Ja dat mag ze gewoon hebben..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef PPL het volgende:
Echt?
M'n vrouw had gisteren verschrikkelijk last van maagzuur maar riep dat ze geen Rennies mocht.
Dit zou dan een alternatief kunnen zijn.
Mooi, dat ga ik dan strax meteen ff medeln bij haar.quote:
Moet idd via de huisarts, het is iig goedgekeurd voor zwangere vrouwen..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Mooi, dat ga ik dan strax meteen ff medeln bij haar.
Gaviscon dus.
Ze moet morgen toch langs de huisarts om een en ander af te geven, dus dan kan dit ook meteen.
Ik begreep dat het geen OTC is, en dus via receptje moet.
Sorry.quote:
Nu niet meer als het goed is. Ik weet niet goed wat er gebeurd is maar ik had pinguit en ladylike volgens mij allang uit de lijst gehaaldquote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef Xanthe het volgende:
Vergeleken met de vorige lijst missen er nu een paar namen onderin het lijstje.
Ik had gewoon de hele lijst gequote uit deel 175.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Nu niet meer als het goed is. Ik weet niet goed wat er gebeurd is maar ik had pinguit en ladylike volgens mij allang uit de lijst gehaald
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef Troel het volgende:
Ik vind het nog steeds gigantisch gaaf PPL
Ik heb haar profiel besnuft, en zag dat ze niet zo lang geleden nog op het forum geweest is:quote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ladylike trouwens ook even uit het lijstje gehaald.
Hoe bedoel je? wat is een bugje?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Lois het volgende:
Nee dat is een bugje Rijstebuiltje, dat zegt niks.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:30 schreef Martineke het volgende:
ik heb gister de pretecho gehad, ben echt verliefdheb een ontzettend eigenwijsje in mijn buikkie zitten, beeb zat hele tijd met armen en benen voor het gezichtje, en toen had ze eindelijk het gezichtje in beeld, zat er een navelstreng over het neusje en mondje heen
dus de fotoos zijn niet superprachtig geworden. heb er 2 uitgezocht die ik in kleur heb, die zijn wel schattig overigens
en dan hebben we nog een dvd met de uitleg erop.
en we weten het geslacht ooknog een weekje of 15 wachten en dan heb ik beebje vast
dat hadden wij ook.. en met kleertjes kopen vind ik het echt veel leuker en makkelijk.. ook met het kamertje aankleden enzo..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:34 schreef Kbot2000 het volgende:
Belana en ik hebben alle twee zoiets van, of je het nu weet of pas bij de geboorte de verrassing is even groot. Magoe, deze keer hield ie het verborgen *grmbl*
Ja of juist niet hè. Want dan heb je alles al.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het leuk om er tijdens mijn zwangerschap over te fantaseren wat het zal zijn. Een stoer jongetje of een meisje met staartjes?![]()
Ook deze keer willen wij het niet weten. En met kleertjes kopen hou ik het op die manier juist een beetje in de hand financieel gezienAls je het al weet, kan je veeeeeeeeeeeeel meer kopen
![]()
Ja nou ja... iedereen hier weet zo onderhand mijn favo meisjes naam wel, dus wat dat betreft kan ik ook beter niet vertellen wat het zou worden anders zou dat ook wel bekend zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:24 schreef Vicky het volgende:
ik kan ook slecht geheimpjes bewaren... heb volgens ook ergens verklapt dat wij een meisje zouden krijgen. Maar de naam zou ik echt nooit vertellen...
ik weet ze niet hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja nou ja... iedereen hier weet zo onderhand mijn favo meisjes naam wel, dus wat dat betreft kan ik ook beter niet vertellen wat het zou worden anders zou dat ook wel bekend zijn.
Hoewel er inmiddels wel een goede 2e favoriet opgedoken is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |