Ik moet ook zeggen dat ik het er best moeilijk mee had, af en toe kan ik het wel van de daken schreeuwen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:05 schreef bixister het volgende:
dat was voor mij een van de redenen om 't maar niet te willen weten, ik zou 't ook vreselijk moeilijk vinden om zo'n geheim te bewaren.
Aaahhh Girly doe es niet zo flauwquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:00 schreef Girly het volgende:
Wij weten het ook al wat het wordt, en ik vind juist leuk als iedereen gaat gissen, ik maak er zelf ook continu grapjes over en opmerkingen , zo krijgen ze helemaal geen hoogte ervanen iedereen blijft verschillende gedachtes hebben, echt heel grappig
Ze moeten nog maar even geduld hebben![]()
Gaan wij wel doen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:58 schreef ik80 het volgende:
vlak voor mijn verjaardag heb ik mijn eerste afspraak bij de v.k
ik moest nadenken over of ik testen wilde laten doen of er iets zou zijn met het kindje,
hebben jullie dit laten doen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef PPL het volgende:
Medische historie, Familie Historie, Leeftijd..
Wij kregen bij de eerste echo een foldertje mee over de nekplooimeting die je kon laten doen, met (zeer schokkende) cijfers over hoeveel kans je op elke leeftijd had om een kindje met down-syndroom te krijgen. Wij hebben er bewust voor gekozen deze test niet te doen omdat we het toch niet over ons hart zouden kunnen krijgen om het weg te laten halen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:58 schreef ik80 het volgende:
vlak voor mijn verjaardag heb ik mijn eerste afspraak bij de v.k
ik moest nadenken over of ik testen wilde laten doen of er iets zou zijn met het kindje,
hebben jullie dit laten doen?
Dat gevoel hebben wij ook een beetje.. go with the flow.. het gaat zoals het gaat. We doen dan ook geen echo of punctie ( laatste is ook niet nodig , ik val niet in die 'risicogroep')quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:15 schreef Moonah het volgende:
Nah, toevallig had ik het gisteren met mijn lief over testen.
Vandaag heb ik me wat grondiger ingelezen. Ik val qua leeftijd (en ik geloof ook qua familiegeschiedenis) in een risicogroep. Maar mijn hemel, ik werd echt zo ontzettend misselijk toen ik las over vruchtwaterpunctie en vlokkentest. Ik viel echt bijna flauw.
Het staat me op een of andere manier tegen. Mss heel naïef, maar mijn kindje is welkom, hoe dan ook. Ik geloof dat wat er op mijn pad komt goed zal zijn zoals het is.
Yuk, het liefst steek ik gewoon mijn kop in het zand wat dit soort keuzes betreft.
Yep, weet ik, dankje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef sjak het volgende:
Moonah, je kunt kiezen voor een combinatieties, dat is een bloedonderzoek en de nekplooimeting (NTmeting). Daaruit komt een kansberekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |