Dat jij iets zinnigs zegt ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:
Dat is onmogelijk.
prepaid systemen zullen wel te kraken zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Dus je wilt een WEP-key kraken, of je wilt dat prepaidsysteem kraken?
De WEP, natuurlijk. Ik speel niet in Swordfish ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Dus je wilt een WEP-key kraken, of je wilt dat prepaidsysteem kraken?
Om eerlijk te zijn geef ik je op Fok weinig kans (omdat Slarioux dat niet zo leuk vind), maar ik raad je aan google goed te gebruiken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef Furious het volgende:
[..]
De WEP, natuurlijk. Ik speel niet in Swordfish ofzo.
Hoe vaak moet het je nog verteld worden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Tip: Gebruik linux, want ik weet 100% zeker dat daar de apps om dit te doen beschikbaar voor zijn.
Rustig maar. Het is inderdaad de Apple slowchat, maar ik leg alleen maar uit dat het je met OSX niet gaat lukken. Kalm maar, rustig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe vaak moet het je nog verteld worden?
best streng zijn zequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rustig maar. Het is inderdaad de Apple slowchat, maar ik leg alleen maar uit dat het je met OSX niet gaat lukken. Kalm maar, rustig.
Dat bedoel ik niet Sjaak, ik bedoel dat je linuxapplicaties onder OsX kunt draaien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef Geqxon het volgende:
Rustig maar. Het is inderdaad de Apple slowchat, maar ik leg alleen maar uit dat het je met OSX niet gaat lukken. Kalm maar, rustig.
Stoerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
Morgen met een powerbook van een collega spelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder emulatie of virtualisatie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet Sjaak, ik bedoel dat je linuxapplicaties onder OsX kunt draaien.
Niet over nagedacht, maar ja: Je werkt inderdaad met UNIX ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet Sjaak, ik bedoel dat je linuxapplicaties onder OsX kunt draaien.
Hallo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de GUI en dergelijke? Volgens mij zijn sommige programma's soms alleen voor Gnome of KDE, werkt het dan uberhaupt wel op OSX?
wat voor mac heb jij dan? gister zei je dat je er eentje had. kan de post niet meer vinden... ff zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Cool, dat wist ik niet eens
Dat betekend dat FTDv3 totaal geen probleem meer is. Voor mij weer een leuk pluspuntje
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar hey, newsflash: Ik werk soms weldegelijk op een echte Mac.
Meneer zit in de Halo-fase. Heeft net een iPod en vind hem zo geweldig dat hij nu binnen drie maanden minstens een iBook in zijn bezit heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef --- het volgende:
[..]
ow stoer... heb je daar een foto van? wel een beetje oud he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |