop zit nooit tot rust - wanneer de discussie echter besluitvorming zou weten te vinden, kan er rust komen - ik hoop dat je dit ook wilt overwegen. Neem niet mijn woord ervoor, maar probeer je zelf eens op die plaats te zetten........
Nou middagploeg, af en toe ook overuren, maar het blijft interessant als Twentenaar, dat er ook nog zulke gasten als G&B zich tot deze volkstam geroepen voelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:
hey.. leukeleu is er ook weer
De middagploeg is gearriveerd?
Hee Heb je nu nog niets gelezen. Kijk nog eens naar haar brief.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al een keer of wat gevraagd heb...
De dochters willen (blijkbaar) rust.. waarom dan toch doorgaanWaarom niet de wens van de dochters respecteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |