Dat is goed. Ik kloot nog wel even verder straks, wie weet kom ik nog iets tegen dat werkt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
AoD...ik voeg je later op de dag of morgenochtend ff toe aan MSN: gmail doet wat lastig met Onyx.
Wij waren anders niet de enige. Mensen iets verderop stonden Gorillaz op te blazen op een Harman Kardonn set.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het ook wel zo beleefd om even te vragen of je het mag proberen.
Ellennnnnquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:23 schreef nietzman het volgende:
Een troost Furious, je was in een winkel waar ik Zaterdag ook was. Misschien waren ze dus gewoon nog pissig.
Ik zou 'em het liefst wat aan willen doen.quote:Maar mijn God, wat een kneus.
Ik kan niet veel anders bedenken dan luisteren. Ik weet niet hoe menig gedachte gang is bij winkelpersoneel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef De_Hertog het volgende:
De grote vraag is natuurlijk wat die vent dan dacht wat jullie dan wel aan het doen waren, als 'we willen het gewoon even proberen' blijkbaar niet is wat hij verwacht.
mja... sommige hebben inderdaad wel oogkleppen op jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:14 schreef Furious het volgende:
Oh, ik verklaar hierbij de dood al aan de Apple-mensen onder ons die vinden dat je geen negatief ding mag zeggen over Apple. Je kent wel, van die lui met oogkleppen waarvan er hier wel een paar rondlopen.
Zie ik daar custom emoticons in Adium?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef nietzman het volgende:
Kijk eens wat de CVN van Adium doet!
[afbeelding]
CVN build, zeggiktoch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:48 schreef darkleroy het volgende:
Zie ik daar custom emoticons in Adium?!
Hoe kan dat nou weer?
nietzman#mac.comquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:53 schreef Furious het volgende:
Gebruikt er hier trouwens iemand AIM/iChat? Ik verzamel die lui nu.
En dat is 2.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef darkleroy het volgende:
*steekt hand op*
leroydark
- Nu niet online
http://trac.adiumx.com/wiki/GettingAdiumSourcequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef darkleroy het volgende:
Ja, maar waar kan ik dat vinden dan?
Of...?
Die winkel is ook niet van Apple zelf, maar een reseller.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef --- het volgende:
[..]
mja... sommige hebben inderdaad wel oogkleppen op ja. ik vind ook niet alles van apple positief. laatst in de apple house in rotterdam. ik wou iets kopen maar ik zag op de site van ze een hele andere prijs staan. hij dus ff zoeken, en ja hoor gewoon paar tientjes goedkoper
Morgen, want ik ben nu klaar met huiswerk en ga zo maar eens mijn bed opzoeken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zal me bij dat forum even registreren.
Leuk, alleen een beetje traag (tenminste, op mijn iBook). Jammer ook dat hij geen gebruik maakt van AirTunes als je dat aan hebt staan in iTunes. Maar dat kan natuurlijk een kwestie van een plug-in of instelling zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Z.v.C het volgende:
Hallo iedereen! Als veelvuldig lezer van de Apple Slowchat wilde ik jullie het programmaatje MediaCentral niet onthouden. Ik kwam dit alternatief van FrontRow vandaag tegen en vond het een prachtig programma. Vooral de filmtrailers zijn een stuk uitgebreider.
Maar deze software ondersteunt de afstandsbediening van Apple nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Z.v.C het volgende:
Hallo iedereen! Als veelvuldig lezer van de Apple Slowchat wilde ik jullie het programmaatje MediaCentral niet onthouden. Ik kwam dit alternatief van FrontRow vandaag tegen en vond het een prachtig programma. Vooral de filmtrailers zijn een stuk uitgebreider.
En nu in het Frans en/of Portugees.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach 14", 15". Voor je kijken, doortikken, zullen we maar zeggen.
* AudreyHepburn zwaait met haar gewiekte manen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En nu in het Frans en/of Portugees.
Dat roep ik ook de hele tijd tegen die vriend van me die de allerpimpste versie besteld heeft. Week terug liep ie helemaal te stuiteren vanwege die upgrade enzo, maar ik blijf me maar af vragen wat ie ermee moet. Hij is helemaal niet van de filmbewerkingen ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Macbooks Pro's zijn cool, alleen zo nutteloos voor studenten
Zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Verder heb ik vandaag mijn eigen haar geknipt en heb ik nu een pony, waardoor er alleen nog maar meer mensen gaan denken dat ik Frans/Portugees ben..
Ik hou gewoon van allemaal. Het is zo simpel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je muzieksmaak is moeilijk te volgen: een onderschrift over The Smiths en boven je Prince-avatar staat Beatlemeisje. Eclectisch zullen we maar zeggen
Heb je ook zo'n snoetjequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat roep ik ook de hele tijd tegen die vriend van me die de allerpimpste versie besteld heeft. Week terug liep ie helemaal te stuiteren vanwege die upgrade enzo, maar ik blijf me maar af vragen wat ie ermee moet. Hij is helemaal niet van de filmbewerkingen ofzo.
Nouja.
Mijn haar lijkt hier nog het meeste op, alleen is mijn pony dan recht. [afbeelding]
Een laptop met digitale geluidsin- en outputs is voor niemand nutteloosquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Digitale inputs en outputs zijn voor on-the-go nutteloos, dan kun je beter een Audigy over USB aansluitenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een laptop met digitale geluidsin- en outputs is voor niemand nutteloos
Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Digitale inputs en outputs zijn voor on-the-go nutteloos, dan kun je beter een Audigy over USB aansluiten
Het probleem met onboard geluidskaarten is over het algemeen de convertors. Daarom is digitaal nou juist zo ideaal, want dan heb je die niet. Dus als je iets wil doen waarvoor kwaliteit enigszins belangrijk is, kun je iets beters aansluiten zonder dat je een compleet nieuwe geluidskaart nodig hebt.quote:
Gatver.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Digitale inputs en outputs zijn voor on-the-go nutteloos, dan kun je beter een Audigy over USB aansluiten
Je snapt er echt geen zak van. Ik zeg juist dat omdat er digitale in- en uitgangen zijn, je een externe convertor kunt gebruiken. Want dat is beter voor de kwaliteit van je geluid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Dus jij wilt zeggen dat een intern apparaat beter is dan een externe doos van 14 * 5 * 20cm?
Daarom wachten we nog maar even af op de iBook/Macbook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Maar toch geloof ik er nog steeds geen zak van dat een intern apparaat ter grootte van een paar microchips beter presteert dan een grote losse doos naast je laptop
De magere kwaliteit van onboard soundchips (en interne geluidskaarten in het algemeen) wordt voornamelijk veroorzaakt doordat de convertors (die het digitale signaal waar je computer mee werkt omzetten in een analoog signaal voor de aansluiting) nogal veel storing oppikken omdat ze in je computer zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Maar toch geloof ik er nog steeds geen zak van dat een intern apparaat ter grootte van een paar microchips beter presteert dan een grote losse doos naast je laptop
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kun jij je voorstellen dat dat ding trager is als je telefoon?
De kracht ligt in de beperking. In 1969 stond men op de maan met minder cpu-power en geheugencapaciteit dan nu in, noem maar wat, een magnetron zit.quote:
halloquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Aan alle nieuwe mensen in de slowchat: Welkom!
Ik hoop dat jullie hier een goede tijd gaan krijgen
ow nee. waarom kan je er geen genoeg van krijgen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan er niet genoeg van krijgen
geruchten waren dat de ibookjes goedkoper worden. en ik hoop er nog steeds op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Mijn iPodIk vind het zo heerlijk.
Zo zat ik laatst op een iMac te werken, en op de vage dingen na vond ik het zo lekker dat ik misschien wel een iBookje ga kopen, mits deze onder de 800 euro komt te liggen.
Nu heb ik gister Vista mogen testen, en ik moet zeggen: Petje af. Maar doe mij OSX maar
bij mij word het het een of het ander hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop het niet, ik zie mijn spaarbank-saldo al dalen
Het formaat van mijn iBook heeft mij er nog niet van weerhouden om dat ding overal mee heen te slepen als ware het een handheld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef --- het volgende:
[..]
bij mij word het het een of het ander hoorof een macbook/ibook of een handheld
ibook is inderdaad een prima formaatjequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het formaat van mijn iBook heeft mij er nog niet van weerhouden om dat ding overal mee heen te slepen als ware het een handheld.
Ik ben wel benieuwd wat dan de vage dingen van OS X zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
en op de vage dingen na
Ik connect met een accespoint. Ik moet een WEP-key invoeren. Ik voer dat mooi in (26 tekens langs), krijg ik "Er is een fout". Kan ik alleen op OK drukken. Krijg ik geen foutcode, errormelding, of ook maar iets waar ik wat mee kan. Na een hoop gevloek, geklooi, gekut en gehannes heb ik de router gepakt, heb ik deze op de iMac gezet, heb ik het wachtwoord een paar keer opnieuw ingevuld, en ging hij en gaf hij ineens geen foutmelding meer. Hij gaf niet eens weer dat hij succesvol verbonden was! Helemaal niks, het password venster was, na het invoeren van het wachtwoord, opeens wegquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat dan de vage dingen van OS X zijn.
Nope. Toen ik op de router een WPA-key instelde ging het overigens nog steeds foutquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Ja, ben ik helemaal met je eens.
Maar als Mac-adept moet, ja mķet ik antwoorden: lag het niet aan je router?
Hehequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef iDex het volgende:
[..]
Mij nog bellen waar je het netwerk kon instellen
Tja, ik ben van het type dat alleen maar kan zeggen: "Wauw, ik sluit het aan en alles doet het!" Dus geen idee wat daar mis is gegaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:59 schreef Geqxon het volgende:
Nope. Toen ik op de router een WPA-key instelde ging het overigens nog steeds fout
Over WPA. Heb je al geprobeerd om het protocol van de accesspoint over te schakelen naar TKIP in plaats van AES. (Indien mogelijk).quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik had ook wel eens vage dingen op m'n iBook met WEP-keys. Zodra ik m'n MacBook heb, koop ik een accesspoint met WPA, ik hoop dat dat beter gaat.
Ik heb dus geen accesspoint die WPA ondersteunt. En qua WEP valt er niet zoveel in te stellen op m'n accesspoint.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:06 schreef sooty het volgende:
[..]
Over WPA. Heb je al geprobeerd om het protocol van de accesspoint over te schakelen naar TKIP in plaats van AES. (Indien mogelijk).
Ik heb dus een 'oude' iBook g3/600 die wel wpa ondersteunt. Het duurde even voordat ik uitgevogeld had dat mijn (linksys) router op een ander protocol (tkip ipv aes) wel converseerde qua wpa met mijn iBook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dus geen accesspoint die WPA ondersteunt. En qua WEP valt er niet zoveel in te stellen op m'n accesspoint.
schitterend programma idd, ik heb frontrow geprobeerd te installeren op m'n iBook maar dat wilde nooit opstarten. Dit werkt gelukkig ook goed, nu... nog een afstandbediening erbij en het is helemaal perfectquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Z.v.C het volgende:
Goeie tip, ik zal het onthouden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik heb dus een 'oude' iBook g3/600 die wel wpa ondersteunt. Het duurde even voordat ik uitgevogeld had dat mijn (linksys) router op een ander protocol (tkip ipv aes) wel converseerde qua wpa met mijn iBook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |