abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:58:25 #201
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35434694
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 06:38 schreef nanalune het volgende:
Hoop werkelijk dat ik straks meer geduld kan vinden voor mijn kindje..
dat gaat helemaal goed komen hoor ik was voordat maxim werd geboren een enorm ongeduldje, ik had geen rust in mijn bips. stilzitten kon ik absoluut niet
en toen werd maxim geboren en ging ik bv geven, en dan moet je wel stil zitten en geduldig zijn, het heeft me een hoop moeite gekost en gedachtes dat het zo godsgruwelijk lang duurde, maar nu heb ik wel rust in mijn bips en neem de tijd tegenwoordig. en heb engelen geduld gekweekt
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 10:02:17 #202
81992 Githa
pi_35434806
Martineke, hoe gaat het nu met je ? heb je nog veel last van die pijn ....
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:09:42 #203
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35435003
Moonah, gelukkig.

Belana, begin je nu al met de yoga? Ik heb nog helemaal niets gehoord.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:14:02 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_35435108
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:09 schreef dutchie het volgende:
Moonah, gelukkig.

Belana, begin je nu al met de yoga? Ik heb nog helemaal niets gehoord.
neuh, das sjak die dat doet moppie
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:14:13 #205
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35435113
Nee, ikke begin volgende week al
Dan ga ik 16 keer, tot en met een week voor mijn uitgerekende datum. Ik ben benieuwd wat ik ervan vind, ik heb nog nooit geyoga(a)d/t. Ik heb gisteren gebeld en kon gelijk terecht. het is in de buurt van mijn nieuwe woonplaats dus ik hoop er gelijk wat contacten op te doen.
Lekker douchen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:21:05 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_35435284
klinkt echt goed sjak! Ik had ook nooit yoga gedaan, maar ik vond het erg prettig. heerlijke ontspanning en goed voorbereid op ontspanning en ademhaling voor de bevalling heerlijk zeg, wel 16 keer! Ik zou ook echt veeeeeeeeel liever yoga doen, baal best wel...
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:23:46 #207
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35435367
Is 16 keer teveel? Ach, ik heb besloten om al het mogelijke te doen om me zo goed mogelijk voor te bereiden op de bevalling. Kijken of ik mezelf kan overtreffen en rustig kan blijven.
Lekker douchen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:27:11 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_35435473
16 keer is veel, maar niks is TE veel, ik zeg al, lijkt me heerlijk
Ik was ook erg bang dat ik niet zou kunnen ontspannen de vorige keer, maar zeker door de yoga is dat me wel gelukt. Het werkt gewoon ook echt het beste. Beetje terugtrekken in je eigen wereldje en alles laten komen zoals het komt, daar ben ik echt heel ver mee gekomen Komt wel goed hoor! Ik ben ook wel weer bang hoor, het blijft iets engs, maar toch is het ook prachtig.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:18:23 #209
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35436945
Joepie, niet gewerkt nog maar wel de verloskundige en de kinderopvang aangevraagd!
Lekker douchen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:18:52 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_35436958
als je het mij vraagt kan jij beter naar huis gaan
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:22:45 #211
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35437079
Daar regel ik niet zoveel persoonlijke dingen
eigenlijk wel erg, ik weet dat als ik straks naar huis ga me erg schuldig ga voelen hoor, en het erge is dat ik alleen mezelf hiermee heb, ik zal dit weekend hard moeten werken om wat dingen af te krijgen...

[ Bericht 18% gewijzigd door sjak op 24-02-2006 11:31:05 ]
Lekker douchen!
pi_35438436
Handig dat je met de yoga al wat nieuwe mensen leert kennen in je nieuwe woonplaats sjak.

Yoga ga ik ook doen, ik hoop vooral daarmee wat meer ontspannen de bevalling in te kunnen. En verder zie ik wel wat ik er aan heb. Mijn vader geeft ook yogales, maar die heb ik maar niet gevraagd. Het is vlak bij huis, lekker makkelijk.

Gisteren en eergisteren hadden we carnaval op m'n werk en ik was als non. Maar goed dat ze nog niet weten dat ik zwanger ben.
Je leeft maar 1 keer
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:44:00 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35439530
Was ik even in de war Belana.
Ik zit een beetje in dubio; zwangerschapsgym is hier alleen op di-avond. Dat is mijn werkavond. En yoga heb ik al gedaan en ik heb het niet zo op die muts. Sorry dat ik het zeg, maar het was zo'n dom mens. Dus ja, wat moet je dan?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:57:01 #214
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35439902
Mensendieck? Haptonomie? Kweet het niet zo goed verder

Wanneer ga jij dan beginnen met de Yoga Tosca?
Lekker douchen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:00:24 #215
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35440019
Sjak bedankt!
Misschien moet ik eens aan de overbuurvrouw gaan vragen. Die is yoga-lerares en heeft het er ooit eens over gehad dat ze ook zwangerschapsyoga wilde gaan doen. Geen idee of ze dat nu doet of niet.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:51:10 #216
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35441584
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:02 schreef Githa het volgende:
Martineke, hoe gaat het nu met je ? heb je nog veel last van die pijn ....
lief dat je het vraagt gaat wel redelijk ok, gelukkig geen koorts meer of wat dan ook. maar nog wel een beetje een strak gevoel aan bovenkant van buik. kan nog niet teveel doen want dan voel ik het gelijk weer.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:28:15 #217
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35442769
Dutch, misschien iets samen met je Drs? Dat lijkt me zo leuk, en als je al yoga gehad hebt....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 17:20:26 #218
81992 Githa
pi_35449531
Martineke, nou dan hopen dat die erge pijn zich niet meer laat zien en jij ondertussen rustig aan doen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 18:37:42 #219
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35452469
Ik ben toch maar vroeg naar huis gegaan en thuis mijn bed ingedoken. Nu wordt ik wakker met spierpijn overal Volgens Schanulleke heerst er een griep, maar dat wil ik helemaal niet...
Lekker douchen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 18:51:08 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_35452899
oe sjak, dat zou niet fijn zijn idd, maar je doet er zo weinig aan helaas... er heersen nare virusjes deze winter
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:08:12 #221
108648 cattie
lieve moeder
pi_35455413
Met mij gaat het even niet goed. Mijn man en ik zijn aan het eind van de middag met spoed naar het ziekenhuis gegaan. Ik heb heel veel harde buiken (bijna continu) die ook erg pijnlijk zijn. In het ziekenhuis ben ik even goed gecheckt, geen blaasontsteking, het hartje klopte goed en later hebben ze nog 2 echo's gemaakt, eerst een echo vanaf de buik, mijn baarmoeder ziet er goed uit, en daarna een inwendige, mijn baarmoederhals is gelukkig nog goed gesloten. Met andere woorden, het zag er allemaal goed uit. Aan de ene kant erg goed nieuws, aan de andere kant hebben ze dus geen idee waar die pijnlijke harde buiken vandaan komen.
Het enige advies wat ze konden geven is dat ik het rustig aan moet doen. Minder werken (maar dat had ik toch al geregeld) en ik mag dit weekend eigenlijk niet van de bank af komen, maximaal even een ommetje maken in de buurt.
Dat ga ik dus maar doen en hopen dat dat helpt. Als ik me zorgen maak of ik meer klachten krijg, dan moet ik weer bellen en langskomen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:18:00 #222
24188 Belana
kloon van belana
pi_35455745
och cattie, das wel ff schrikken! Rustig aan doen idd dan maar en je lekker laten verwennen! sterkte meid!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:19:43 #223
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_35455804
Jeetje Cattie, rustig aan he!
Laat je mannetje maar lekker lopen!!

Hier de eerste voorbereidingen, de 100 jaar oude familie wieg komt deze kant op!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:55:39 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35461223
Jeetje Cattie! Dat is schrikken!
pi_35461572
Wat een ontwikkelingen allemaal. Cattie, Mammietje, sterkte hoor! En Sjak, hopelijk geen griep.....

hier gaat het wat beter. Ik ben niet meer zo oneindig moe als ik de laatste weken was...Ik kan mijn broeken al niet meer dicht en zit nu te prutsen met elastieken omdat ik nog niet aan de zwangerschapsbroeken wil.

En...we hebben vandaag de echo gehad! (ik ga geen foto's plaatsen, mijn man vind ze privé en van ons en dat vind ik wel oké) en het was goed! Het eerste wat de echografe zei - en dat vond ik wel aardig en meelevend- er is een kindje en het hartje klopt. pff. daarna even rustig kijken hoe het in elkaar steekt. Het bewoog al druk, keerde ons nog de rug toe en zwaaide ook nog even.

En wat we al vermoedden klopt ook: ik had idd vroeger blijkbaar een cyclus van 5 weken en nu nog: we zijn dus een week minder ver dan de boekjes aangeven: 22 september dus uitgerekend (wil een modje dit aanpassen?) Morgen dus 10 weken precies!
Eva
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:04:38 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_35470198
cattie, hoe is het nou?

linda, fijn dat jullie een goeie echo hebben gehad
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:14:03 #227
108648 cattie
lieve moeder
pi_35470333
Belana, lief dat je het vraagt. Ik ben gisteren om half 10 naar bed gegaan en vanochtend om half 10 weer opgestaan. Maar ik voel me nog steeds niet oke, nog steeds buikpijn en ook erg moe (maar dat komt denk ik ook door alle emoties). Het is op dit moment hier schitterend weer, dus ik ga straks maar even naar buiten en daarna ga ik denk ik maar eens schaatsen kijken en verder weer helemaal niets doen.

Linda, gefeliciteerd met de echo! Geweldig he, om je kindje voor het eerst te zien!
pi_35470447
HIer nog steeds niet echt toppie. Nog steeds erg veel (bruine)afscheiding. Soms loopt het er bijna uit , soms een beetje. Geen peil op te trekken dus. Woensdag mag ik gelukkig weer heen en ben ook erg benieuwd.

Linda leuk , dan zijn we dezelfde dag uitegerekend Maar volgens mij mag je er nog een dagje bij opgooien (10w1d vandaag).
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:07:27 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_35471120
cattie, je hebt iig lekker geslapen, dat is belangrijk! En idd, lekker rustig aan doen, heel goed naar je lijf luisteren! rustig aan meid! Ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt. Op zich kan het allemaal geen kwaad denk ik, het is idd dat je kalmer aan moet doen.
Het is je eerste toch? Dan kan je gelukkig ook rustig aan doen!
Ik merk hier ook dat ik rustiger aan moet doen. Ik draag inmiddels een buikband en dat helpt wel. Ik denk niet dat ik nog heel lang zal kunnen werken, maar wanneer ik thuis blijf zal ik Liam evengoed 3 dagen naar de oppas brengen omdat ik dan idd rust kan nemen. Ik vind het best zwaar met die kleine man erbij.
Ik voel me verder geweldig, maar mijn lijf wil steeds minder helaas en op dit moment wordt dat met de dag erger.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:35:27 #230
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35471723
cattie rustig aan he, zo niet kom ik je wel ff op de bank/bed houden

fijn he Belana zo'n buikband soms vervloek ik me schoonzus nog dat ze dat ding heeft kwijtgemaakt maar ja, ik werk niet meer en hoef geen ellendige trappen meer op, red t nog wel een aantal weekjes zo

Xanthe 10 weken1dag, ikd acht alweer 11 weken (zie mail) ben ook erg benieuwd naar woensdag weer hoor t zal allemaal wel goed zijn, maar toch blijft t spannend.

Linda gefeli met mooie echo

ik had gisteren weer wat anders waarschijnlijk omdat ik die slechte nacht alleen maar op mijn linkerzij kon liggen, had ik gisteren links dus spierpijn zo ong. kon niet fatsoenlijk ademen meer, alles deed pijn aan die kant. weer een lekker saridonnachtje achter de rug en nu gaat t weer een stukje beter. wat je lijf allemaal niet kan doen zeg pfff
pi_35471793
Jemig Cattie.... dat was ook ff schrikken dus. En wat is 'rustig aan doen' moeilijk he? Dacht altijd dat ik een lui type was, maar als je lui MOET doen, valt dat nog niet mee. Die onwetendheid lijkt mij ook het ergst...

Linda: toppie dat je een goede echo had! Lekker dat ze eerst de mededeling van het kloppende hartje gaf; dat is toch wat je het eerst wilt horen!

Xanthe... wat vervelend dat die bruine afscheiding nog steeds niet gestopt is. Maakt je toch heel onzeker, weet ik nu uit ervaring jammer genoeg. Ik leefde al volop met je mee; nu zo mogelijk nog meer.

Bij mij was de bruine afscheiding donderdag gestopt en begon vrijdag opnieuw en best hevig ook. Ik had op de praktijk heel duidelijke afspraken gemaakt dat ik zou bellen als er iets veranderde en dat ze dan meteen maatregelen zouden treffen. Maar toen ik vrijdag wilde bellen, bleek er geen telefonisch spreekuur die dag. Moed opgedaan om dan toch maar het spoednummer te bellen (wilde niet achteraf zeggen "Had ik maar...") maar toen ik de VK aan de lijn kreeg wilde ze het meteen afdoen met 'geknapt bloedvaatje'. Terwijl ze nog niet eens gevraagd had hoeveel weken ik zwanger was! Dat irriteerde me zo dat ik dacht: "en nu ga je er wat mee doen ook!" Dus weer hele verhaal gedaan (voor de 4e keer, had nl. WEER een andere VK aan de lijn) en uiteindelijk besloot ze toch te overleggen met een gyneacoloog. Later belde ze me terug dat het volgens deze gyn geen spoed had, maar dat hij me toch wilde zien. Heb maandag om 8.50 een afspraak in het ziekenhuis, tenzij ik ook nog maar een druppel rood bloed verlies, dan moet ik direct komen. Toch prettig als je serieus genomen wordt en ze er toch nog eens naar kijken.
Voel me er soms ook zo alleen in staan... iedereen in mijn omgeving probeert maar te sussen 'komt wel goed' maar het is mijn lichaam en ik ben degene met een kindje in mijn buik. Vind het doodeng iedere keer als ik naar de wc moet of als ik ook maar iets in mijn buik voel wat naar mijn idee 'nieuw' is of niet prettig voelt.
Weer hele lap tekst, maar is soms zo lekker om het hier ff van me af te schrijven...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:42:00 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_35471882
martineke, het wordt zwaar he? tja... helaas hoort het erbij (voor sommigen) zit er voor mij ook wel aan te komen. nahja, het gaat om het resultaat sterkte !
Die buikband doet wel wat werk ja, maar die van jou leek mij prettiger, ik heb zo'n standaard ding van prenetal. Het is prettig voor mijn rug, maar mijn buik vind het dan weer minder, zeker met zitten. jij had zo'n linkje naar waar je die buikband vandaan had toch?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:43:41 #233
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35471918
20 weken! We zitten op de helft.
De griep lijkt niet doorgezet, ik was vanochtend vroeg wakker en heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om het huis lekker schoon te maken en op te ruimen. Nou, dan kan je niet ziek zijn volgens mij

Cattie wat een schrik, gelukkig heb je lekker geslapen. Blijf maar wel rustig aan doen zeg, straks moet je helemaal plat en daar word je volgens mij echt niet blij van.

Linda, 10 weken dus! Leuk he om zo'n echo te zien.

Xanthe, balen dat het zo blijft gaan. Brr, lijkt me eng hoor. Gelukkig mag je woensdag weer langs. Ik duim voor je dat het snel weer normaal wordt allemaal.

Wat vervelend mammietje, dat ze je gewoon niet serieus nemen maar dat je daar elke keer een heel gevecht voor aan moet gaan. Gelukkig is het je wel gelukt om een afspraak met de gynaecoloog te krijgen. Misschien is het inderdaad niets maar die stress kan toch ook niet goed zijn.

He, martineke, wat vervelend die rugpijn. Ik heb eens van een vriendin gehoord dat zij sliep met een voedingskussen, dan scheelde bij haar heel veel. Misschien helpt het bij jou ook.
Lekker douchen!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:45:35 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_35471964
mammietje, fijn dat er nu naar je geluisterd is!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:48:43 #235
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35472033
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:42 schreef Belana het volgende:
martineke, het wordt zwaar he? tja... helaas hoort het erbij (voor sommigen) zit er voor mij ook wel aan te komen. nahja, het gaat om het resultaat sterkte !
Die buikband doet wel wat werk ja, maar die van jou leek mij prettiger, ik heb zo'n standaard ding van prenetal. Het is prettig voor mijn rug, maar mijn buik vind het dan weer minder, zeker met zitten. jij had zo'n linkje naar waar je die buikband vandaan had toch?
ik had een buikband van anita maternitywear, gekocht bij prenatal
laatst heb ik trouwens nog gekeken bij prenatal maar ik zag die niet meer heb het verder ook niet gevraagd.
maar die link was www.anita.nl en daar kun je dan verkoopadressen op zoeken
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:49:57 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_35472057
thanks martineke!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:50:39 #237
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35472073
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef sjak het volgende:

He, martineke, wat vervelend die rugpijn. Ik heb eens van een vriendin gehoord dat zij sliep met een voedingskussen, dan scheelde bij haar heel veel. Misschien helpt het bij jou ook.
20 weken alweer

voedingskussen heb ik, heb alleen geen rugpijn spierpijn in mijn longen of zo had alleen pijn thv longen doordat ik paar nachten terug alleen op die kant kon liggen of zo (anatomie van een zwangere is raar)
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:55:09 #238
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35472164
Oh, dat is heel wat anders...ik had duidelijk niet zo heel goed gelezen.
Gelukkig gaat het wat beter, had je niet gewoon de griep die heerst op dit moment?
Lekker douchen!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:55:28 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_35472172
Maar een kussen tussen je benen als je gaat slapen kan wel helpen martineke, en dan is zo'n voedingskussen wel prettig
stormy waters...
sailin'
pi_35472187
Sjak, waarschijnlijk begint mijn yoga op 5 april. Dan ben ik 21 weken.

Dat is schrikken cattie, hopelijk werkt het rust houden genoeg om van je harde buiken af te komen.

Leuk zo’n oude wieg PM-girl. Wij konden de oude niet gebruiken, omdat de spijlen niet voldoen aan de nieuwe eisen.

Gelukkig mag je maandag toch langs mammietje. Beter een keer te veel gerustgesteld dan een keer te weinig.
Je leeft maar 1 keer
pi_35472391
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef Xanthe het volgende:
HIer nog steeds niet echt toppie. Nog steeds erg veel (bruine)afscheiding. Soms loopt het er bijna uit , soms een beetje. Geen peil op te trekken dus. Woensdag mag ik gelukkig weer heen en ben ook erg benieuwd.

Linda leuk , dan zijn we dezelfde dag uitegerekend Maar volgens mij mag je er nog een dagje bij opgooien (10w1d vandaag).
Jammer dat het zo moeizaam gaat, Xanthe...

ze zeiden dat het gisteren 9 weken en 6 dagen was, dus uitgerekende datum 22 september. Daar hou ik me dan maar aan, maar dit datum zegt toch niet zoveel....
Eva
pi_35472412
Heb ook een paar buikbanden, maar draag ze alleen als ik eens op netjes wil. Kan meestal niet wachten tot het 'savonds is en ik alle kleren uit kan gooien en lekker in mijn long-shirt op de bank kan hangen! Hoe minder kleren om het lijf, hoe lekkerder! En volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt, want Ukkie schopt overal waar broekbanden of plooien in mijn kleding zitten, alsof hij alle ruimte gebruiken kan, gehgeh!
Zit alleen een beetje met mijn slipjes... draag strings die niet te strak zitten en die 'rollen' vanzelf naar de gewenste plek... En ik vind die degelijke zwangerschapsslips zo duur... Hoe doen jullie dat?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:12:09 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_35472558
ik heb de buikband echt nodig voor mijn rug mammietje, maar het is idd zo dat ik het 's avonds heerlijk vind om alles uit en af te doen
Kwa ondergoed heb ik eigenlijk dit keer miniondergoed aan, had dit keer geen zin in die tenten...
stormy waters...
sailin'
pi_35472578
Ik heb nog mijn normale slips aan. Die rollen wel wat op langs de bovenrand, maar ze knellen niet en ik vind ze nog prima zitten.
Die zwangerschapsdingen vind ik geen gezicht, hartstikke duur en het lijkt me erg warm (je hebt toch al zoveel lagen: broek die tot heel hoog zit, extra lang hemdje/shirtje, lange trui/vest/buikband).
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:15:05 #245
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35472628
Ik vind zo'n echt zwangerschapsonderbroek heel veilig voelen. Gek he, ik heb er vorige week een gekocht, de eerste en ik draag 'm graag.
Lekker douchen!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:18:55 #246
24188 Belana
kloon van belana
pi_35472716
de vorige zwangerschap droeg ik ze ook hoor, die enorme tenten maar ik heb er nu geen zin in (en ik heb ze dus niet bewaard, ik had zo zat van die dingen na de bevalling )
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:20:51 #247
94046 PM-girl
pi_35472756
Ik dacht dat buikbanden alleen voor het mooi waren? Maar ze hebben dus ook een ondersteunende functie lees ik net?

Mammietje, spannend hoor, maadag krijg je onderzoek,lijkt me wel een geruststelling, sterkte ermee.

Las gisteren inhet foldertje van de vk dat je met 9 weken al best een dikkere buik kunt hebben, maar niet van de je kindje, maar van de opgeblazen darmen

Het wiegje dat wij krijgen heeft ook spijlen, maar we maken er zelf een rand omheen aan de binnenkant, dan maakt het toch niet uit?

Moet zeggen dat me nu de angst soms wel om het hart slaat, omdat nu veel mensen het al weten en wat als straks de echo niet goed is? Duurt nog 2 weekjes....
Dit weekend wel een beetje carnaval vieren, in ieder geval naar de optocht en wie weet nog iets meer, maar denk het niet.
*
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:21:02 #248
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35472760
Ze zijn niet echt sexy nee
Oef ik heb zo'n zin in een grote zak paprikachips.
Lekker douchen!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:29:14 #249
24188 Belana
kloon van belana
pi_35472982
sjak
zo heb ik ineens trek in tonijnsalade kbot gaat zo boodschappen doen

pm girl, buikbanden voor de mooi? Ik denk dat jij die tricot dingen nu voor je hebt, die zijn voor e mooi idd, maar je hebt dus ook ondersteunende buikbanden, die gaat onder je kleren
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:51:23 #250
94046 PM-girl
pi_35473542
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef Belana het volgende:

pm girl, buikbanden voor de mooi? Ik denk dat jij die tricot dingen nu voor je hebt, die zijn voor e mooi idd, maar je hebt dus ook ondersteunende buikbanden, die gaat onder je kleren
Ok, dat wist ik dus niet!!

Iemand een idee hoe je een stieksluiting maakt, of waar je die koopt? Prenatal iig niet.
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')