Gatver.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Digitale inputs en outputs zijn voor on-the-go nutteloos, dan kun je beter een Audigy over USB aansluiten
Je snapt er echt geen zak van. Ik zeg juist dat omdat er digitale in- en uitgangen zijn, je een externe convertor kunt gebruiken. Want dat is beter voor de kwaliteit van je geluid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Dus jij wilt zeggen dat een intern apparaat beter is dan een externe doos van 14 * 5 * 20cm?
Daarom wachten we nog maar even af op de iBook/Macbook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Macbooks Pro's zijn cool, alleen zo nutteloos voor studenten
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Maar toch geloof ik er nog steeds geen zak van dat een intern apparaat ter grootte van een paar microchips beter presteert dan een grote losse doos naast je laptop
De magere kwaliteit van onboard soundchips (en interne geluidskaarten in het algemeen) wordt voornamelijk veroorzaakt doordat de convertors (die het digitale signaal waar je computer mee werkt omzetten in een analoog signaal voor de aansluiting) nogal veel storing oppikken omdat ze in je computer zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Maar toch geloof ik er nog steeds geen zak van dat een intern apparaat ter grootte van een paar microchips beter presteert dan een grote losse doos naast je laptop
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kun jij je voorstellen dat dat ding trager is als je telefoon?
De kracht ligt in de beperking. In 1969 stond men op de maan met minder cpu-power en geheugencapaciteit dan nu in, noem maar wat, een magnetron zit.quote:
halloquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Aan alle nieuwe mensen in de slowchat: Welkom!
Ik hoop dat jullie hier een goede tijd gaan krijgen
ow nee. waarom kan je er geen genoeg van krijgen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan er niet genoeg van krijgen
geruchten waren dat de ibookjes goedkoper worden. en ik hoop er nog steeds op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Mijn iPodIk vind het zo heerlijk.
Zo zat ik laatst op een iMac te werken, en op de vage dingen na vond ik het zo lekker dat ik misschien wel een iBookje ga kopen, mits deze onder de 800 euro komt te liggen.
Nu heb ik gister Vista mogen testen, en ik moet zeggen: Petje af. Maar doe mij OSX maar
bij mij word het het een of het ander hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop het niet, ik zie mijn spaarbank-saldo al dalen
Het formaat van mijn iBook heeft mij er nog niet van weerhouden om dat ding overal mee heen te slepen als ware het een handheld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef --- het volgende:
[..]
bij mij word het het een of het ander hoorof een macbook/ibook of een handheld
ibook is inderdaad een prima formaatjequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het formaat van mijn iBook heeft mij er nog niet van weerhouden om dat ding overal mee heen te slepen als ware het een handheld.
Ik ben wel benieuwd wat dan de vage dingen van OS X zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
en op de vage dingen na
Ik connect met een accespoint. Ik moet een WEP-key invoeren. Ik voer dat mooi in (26 tekens langs), krijg ik "Er is een fout". Kan ik alleen op OK drukken. Krijg ik geen foutcode, errormelding, of ook maar iets waar ik wat mee kan. Na een hoop gevloek, geklooi, gekut en gehannes heb ik de router gepakt, heb ik deze op de iMac gezet, heb ik het wachtwoord een paar keer opnieuw ingevuld, en ging hij en gaf hij ineens geen foutmelding meer. Hij gaf niet eens weer dat hij succesvol verbonden was! Helemaal niks, het password venster was, na het invoeren van het wachtwoord, opeens wegquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat dan de vage dingen van OS X zijn.
Nope. Toen ik op de router een WPA-key instelde ging het overigens nog steeds foutquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Ja, ben ik helemaal met je eens.
Maar als Mac-adept moet, ja mķet ik antwoorden: lag het niet aan je router?
Hehequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef iDex het volgende:
[..]
Mij nog bellen waar je het netwerk kon instellen
Tja, ik ben van het type dat alleen maar kan zeggen: "Wauw, ik sluit het aan en alles doet het!" Dus geen idee wat daar mis is gegaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:59 schreef Geqxon het volgende:
Nope. Toen ik op de router een WPA-key instelde ging het overigens nog steeds fout
Over WPA. Heb je al geprobeerd om het protocol van de accesspoint over te schakelen naar TKIP in plaats van AES. (Indien mogelijk).quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik had ook wel eens vage dingen op m'n iBook met WEP-keys. Zodra ik m'n MacBook heb, koop ik een accesspoint met WPA, ik hoop dat dat beter gaat.
Ik heb dus geen accesspoint die WPA ondersteunt. En qua WEP valt er niet zoveel in te stellen op m'n accesspoint.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:06 schreef sooty het volgende:
[..]
Over WPA. Heb je al geprobeerd om het protocol van de accesspoint over te schakelen naar TKIP in plaats van AES. (Indien mogelijk).
Ik heb dus een 'oude' iBook g3/600 die wel wpa ondersteunt. Het duurde even voordat ik uitgevogeld had dat mijn (linksys) router op een ander protocol (tkip ipv aes) wel converseerde qua wpa met mijn iBook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dus geen accesspoint die WPA ondersteunt. En qua WEP valt er niet zoveel in te stellen op m'n accesspoint.
schitterend programma idd, ik heb frontrow geprobeerd te installeren op m'n iBook maar dat wilde nooit opstarten. Dit werkt gelukkig ook goed, nu... nog een afstandbediening erbij en het is helemaal perfectquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef Z.v.C het volgende:
Hallo iedereen! Als veelvuldig lezer van de Apple Slowchat wilde ik jullie het programmaatje MediaCentral niet onthouden. Ik kwam dit alternatief van FrontRow vandaag tegen en vond het een prachtig programma. Vooral de filmtrailers zijn een stuk uitgebreider.
Goeie tip, ik zal het onthouden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:35 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik heb dus een 'oude' iBook g3/600 die wel wpa ondersteunt. Het duurde even voordat ik uitgevogeld had dat mijn (linksys) router op een ander protocol (tkip ipv aes) wel converseerde qua wpa met mijn iBook.
Geil, wat zit je haar leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik ga een eigengeilerige foto posten. Geheel Apple-ongerelateerd en hij heeft ook al geen fuck te maken met het gespreksonderwerp hier in het topic. En ik wil ook niks horen over snoetjes..
Niks. Helemaal niks.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Wat is er mis met snoetjes?
Zien jullie dat?? 26 januariquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef Lucille het volgende:
tonks mag een maand nadenken waarom wij zijn posts erg vervelend en ongewenst vinden.
Bereid je maar alvast voor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Geqxon het volgende:
http://mfrost.typepad.com(...)gorized/img_3340.jpg
Cute overload ja
[..]
Zien jullie dat?? 26 januari
Over 3 daagjes komt hij dus terug![]()
Jij blij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Geqxon het volgende:
http://mfrost.typepad.com(...)gorized/img_3340.jpg
Cute overload ja
[..]
Zien jullie dat?? 26 januari
Over 3 daagjes komt hij dus terug![]()
| Forum Opties | |