Ik vond 'em wel toepasselijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
We gaan het toch niet op de man spelen hé?
Nee want dat zou je verliezen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
We gaan het toch niet op de man spelen hé?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef Remzz het volgende:Nou nou wat een kutopmerkingen weer....
Over een paar dagen Tonks weer terug dan is de SC weer van ouds, in gezellige staat teruggebracht.
Handig, deze neem ik op in de Apple SC-gebruikers richtlijnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:03 schreef Dementor het volgende:
Er moet hier mee gepraat worden door mensen die echt een Apple computer gebruiken ipv kinderen met een iPod die zich opgeilen aan elk nieuwtje over een computer die ze niet kunnen betalen.
Yup, heel nieuwquote:
quote:
Ja, zo'n foutmelding heb ik nog nooit gezienquote:Google Page Creator is having a little trouble right now.
This is not because of anything you did; it's just a little hiccup in our system that will hopefully go away soon. We apologize for the inconvenience, and recommend you try reloading this page.
Hee, ondanks mijn kapsel ben ik toch echt meerderjarig en in het bezit van een Mac.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Handig, deze neem ik op in de Apple SC-gebruikers richtlijnen.
Leuke verkapte manier om mij eruit te willen duwenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:03 schreef Dementor het volgende:
Er moet hier mee gepraat worden door mensen die echt een Apple computer gebruiken ipv kinderen met een iPod die zich opgeilen aan elk nieuwtje over een computer die ze niet kunnen betalen.
Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuke verkapte manier om mij eruit te willen duwenIk dacht dat we dat een maandje geleden al "besproken" hadden.
Stoer, ik voor 2003 ook wel eens sporadisch.quote:Maar hey, newsflash: Ik werk soms weldegelijk op een echte Mac.
Ah, vind je het vervelend?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jemig, kan dat gezeik over Geqxon ook een keer ophouden ofzo?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jemig, kan dat gezeik over Geqxon ook een keer ophouden ofzo?
Meid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het topicverneukend.
Nogal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |