Heb je ook zo'n snoetjequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat roep ik ook de hele tijd tegen die vriend van me die de allerpimpste versie besteld heeft. Week terug liep ie helemaal te stuiteren vanwege die upgrade enzo, maar ik blijf me maar af vragen wat ie ermee moet. Hij is helemaal niet van de filmbewerkingen ofzo.
Nouja.
Mijn haar lijkt hier nog het meeste op, alleen is mijn pony dan recht. [afbeelding]
Een laptop met digitale geluidsin- en outputs is voor niemand nutteloosquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Macbooks Pro's zijn cool, alleen zo nutteloos voor studenten
Digitale inputs en outputs zijn voor on-the-go nutteloos, dan kun je beter een Audigy over USB aansluitenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een laptop met digitale geluidsin- en outputs is voor niemand nutteloos
Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Digitale inputs en outputs zijn voor on-the-go nutteloos, dan kun je beter een Audigy over USB aansluiten
Het probleem met onboard geluidskaarten is over het algemeen de convertors. Daarom is digitaal nou juist zo ideaal, want dan heb je die niet. Dus als je iets wil doen waarvoor kwaliteit enigszins belangrijk is, kun je iets beters aansluiten zonder dat je een compleet nieuwe geluidskaart nodig hebt.quote:
Gatver.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Digitale inputs en outputs zijn voor on-the-go nutteloos, dan kun je beter een Audigy over USB aansluiten
Je snapt er echt geen zak van. Ik zeg juist dat omdat er digitale in- en uitgangen zijn, je een externe convertor kunt gebruiken. Want dat is beter voor de kwaliteit van je geluid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Dus jij wilt zeggen dat een intern apparaat beter is dan een externe doos van 14 * 5 * 20cm?
Daarom wachten we nog maar even af op de iBook/Macbook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Macbooks Pro's zijn cool, alleen zo nutteloos voor studenten
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Maar toch geloof ik er nog steeds geen zak van dat een intern apparaat ter grootte van een paar microchips beter presteert dan een grote losse doos naast je laptop
De magere kwaliteit van onboard soundchips (en interne geluidskaarten in het algemeen) wordt voornamelijk veroorzaakt doordat de convertors (die het digitale signaal waar je computer mee werkt omzetten in een analoog signaal voor de aansluiting) nogal veel storing oppikken omdat ze in je computer zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Maar toch geloof ik er nog steeds geen zak van dat een intern apparaat ter grootte van een paar microchips beter presteert dan een grote losse doos naast je laptop
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kun jij je voorstellen dat dat ding trager is als je telefoon?
De kracht ligt in de beperking. In 1969 stond men op de maan met minder cpu-power en geheugencapaciteit dan nu in, noem maar wat, een magnetron zit.quote:
halloquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Aan alle nieuwe mensen in de slowchat: Welkom!
Ik hoop dat jullie hier een goede tijd gaan krijgen
ow nee. waarom kan je er geen genoeg van krijgen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan er niet genoeg van krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |