Allemaal een iSight kopen en een programma zoeken waarmee je groepsconversaties met video kunt voeren?quote:
ik word inderdaad gek van de kabelsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef Beathoven het volgende:
fipo lamer!
sepo
[..]
Zou je niet wat aan het wegwerken van de kabels doen
Verder een mooie setup.
F12, niet ejectquote:En wat doe ik dan met de cd die uit mijn iBook komt?
Dashboard start ik gewoon vanuit de Dock.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
F12, niet ejectHou die fn-knop linksonderin (of waar die dan ook mag zitten op een Nederlands toetsenbord, heb zelf US Keyboard namelijk) en druk maar eens op F12.
Nah, ikzelf doe gewoon heel veel met mijn toetsenbord (hou niet zo van de trackpad) als ik onderweg ben, dus dat ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dashboard start ik gewoon vanuit de Dock.
Je werd al moe bij het zien van de tekst in de OP en hebt het dus maar niet gelezen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:20 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Wanneer verwachten ze nou dat die nieuwe iBook'jes komen? April ofzo toch?
Fipo Lamer!quote:
Begrijpelijk. Maar ik heb de sneltoetsen nog niet zo onder de knie, en gebruik Dashboard trouwens ook zelden, dus is deze ook niet zo van belang.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:20 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nah, ikzelf doe gewoon heel veel met mijn toetsenbord (hou niet zo van de trackpad) als ik onderweg ben, dus dat ook
Als je van plastic houdt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef iDex het volgende:
DJ Console Mac Edition (Hercules)Linkje ff scrollen
is dit leuk? weet iemand of dit nou met mp3tjes werkt? of weet iemand nog meer van dit soort apparaten. die op de mac werken?
Zo blijkt je wansmaak maar weer eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Plastic is helemaal mijn ding
http://www.aboutdj.nl/content/view/28/8/quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef iDex het volgende:
is dit leuk? weet iemand of dit nou met mp3tjes werkt? of weet iemand nog meer van dit soort apparaten. die op de mac werken?
Bedankt voor de uitleg en de link naar een goed duidelijk review.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
http://www.aboutdj.nl/content/view/28/8/
Lees dat even. Meer apparaten zou ik zo niet weten, ik weet niet of je draaitafels hebt, zo ja, kan je uiteraard eens kijken naar FinalScratch. Om daar draaitafels en een mixer voor aan te schaffen wordt een beetje duur geintje, dan zit je met een beetje draaitafels en mixer toch al snel richting de 1500 tot 2000 euro.
BPM studio heeft ook een console meen ik, en PCDJ ook, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of daar ook MAC-versies van zijn. Van BPMstudio neem ik aan van wel.
2x:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef iDex het volgende:
Dat ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je werd al moe bij het zien van de tekst in de OP en hebt het dus maar niet gelezen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:53 schreef ChOas het volgende:
Hoi!
Ik moet er niet aan denken dat ik nog meer mensen online hebquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef iDex het volgende:
nee microsoft messenger. dat komt omdat adium niet iedereen online weergaf. dus ik keek op adium. toen waren de mensen niet online. en bij de microsoft messenger waren ze wel online..
aMSN ziet er tegenwoordig ook goed uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef iDex het volgende:
nee microsoft messenger. dat komt omdat adium niet iedereen online weergaf. dus ik keek op adium. toen waren de mensen niet online. en bij de microsoft messenger waren ze wel online..
Het ziet er aardig uit. Het is wel aanzienlijk trager dan Adium. Inderdaad wel cam-functie. Ik kan dan weer niet scrollen in mijn contact list.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
aMSN ziet er tegenwoordig ook goed uit.
http://www.cmq.qc.ca/4w/amsn/screenshot.png
zo te zien heeft het zelfs een cam-functie, maar goed.. ik heb 'm er wel opstaan maar gebruik toch liever adium.
Alle uitgaande verbindingen? Je kunt eens netstat in een terminal typen. En misschien met opties ook alleen de uitgaande verbindingen laten weergeven (man netstat).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef ChOas het volgende:
Hoe heette dat programma ook alweer waarmee je al je uitgaande sessies kon bekijken ?
Het ziet er mij nog iets te msn uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, da's niet zo'n probleem, maar er is hier laatst eens een programmaatje langsgekomen welke je kon laten alerten op uitgaande sessies/connecties...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alle uitgaande verbindingen? Je kunt eens netstat in een terminal typen. En misschien met opties ook alleen de uitgaande verbindingen laten weergeven (man netstat).
Zullen we zoenen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Little Snitch waarschijnlijk...
I bitequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alleen met een Jewish little princess..![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef Geqxon het volgende:
[melanie]Ik ben een little princess hoor
[/melanie]
Ik zweer bij aMSN vanwege de makkelijke custom emoticons functie. Mijn leven zou namelijk niets zijn zonder de 'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
http://www.cmq.qc.ca/4w/amsn/screenshot.png
zo te zien heeft het zelfs een cam-functie, maar goed.. ik heb 'm er wel opstaan maar gebruik toch liever adium.
En we kunnen weer een week speculerenquote:
Het zal wel niet helemaal op schaal zijnquote:
Dit plaatje komt uit de patentaanvraag, en heeft dus niet veel te maken met een eventueel product. Het is simpelweg een voorbeeld van 'zo kan het gebruikt worden' De gebruikersinterface eronder, bijvoorbeeld, is gewoon een standaard iTunes, en ik denk dat ze daar wel iets aan veranderen voor een PDA-versie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef Beathoven het volgende:
Het zal wel niet helemaal op schaal zijn
[..]
En als het wel op schaal is.. een Tablet-Mac
Ik heb het ontdekt toen ik een andere dmg (AddressBookToCVS.dmg) wilde mounten. Ik dacht dat het wellicht aan de dmg zou liggen, maar dan had Firefox wel gewoon moeten werken.quote:The following disk images failed to mount
Firefox 1.5.0.1.dmg Device not configured
Het zit er gewoon in....quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De standaard Widget Vertaling wellicht? Heeft wel internetaxx nodig.
Gedaan, maar dat heeft niet mogen baten, helaas.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Probeer je permissies te herstellen.
Hmm fucked up.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gedaan, maar dat heeft niet mogen baten, helaas.
Zelfde probleem, zo te zien. Maar geen oplossing. De dmg is prima.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef Beathoven het volgende:
http://www.macosx.com/con(...)ning-a-dmg-File.html
misschien kun je hier iets mee?
Die vond ik ook, maar aangezien ik totaal niet weet wat die bestanden zijn, was ik wat huiverig ze te verplaatsen. Of te verwijderen, zoals ook wel eens gezegd wordt. Heeft het verplaatsen hetzelfde effect als verwijderen? Niet dat ik die dingen daarna op mijn bureaublad moet laten staan, zeg maar, die is namelijk al vol genoeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef Beathoven het volgende:
http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-42823.html
Dit schijnt de oplossing te zijn (zie laatste post) let er wel op dat je nog even moet rebooten en daarna moet het werken.
Je kunt ze gewoon verplaatsen; dat is niet hetzelfde als verwijderen. Als je maar de locatie onthoudtquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die vond ik ook, maar aangezien ik totaal niet weet wat die bestanden zijn, was ik wat huiverig ze te verplaatsen. Of te verwijderen, zoals ook wel eens gezegd wordt. Heeft het verplaatsen hetzelfde effect als verwijderen? Niet dat ik die dingen daarna op mijn bureaublad moet laten staan, zeg maar, die is namelijk al vol genoeg.
Ik heb dus van de dmg waarmee het begon, geen prefs, dat programma heb ik nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De prefs van welke applicaties bedoel je? En waar gooi ik ze weg?
Hey! Tonks online.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef nietzman het volgende:
Kijk eens wat de CVN van Adium doet!
[afbeelding]
Nee, maar van die files die je moest verplaatsen. Weet eerlijk gezegd niet of daar prefs van zijn, maar die vind je in User->Library->preferences (plist bestanden). Prefs weggooien kan af en toe nooit 's kwaad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb dus van de dmg waarmee het begon, geen prefs, dat programma heb ik nog nooit gebruikt.
Nou ja, op enige probleempjes met mijn iBook na, gaat het eigenlijk prima. Sinds gisteren alle 30 studiepunten van dit jaar tot nu toe binnen.quote:
Nee, van die dingen die ik moest verplaatsen, heb ik geen preferences staan. Op zich niet zo vreemd bij cache dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, maar van die files die je moest verplaatsen. Weet eerlijk gezegd niet of daar prefs van zijn, maar die vind je in User->Library->preferences (plist bestanden). Prefs weggooien kan af en toe nooit 's kwaad.
Die Onyx-dmg is inderdaad lastigIk heb de applicatie hier wel dus die kan ik je wel ff mailen? Dan gewoon ff in je applicatie map rammen en runnen.
Wat nou weer? Heb je je PB al terug of heb ik wat gemist en moet je hem weer opnieuw inleveren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef Furious het volgende:
Ik spuug vanaf nu op alle 'bestaande' Apple-winkels behalve LJS. Vanaf nu doe ik het wel via de Apple-website.
Komt weer een leuk verhaal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat nou weer? Heb je je PB al terug of heb ik wat gemist en moet je hem weer opnieuw inleveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |