Dat vraag ik me dus ook af. Mijn schoonfamilie wil ik hier niet in huis hebben te snuffelen. MIjn schoonmoeder niet omdat ik daar geen goede band mee heb , mijn schoonzus niet omdat ik daar alleen oppervlakkig mee om ga en als ze hier al in huis gaat schoonmaken ik gewoon alles kwijt ben omdat ze rustig alles gaat verplaatsen (ze maakt wel goed schoon) en mijn zwager die weet niets van het huishouden....quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef lcicle het volgende:
Dus eigenlijk betaal je veel meer, en krijg je veel minder?
En als je een alleenstaande moeder bent die overhoop ligt met heel de familie, heb je óók vette pech? Wat leven wij toch in een mooi land he
Dutchie, je hebt een gevoelige snaar geraakt. Toen ik je berichtje gister voor ik ging slapen nog even las, werd ik in eerste instantie boos op je.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:32 schreef dutchie het volgende:
Ik respecteer je mening, maar ik ben zelf totaal niet van de struisvogelpolitiek.
Ja hier gaat het zijn gangetje eigenlijk. Vanmorgen voor de verandering een keertje weer spugen maar ja kan me er niet druk om maken. Mijn buikje groeit lekker al heb ik wel af en toe giga veel last van bandenpijn. Moet voor mijn gevoel elk half uur plassen maar daar ben ik ook al aan gewend nu!! Maar allemaal met liefdequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:54 schreef PM-girl het volgende:
Oo, Mammietje, kop op he! Sterkte!
Menicole, hoe is het met jou?
Moonah, het was absoluut niet bedoeld om je aan te vallen. Soms kan ik nogal bot uit de hoek komen. Het is puur mijn mening en ik val je niet aan op de jouwe. Je had het zelf over 'je kop in het zand steken' en dat is een andere benaming voor struisvogelpolitiek. Alleen klinkt dat laatste wat botter, sorry daarvoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef Moonah het volgende:
Dutchie, je hebt een gevoelige snaar geraakt. Toen ik je berichtje gister voor ik ging slapen nog even las, werd ik in eerste instantie boos op je.. Maar dat kwam omdat jij uitspreekt wat ergens ver achter in mijn hoofd zit gestopt. Wat jij zegt vind ik met mijn ratio ook. Maar met mijn gevoel ben ik 1. schijtebang voor het ondergaan van zo'n punctie en 2. stel je voor dát die uitslag niet oké is...
Ik heb vannacht veel liggen piekeren. Mijn lief gaat zich nu ook eens grondig inlezen zodat we over twee weken wat voorbereid bij de gyn komen en dan een gefundeerde beslissing over al dan niet testen kunnen nemen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef ik80 het volgende:
als je je eerste bezoek hebt bij de verloskundige (ik met 9 weken)
krijg je dan meteen een echo?
lijkt me wel leuk om dat plaatje als bewijsmateriaal van onze zwangerschap te overhandigen aan onze familie als ik jarig ben!
Verschilt echt van geval tot geval.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef PM-girl het volgende:
Ik80 Ik denk dat de meeste verlokundigen pas met 11-12 weken een echo maken, bij mij ook. Dit omdat het resultaat dan beter is. Alleen bij speciale indicaties gebeurt het met 9 weken volgens mij.
Ik heb hem met 11,5 week, 6 daagjes voor mn verjaadag!
Weet ik wel!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef dutchie het volgende:
[..]
Moonah, het was absoluut niet bedoeld om je aan te vallen.
Hey PLquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef petitlapin2 het volgende:
die tripletests zijn een kansberekening, maw betrouwbaarheid ZERO
als je zekerheid wil, dringt een vruchtwaterpunctie zich op ... ik was pas 27 jaar, maar ik heb een punctie geëist... ik kon pas écht genieten van mijn zwangerschap daarna, toen bleek dat alles in orde was ( al heb je zelf met een vruchtwaterpunctie geen volledige zekerheid ...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |