Volgens mij is dat voor iedereen verschillend... Mijn bh's kon ik gelijk vervangen en ongeveer in de 9e week paste ik mijn broeken al niet meer. Ik was eerst redelijk plat en volgens mii zie je het dan eerder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef ik80 het volgende:
uitgerekende datum denk ik voorlopig 28 oktober.
Trouwens wanneer begonnen jullie echt te merken dat je buik bgeon te groeien?
(en ook je borsten)
wanneer kon je je garderobe vernieuwen?
Heb ondertussen geleerd hoe ik met dr om moet gaan en dat is zeer oppervlakkig. Dan gaat het primaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef Mammietje het volgende:
Brr... ik vind Xanthes schoonzus niet zo leuk geloof ik... Wat een uitspraak en zeker kwetsend t.o.v. mensen die met moeite of geen kinderen kunnen krijgen.
Volgens mn ma, die vroedvrouw is, is het met de apparatuur van tegenwoordig soms zelfs moeilijk om te omzeilen indien de ouders het niet wilen weten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef Martineke het volgende:
ben het er niet mee eens :n bij maxim zagen we toch echt duidelijk dat het een jongen werd piemeltje en balzakje was vol in beeld. geen twijfel over mogelijk. en een beetje goede echoscopiste kan echt wel zien of het een navelstreng is of niet.
Hey Misticle! Hoe gaat het inmiddels met je? Voel je je wat beter?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef Misticle_lightning het volgende:
Hi allemaal,
Je koopt er t.z.t. gewoon wat positiebroeken bij en wat strechie shirtjes. Je HELE garderobe kan je vervangen na de geboorte!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef ik80 het volgende:
wanneer kon je je garderobe vernieuwen?
Dat is goed nieuws voor mijn vrouw.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je HELE garderobe kan je vervangen na de geboorte!
oke:) ze komen niet met regelmaat, gewoon rustiger aan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Leah het volgende:
Kan voor sommige vrouwen normaal zijn Nanalune. Ik had ze ook al heel snel (met 16 weken) en mijn gyn vertelde dat, zolang ze niet pijnlijk zijn en niet met regelmaat komen (als in; iedere 10 minuten) het niet erg is. Sommige vrouwen zijn er gewoon wat gevoeliger voor.
Ik moet ook zeggen dat ik het er best moeilijk mee had, af en toe kan ik het wel van de daken schreeuwen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:05 schreef bixister het volgende:
dat was voor mij een van de redenen om 't maar niet te willen weten, ik zou 't ook vreselijk moeilijk vinden om zo'n geheim te bewaren.
Aaahhh Girly doe es niet zo flauwquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:00 schreef Girly het volgende:
Wij weten het ook al wat het wordt, en ik vind juist leuk als iedereen gaat gissen, ik maak er zelf ook continu grapjes over en opmerkingen , zo krijgen ze helemaal geen hoogte ervanen iedereen blijft verschillende gedachtes hebben, echt heel grappig
Ze moeten nog maar even geduld hebben![]()
Gaan wij wel doen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:58 schreef ik80 het volgende:
vlak voor mijn verjaardag heb ik mijn eerste afspraak bij de v.k
ik moest nadenken over of ik testen wilde laten doen of er iets zou zijn met het kindje,
hebben jullie dit laten doen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef PPL het volgende:
Medische historie, Familie Historie, Leeftijd..
Wij kregen bij de eerste echo een foldertje mee over de nekplooimeting die je kon laten doen, met (zeer schokkende) cijfers over hoeveel kans je op elke leeftijd had om een kindje met down-syndroom te krijgen. Wij hebben er bewust voor gekozen deze test niet te doen omdat we het toch niet over ons hart zouden kunnen krijgen om het weg te laten halen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:58 schreef ik80 het volgende:
vlak voor mijn verjaardag heb ik mijn eerste afspraak bij de v.k
ik moest nadenken over of ik testen wilde laten doen of er iets zou zijn met het kindje,
hebben jullie dit laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |