Dat is goed. Ik kloot nog wel even verder straks, wie weet kom ik nog iets tegen dat werkt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
AoD...ik voeg je later op de dag of morgenochtend ff toe aan MSN: gmail doet wat lastig met Onyx.
Wij waren anders niet de enige. Mensen iets verderop stonden Gorillaz op te blazen op een Harman Kardonn set.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het ook wel zo beleefd om even te vragen of je het mag proberen.
Ellennnnnquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:23 schreef nietzman het volgende:
Een troost Furious, je was in een winkel waar ik Zaterdag ook was. Misschien waren ze dus gewoon nog pissig.
Ik zou 'em het liefst wat aan willen doen.quote:Maar mijn God, wat een kneus.
Ik kan niet veel anders bedenken dan luisteren. Ik weet niet hoe menig gedachte gang is bij winkelpersoneel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef De_Hertog het volgende:
De grote vraag is natuurlijk wat die vent dan dacht wat jullie dan wel aan het doen waren, als 'we willen het gewoon even proberen' blijkbaar niet is wat hij verwacht.
mja... sommige hebben inderdaad wel oogkleppen op jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:14 schreef Furious het volgende:
Oh, ik verklaar hierbij de dood al aan de Apple-mensen onder ons die vinden dat je geen negatief ding mag zeggen over Apple. Je kent wel, van die lui met oogkleppen waarvan er hier wel een paar rondlopen.
Zie ik daar custom emoticons in Adium?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef nietzman het volgende:
Kijk eens wat de CVN van Adium doet!
[afbeelding]
CVN build, zeggiktoch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:48 schreef darkleroy het volgende:
Zie ik daar custom emoticons in Adium?!
Hoe kan dat nou weer?
nietzman#mac.comquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:53 schreef Furious het volgende:
Gebruikt er hier trouwens iemand AIM/iChat? Ik verzamel die lui nu.
En dat is 2.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef darkleroy het volgende:
*steekt hand op*
leroydark
- Nu niet online
http://trac.adiumx.com/wiki/GettingAdiumSourcequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef darkleroy het volgende:
Ja, maar waar kan ik dat vinden dan?
Of...?
Die winkel is ook niet van Apple zelf, maar een reseller.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef --- het volgende:
[..]
mja... sommige hebben inderdaad wel oogkleppen op ja. ik vind ook niet alles van apple positief. laatst in de apple house in rotterdam. ik wou iets kopen maar ik zag op de site van ze een hele andere prijs staan. hij dus ff zoeken, en ja hoor gewoon paar tientjes goedkoper
Morgen, want ik ben nu klaar met huiswerk en ga zo maar eens mijn bed opzoeken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zal me bij dat forum even registreren.
Leuk, alleen een beetje traag (tenminste, op mijn iBook). Jammer ook dat hij geen gebruik maakt van AirTunes als je dat aan hebt staan in iTunes. Maar dat kan natuurlijk een kwestie van een plug-in of instelling zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Z.v.C het volgende:
Hallo iedereen! Als veelvuldig lezer van de Apple Slowchat wilde ik jullie het programmaatje MediaCentral niet onthouden. Ik kwam dit alternatief van FrontRow vandaag tegen en vond het een prachtig programma. Vooral de filmtrailers zijn een stuk uitgebreider.
Maar deze software ondersteunt de afstandsbediening van Apple nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Z.v.C het volgende:
Hallo iedereen! Als veelvuldig lezer van de Apple Slowchat wilde ik jullie het programmaatje MediaCentral niet onthouden. Ik kwam dit alternatief van FrontRow vandaag tegen en vond het een prachtig programma. Vooral de filmtrailers zijn een stuk uitgebreider.
En nu in het Frans en/of Portugees.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach 14", 15". Voor je kijken, doortikken, zullen we maar zeggen.
* AudreyHepburn zwaait met haar gewiekte manen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En nu in het Frans en/of Portugees.
Dat roep ik ook de hele tijd tegen die vriend van me die de allerpimpste versie besteld heeft. Week terug liep ie helemaal te stuiteren vanwege die upgrade enzo, maar ik blijf me maar af vragen wat ie ermee moet. Hij is helemaal niet van de filmbewerkingen ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Macbooks Pro's zijn cool, alleen zo nutteloos voor studenten
Zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Verder heb ik vandaag mijn eigen haar geknipt en heb ik nu een pony, waardoor er alleen nog maar meer mensen gaan denken dat ik Frans/Portugees ben..
Ik hou gewoon van allemaal. Het is zo simpel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je muzieksmaak is moeilijk te volgen: een onderschrift over The Smiths en boven je Prince-avatar staat Beatlemeisje. Eclectisch zullen we maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |