I bitequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alleen met een Jewish little princess..![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Geqxon het volgende:
[melanie]Ik ben een little princess hoor
[/melanie]
Ik zweer bij aMSN vanwege de makkelijke custom emoticons functie. Mijn leven zou namelijk niets zijn zonder de 'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
aMSN ziet er tegenwoordig ook goed uit.
http://www.cmq.qc.ca/4w/amsn/screenshot.png
zo te zien heeft het zelfs een cam-functie, maar goed.. ik heb 'm er wel opstaan maar gebruik toch liever adium.
En we kunnen weer een week speculerenquote:
Het zal wel niet helemaal op schaal zijnquote:
Dit plaatje komt uit de patentaanvraag, en heeft dus niet veel te maken met een eventueel product. Het is simpelweg een voorbeeld van 'zo kan het gebruikt worden' De gebruikersinterface eronder, bijvoorbeeld, is gewoon een standaard iTunes, en ik denk dat ze daar wel iets aan veranderen voor een PDA-versie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef Beathoven het volgende:
Het zal wel niet helemaal op schaal zijn
[..]
En als het wel op schaal is.. een Tablet-Mac
Ik heb het ontdekt toen ik een andere dmg (AddressBookToCVS.dmg) wilde mounten. Ik dacht dat het wellicht aan de dmg zou liggen, maar dan had Firefox wel gewoon moeten werken.quote:The following disk images failed to mount
Firefox 1.5.0.1.dmg Device not configured
Het zit er gewoon in....quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De standaard Widget Vertaling wellicht? Heeft wel internetaxx nodig.
Gedaan, maar dat heeft niet mogen baten, helaas.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Probeer je permissies te herstellen.
Hmm fucked up.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gedaan, maar dat heeft niet mogen baten, helaas.
Zelfde probleem, zo te zien. Maar geen oplossing. De dmg is prima.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef Beathoven het volgende:
http://www.macosx.com/con(...)ning-a-dmg-File.html
misschien kun je hier iets mee?
Die vond ik ook, maar aangezien ik totaal niet weet wat die bestanden zijn, was ik wat huiverig ze te verplaatsen. Of te verwijderen, zoals ook wel eens gezegd wordt. Heeft het verplaatsen hetzelfde effect als verwijderen? Niet dat ik die dingen daarna op mijn bureaublad moet laten staan, zeg maar, die is namelijk al vol genoeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef Beathoven het volgende:
http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-42823.html
Dit schijnt de oplossing te zijn (zie laatste post) let er wel op dat je nog even moet rebooten en daarna moet het werken.
Je kunt ze gewoon verplaatsen; dat is niet hetzelfde als verwijderen. Als je maar de locatie onthoudtquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die vond ik ook, maar aangezien ik totaal niet weet wat die bestanden zijn, was ik wat huiverig ze te verplaatsen. Of te verwijderen, zoals ook wel eens gezegd wordt. Heeft het verplaatsen hetzelfde effect als verwijderen? Niet dat ik die dingen daarna op mijn bureaublad moet laten staan, zeg maar, die is namelijk al vol genoeg.
Ik heb dus van de dmg waarmee het begon, geen prefs, dat programma heb ik nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De prefs van welke applicaties bedoel je? En waar gooi ik ze weg?
Hey! Tonks online.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef nietzman het volgende:
Kijk eens wat de CVN van Adium doet!
[afbeelding]
Nee, maar van die files die je moest verplaatsen. Weet eerlijk gezegd niet of daar prefs van zijn, maar die vind je in User->Library->preferences (plist bestanden). Prefs weggooien kan af en toe nooit 's kwaad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb dus van de dmg waarmee het begon, geen prefs, dat programma heb ik nog nooit gebruikt.
Nou ja, op enige probleempjes met mijn iBook na, gaat het eigenlijk prima. Sinds gisteren alle 30 studiepunten van dit jaar tot nu toe binnen.quote:
Nee, van die dingen die ik moest verplaatsen, heb ik geen preferences staan. Op zich niet zo vreemd bij cache dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, maar van die files die je moest verplaatsen. Weet eerlijk gezegd niet of daar prefs van zijn, maar die vind je in User->Library->preferences (plist bestanden). Prefs weggooien kan af en toe nooit 's kwaad.
Die Onyx-dmg is inderdaad lastigIk heb de applicatie hier wel dus die kan ik je wel ff mailen? Dan gewoon ff in je applicatie map rammen en runnen.
Wat nou weer? Heb je je PB al terug of heb ik wat gemist en moet je hem weer opnieuw inleveren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef Furious het volgende:
Ik spuug vanaf nu op alle 'bestaande' Apple-winkels behalve LJS. Vanaf nu doe ik het wel via de Apple-website.
Komt weer een leuk verhaal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat nou weer? Heb je je PB al terug of heb ik wat gemist en moet je hem weer opnieuw inleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |