Geil, wat zit je haar leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik ga een eigengeilerige foto posten. Geheel Apple-ongerelateerd en hij heeft ook al geen fuck te maken met het gespreksonderwerp hier in het topic. En ik wil ook niks horen over snoetjes..
Niks. Helemaal niks.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Wat is er mis met snoetjes?
Zien jullie dat?? 26 januariquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef Lucille het volgende:
tonks mag een maand nadenken waarom wij zijn posts erg vervelend en ongewenst vinden.
Bereid je maar alvast voor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Geqxon het volgende:
http://mfrost.typepad.com(...)gorized/img_3340.jpg
Cute overload ja
[..]
Zien jullie dat?? 26 januari
Over 3 daagjes komt hij dus terug![]()
Jij blij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Geqxon het volgende:
http://mfrost.typepad.com(...)gorized/img_3340.jpg
Cute overload ja
[..]
Zien jullie dat?? 26 januari
Over 3 daagjes komt hij dus terug![]()
Je lijkt wel 14.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik ga een eigengeilerige foto posten. Geheel Apple-ongerelateerd en hij heeft ook al geen fuck te maken met het gespreksonderwerp hier in het topic. En ik wil ook niks horen over snoetjes..
Hehe, ik mag hopen dat je die T per ongeluk vergeten bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Ga je nou grapjes maken? Het is je aars vijand.
Ik ga even in de geschiedenis van de GAD-slowchats/Apple-slowchats spitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe, ik mag hopen dat je die T per ongeluk vergeten bent
Ik vind tonks serieus wel oké
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe, ik mag hopen dat je die T per ongeluk vergeten bent
Ik vind tonks serieus wel oké
Ja, vroeger, toen kon hij posten, nu al een maand niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Geqxon het volgende:
Dus het is verboden om je mening over iemand anders te veranderen
Eerst vond ik tonks misschien niet zo hip, maar hij is tegenwoordig helemaal veranderd
Sorry hoor Geqxon maar ik kan jou nu echt niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Geqxon het volgende:
Dus het is verboden om je mening over iemand anders te veranderen
Eerst vond ik tonks misschien niet zo hip, maar hij is tegenwoordig helemaal veranderd
Je bedoelt die windows-user in de Apple-reeks die Tonks niet leuk vond, maar nu weer wel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sorry hoor Geqxon maar ik kan jou nu echt niet meer serieus nemen
Die jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef XL het volgende:
[..]
Je bedoelt die windows-user in de Apple-reeks die Tonks niet leuk vond, maar nu weer wel?
We gaan het toch niet op de man spelen hé?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Een dame in nood? Have no fear!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |