dat gaat helemaal goed komen hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:38 schreef nanalune het volgende:
Hoop werkelijk dat ik straks meer geduld kan vinden voor mijn kindje..![]()
neuh, das sjak die dat doet moppiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:09 schreef dutchie het volgende:
Moonah, gelukkig.
Belana, begin je nu al met de yoga?Ik heb nog helemaal niets gehoord.
lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:02 schreef Githa het volgende:
Martineke, hoe gaat het nu met je ? heb je nog veel last van die pijn ....
ik had een buikband van anita maternitywear, gekocht bij prenatalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:42 schreef Belana het volgende:
martineke, het wordt zwaar he? tja... helaas hoort het erbij (voor sommigen) zit er voor mij ook wel aan te komen. nahja, het gaat om het resultaatsterkte !
Die buikband doet wel wat werk ja, maar die van jou leek mij prettiger, ik heb zo'n standaard ding van prenetal. Het is prettig voor mijn rug, maar mijn buik vind het dan weer minder, zeker met zitten. jij had zo'n linkje naar waar je die buikband vandaan had toch?
20 weken alweerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef sjak het volgende:
He, martineke, wat vervelend die rugpijn. Ik heb eens van een vriendin gehoord dat zij sliep met een voedingskussen, dan scheelde bij haar heel veel. Misschien helpt het bij jou ook.
Jammer dat het zo moeizaam gaat, Xanthe...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef Xanthe het volgende:
HIer nog steeds niet echt toppie. Nog steeds erg veel (bruine)afscheiding. Soms loopt het er bijna uit , soms een beetje. Geen peil op te trekken dus. Woensdag mag ik gelukkig weer heen en ben ook erg benieuwd.
Linda leuk , dan zijn we dezelfde dag uitegerekendMaar volgens mij mag je er nog een dagje bij opgooien
(10w1d vandaag).
Ok, dat wist ik dus niet!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef Belana het volgende:
pm girl, buikbanden voor de mooi? Ik denk dat jij die tricot dingen nu voor je hebt, die zijn voor e mooi idd, maar je hebt dus ook ondersteunende buikbanden, die gaat onder je kleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |