Fijn dat jij denkt te weten wat ik hier zoal gelezen heb. Ga je het nu weer over Apple-gerelateerde zaken hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Jij hebt het echte bashen gemist.
Het is anders beter dan de inhoudsloze opmerkingen van Geqxon te moeten aanhoren over Apple of ieder poepje/scheetje dat Apple laat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bashen is een kansloze bezigheid.
Daar ga je de mist al in, het was niet hier.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Fijn dat jij denkt te weten wat ik hier zoal gelezen heb. Ga je het nu weer over Apple-gerelateerde zaken hebben?
Je kunt toch gewoon een POP-account maken voor Gmail en dan heb je toch gewoon het adresboek meteen? Of wil je het naar je online adresboek exporteren? Wist niet eens dat dat kon.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Fijn dat jij denkt te weten wat ik hier zoal gelezen heb. Ga je het nu weer over Apple-gerelateerde zaken hebben?
Ik ga me zo maar eens op dat eerder genoemde forum registreren om te kijken of men mij daar kan helpen met het oplossen van de problemen die ik sinds gisteren ondervind. Ik wil nu toch wel graag mijn adresboek naar Gmail exporteren, ik ben veel te lui om dergelijke dingen handmatig te doen.
Is het misschien ook een optie om gewoon niet te reageren op opmerkingen die jij inhoudsloos vindt? Dat scheelt een hoop gezeik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Furious het volgende:
Het is anders beter dan de inhoudsloze opmerkingen van Geqxon te moeten aanhoren over Apple of ieder poepje/scheetje dat Apple laat.
Ga bij Gmail eens naar "Contacts" (links in het beeld), en klik op Import. Hier kun je vervolgens op je HDD zoeken naar een .CSV bestand.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga me zo maar eens op dat eerder genoemde forum registreren om te kijken of men mij daar kan helpen met het oplossen van de problemen die ik sinds gisteren ondervind. Ik wil nu toch wel graag mijn adresboek naar Gmail exporteren, ik ben veel te lui om dergelijke dingen handmatig te doen.
Ik weet 90% zeker dat je huidige email-client / adresboek naar .CSV kan exporten. Welk adressenboek gebruik je?quote:Peter, Peter@hotmail.com
Pieter, Pieter@hotmail.com
Ik kan er niet omheen, ze vreten met de dag erger aan me.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is het misschien ook een optie om gewoon niet te reageren op opmerkingen die jij inhoudsloos vindt? Dat scheelt een hoop gezeik.
Ja, ik wil de adressen ook hebben als ik op school ben. Moet je exporteren naar csv (comma-seperated values geloof ik).quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon een POP-account maken voor Gmail en dan heb je toch gewoon het adresboek meteen? Of wil je het naar je online adresboek exporteren? Wist niet eens dat dat kon.
Ik weet zeker dat ik voor Address Book een programma nodig heb. Ik kan dat niet installeren omdat, zoals ik al zei op pagina 2 of 3, ik geen dmg bestanden van mounten. Dat is dus het probleem, het niet kunnen mounten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ga bij Gmail eens naar "Contacts" (links in het beeld), en klik op Import. Hier kun je vervolgens op je HDD zoeken naar een .CSV bestand.
Een CSV bestand (Comma Seperated Value, Komma Gescheiden Waarde) is een universeel bestand waar al je adressen er in dit formaat in staan:
[..]
Ik weet 90% zeker dat je huidige email-client / adresboek naar .CSV kan exporten. Welk adressenboek gebruik je?
Ik kan ook goedkoop een kopieetje maken voor je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:35 schreef --- het volgende:
www.tweedehandsmac.nl word ilife '06 aangeboden voor 40 euro. best goedkoop
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik kan ook goedkoop een kopieetje maken voor je.
Ik heb Windows al ruim 18 maanden niet hoeven installeren en bij OS X is het na 4 weken al nodig? Ik dacht dat het zoveel beter was.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:34 schreef Tijn het volgende:
Angel. Ik weet dat het lomp is, maar kun je niet beter OS X opnieuw installeren? Dat kost misschien een uurtje werk, maar dan werkt het (vrijwel) zeker weer.
Daar ben ik mee bezig. Ik heb inmiddels het verhaal op een Mac forum gepost.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Dan zul je dus eerst dat andere probleem op moeten lossen, daar kan ik je helaas niet mee helpen
Archive and install en hoppakee. Kan je daarna gewoon al die nonsense weer terugzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb Windows al ruim 18 maanden niet hoeven installeren en bij OS X is het na 4 weken al nodig? Ik dacht dat het zoveel beter was.
Nou ja, uiteraard is het in me opgekomen om dat te doen. Maar ik ben nogal lui aangelegd en heb geen zin om allemaal gegevens en instellingen kwijt te raken. Zoals dus ook het adresboek waar het mee begon bijvoorbeeld. Ook het uitzoeken hoe ik van allerlei dingen back-ups maak, zal wel even in beslag nemen.
Ja, het is ook echt raar. Ik snap niet hoe de mount-feature opeens stuk kan gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb Windows al ruim 18 maanden niet hoeven installeren en bij OS X is het na 4 weken al nodig? Ik dacht dat het zoveel beter was.
Als je OSX opnieuw installeert over je huidige installatie, ben je in principe niets kwijt.quote:Nou ja, uiteraard is het in me opgekomen om dat te doen. Maar ik ben nogal lui aangelegd en heb geen zin om allemaal gegevens en instellingen kwijt te raken. Zoals dus ook het adresboek waar het mee begon bijvoorbeeld. Ook het uitzoeken hoe ik van allerlei dingen back-ups maak, zal wel even in beslag nemen.
Dat wordt een vrije zondagmiddag hoor, het is echt zo gebeurd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dank voor die tip. Mocht ik eind van de week nog geen oplossing hebben, ga ik zondag besteden aan de installatie van OS X. Heb ik dat ook eens gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |