Er werd vanmorgen al weer gegist op het speeltuinbankje vandaar de disclaimer nu.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:07 schreef Jelief het volgende:
Je mag wel oppassen dat je dit soort dingen blijft roepen als je wèl zwanger bent en het nog niet wilt vertellen anders hebben we het alsnog door...![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef Martineke het volgende:
en nee ik slik het niet in overleg met huisarts, ik slik dit gewoon uit mezelf. niks mis mee.
Bron.quote:Saridon
Zwangerschap
Gebruik dit middel NIET als u zwanger bent of binnenkort zwanger wilt worden. Over het gebruik van propyfenazon tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend. Als u zwanger bent of wilt worden kunt u beter een middel gebruiken waarin alleen paracetamol zit. Paracetamol kunt u in de normale dosering veilig gebruiken.
tnxquote:
Haha, deel 26 was anders ook wat hoor, jij hebt er gewoon 2 topics over gedaan en ik kon me die "wanhopige help ik wil van me af typen maar er is hier niemand" openingspost van deel 26 nog herinnerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef Belana het volgende:
kbot en ik hebben net terug gelezen in deel 27
Mijn banner zegt ook 10w1d en ziekenhuis ook... Dus denk dat ze bij jou een beetje fout zatenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:04 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moeizaam gaat, Xanthe...
ze zeiden dat het gisteren 9 weken en 6 dagen was, dus uitgerekende datum 22 september. Daar hou ik me dan maar aan, maar dit datum zegt toch niet zoveel....
Hey dat wist ik niet meer.... was in elk geval niet zo heftig als nu...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:32 schreef snoopy het volgende:
Xanthe, ik las trouwens in dat oude deel (25 of 26) dat je toendertijd ook last van bloedverlies had. En dat is gelukkig ook goedgekomen.
Nee Isis is op 22 mei dat jaar bij mij naar binnen gespotenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:57 schreef snoopy het volgende:
oeps sorry. Ik dacht dat dat Isis was
![]()
Jaja ik wil er bij.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wil je erbij? Kom maar op met de datum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |