Allemaal een iSight kopen en een programma zoeken waarmee je groepsconversaties met video kunt voeren?quote:
ik word inderdaad gek van de kabelsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef Beathoven het volgende:
fipo lamer!
sepo
[..]
Zou je niet wat aan het wegwerken van de kabels doen
Verder een mooie setup.
F12, niet ejectquote:En wat doe ik dan met de cd die uit mijn iBook komt?
Dashboard start ik gewoon vanuit de Dock.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
F12, niet ejectHou die fn-knop linksonderin (of waar die dan ook mag zitten op een Nederlands toetsenbord, heb zelf US Keyboard namelijk) en druk maar eens op F12.
Nah, ikzelf doe gewoon heel veel met mijn toetsenbord (hou niet zo van de trackpad) als ik onderweg ben, dus dat ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dashboard start ik gewoon vanuit de Dock.
Je werd al moe bij het zien van de tekst in de OP en hebt het dus maar niet gelezen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:20 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Wanneer verwachten ze nou dat die nieuwe iBook'jes komen? April ofzo toch?
Fipo Lamer!quote:
Begrijpelijk. Maar ik heb de sneltoetsen nog niet zo onder de knie, en gebruik Dashboard trouwens ook zelden, dus is deze ook niet zo van belang.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:20 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nah, ikzelf doe gewoon heel veel met mijn toetsenbord (hou niet zo van de trackpad) als ik onderweg ben, dus dat ook
Als je van plastic houdt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef iDex het volgende:
DJ Console Mac Edition (Hercules)Linkje ff scrollen
is dit leuk? weet iemand of dit nou met mp3tjes werkt? of weet iemand nog meer van dit soort apparaten. die op de mac werken?
Zo blijkt je wansmaak maar weer eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Plastic is helemaal mijn ding
http://www.aboutdj.nl/content/view/28/8/quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef iDex het volgende:
is dit leuk? weet iemand of dit nou met mp3tjes werkt? of weet iemand nog meer van dit soort apparaten. die op de mac werken?
Bedankt voor de uitleg en de link naar een goed duidelijk review.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
http://www.aboutdj.nl/content/view/28/8/
Lees dat even. Meer apparaten zou ik zo niet weten, ik weet niet of je draaitafels hebt, zo ja, kan je uiteraard eens kijken naar FinalScratch. Om daar draaitafels en een mixer voor aan te schaffen wordt een beetje duur geintje, dan zit je met een beetje draaitafels en mixer toch al snel richting de 1500 tot 2000 euro.
BPM studio heeft ook een console meen ik, en PCDJ ook, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of daar ook MAC-versies van zijn. Van BPMstudio neem ik aan van wel.
2x:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef iDex het volgende:
Dat ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je werd al moe bij het zien van de tekst in de OP en hebt het dus maar niet gelezen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:53 schreef ChOas het volgende:
Hoi!
Ik moet er niet aan denken dat ik nog meer mensen online hebquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef iDex het volgende:
nee microsoft messenger. dat komt omdat adium niet iedereen online weergaf. dus ik keek op adium. toen waren de mensen niet online. en bij de microsoft messenger waren ze wel online..
aMSN ziet er tegenwoordig ook goed uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef iDex het volgende:
nee microsoft messenger. dat komt omdat adium niet iedereen online weergaf. dus ik keek op adium. toen waren de mensen niet online. en bij de microsoft messenger waren ze wel online..
Het ziet er aardig uit. Het is wel aanzienlijk trager dan Adium. Inderdaad wel cam-functie. Ik kan dan weer niet scrollen in mijn contact list.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
aMSN ziet er tegenwoordig ook goed uit.
http://www.cmq.qc.ca/4w/amsn/screenshot.png
zo te zien heeft het zelfs een cam-functie, maar goed.. ik heb 'm er wel opstaan maar gebruik toch liever adium.
Alle uitgaande verbindingen? Je kunt eens netstat in een terminal typen. En misschien met opties ook alleen de uitgaande verbindingen laten weergeven (man netstat).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef ChOas het volgende:
Hoe heette dat programma ook alweer waarmee je al je uitgaande sessies kon bekijken ?
Het ziet er mij nog iets te msn uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, da's niet zo'n probleem, maar er is hier laatst eens een programmaatje langsgekomen welke je kon laten alerten op uitgaande sessies/connecties...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alle uitgaande verbindingen? Je kunt eens netstat in een terminal typen. En misschien met opties ook alleen de uitgaande verbindingen laten weergeven (man netstat).
Zullen we zoenen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Little Snitch waarschijnlijk...
I bitequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alleen met een Jewish little princess..![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Geqxon het volgende:
[melanie]Ik ben een little princess hoor
[/melanie]
Ik zweer bij aMSN vanwege de makkelijke custom emoticons functie. Mijn leven zou namelijk niets zijn zonder de 'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
http://www.cmq.qc.ca/4w/amsn/screenshot.png
zo te zien heeft het zelfs een cam-functie, maar goed.. ik heb 'm er wel opstaan maar gebruik toch liever adium.
En we kunnen weer een week speculerenquote:
Het zal wel niet helemaal op schaal zijnquote:
Dit plaatje komt uit de patentaanvraag, en heeft dus niet veel te maken met een eventueel product. Het is simpelweg een voorbeeld van 'zo kan het gebruikt worden' De gebruikersinterface eronder, bijvoorbeeld, is gewoon een standaard iTunes, en ik denk dat ze daar wel iets aan veranderen voor een PDA-versie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef Beathoven het volgende:
Het zal wel niet helemaal op schaal zijn
[..]
En als het wel op schaal is.. een Tablet-Mac
Ik heb het ontdekt toen ik een andere dmg (AddressBookToCVS.dmg) wilde mounten. Ik dacht dat het wellicht aan de dmg zou liggen, maar dan had Firefox wel gewoon moeten werken.quote:The following disk images failed to mount
Firefox 1.5.0.1.dmg Device not configured
Het zit er gewoon in....quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De standaard Widget Vertaling wellicht? Heeft wel internetaxx nodig.
Gedaan, maar dat heeft niet mogen baten, helaas.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Probeer je permissies te herstellen.
Hmm fucked up.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gedaan, maar dat heeft niet mogen baten, helaas.
Zelfde probleem, zo te zien. Maar geen oplossing. De dmg is prima.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef Beathoven het volgende:
http://www.macosx.com/con(...)ning-a-dmg-File.html
misschien kun je hier iets mee?
Die vond ik ook, maar aangezien ik totaal niet weet wat die bestanden zijn, was ik wat huiverig ze te verplaatsen. Of te verwijderen, zoals ook wel eens gezegd wordt. Heeft het verplaatsen hetzelfde effect als verwijderen? Niet dat ik die dingen daarna op mijn bureaublad moet laten staan, zeg maar, die is namelijk al vol genoeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef Beathoven het volgende:
http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-42823.html
Dit schijnt de oplossing te zijn (zie laatste post) let er wel op dat je nog even moet rebooten en daarna moet het werken.
Je kunt ze gewoon verplaatsen; dat is niet hetzelfde als verwijderen. Als je maar de locatie onthoudtquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die vond ik ook, maar aangezien ik totaal niet weet wat die bestanden zijn, was ik wat huiverig ze te verplaatsen. Of te verwijderen, zoals ook wel eens gezegd wordt. Heeft het verplaatsen hetzelfde effect als verwijderen? Niet dat ik die dingen daarna op mijn bureaublad moet laten staan, zeg maar, die is namelijk al vol genoeg.
Ik heb dus van de dmg waarmee het begon, geen prefs, dat programma heb ik nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De prefs van welke applicaties bedoel je? En waar gooi ik ze weg?
Hey! Tonks online.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef nietzman het volgende:
Kijk eens wat de CVN van Adium doet!
[afbeelding]
Nee, maar van die files die je moest verplaatsen. Weet eerlijk gezegd niet of daar prefs van zijn, maar die vind je in User->Library->preferences (plist bestanden). Prefs weggooien kan af en toe nooit 's kwaad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb dus van de dmg waarmee het begon, geen prefs, dat programma heb ik nog nooit gebruikt.
Nou ja, op enige probleempjes met mijn iBook na, gaat het eigenlijk prima. Sinds gisteren alle 30 studiepunten van dit jaar tot nu toe binnen.quote:
Nee, van die dingen die ik moest verplaatsen, heb ik geen preferences staan. Op zich niet zo vreemd bij cache dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, maar van die files die je moest verplaatsen. Weet eerlijk gezegd niet of daar prefs van zijn, maar die vind je in User->Library->preferences (plist bestanden). Prefs weggooien kan af en toe nooit 's kwaad.
Die Onyx-dmg is inderdaad lastigIk heb de applicatie hier wel dus die kan ik je wel ff mailen? Dan gewoon ff in je applicatie map rammen en runnen.
Wat nou weer? Heb je je PB al terug of heb ik wat gemist en moet je hem weer opnieuw inleveren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef Furious het volgende:
Ik spuug vanaf nu op alle 'bestaande' Apple-winkels behalve LJS. Vanaf nu doe ik het wel via de Apple-website.
Komt weer een leuk verhaal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat nou weer? Heb je je PB al terug of heb ik wat gemist en moet je hem weer opnieuw inleveren?
Dat is goed. Ik kloot nog wel even verder straks, wie weet kom ik nog iets tegen dat werkt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
AoD...ik voeg je later op de dag of morgenochtend ff toe aan MSN: gmail doet wat lastig met Onyx.
Wij waren anders niet de enige. Mensen iets verderop stonden Gorillaz op te blazen op een Harman Kardonn set.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het ook wel zo beleefd om even te vragen of je het mag proberen.
Ellennnnnquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:23 schreef nietzman het volgende:
Een troost Furious, je was in een winkel waar ik Zaterdag ook was. Misschien waren ze dus gewoon nog pissig.
Ik zou 'em het liefst wat aan willen doen.quote:Maar mijn God, wat een kneus.
Ik kan niet veel anders bedenken dan luisteren. Ik weet niet hoe menig gedachte gang is bij winkelpersoneel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef De_Hertog het volgende:
De grote vraag is natuurlijk wat die vent dan dacht wat jullie dan wel aan het doen waren, als 'we willen het gewoon even proberen' blijkbaar niet is wat hij verwacht.
mja... sommige hebben inderdaad wel oogkleppen op jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:14 schreef Furious het volgende:
Oh, ik verklaar hierbij de dood al aan de Apple-mensen onder ons die vinden dat je geen negatief ding mag zeggen over Apple. Je kent wel, van die lui met oogkleppen waarvan er hier wel een paar rondlopen.
Zie ik daar custom emoticons in Adium?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef nietzman het volgende:
Kijk eens wat de CVN van Adium doet!
[afbeelding]
CVN build, zeggiktoch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:48 schreef darkleroy het volgende:
Zie ik daar custom emoticons in Adium?!
Hoe kan dat nou weer?
nietzman#mac.comquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:53 schreef Furious het volgende:
Gebruikt er hier trouwens iemand AIM/iChat? Ik verzamel die lui nu.
En dat is 2.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef darkleroy het volgende:
*steekt hand op*
leroydark
- Nu niet online
http://trac.adiumx.com/wiki/GettingAdiumSourcequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef darkleroy het volgende:
Ja, maar waar kan ik dat vinden dan?
Of...?
Die winkel is ook niet van Apple zelf, maar een reseller.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef --- het volgende:
[..]
mja... sommige hebben inderdaad wel oogkleppen op ja. ik vind ook niet alles van apple positief. laatst in de apple house in rotterdam. ik wou iets kopen maar ik zag op de site van ze een hele andere prijs staan. hij dus ff zoeken, en ja hoor gewoon paar tientjes goedkoper
Morgen, want ik ben nu klaar met huiswerk en ga zo maar eens mijn bed opzoeken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zal me bij dat forum even registreren.
Leuk, alleen een beetje traag (tenminste, op mijn iBook). Jammer ook dat hij geen gebruik maakt van AirTunes als je dat aan hebt staan in iTunes. Maar dat kan natuurlijk een kwestie van een plug-in of instelling zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Z.v.C het volgende:
Hallo iedereen! Als veelvuldig lezer van de Apple Slowchat wilde ik jullie het programmaatje MediaCentral niet onthouden. Ik kwam dit alternatief van FrontRow vandaag tegen en vond het een prachtig programma. Vooral de filmtrailers zijn een stuk uitgebreider.
Maar deze software ondersteunt de afstandsbediening van Apple nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Z.v.C het volgende:
Hallo iedereen! Als veelvuldig lezer van de Apple Slowchat wilde ik jullie het programmaatje MediaCentral niet onthouden. Ik kwam dit alternatief van FrontRow vandaag tegen en vond het een prachtig programma. Vooral de filmtrailers zijn een stuk uitgebreider.
En nu in het Frans en/of Portugees.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach 14", 15". Voor je kijken, doortikken, zullen we maar zeggen.
* AudreyHepburn zwaait met haar gewiekte manen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En nu in het Frans en/of Portugees.
Dat roep ik ook de hele tijd tegen die vriend van me die de allerpimpste versie besteld heeft. Week terug liep ie helemaal te stuiteren vanwege die upgrade enzo, maar ik blijf me maar af vragen wat ie ermee moet. Hij is helemaal niet van de filmbewerkingen ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Macbooks Pro's zijn cool, alleen zo nutteloos voor studenten
Zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Verder heb ik vandaag mijn eigen haar geknipt en heb ik nu een pony, waardoor er alleen nog maar meer mensen gaan denken dat ik Frans/Portugees ben..
Ik hou gewoon van allemaal. Het is zo simpel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je muzieksmaak is moeilijk te volgen: een onderschrift over The Smiths en boven je Prince-avatar staat Beatlemeisje. Eclectisch zullen we maar zeggen
Heb je ook zo'n snoetjequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat roep ik ook de hele tijd tegen die vriend van me die de allerpimpste versie besteld heeft. Week terug liep ie helemaal te stuiteren vanwege die upgrade enzo, maar ik blijf me maar af vragen wat ie ermee moet. Hij is helemaal niet van de filmbewerkingen ofzo.
Nouja.
Mijn haar lijkt hier nog het meeste op, alleen is mijn pony dan recht. [afbeelding]
Een laptop met digitale geluidsin- en outputs is voor niemand nutteloosquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Digitale inputs en outputs zijn voor on-the-go nutteloos, dan kun je beter een Audigy over USB aansluitenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een laptop met digitale geluidsin- en outputs is voor niemand nutteloos
Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Digitale inputs en outputs zijn voor on-the-go nutteloos, dan kun je beter een Audigy over USB aansluiten
Het probleem met onboard geluidskaarten is over het algemeen de convertors. Daarom is digitaal nou juist zo ideaal, want dan heb je die niet. Dus als je iets wil doen waarvoor kwaliteit enigszins belangrijk is, kun je iets beters aansluiten zonder dat je een compleet nieuwe geluidskaart nodig hebt.quote:
Gatver.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Digitale inputs en outputs zijn voor on-the-go nutteloos, dan kun je beter een Audigy over USB aansluiten
Je snapt er echt geen zak van. Ik zeg juist dat omdat er digitale in- en uitgangen zijn, je een externe convertor kunt gebruiken. Want dat is beter voor de kwaliteit van je geluid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Dus jij wilt zeggen dat een intern apparaat beter is dan een externe doos van 14 * 5 * 20cm?
Daarom wachten we nog maar even af op de iBook/Macbook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Maar toch geloof ik er nog steeds geen zak van dat een intern apparaat ter grootte van een paar microchips beter presteert dan een grote losse doos naast je laptop
De magere kwaliteit van onboard soundchips (en interne geluidskaarten in het algemeen) wordt voornamelijk veroorzaakt doordat de convertors (die het digitale signaal waar je computer mee werkt omzetten in een analoog signaal voor de aansluiting) nogal veel storing oppikken omdat ze in je computer zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Maar toch geloof ik er nog steeds geen zak van dat een intern apparaat ter grootte van een paar microchips beter presteert dan een grote losse doos naast je laptop
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kun jij je voorstellen dat dat ding trager is als je telefoon?
De kracht ligt in de beperking. In 1969 stond men op de maan met minder cpu-power en geheugencapaciteit dan nu in, noem maar wat, een magnetron zit.quote:
halloquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Aan alle nieuwe mensen in de slowchat: Welkom!
Ik hoop dat jullie hier een goede tijd gaan krijgen
ow nee. waarom kan je er geen genoeg van krijgen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan er niet genoeg van krijgen
geruchten waren dat de ibookjes goedkoper worden. en ik hoop er nog steeds op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Mijn iPodIk vind het zo heerlijk.
Zo zat ik laatst op een iMac te werken, en op de vage dingen na vond ik het zo lekker dat ik misschien wel een iBookje ga kopen, mits deze onder de 800 euro komt te liggen.
Nu heb ik gister Vista mogen testen, en ik moet zeggen: Petje af. Maar doe mij OSX maar
bij mij word het het een of het ander hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop het niet, ik zie mijn spaarbank-saldo al dalen
Het formaat van mijn iBook heeft mij er nog niet van weerhouden om dat ding overal mee heen te slepen als ware het een handheld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef --- het volgende:
[..]
bij mij word het het een of het ander hoorof een macbook/ibook of een handheld
ibook is inderdaad een prima formaatjequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het formaat van mijn iBook heeft mij er nog niet van weerhouden om dat ding overal mee heen te slepen als ware het een handheld.
Ik ben wel benieuwd wat dan de vage dingen van OS X zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
en op de vage dingen na
Ik connect met een accespoint. Ik moet een WEP-key invoeren. Ik voer dat mooi in (26 tekens langs), krijg ik "Er is een fout". Kan ik alleen op OK drukken. Krijg ik geen foutcode, errormelding, of ook maar iets waar ik wat mee kan. Na een hoop gevloek, geklooi, gekut en gehannes heb ik de router gepakt, heb ik deze op de iMac gezet, heb ik het wachtwoord een paar keer opnieuw ingevuld, en ging hij en gaf hij ineens geen foutmelding meer. Hij gaf niet eens weer dat hij succesvol verbonden was! Helemaal niks, het password venster was, na het invoeren van het wachtwoord, opeens wegquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat dan de vage dingen van OS X zijn.
Nope. Toen ik op de router een WPA-key instelde ging het overigens nog steeds foutquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Ja, ben ik helemaal met je eens.
Maar als Mac-adept moet, ja mķet ik antwoorden: lag het niet aan je router?
Hehequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef iDex het volgende:
[..]
Mij nog bellen waar je het netwerk kon instellen
Tja, ik ben van het type dat alleen maar kan zeggen: "Wauw, ik sluit het aan en alles doet het!" Dus geen idee wat daar mis is gegaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:59 schreef Geqxon het volgende:
Nope. Toen ik op de router een WPA-key instelde ging het overigens nog steeds fout
Over WPA. Heb je al geprobeerd om het protocol van de accesspoint over te schakelen naar TKIP in plaats van AES. (Indien mogelijk).quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik had ook wel eens vage dingen op m'n iBook met WEP-keys. Zodra ik m'n MacBook heb, koop ik een accesspoint met WPA, ik hoop dat dat beter gaat.
Ik heb dus geen accesspoint die WPA ondersteunt. En qua WEP valt er niet zoveel in te stellen op m'n accesspoint.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:06 schreef sooty het volgende:
[..]
Over WPA. Heb je al geprobeerd om het protocol van de accesspoint over te schakelen naar TKIP in plaats van AES. (Indien mogelijk).
Ik heb dus een 'oude' iBook g3/600 die wel wpa ondersteunt. Het duurde even voordat ik uitgevogeld had dat mijn (linksys) router op een ander protocol (tkip ipv aes) wel converseerde qua wpa met mijn iBook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dus geen accesspoint die WPA ondersteunt. En qua WEP valt er niet zoveel in te stellen op m'n accesspoint.
schitterend programma idd, ik heb frontrow geprobeerd te installeren op m'n iBook maar dat wilde nooit opstarten. Dit werkt gelukkig ook goed, nu... nog een afstandbediening erbij en het is helemaal perfectquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Z.v.C het volgende:
Goeie tip, ik zal het onthouden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik heb dus een 'oude' iBook g3/600 die wel wpa ondersteunt. Het duurde even voordat ik uitgevogeld had dat mijn (linksys) router op een ander protocol (tkip ipv aes) wel converseerde qua wpa met mijn iBook.
Geil, wat zit je haar leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik ga een eigengeilerige foto posten. Geheel Apple-ongerelateerd en hij heeft ook al geen fuck te maken met het gespreksonderwerp hier in het topic. En ik wil ook niks horen over snoetjes..
Niks. Helemaal niks.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Wat is er mis met snoetjes?
Zien jullie dat?? 26 januariquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef Lucille het volgende:
tonks mag een maand nadenken waarom wij zijn posts erg vervelend en ongewenst vinden.
Bereid je maar alvast voor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Geqxon het volgende:
http://mfrost.typepad.com(...)gorized/img_3340.jpg
Cute overload ja
[..]
Zien jullie dat?? 26 januari
Over 3 daagjes komt hij dus terug![]()
Jij blij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Geqxon het volgende:
http://mfrost.typepad.com(...)gorized/img_3340.jpg
Cute overload ja
[..]
Zien jullie dat?? 26 januari
Over 3 daagjes komt hij dus terug![]()
Je lijkt wel 14.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik ga een eigengeilerige foto posten. Geheel Apple-ongerelateerd en hij heeft ook al geen fuck te maken met het gespreksonderwerp hier in het topic. En ik wil ook niks horen over snoetjes..
Hehe, ik mag hopen dat je die T per ongeluk vergeten bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Ga je nou grapjes maken? Het is je aars vijand.
Ik ga even in de geschiedenis van de GAD-slowchats/Apple-slowchats spitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe, ik mag hopen dat je die T per ongeluk vergeten bent
Ik vind tonks serieus wel oké
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe, ik mag hopen dat je die T per ongeluk vergeten bent
Ik vind tonks serieus wel oké
Ja, vroeger, toen kon hij posten, nu al een maand niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Geqxon het volgende:
Dus het is verboden om je mening over iemand anders te veranderen
Eerst vond ik tonks misschien niet zo hip, maar hij is tegenwoordig helemaal veranderd
Sorry hoor Geqxon maar ik kan jou nu echt niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Geqxon het volgende:
Dus het is verboden om je mening over iemand anders te veranderen
Eerst vond ik tonks misschien niet zo hip, maar hij is tegenwoordig helemaal veranderd
Je bedoelt die windows-user in de Apple-reeks die Tonks niet leuk vond, maar nu weer wel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sorry hoor Geqxon maar ik kan jou nu echt niet meer serieus nemen
Die jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef XL het volgende:
[..]
Je bedoelt die windows-user in de Apple-reeks die Tonks niet leuk vond, maar nu weer wel?
We gaan het toch niet op de man spelen hé?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Een dame in nood? Have no fear!
Ik vond 'em wel toepasselijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
We gaan het toch niet op de man spelen hé?
Nee want dat zou je verliezen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
We gaan het toch niet op de man spelen hé?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef Remzz het volgende:Nou nou wat een kutopmerkingen weer....
Over een paar dagen Tonks weer terug dan is de SC weer van ouds, in gezellige staat teruggebracht.
Handig, deze neem ik op in de Apple SC-gebruikers richtlijnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:03 schreef Dementor het volgende:
Er moet hier mee gepraat worden door mensen die echt een Apple computer gebruiken ipv kinderen met een iPod die zich opgeilen aan elk nieuwtje over een computer die ze niet kunnen betalen.
Yup, heel nieuwquote:
quote:
Ja, zo'n foutmelding heb ik nog nooit gezienquote:Google Page Creator is having a little trouble right now.
This is not because of anything you did; it's just a little hiccup in our system that will hopefully go away soon. We apologize for the inconvenience, and recommend you try reloading this page.
Hee, ondanks mijn kapsel ben ik toch echt meerderjarig en in het bezit van een Mac.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Handig, deze neem ik op in de Apple SC-gebruikers richtlijnen.
Leuke verkapte manier om mij eruit te willen duwenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:03 schreef Dementor het volgende:
Er moet hier mee gepraat worden door mensen die echt een Apple computer gebruiken ipv kinderen met een iPod die zich opgeilen aan elk nieuwtje over een computer die ze niet kunnen betalen.
Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuke verkapte manier om mij eruit te willen duwenIk dacht dat we dat een maandje geleden al "besproken" hadden.
Stoer, ik voor 2003 ook wel eens sporadisch.quote:Maar hey, newsflash: Ik werk soms weldegelijk op een echte Mac.
Ah, vind je het vervelend?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jemig, kan dat gezeik over Geqxon ook een keer ophouden ofzo?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jemig, kan dat gezeik over Geqxon ook een keer ophouden ofzo?
Meid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het topicverneukend.
Nogal.quote:
Fijn dat jij denkt te weten wat ik hier zoal gelezen heb. Ga je het nu weer over Apple-gerelateerde zaken hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Jij hebt het echte bashen gemist.
Het is anders beter dan de inhoudsloze opmerkingen van Geqxon te moeten aanhoren over Apple of ieder poepje/scheetje dat Apple laat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bashen is een kansloze bezigheid.
Daar ga je de mist al in, het was niet hier.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Fijn dat jij denkt te weten wat ik hier zoal gelezen heb. Ga je het nu weer over Apple-gerelateerde zaken hebben?
Je kunt toch gewoon een POP-account maken voor Gmail en dan heb je toch gewoon het adresboek meteen? Of wil je het naar je online adresboek exporteren? Wist niet eens dat dat kon.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Fijn dat jij denkt te weten wat ik hier zoal gelezen heb. Ga je het nu weer over Apple-gerelateerde zaken hebben?
Ik ga me zo maar eens op dat eerder genoemde forum registreren om te kijken of men mij daar kan helpen met het oplossen van de problemen die ik sinds gisteren ondervind. Ik wil nu toch wel graag mijn adresboek naar Gmail exporteren, ik ben veel te lui om dergelijke dingen handmatig te doen.
Is het misschien ook een optie om gewoon niet te reageren op opmerkingen die jij inhoudsloos vindt? Dat scheelt een hoop gezeik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Furious het volgende:
Het is anders beter dan de inhoudsloze opmerkingen van Geqxon te moeten aanhoren over Apple of ieder poepje/scheetje dat Apple laat.
Ga bij Gmail eens naar "Contacts" (links in het beeld), en klik op Import. Hier kun je vervolgens op je HDD zoeken naar een .CSV bestand.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga me zo maar eens op dat eerder genoemde forum registreren om te kijken of men mij daar kan helpen met het oplossen van de problemen die ik sinds gisteren ondervind. Ik wil nu toch wel graag mijn adresboek naar Gmail exporteren, ik ben veel te lui om dergelijke dingen handmatig te doen.
Ik weet 90% zeker dat je huidige email-client / adresboek naar .CSV kan exporten. Welk adressenboek gebruik je?quote:Peter, Peter@hotmail.com
Pieter, Pieter@hotmail.com
Ik kan er niet omheen, ze vreten met de dag erger aan me.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is het misschien ook een optie om gewoon niet te reageren op opmerkingen die jij inhoudsloos vindt? Dat scheelt een hoop gezeik.
Ja, ik wil de adressen ook hebben als ik op school ben. Moet je exporteren naar csv (comma-seperated values geloof ik).quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon een POP-account maken voor Gmail en dan heb je toch gewoon het adresboek meteen? Of wil je het naar je online adresboek exporteren? Wist niet eens dat dat kon.
Ik weet zeker dat ik voor Address Book een programma nodig heb. Ik kan dat niet installeren omdat, zoals ik al zei op pagina 2 of 3, ik geen dmg bestanden van mounten. Dat is dus het probleem, het niet kunnen mounten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ga bij Gmail eens naar "Contacts" (links in het beeld), en klik op Import. Hier kun je vervolgens op je HDD zoeken naar een .CSV bestand.
Een CSV bestand (Comma Seperated Value, Komma Gescheiden Waarde) is een universeel bestand waar al je adressen er in dit formaat in staan:
[..]
Ik weet 90% zeker dat je huidige email-client / adresboek naar .CSV kan exporten. Welk adressenboek gebruik je?
Ik kan ook goedkoop een kopieetje maken voor je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:35 schreef --- het volgende:
www.tweedehandsmac.nl word ilife '06 aangeboden voor 40 euro. best goedkoop
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik kan ook goedkoop een kopieetje maken voor je.
Ik heb Windows al ruim 18 maanden niet hoeven installeren en bij OS X is het na 4 weken al nodig? Ik dacht dat het zoveel beter was.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:34 schreef Tijn het volgende:
Angel. Ik weet dat het lomp is, maar kun je niet beter OS X opnieuw installeren? Dat kost misschien een uurtje werk, maar dan werkt het (vrijwel) zeker weer.
Daar ben ik mee bezig. Ik heb inmiddels het verhaal op een Mac forum gepost.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Dan zul je dus eerst dat andere probleem op moeten lossen, daar kan ik je helaas niet mee helpen
Archive and install en hoppakee. Kan je daarna gewoon al die nonsense weer terugzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb Windows al ruim 18 maanden niet hoeven installeren en bij OS X is het na 4 weken al nodig? Ik dacht dat het zoveel beter was.
Nou ja, uiteraard is het in me opgekomen om dat te doen. Maar ik ben nogal lui aangelegd en heb geen zin om allemaal gegevens en instellingen kwijt te raken. Zoals dus ook het adresboek waar het mee begon bijvoorbeeld. Ook het uitzoeken hoe ik van allerlei dingen back-ups maak, zal wel even in beslag nemen.
Ja, het is ook echt raar. Ik snap niet hoe de mount-feature opeens stuk kan gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb Windows al ruim 18 maanden niet hoeven installeren en bij OS X is het na 4 weken al nodig? Ik dacht dat het zoveel beter was.
Als je OSX opnieuw installeert over je huidige installatie, ben je in principe niets kwijt.quote:Nou ja, uiteraard is het in me opgekomen om dat te doen. Maar ik ben nogal lui aangelegd en heb geen zin om allemaal gegevens en instellingen kwijt te raken. Zoals dus ook het adresboek waar het mee begon bijvoorbeeld. Ook het uitzoeken hoe ik van allerlei dingen back-ups maak, zal wel even in beslag nemen.
Dat wordt een vrije zondagmiddag hoor, het is echt zo gebeurd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dank voor die tip. Mocht ik eind van de week nog geen oplossing hebben, ga ik zondag besteden aan de installatie van OS X. Heb ik dat ook eens gedaan.
Dat jij iets zinnigs zegt ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:
Dat is onmogelijk.
prepaid systemen zullen wel te kraken zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Dus je wilt een WEP-key kraken, of je wilt dat prepaidsysteem kraken?
De WEP, natuurlijk. Ik speel niet in Swordfish ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Dus je wilt een WEP-key kraken, of je wilt dat prepaidsysteem kraken?
Om eerlijk te zijn geef ik je op Fok weinig kans (omdat Slarioux dat niet zo leuk vind), maar ik raad je aan google goed te gebruiken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef Furious het volgende:
[..]
De WEP, natuurlijk. Ik speel niet in Swordfish ofzo.
Hoe vaak moet het je nog verteld worden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Tip: Gebruik linux, want ik weet 100% zeker dat daar de apps om dit te doen beschikbaar voor zijn.
Rustig maar. Het is inderdaad de Apple slowchat, maar ik leg alleen maar uit dat het je met OSX niet gaat lukken. Kalm maar, rustig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe vaak moet het je nog verteld worden?
best streng zijn zequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rustig maar. Het is inderdaad de Apple slowchat, maar ik leg alleen maar uit dat het je met OSX niet gaat lukken. Kalm maar, rustig.
Dat bedoel ik niet Sjaak, ik bedoel dat je linuxapplicaties onder OsX kunt draaien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef Geqxon het volgende:
Rustig maar. Het is inderdaad de Apple slowchat, maar ik leg alleen maar uit dat het je met OSX niet gaat lukken. Kalm maar, rustig.
Stoerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
Morgen met een powerbook van een collega spelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder emulatie of virtualisatie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet Sjaak, ik bedoel dat je linuxapplicaties onder OsX kunt draaien.
Niet over nagedacht, maar ja: Je werkt inderdaad met UNIX ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet Sjaak, ik bedoel dat je linuxapplicaties onder OsX kunt draaien.
Hallo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de GUI en dergelijke? Volgens mij zijn sommige programma's soms alleen voor Gnome of KDE, werkt het dan uberhaupt wel op OSX?
wat voor mac heb jij dan? gister zei je dat je er eentje had. kan de post niet meer vinden... ff zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Cool, dat wist ik niet eens
Dat betekend dat FTDv3 totaal geen probleem meer is. Voor mij weer een leuk pluspuntje
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar hey, newsflash: Ik werk soms weldegelijk op een echte Mac.
Meneer zit in de Halo-fase. Heeft net een iPod en vind hem zo geweldig dat hij nu binnen drie maanden minstens een iBook in zijn bezit heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef --- het volgende:
[..]
ow stoer... heb je daar een foto van? wel een beetje oud he![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Meneer zit in de Halo-fase. Heeft net een iPod en vind hem zo geweldig dat hij nu binnen drie maanden minstens een iBook in zijn bezit heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |