Los van eventuele knokploegen is het niet ongebruikelijk om niet onder je eigen naam te posten hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef Timmerhout het volgende:
Wat wij proberen duidelijk te maken is dat Gert Timmerman niet de man is die hij speelde in het Big Brother Hotel. Ik zal proberen een opsomming te geven van feiten. Dat ik hier nog steeds onder een schuilnaam zit is mede te danken aan het feit dat Gert vroeger ( wellicht nog ) een knokploeg in dienst had die de boel financieel wilde afkopen met iemand die iets verkeerds zei over hem, wilde je dat niet accepteren dan kwamen er de vuisten aan te pas en werd je knock-out geslagen en bleef je bedreigd door hen, net zolang tot je overstag ging, het bedrag aannam en je bek dicht hield.
Dat heb je gemeld ja, maar meer dan melden is het vooralsnog niet. Onderbouwing of bewijzen heb ik niet gezien. Je hebt aangegeven daar je redenen voor te hebben en wellicht is dat zo, maar vooralsnog moeten we je dus op je woord geloven...quote:Verder de zaak tusssen de twee dochters, is nooit duidelijkheid in gekomen, wij trachten wat feiten te boekstaven en het een en ander te onderbouwen. Ook zijn er diverse slachtoffers van vroeger ( en nu ) die door Gert zijn bedrogen, op financieel of anderlei gebied. Heb al eerder gemeld dat Gert een spoor van vernieling heeft getrokken door leugens, bedrog, bedreiging en noem maar op.
Mag ik het vreemd vinden dat je daarvoor deze topic-reeks gebruikt?quote:Wat wij dus graag willen is dat er zich meer slachtoffers melden ( d.m.v. dit forum ) zodar we EEN front kunnen vormen en stappen kunnen gaan ondernemen. Veel mensen durven echter niet te spreken vanwege de diepgewortelde ( en terechte ) angst voor Gert en zijn kornuiten. Als ze dit nu wel durven, kunnen ze eerst anoniem meedoen, wellicht merken ze dat wij het goed menen en dan contact opnemen met Francis. Ook ik zal dit binnenkort doen.
Waarvan zou Gert aangifte moeten doen dan? Smaad? Tegen zijn eigen dochters? Als hij dat zou doen hebben de roddelbladen maandenlang genoeg om over te schrijven en ik kan mij voorstellen dat hij daar niet op zit te wachten.. zeker als hij onschuldig is. Ik blijf het vreemd vinden dat de dochters wel meewerken aan een tv programma over gert, maar daarin niet verder gaan dan zeggen dat de karbonaadjes wel eens door de keuken vlogen terwijl de beschuldigingen die hier geuit worden toch echt wel een stap verder gaanquote:Het is toch raar dat Gert altijd alles wel ontkent, maar nooit ontkracht ? Vaak wordt er gesteld, waarom deden de dochters geen aangifte ? Kun je ook omdraaien, waarom deed Gert nooit aangifte ? Dat doet hij niet omdat hij geen poot heeft om op te staan, als iedereen DAN zijn mond open zou doen zou hij werkelijk nergens meer zijn.
Eens een dief altijd een dief? Misschien heeft hij wel eens gezeten omdat ie parkeerboetes niet betaalde ofzo.... Mag ook niet inderdaad, maar valt toch in een andere categorie dan de hier geuitte beschuldigingenquote:En Gert is in het verleden heus wel eens veroordeeld hoor, ik zeg hier niet waarom, maar hij heeft wel eens in Veenhuizen gezeten, ook niet voor niets.
nah, Gordon te lijf gaan.....quote:Dus, het hoofdmotief zijn de dochters DIE zijn namelijk slachtoffer, terwijl Gert het slachtoffer SPEELT, mede door, en dankzij zijn huidige echtgenote. Die zelfs GORDON letterlijk te lijf ging achter de coulissen bij Barend en van Dorp omdat die tegen Gert inging in het praatprogramma.
Hoe kan alles afgekocht worden als Gert inderdaad berooid isquote:De bedoeling is dus om zoveel mogelijk mensen bijelkaar te krijgen, een front te vormen, samen opstaan tegen Gert Timmerman ( wat NOOIT IEMAND heeft gedurfd, ook de pers niet, alles werd afgekocht ) en dan middels een juridische weg de strijd tegen hem voortzetten.
Heel nobel, maar zijn jullie dan zelf ook slachtoffer van zijn praktijken? Of zijn jullie de Don Quichottes die ten strijde trekken?quote:Als jullie eens wisten wat die man allemaal op zijn kerfstok heeft zou je je lamschrikken, en zou je ons gelijk geven met de strijd die wij nu aan het voeren zijn. En daarbij is de hoofdmoot niet eens Gert aan de schandpaal te nagelen, maar genoegdoening voor HONDERDEN mensen, en in het bijzonder zijn beide dochters. en ik ( en Francis ) kunnen het weten wij kennen deze man en zijn capriolen al jaren, en overal komt hij er mee weg, dat kunnen we niet langer accepteren.
quote:En op verzoek praat ik hier dan ook niet meer over Junior.
Goed punt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef teamlead het volgende:
Nog maar eens een kritische noot dan...
<snip>
Hoe bewijzen wij het dan. Een forum (subforum) als dit is een prachige manier om landeliji te discussieren en mensen de kans te geven hun stem te laten horen en hun verhaal te doen die ze anders niet durven te doen. naar de politie doen en durven ze niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef teamlead het volgende:
Nog maar eens een kritische noot dan... (het aantal believers groeit wel erg hard hier)
Dat heb je gemeld ja, maar meer dan melden is het vooralsnog niet. Onderbouwing of bewijzen heb ik niet gezien. Je hebt aangegeven daar je redenen voor te hebben en wellicht is dat zo, maar vooralsnog moeten we je dus op je woord geloven...
[..]
Nee hoor je mag alles vinden. Veel slachtoffers zijn bang. Bang voor Gert maar ook gewoon bang van de reacties van nederland. vergeet niet joe Nederland heeft gerageert op de beschuldigingen van de dochters!!! geen begrip of "oh wat erg" maar steun voor de dader!!!! Andere slachtoffers dan de ochters kijken wel uit. Ze weten hoe denderland en de pers er op reageert. Ik ken iemand die ook slachtoffers is van Gert ( incest) maar daar niet meer voor durft uit te komen. Ze probeert het weg te stoppen en te verwerken. Inmiddel is zij een vrouw van middelbare leeftijd en heeft een gezin en partner. Deze weten van niets. Dus begrijp je dat je niet zo snel publieklijk naar buiten komt? Vandaar dat nu anoniem je verhaal doen de eerste stap is. Als er dan meer komen dan zou het kunnen zijn dat ze zcih openbaren. het TABOE is er dan vanaf!!!!!!quote:
Mag ik het vreemd vinden dat je daarvoor deze topic-reeks gebruikt?
Dat heet dus respect. Het was ook geen item over Gert maar over het leven met Gert en Hermien. De uitzending ( profiel) was een mooi nette weergave van hoe het daar is gegaan. Zonder met modder te gooien. Dat hebben dedochters ook nog nooit gedaan. De dames blijven respectvol. Maar soms in die uitzending zag je die pijn. Kijk maar eens goed naar het gezicht van Sheila als ze zegt "rothuis" Dat geziicht zegt veel meer dan de woorden. En als men al zoveel moeite heeft met wat hier gezegt wordt, hoe zou dat dan zijn in een Tv programma.quote:Ik blijf het vreemd vinden dat de dochters wel meewerken aan een tv programma over gert, maar daarin niet verder gaan dan zeggen dat de karbonaadjes wel eens door de keuken vlogen terwijl de beschuldigingen die hier geuit worden toch echt wel een stap verder gaan.,
Ligt aan de beschuldigingen. Oplichting met de verkoop van de woning in Usselo??. De oplichting van zangeres Wilma destijds. ( zij heeft nooit geen cent gezien) Was zij maar hier (is zij er???) op dit forum, dan zou ze nog eens wat kunnen vertellen.......quote:Eens een dief altijd een dief? Misschien heeft hij wel eens gezeten omdat ie parkeerboetes niet betaalde ofzo.... Mag ook niet inderdaad, maar valt toch in een andere categorie dan de hier geuitte beschuldigingen.
Lijkt me duidelijk. De dochters zijn er niet op uit om hun vader ten gronde te richten. Eigenlijk willen de dochters een paar zaken:quote:Maar één van de dingen die mij nog niet duidelijk is, is waarom jij het op je hebt genomen om gerechtigheid te halen voor de dochters. Waarom doen ze dat zelf niet
Dat heeft Gert ook niet betaald!!!! Maar W.quote:Hoe kan alles afgekocht worden als Gert inderdaad berooid is
Ik ben geen slachtoffer. ook geen donquichotte, maar iemand met gevoel in zijn donder en voelt wie waarheid spreekt en wie niet...quote:Heel nobel, maar zijn jullie dan zelf ook slachtoffer van zijn praktijken? Of zijn jullie de Don Quichottes die ten strijde trekken?
quote:![]()
Dat ik niet onder mijn eigen naam zit heeft een duidelijke reden, en natuurlijk zat Gert in het BBH voor de publiciteit, hij is altijd met zijn carrier bezig, en met niets anders. En Gert liet zich eigenlijk niet van zijn beste kant zien, die heeft íe niet. Hij SPEELDE een andere kant, dat is duidelijk iets anders. Kon je ook zien, toen de peper op dreigde te raken stond meneer al klaar met de woorden : " ik word geboycot en ga weg ". Om een paar peperkorrels !! Zo is Gert, altijd snel boos, om niets, en dan om het minste of geringste ontploffenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:16 schreef Timmerhout het volgende:
[quote][quote]Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef teamlead het volgende:
Nog maar eens een kritische noot dan... (het aantal believers groeit wel erg hard hier)
[..]
Los van eventuele knokploegen is het niet ongebruikelijk om niet onder je eigen naam te posten hoor
Daarnaast: Nee, Gert zal in HBB vast niet helemaal zichzelf geweest zijn. Natuurlijk niet.. Hij zat daar (deels) in om weer in de publiciteit te komen. Natuurlijk wil je je dan van je beste kant laten zien. Hij zal geen heilige zijn, maar dat is niet perse een schande
[..]
De bewijzen zijn nu duidelijk aan het licht gekomen, ik meen gezien te hebben dat zijn website uit de lucht is, hij ook niet meer bij carpenter productions vermeld staat, zijn links zijn verwijderd, noem maar op. Zou iemand dat zomaar doen ? Er zit een gegronde reden achter !quote:Dat heb je gemeld ja, maar meer dan melden is het vooralsnog niet. Onderbouwing of bewijzen heb ik niet gezien. Je hebt aangegeven daar je redenen voor te hebben en wellicht is dat zo, maar vooralsnog moeten we je dus op je woord geloven...
[..]
Als wij zo meer getuigen en slachtoffers bij alkaar kunnen krijgen, en de eerste stap gezet is, kunnen we SAMEN een front vormen !quote:Mag ik het vreemd vinden dat je daarvoor deze topic-reeks gebruikt?
[..]
Gert en Basb hebben drie weken geleden nog geroepen dat ze de dochters voor de rechtbank wilden slepen, wegens smaad en derving van inkomsten en stagnatie van een carriere. Dit roepen ze al meer dan drie jaar, maar het komt er niet van. En wie rakelt de verhalen steeds weer, in de rodedelbladen, op om zielig over te komen ? Juist .... Gert ! Bovendien hebben ze Gert uitgenodigd om zijn weerwoord te kunnen geven, dit heeft hij geweigerd. Naderhand klagen in de bladen dat hij niet is gevraagd, hij heeft geweigerd !! Omdat hij weet hoe het werkelijk zit en bang is ...quote:Waarvan zou Gert aangifte moeten doen dan? Smaad? Tegen zijn eigen dochters? Als hij dat zou doen hebben de roddelbladen maandenlang genoeg om over te schrijven en ik kan mij voorstellen dat hij daar niet op zit te wachten.. zeker als hij onschuldig is. Ik blijf het vreemd vinden dat de dochters wel meewerken aan een tv programma over gert, maar daarin niet verder gaan dan zeggen dat de karbonaadjes wel eens door de keuken vlogen terwijl de beschuldigingen die hier geuit worden toch echt wel een stap verder gaan
[..]
Gordon IS ze te lijf gegaan, heeft ze zelf verteld en stond ( destijds ) ook op de website van Gordon. Omdat die geen blad voor de mond nam in een programma waarin Gert wel even zou vertellen hoe het zit. Na de aanval van Gordon dat het een keer afgelopen moest zijn met alle roddelpraat ( over Hermien ) sloeg Gert dicht en bleef het hele programma aan de zijlijn zitten en zei NIETS meer.quote:nah, Gordon te lijf gaan.....![]()
Maar één van de dingen die mij nog niet duidelijk is, is waarom jij het op je hebt genomen om gerechtigheid te halen voor de dochters. Waarom doen ze dat zelf niet
[..]
Vroeger werd alles afgekocht, Gert heeft letterlijk miljoenen verdiend door zijn platenverkopen ( meer dan 7 miljoen ) Tv shows, optredens, enz. Dus in die tijd kon hij het wel bekostigen, NU niet meer, alles is nu voor hem afgekocht.quote:Hoe kan alles afgekocht worden als Gert inderdaad berooid is
[..]
Praktijken ? Als je eens een keer inelkaar bent geslagen, geld tegoed hebt, en noem maar op dan kun je je een slachtoffer noemen. Don Quichotte ? Die vocht tegen windmolens, wij tegen een mens van vlees en bloed, die weet wat hem te wachten staat na de beslagleging gisteren, nederigheid en armoede .... en een keer over de brug komen met de waarheid !quote:Heel nobel, maar zijn jullie dan zelf ook slachtoffer van zijn praktijken? Of zijn jullie de Don Quichottes die ten strijde trekken?
[..]
Vind ik niet raar.. of dacht je dat Viola en Bonnie in HBB zitten om een andere reden dan hun carriere weer tot leven wekkenquote:Dat ik niet onder mijn eigen naam zit heeft een duidelijke reden, en natuurlijk zat Gert in het BBH voor de publiciteit, hij is altijd met zijn carrier bezig, en met niets anders.
Daar zal ongetwijfeld een reden achterzitten ja...Er zal ongetwijfeld een conflict zijn tussen de verschillende partijen....Maar hoe bewijst dat jullie gelijk in de (toch redelijk heftige) beschuldigingen?quote:De bewijzen zijn nu duidelijk aan het licht gekomen, ik meen gezien te hebben dat zijn website uit de lucht is, hij ook niet meer bij carpenter productions vermeld staat, zijn links zijn verwijderd, noem maar op. Zou iemand dat zomaar doen ? Er zit een gegronde reden achter !
ja en van mij mag ze Gordon te lijf gaan.... dat bedoelde ikquote:Gordon IS ze te lijf gegaan, heeft ze zelf verteld en stond ( destijds ) ook op de website van Gordon. Omdat die geen blad voor de mond nam in een programma waarin Gert wel even zou vertellen hoe het zit. Na de aanval van Gordon dat het een keer afgelopen moest zijn met alle roddelpraat ( over Hermien ) sloeg Gert dicht en bleef het hele programma aan de zijlijn zitten en zei NIETS meer.
quote:Vroeger werd alles afgekocht, Gert heeft letterlijk miljoenen verdiend door zijn platenverkopen ( meer dan 7 miljoen ) Tv shows, optredens, enz. Dus in die tijd kon hij het wel bekostigen, NU niet meer, alles is nu voor hem afgekocht.
Zet die quotes een s goed, dit is echt onleesbaar.quote:
Dus de strijd die jullie voeren, gaat tegen de wens van de dochters in? Voor hun hoeft het niet zeg je.. maar jullie lijken er alles aan te doen om Gert alsnog kapot te maken... Waarom danquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:13 schreef feiten het volgende:
Dat heet dus respect. Het was ook geen item over Gert maar over het leven met Gert en Hermien. De uitzending ( profiel) was een mooi nette weergave van hoe het daar is gegaan. Zonder met modder te gooien. Dat hebben dedochters ook nog nooit gedaan. De dames blijven respectvol. Maar soms in die uitzending zag je die pijn. Kijk maar eens goed naar het gezicht van Sheila als ze zegt "rothuis" Dat geziicht zegt veel meer dan de woorden. En als men al zoveel moeite heeft met wat hier gezegt wordt, hoe zou dat dan zijn in een Tv programma.
vergeet ook niet de dochters willen helemaal geen publiciteit. Ook hun vader hoeft NIET kapot. Als hij maar ophoudt!!!! Vervelende van dit alles is dat Gert dit vast allemaal weer gaat gebruiken voor de pers en dat er een dezer dagen weer een zielig verhaal komt over wat ze hem allemaal wel niet hebben aangedaan. Dan gebint hij ook vast weer te huilen op commando van Babs.Je zou de dochters eens moeten kennen.
Ik ben ff zo vrij geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zet die quotes een s goed, dit is echt onleesbaar.![]()
Nee, teamlead, JIj hebt hier en op het weblog van Francis gezien dat Sheila erg blij is met deze ontwikkeling en Francis daar ook voor bedankte. Zij voelen dit als de start op wegnaar erkenning. Zij willen ZELF echter niet meedoen, het gaat wel over hun VADER, Hun bloed, Wat hij ook heeft gedaan. Zij willen straks als alles achter de rug is en alles naar boven is gekomen gewoon verder met hun leven. Hier moeten ze nu even doorheen. Maar ze zijn er WEL blij mee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:55 schreef teamlead het volgende:
Dus de strijd die jullie voeren, gaat tegen de wens van de dochters in? Voor hun hoeft het niet zeg je.. maar jullie lijken er alles aan te doen om Gert alsnog kapot te maken... Waarom dan
voor de duidelijkheid: Ik beweer niet dat de dochters een gelukkige jeugd hebben gehad
Timmehout, Dit snap ik even niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:08 schreef Timmerhout het volgende:
De bewijzen ? Die hoef ik hier denk ik niet meer te leveren, let op uw brievenbus ( kart e.d ) komende dagen .....
OHH dan snap ik het.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:15 schreef Timmerhout het volgende:
Ik schreef KART e.d, dit MOET natuurlijk zijn KRANT en dergelijk !!
Ik ben mij druk aan het beraden, zal moeilijk worden, maar de deur staat nu open, nu met z'n allen er nog door !quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:20 schreef feiten het volgende:
Timmerhout, Ik schat in dat jij ook een (incest?)slachtoffer bent van gert. Ik heb ook meerdere mensen hier gezien die gekwetst zijn.
Hoe denk je dat je een front gaat vormen. Oftewel hoe krijgen wij de andere mensen uit de kast.
En waarom, gewoon even voor m'n beeldvorming, zuden de dames die daar schrijven echt de 2 dochters zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:12 schreef feiten het volgende:
[..]
Nee, teamlead, JIj hebt hier en op het weblog van Francis gezien dat Sheila erg blij is met deze ontwikkeling en Francis daar ook voor bedankte. Zij voelen dit als de start op wegnaar erkenning. Zij willen ZELF echter niet meedoen, het gaat wel over hun VADER, Hun bloed, Wat hij ook heeft gedaan. Zij willen straks als alles achter de rug is en alles naar boven is gekomen gewoon verder met hun leven. Hier moeten ze nu even doorheen. Maar ze zijn er WEL blij mee.
Dat zou je hun zelf moeten vragen, daar heb ik geen antwoord op. We kunnen ze ook niet dwingen he ? Is hun eigen keus ! Maar bij Francis op de weblog staat een bericht van haar, heb ik ook gelezen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ALS het is, waarom dan geen bericht van de dames hier op FOK!?
Is overigens geen grapje van mijzelf. heb ik iemand die mij heel dierbaar is eens horen zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:20 schreef Timmerhout het volgende:
FEITEN de humor van jou mag ik wel, de luttermuzikanten. hahahaha, laat hem dan de tweede viool spelen alsjeblieft ....
Alhoewel ik WEL moet toegenen, dat ALS ze hier zouden schrijven het wel een stuk duidelijkheid zou brengen voor de twijfelaars. Maar alla, het zij zo ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom, gewoon even voor m'n beeldvorming, zuden de dames die daar schrijven echt de 2 dochters zijn?
En ALS het is, waarom dan geen bericht van de dames hier op FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |