Ja dat mag ze gewoon hebben..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef PPL het volgende:
Echt?
M'n vrouw had gisteren verschrikkelijk last van maagzuur maar riep dat ze geen Rennies mocht.
Dit zou dan een alternatief kunnen zijn.
Mooi, dat ga ik dan strax meteen ff medeln bij haar.quote:
Moet idd via de huisarts, het is iig goedgekeurd voor zwangere vrouwen..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Mooi, dat ga ik dan strax meteen ff medeln bij haar.
Gaviscon dus.
Ze moet morgen toch langs de huisarts om een en ander af te geven, dus dan kan dit ook meteen.
Ik begreep dat het geen OTC is, en dus via receptje moet.
Sorry.quote:
Nu niet meer als het goed is. Ik weet niet goed wat er gebeurd is maar ik had pinguit en ladylike volgens mij allang uit de lijst gehaaldquote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef Xanthe het volgende:
Vergeleken met de vorige lijst missen er nu een paar namen onderin het lijstje.
Ik had gewoon de hele lijst gequote uit deel 175.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Nu niet meer als het goed is. Ik weet niet goed wat er gebeurd is maar ik had pinguit en ladylike volgens mij allang uit de lijst gehaald
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef Troel het volgende:
Ik vind het nog steeds gigantisch gaaf PPL
Ik heb haar profiel besnuft, en zag dat ze niet zo lang geleden nog op het forum geweest is:quote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ladylike trouwens ook even uit het lijstje gehaald.
Hoe bedoel je? wat is een bugje?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Lois het volgende:
Nee dat is een bugje Rijstebuiltje, dat zegt niks.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:30 schreef Martineke het volgende:
ik heb gister de pretecho gehad, ben echt verliefdheb een ontzettend eigenwijsje in mijn buikkie zitten, beeb zat hele tijd met armen en benen voor het gezichtje, en toen had ze eindelijk het gezichtje in beeld, zat er een navelstreng over het neusje en mondje heen
dus de fotoos zijn niet superprachtig geworden. heb er 2 uitgezocht die ik in kleur heb, die zijn wel schattig overigens
en dan hebben we nog een dvd met de uitleg erop.
en we weten het geslacht ooknog een weekje of 15 wachten en dan heb ik beebje vast
dat hadden wij ook.. en met kleertjes kopen vind ik het echt veel leuker en makkelijk.. ook met het kamertje aankleden enzo..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:34 schreef Kbot2000 het volgende:
Belana en ik hebben alle twee zoiets van, of je het nu weet of pas bij de geboorte de verrassing is even groot. Magoe, deze keer hield ie het verborgen *grmbl*
Ja of juist niet hè. Want dan heb je alles al.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het leuk om er tijdens mijn zwangerschap over te fantaseren wat het zal zijn. Een stoer jongetje of een meisje met staartjes?![]()
Ook deze keer willen wij het niet weten. En met kleertjes kopen hou ik het op die manier juist een beetje in de hand financieel gezienAls je het al weet, kan je veeeeeeeeeeeeel meer kopen
![]()
Ja nou ja... iedereen hier weet zo onderhand mijn favo meisjes naam wel, dus wat dat betreft kan ik ook beter niet vertellen wat het zou worden anders zou dat ook wel bekend zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:24 schreef Vicky het volgende:
ik kan ook slecht geheimpjes bewaren... heb volgens ook ergens verklapt dat wij een meisje zouden krijgen. Maar de naam zou ik echt nooit vertellen...
ik weet ze niet hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja nou ja... iedereen hier weet zo onderhand mijn favo meisjes naam wel, dus wat dat betreft kan ik ook beter niet vertellen wat het zou worden anders zou dat ook wel bekend zijn.
Hoewel er inmiddels wel een goede 2e favoriet opgedoken is...
muts?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:58 schreef Kbot2000 het volgende:
WHAHAHAHAHAHA... Go dutchie...hier zit nog zo'n muts die zo af en toe om de meest "onzinnige"dingen kan gaan huilen...
Oe oe, wat krijgen wij denk je dutch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja of juist niet hè. Want dan heb je alles al.
Wij willen het niet weten en speculeren er druk op los. Vind ik ook leuk om bij anderen te doen. Lekker je boerenwijsheid erop los laten en dan zeggen: Jij krijgt een jongen/meisje.![]()
Ben net terug van controle en ben opgelucht. 2x zelfs.
Geen eiwitten in de urine en bloeddruk was redelijk. Blijkt dat vrouwen die een eerdere zwangerschapsvergiftiging hebben gehad, de klachten vaak wel weer krijgen. Maar in mindere mate. Ze vond het heel normaal dat ik me zorgen maakte. Belangrijk is wel dat ik rust hou. (morgen huis vol verjaardagsvisite) Dus ook tijdens de werkdagen. Daarom had ik ook al bij het uitnodigen voor mijn verjaardag gezegd dat ik echt even plat moet tussen de middag. Dus dat komt wel goed.
En....... kabouter ligt niet meer in stuit!!Heel raar, hier ben ik haast nog opgeluchter door dan het eerste.
Nou maar hopen dat ie zo blijft liggen, want we zijn er nog lang niet. Lijkt me zo fijn om na de bevalling gewoon snel op te knappen. En lekker met beide kinderen kunnen tutten.
Dus ik zit hier even gelukkig te wezen.
Ja muts..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:40 schreef Belana het volgende:
[..]
muts?wacht maar tot de baby geboren wordt, kan jij ook weer ff je tranen laten gaan
Wij willen het ook wel weten maar hebben tegen iedereen gezegd dat we het niet wilde weten. Kunnen ze er ook niet naar vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik denk dat het toch niet makkelijk is om te zwijgen eens je het weet...![]()
Als ze een jongetje gezien hebben toch wel dacht ik?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:33 schreef dutchie het volgende:
Let er wel op dat de enige manier om 100 % zekerheid te krijgen over het geslacht alleen middels een vruchtwaterpunctie kan. Met een echo heb je nooit 100%.
Kan ook de navelstreng zijn geweest...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:36 schreef Bass-Miss het volgende:
Als ze een jongetje gezien hebben toch wel dacht ik?
Het verschilt natuurlijk ook per keer en situatie en apparatuur, etc. Als het kindje niet in de goede houding ligt is het al een stuk moeilijker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef Martineke het volgende:
ben het er niet mee eens :n bij maxim zagen we toch echt duidelijk dat het een jongen werd piemeltje en balzakje was vol in beeld. geen twijfel over mogelijk. en een beetje goede echoscopiste kan echt wel zien of het een navelstreng is of niet.
ik was op verjaardags visitequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:33 schreef dutchie het volgende:
Let er wel op dat de enige manier om 100 % zekerheid te krijgen over het geslacht alleen middels een vruchtwaterpunctie kan. Met een echo heb je nooit 100%.
Kbot, klopt het wat ik zeg? Vindt Belana wel verdacht stil nl. ineens.
Volgens mij is dat voor iedereen verschillend... Mijn bh's kon ik gelijk vervangen en ongeveer in de 9e week paste ik mijn broeken al niet meer. Ik was eerst redelijk plat en volgens mii zie je het dan eerder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef ik80 het volgende:
uitgerekende datum denk ik voorlopig 28 oktober.
Trouwens wanneer begonnen jullie echt te merken dat je buik bgeon te groeien?
(en ook je borsten)
wanneer kon je je garderobe vernieuwen?
Heb ondertussen geleerd hoe ik met dr om moet gaan en dat is zeer oppervlakkig. Dan gaat het primaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef Mammietje het volgende:
Brr... ik vind Xanthes schoonzus niet zo leuk geloof ik... Wat een uitspraak en zeker kwetsend t.o.v. mensen die met moeite of geen kinderen kunnen krijgen.
Volgens mn ma, die vroedvrouw is, is het met de apparatuur van tegenwoordig soms zelfs moeilijk om te omzeilen indien de ouders het niet wilen weten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef Martineke het volgende:
ben het er niet mee eens :n bij maxim zagen we toch echt duidelijk dat het een jongen werd piemeltje en balzakje was vol in beeld. geen twijfel over mogelijk. en een beetje goede echoscopiste kan echt wel zien of het een navelstreng is of niet.
Hey Misticle! Hoe gaat het inmiddels met je? Voel je je wat beter?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef Misticle_lightning het volgende:
Hi allemaal,
Je koopt er t.z.t. gewoon wat positiebroeken bij en wat strechie shirtjes. Je HELE garderobe kan je vervangen na de geboorte!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef ik80 het volgende:
wanneer kon je je garderobe vernieuwen?
Dat is goed nieuws voor mijn vrouw.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je HELE garderobe kan je vervangen na de geboorte!
oke:) ze komen niet met regelmaat, gewoon rustiger aan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Leah het volgende:
Kan voor sommige vrouwen normaal zijn Nanalune. Ik had ze ook al heel snel (met 16 weken) en mijn gyn vertelde dat, zolang ze niet pijnlijk zijn en niet met regelmaat komen (als in; iedere 10 minuten) het niet erg is. Sommige vrouwen zijn er gewoon wat gevoeliger voor.
Ik moet ook zeggen dat ik het er best moeilijk mee had, af en toe kan ik het wel van de daken schreeuwen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:05 schreef bixister het volgende:
dat was voor mij een van de redenen om 't maar niet te willen weten, ik zou 't ook vreselijk moeilijk vinden om zo'n geheim te bewaren.
Aaahhh Girly doe es niet zo flauwquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:00 schreef Girly het volgende:
Wij weten het ook al wat het wordt, en ik vind juist leuk als iedereen gaat gissen, ik maak er zelf ook continu grapjes over en opmerkingen , zo krijgen ze helemaal geen hoogte ervanen iedereen blijft verschillende gedachtes hebben, echt heel grappig
Ze moeten nog maar even geduld hebben![]()
Gaan wij wel doen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:58 schreef ik80 het volgende:
vlak voor mijn verjaardag heb ik mijn eerste afspraak bij de v.k
ik moest nadenken over of ik testen wilde laten doen of er iets zou zijn met het kindje,
hebben jullie dit laten doen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef PPL het volgende:
Medische historie, Familie Historie, Leeftijd..
Wij kregen bij de eerste echo een foldertje mee over de nekplooimeting die je kon laten doen, met (zeer schokkende) cijfers over hoeveel kans je op elke leeftijd had om een kindje met down-syndroom te krijgen. Wij hebben er bewust voor gekozen deze test niet te doen omdat we het toch niet over ons hart zouden kunnen krijgen om het weg te laten halen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:58 schreef ik80 het volgende:
vlak voor mijn verjaardag heb ik mijn eerste afspraak bij de v.k
ik moest nadenken over of ik testen wilde laten doen of er iets zou zijn met het kindje,
hebben jullie dit laten doen?
Dat gevoel hebben wij ook een beetje.. go with the flow.. het gaat zoals het gaat. We doen dan ook geen echo of punctie ( laatste is ook niet nodig , ik val niet in die 'risicogroep')quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:15 schreef Moonah het volgende:
Nah, toevallig had ik het gisteren met mijn lief over testen.
Vandaag heb ik me wat grondiger ingelezen. Ik val qua leeftijd (en ik geloof ook qua familiegeschiedenis) in een risicogroep. Maar mijn hemel, ik werd echt zo ontzettend misselijk toen ik las over vruchtwaterpunctie en vlokkentest. Ik viel echt bijna flauw.
Het staat me op een of andere manier tegen. Mss heel naïef, maar mijn kindje is welkom, hoe dan ook. Ik geloof dat wat er op mijn pad komt goed zal zijn zoals het is.
Yuk, het liefst steek ik gewoon mijn kop in het zand wat dit soort keuzes betreft.
Yep, weet ik, dankje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef sjak het volgende:
Moonah, je kunt kiezen voor een combinatieties, dat is een bloedonderzoek en de nekplooimeting (NTmeting). Daaruit komt een kansberekening.
Oei , dat is niet zo mooi nieuws, wat een stressgedoequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef Tamea het volgende:
Wij hebben hier niets laten testen tijdens de zwangerschap. Ik val niet in risicogroepen voor wat dan ook, dus we hebben er ook niet lang over nagedacht. Wel hebben we van tevoren (al in 2004) laten uitzoeken of mijn vriend drager is van CF (zit bij hem in de familie) en toen hij positief bleek of ik ook drager ben. Dat laatste bleek gelukkig niet het geval te zijn.
* Tamea baalt trouwens ontzettend![]()
We hadden ons ingeschreven voor de kinderopvang van het bedrijf waar mijn vriend voor werkt, meteen al bij 3 maanden zwangerschap. En omdat ze daar toen zeiden dat het zeker zou lukken, hebben we nergens anders ingeschreven. Nu ging ik dus vandaag weer bellen om te vragen hoe het ermee stond en nu kreeg ik doodleuk te horen dat we vrijwel zeker niet vanaf 1 augustus terecht kunnen, er waren allemaal 2e kinderen tussen gekomen o.i.d.![]()
Dat wordt dus hals over kop bij andere creches inschrijven en hopen dat het nog goed komt, al zou ik nu even niet weten hoe dat nog gaat lukken.
ooohquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:49 schreef Belana het volgende:
Of ik het red tot aan mijn verlof weet ik niet. Mijn chef doet daar vrij bot over, zo van: dan kan je man je toch weg brengen? Maar dat kan natuurlijk niet en bovendien, wat niet gaat, gaat niet! Ik zal het zo lang mogelijk vol houden, ook omdat de tijd dan sneller gaat, maar ik moet nog 3 maanden werken en ik geloof niet dat dat gaat lukken.
Geen klaagzang hoor, ik voel me verder echt wel goed, maar mijn lijf gaat steeds minder soepel mee, that's all![]()
Nou heel verhaalbladiebladiebla
Wij wilden een nekplooimeting laten doen, ook al zitten/zaten we niet in een risicogroep. Door raar gedrag van de (volgens mij zwaar gelovige) echoscopiste ging dat uiteindelijk niet door. Later hebben we nog wel een uitgebreide echo gehad waar ze wel diverse zaken bekeken heben op mijn verzoek.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:08 schreef lcicle het volgende:
Wij hebben geen 'extra onderzoeken' laten doen om de gezondheid van het kindje te controleren. We zitten niet in een risicogroep.
Mijn man en ik hebben er wel over nagedacht.. heel even.. Maar wij zouden gewoon echt niet weten wat we zouden doen als we in het begin van de zwangerschap er achter kwamen dat het kindje niet gezond zou zijn. Voor een besluit 'houden of niet' wilden we niet komen staan. 100% zekerheid dat een kindje gezond is kun je nooit krijgen, zelfs niet met alle mogelijke onderzoeken. Wat in mijn buik groeit is óns kindje, waar we voor willen zorgen..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Nou, volgens mij is het bloeden nu toch echt gestopt, en verder is er eigenlijk niets aan de hand. Daarbij komt dat ik afgelopen maandag net een echo gehad heb m.b.t. de ligging van de placenta en dat was ver genoeg bij de uitgang vandaan. Maar wat me het meest gerust stelt is dat ik Ukkie om de haverklap voel, die is lekker actief.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:05 schreef Sugar het volgende:
Sorry dat ik het zeg, mammietje, want wil je niet bang maken, maar ik zou er toch meer mee doen. Tenminste, als het bloeden nog niet écht gestopt is. En anders misschien ook. Ik vind het een beetje gek dat de vlos zo aan de telefoon beoordeelt wat het is.Ik zou denk ik echt vragen of je langs mag komen voor een extra controle. Of een echo, maar goed, da's dan het tweede plan.
Sterkte ermee!
gefeliciteerd met Aidenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Vers uit het mod topic:
[..]Gefeliciteerd jullie beiden!
Mee eens. Als blijkt uit de overige testen dat er weinig kans is op een kwalitatief leven dan zouden wij ook hebben besloten om het weg te halen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:00 schreef Sugar het volgende:
Een andere -zware- handicap wellicht wel, als de kansen op een kwalitatief leven voor het kind echt klein zijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:01 schreef lcicle het volgende:
Mag ik vragen wat jullie gedaan hadden, in geval van een ongezond kindje, Igraine?
Oh, en ik vind dit ook afschuwelijk klinken en bijna onmogelijk om te typen. Maar toch.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef Sugar het volgende:
Een zwaar gehandicapt kindje heeft die kansen soms veel minder en zouden we dan met heel veel pijn en verdriet misschien laten weghalen...
Het is gewoon eerlijk denk ik sugarquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh, en ik vind dit ook afschuwelijk klinken en bijna onmogelijk om te typen. Maar toch.
Dat vraag ik me dus ook af. Mijn schoonfamilie wil ik hier niet in huis hebben te snuffelen. MIjn schoonmoeder niet omdat ik daar geen goede band mee heb , mijn schoonzus niet omdat ik daar alleen oppervlakkig mee om ga en als ze hier al in huis gaat schoonmaken ik gewoon alles kwijt ben omdat ze rustig alles gaat verplaatsen (ze maakt wel goed schoon) en mijn zwager die weet niets van het huishouden....quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef lcicle het volgende:
Dus eigenlijk betaal je veel meer, en krijg je veel minder?
En als je een alleenstaande moeder bent die overhoop ligt met heel de familie, heb je óók vette pech? Wat leven wij toch in een mooi land he
Dutchie, je hebt een gevoelige snaar geraakt. Toen ik je berichtje gister voor ik ging slapen nog even las, werd ik in eerste instantie boos op je.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:32 schreef dutchie het volgende:
Ik respecteer je mening, maar ik ben zelf totaal niet van de struisvogelpolitiek.
Ja hier gaat het zijn gangetje eigenlijk. Vanmorgen voor de verandering een keertje weer spugen maar ja kan me er niet druk om maken. Mijn buikje groeit lekker al heb ik wel af en toe giga veel last van bandenpijn. Moet voor mijn gevoel elk half uur plassen maar daar ben ik ook al aan gewend nu!! Maar allemaal met liefdequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:54 schreef PM-girl het volgende:
Oo, Mammietje, kop op he! Sterkte!
Menicole, hoe is het met jou?
Moonah, het was absoluut niet bedoeld om je aan te vallen. Soms kan ik nogal bot uit de hoek komen. Het is puur mijn mening en ik val je niet aan op de jouwe. Je had het zelf over 'je kop in het zand steken' en dat is een andere benaming voor struisvogelpolitiek. Alleen klinkt dat laatste wat botter, sorry daarvoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef Moonah het volgende:
Dutchie, je hebt een gevoelige snaar geraakt. Toen ik je berichtje gister voor ik ging slapen nog even las, werd ik in eerste instantie boos op je.. Maar dat kwam omdat jij uitspreekt wat ergens ver achter in mijn hoofd zit gestopt. Wat jij zegt vind ik met mijn ratio ook. Maar met mijn gevoel ben ik 1. schijtebang voor het ondergaan van zo'n punctie en 2. stel je voor dát die uitslag niet oké is...
Ik heb vannacht veel liggen piekeren. Mijn lief gaat zich nu ook eens grondig inlezen zodat we over twee weken wat voorbereid bij de gyn komen en dan een gefundeerde beslissing over al dan niet testen kunnen nemen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef ik80 het volgende:
als je je eerste bezoek hebt bij de verloskundige (ik met 9 weken)
krijg je dan meteen een echo?
lijkt me wel leuk om dat plaatje als bewijsmateriaal van onze zwangerschap te overhandigen aan onze familie als ik jarig ben!
Verschilt echt van geval tot geval.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef PM-girl het volgende:
Ik80 Ik denk dat de meeste verlokundigen pas met 11-12 weken een echo maken, bij mij ook. Dit omdat het resultaat dan beter is. Alleen bij speciale indicaties gebeurt het met 9 weken volgens mij.
Ik heb hem met 11,5 week, 6 daagjes voor mn verjaadag!
Weet ik wel!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef dutchie het volgende:
[..]
Moonah, het was absoluut niet bedoeld om je aan te vallen.
Hey PLquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef petitlapin2 het volgende:
die tripletests zijn een kansberekening, maw betrouwbaarheid ZERO
als je zekerheid wil, dringt een vruchtwaterpunctie zich op ... ik was pas 27 jaar, maar ik heb een punctie geëist... ik kon pas écht genieten van mijn zwangerschap daarna, toen bleek dat alles in orde was ( al heb je zelf met een vruchtwaterpunctie geen volledige zekerheid ...).
dat gaat helemaal goed komen hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:38 schreef nanalune het volgende:
Hoop werkelijk dat ik straks meer geduld kan vinden voor mijn kindje..![]()
neuh, das sjak die dat doet moppiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:09 schreef dutchie het volgende:
Moonah, gelukkig.
Belana, begin je nu al met de yoga?Ik heb nog helemaal niets gehoord.
lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:02 schreef Githa het volgende:
Martineke, hoe gaat het nu met je ? heb je nog veel last van die pijn ....
ik had een buikband van anita maternitywear, gekocht bij prenatalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:42 schreef Belana het volgende:
martineke, het wordt zwaar he? tja... helaas hoort het erbij (voor sommigen) zit er voor mij ook wel aan te komen. nahja, het gaat om het resultaatsterkte !
Die buikband doet wel wat werk ja, maar die van jou leek mij prettiger, ik heb zo'n standaard ding van prenetal. Het is prettig voor mijn rug, maar mijn buik vind het dan weer minder, zeker met zitten. jij had zo'n linkje naar waar je die buikband vandaan had toch?
20 weken alweerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef sjak het volgende:
He, martineke, wat vervelend die rugpijn. Ik heb eens van een vriendin gehoord dat zij sliep met een voedingskussen, dan scheelde bij haar heel veel. Misschien helpt het bij jou ook.
Jammer dat het zo moeizaam gaat, Xanthe...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef Xanthe het volgende:
HIer nog steeds niet echt toppie. Nog steeds erg veel (bruine)afscheiding. Soms loopt het er bijna uit , soms een beetje. Geen peil op te trekken dus. Woensdag mag ik gelukkig weer heen en ben ook erg benieuwd.
Linda leuk , dan zijn we dezelfde dag uitegerekendMaar volgens mij mag je er nog een dagje bij opgooien
(10w1d vandaag).
Ok, dat wist ik dus niet!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef Belana het volgende:
pm girl, buikbanden voor de mooi? Ik denk dat jij die tricot dingen nu voor je hebt, die zijn voor e mooi idd, maar je hebt dus ook ondersteunende buikbanden, die gaat onder je kleren
http://www.borstvoedingswinkel.nl/ heeft zequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:51 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik dus niet!!
Iemand een idee hoe je een stieksluiting maakt, of waar je die koopt? Prenatal iig niet.
Ik heb een postelastiek dubbel gedaan en die door mijn knoopsgat gehaald, en die frut ik dan om de knoop. Het ziet er niet uit, maar ik ga niet allemaal dure dingen kopen voor die paar weken....over 2 weken ga ik met mijn zusje naar de H en M waar ze wel de mama collectie hebben (bij ons dus niet!) en dan ga ik fijn tenten kopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:51 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik dus niet!!
Iemand een idee hoe je een stieksluiting maakt, of waar je die koopt? Prenatal iig niet.
zoals ik begrijp gewoon een stukje knoopsgatenelastiek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:14 schreef sjak het volgende:
Wat is een stieksluiting?
En anders ff heerlijk onder de douche of badje in stappen heerlijke ontspanning.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:38 schreef Girly het volgende:
hi meiden kom net uit bed om ff wat van me te laten horen, ik heb heel de nacht wakker gelegen met pijnlijke harde buiken en rugpijnen wat naar mijn benen toestraalde, heb 2 uur last gehad dat ze om de 10 minuten kwamen, later nog korter achter mekaar. heb op gegeven moment niet meer geteld en maar de vk gebeld, en die zei dat ik terug moest bellen als ze weer vaker kwamen aangezien ik pas rond een uur of 8 belde omdat ik niet eerder durfde.
maar nu heb ik ze nog wel alleen minder vaak achter mekaar dus, dus vind het niet nodig om te bellen meer.
Ben dus beetje mijn slaap aan het inhalen, dus niks aan de hand
nogmaals sorry voor late postje.
(ik lees later ff iedereen bij hoor)
Je mag wel oppassen dat je dit soort dingen blijft roepen als je wèl zwanger bent en het nog niet wilt vertellen anders hebben we het alsnog door...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
PM-girl, zit er niet ergens een naaiwinkeltje bij jou in de stad?
Volgensmij moet je het daar zo kunnen krijgen hoor! Mijn moeder had het geloof ik van de markt.
Ze gebruikt het voor in de broekjes die ze voor mijn nichtje naait, voordat iedereen weer van alles gaat denken.
Er werd vanmorgen al weer gegist op het speeltuinbankje vandaar de disclaimer nu.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:07 schreef Jelief het volgende:
Je mag wel oppassen dat je dit soort dingen blijft roepen als je wèl zwanger bent en het nog niet wilt vertellen anders hebben we het alsnog door...![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef Martineke het volgende:
en nee ik slik het niet in overleg met huisarts, ik slik dit gewoon uit mezelf. niks mis mee.
Bron.quote:Saridon
Zwangerschap
Gebruik dit middel NIET als u zwanger bent of binnenkort zwanger wilt worden. Over het gebruik van propyfenazon tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend. Als u zwanger bent of wilt worden kunt u beter een middel gebruiken waarin alleen paracetamol zit. Paracetamol kunt u in de normale dosering veilig gebruiken.
tnxquote:
Haha, deel 26 was anders ook wat hoor, jij hebt er gewoon 2 topics over gedaan en ik kon me die "wanhopige help ik wil van me af typen maar er is hier niemand" openingspost van deel 26 nog herinnerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef Belana het volgende:
kbot en ik hebben net terug gelezen in deel 27
Mijn banner zegt ook 10w1d en ziekenhuis ook... Dus denk dat ze bij jou een beetje fout zatenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:04 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moeizaam gaat, Xanthe...
ze zeiden dat het gisteren 9 weken en 6 dagen was, dus uitgerekende datum 22 september. Daar hou ik me dan maar aan, maar dit datum zegt toch niet zoveel....
Hey dat wist ik niet meer.... was in elk geval niet zo heftig als nu...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:32 schreef snoopy het volgende:
Xanthe, ik las trouwens in dat oude deel (25 of 26) dat je toendertijd ook last van bloedverlies had. En dat is gelukkig ook goedgekomen.
Nee Isis is op 22 mei dat jaar bij mij naar binnen gespotenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:57 schreef snoopy het volgende:
oeps sorry. Ik dacht dat dat Isis was
![]()
Jaja ik wil er bij.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wil je erbij? Kom maar op met de datum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |